'Vitesse ziet onderhandelingen stuklopen: talentvolle spits (18) transfervrij'

'Vitesse ziet onderhandelingen stuklopen: talentvolle spits (18) transfervrij'

Gepubliceerd: vrijdag 12 april 2019 om 12:28vr 12-04-2019 om 12:28

Vitesse raakt Richonell Margaret aan het einde van het seizoen kwijt. De onderhandelingen met de achttienjarige spits over een nieuw contract zijn stukgelopen.

Dat meldt de Gelderlander vrijdag. Margaret en Vitesse kunnen 'op details' niet tot een akkoord komen over een nieuw contract, waardoor de talentvolle aanvaller in de zomer transfervrij de deur uitloopt.

Eerder dit seizoen bereikte Vitesse tijdens het winterse trainingskamp in Portugal nog een principe-akkoord met Margaret. De spits uit Heerhugowaard, overgeheveld uit Vitesse O19, was dolblij en werd beloond met een Eredivisie-debuut tegen Excelsior (3-2 zege).

Margaret viel ook in tegen Fortuna Sittard, sc Heerenveen en Willem II, waarna hij zijn eerste profcontract zou ondertekenen. De onderhandelingen liep echter spaak. Margaret speelde eerder in de jeugdopleiding van Ajax.

Plaats een reactie

vrijdag 12 april 2019 om 12:42
Bijna geen enkel talent blijft nog in Arnhem, zonde.
Vind ik leuk
PRICE +7961
vrijdag 12 april 2019 om 12:47
Onderhandelingen stuk gelopen, moeten er gewoon alles aan doen daar bij Vitesse
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:14
Dat zullen ze bij Vitesse ook echt wel gedaan hebben. Maar hij zal waarschijnlijk een veel te hoog salaris eisen, wat je niet kan verantwoorden tegenover de rest van het team.
Vind ik leuk
VA1 +3102
vrijdag 12 april 2019 om 14:46
Bij PSV meer hoor
Vind ik leuk
heur es +963
vrijdag 12 april 2019 om 12:43
Die heeft al een andere club, slim. Hij ziet ook geen perspectief bij deze Russische Club.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
vrijdag 12 april 2019 om 12:58
heur es je lult uit je nek.

Die jongen is gewoon slim, Matavz, Buitink en Dauda voor zich.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 12:59]
Vind ik leuk
heur es +963
vrijdag 12 april 2019 om 13:00
We zien elkaar snel in de eredivisie, waar we horen. Altijd leuke potjes.

Leuke trainer hebben jullie.
Vind ik leuk
Geeltje +2111
vrijdag 12 april 2019 om 13:04
Financiële administratie al op orde voor de Eredivisie?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:15
Zolang zo dramatisch speelt als de laatste tijd heb je niks in de eredivisie te zoeken.

En dat vreemdelingen legioen kon niet eens winnen van Willem 2 in de beker en dan hoor je in de eredivisie?

Grappenmaker ben je haha.
Vind ik leuk
Joost69 +1242
vrijdag 12 april 2019 om 15:38
Zolang Twente niet gepromoveerd is, spelen ze gewoon waar ze heuren.
Vind ik leuk
Pepper +308
vrijdag 12 april 2019 om 13:11
@heures

Russische club met eigenaar OyF.

Twente is van de staat, gemeente en de belastingbetaler.
Vind ik leuk
heur es +963
vrijdag 12 april 2019 om 13:57
Dus Nederlands.
Vind ik leuk
VA1 +3102
vrijdag 12 april 2019 om 14:43
Jij haat de Premier League zeker? Haha!!
Vind ik leuk
Pepper +308
vrijdag 12 april 2019 om 15:16
Wees er maar trots op heur es, straks niet weer janken als er weer wat boven tafel komt daar in Enschede.
Vind ik leuk
Forza FCU +46
vrijdag 12 april 2019 om 12:45
Je zou maar 2e staan in de Eredivisie HAHAHA
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:57
Hou toch op joh, kleuter!
Vind ik leuk
Ero +619
vrijdag 12 april 2019 om 12:59
Kijk eens naar je naam - handel daar dan ook naar :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:02
Ik negeer ze als ze mij persoonlijk willen trollen, daar staat de naam voor. :)
Vind ik leuk
Forza FCU +46
vrijdag 12 april 2019 om 13:16
Das handel he
Vind ik leuk
Forza FCU +46
vrijdag 12 april 2019 om 13:00
Sorry voor wie ik ben en hoe ik was eerst de pijn en daarna de last.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:51
Pak dan ook de ajax trollen aan,niet alleen die van een andere club.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:55
En die van AZ graag, die zijn heel irritant
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 14:33
Ook daar typ ik wat over als ik het zie.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:14
je zou maar PSV overal bij betrekken
Vind ik leuk
AZVork +3061
vrijdag 12 april 2019 om 12:46
Heerhugowaard? AZ zitten slapen dan ofzo?
Vind ik leuk
RGB +2024
vrijdag 12 april 2019 om 12:47
Nee, maar de jongen koos toen voor Ajax.
Vind ik leuk
Vowtar +7039
vrijdag 12 april 2019 om 12:48
Ze kunnen hem nu gratis oppikken. Sterker nog, aangezien hij 18 is, telt hij dan over drie jaar als eigen jeugd.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:53
Daar dacht ik ook aan, ken mijn dorpsgenoot niet maar als het een talent is moet Max deze kans pakken. Trappen we Johnson naar schubbekutteveen, dan kan hij daar de bank warm houden.
Vind ik leuk
Stadsgeweld +1074
vrijdag 12 april 2019 om 12:46
Dan vraag ik me af wat "details" zijn als hij eerst dolblij was? Vergoeding voor zaakwaarnemer? Een 1.8 liter turbo IPV een 2 liter?
Vind ik leuk
erikv78 +708
vrijdag 12 april 2019 om 13:05
Zal eerder om 100K/jaar of 300K/jaar gaan
Vind ik leuk
Thobar +4659
vrijdag 12 april 2019 om 18:38
Eerst was hij nog jeugdspeler en nu speelde hij in het eerste elftal, dus gelijk wat bijkomende eisen (op het financiële vlak natuurlijk) vd zaakwaarnemer.
Dom van Vitesse natuurlijk.
Volgende keer andersom doen. Eerst laten tekenen en dan opstellen in het eerste elftal.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1026
vrijdag 12 april 2019 om 12:47
Dan niet!
Ajuutjes!
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:51
Nou die Margaret is samen met Musaba wel het beste wat er in Jong rondloopt. Traint nu ook met het eerste.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1026
vrijdag 12 april 2019 om 12:55
Die jongen komt net kijken en heeft nog niks bijzonders laten zien/gepresteerd. Als je dan al niet tot een akkoord kan komen. Benieuwd waarop het dan stukt loopt....
Vind ik leuk
Okan38 +9
vrijdag 12 april 2019 om 18:12
Heb jij Musaba wel eens zien spelen in jong ?? Scoort een keer een hattrick tegen laagvlieger barendrecht 2 de klasse team. Maar voor de rest valt die jongen enorm tegen af en toe leuke acties waar je er niks aan hebt. Itt margaret wat een genot om te kijken naar die Margaret fysiek technisch tactisch top. Jammer dat ze er niet uit komen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:45
Kijk weinig Jong. Zie m wel regelmatig goed meetrainen
Vind ik leuk
Blindsy +20513
vrijdag 12 april 2019 om 12:50
Niks voor Jong Ajax, Netto?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4692
vrijdag 12 april 2019 om 12:53
Was eerder al niet goed genoeg. Hoezo dan nu wel?
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:59
Virgil van Dijk was eerst ook niet goed genoeg, maar nu wel denk ik.. :)
Vind ik leuk
Blindsy +20513
vrijdag 12 april 2019 om 21:33
Talentvol, beschikbaar én betaalbaar. Dan staat Netto paraat.
Vind ik leuk
Pindarots +1485
vrijdag 12 april 2019 om 12:51
Goed begin van je carrière.. Gewoon een geldwolf die tekent bij de club die het meeste betaald zonder kans op spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 12:53
Zou zonde zijn. Misschien onderdeel van onderhandelspel. Een van de weinige die wel aansluiting kan vinden bij de A-selectie
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:00
Lekker laten gaan zo bijzonder is hij niet en niet eens een echte spits ze weten niet echt wat zijn positie nou wel is.

Daarnaast zie ik liever buytink in de spits dat is teminste echte eigen jeugd deze margaret was een afvaller van ajax jeugd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 april 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1122
vrijdag 12 april 2019 om 13:04
Die allerlaatste zin uit het artikel is totaal niet verrassend gezien het gedrag van deze snotneus
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:17
Het grote struikelblok zal wel de bankrekening van de zaakwaarnemers zijn...
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 13:19
Als hij Raiola als zaakwaarnemer heeft dan zit hij straks bij Chelsea of Man city en is er weer een talent naar de bliksem geholpen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
vrijdag 12 april 2019 om 13:34
Die ziet net die Buitink een beetje speeltijd krijgen.
Matavz' been is weer heel
Die heeft geen zin om te knokken voor een plekkie
Vind ik leuk
sundaymanara +1444
vrijdag 12 april 2019 om 13:44
Op de tribune zetten en geen energie meer insteken.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1026
vrijdag 12 april 2019 om 14:26
Speelt niet voor niks nu in het beloften elftal....
Het is mooi geweest, doei!
De geldwolf
Vind ik leuk
De Liefhebber +13047
vrijdag 12 april 2019 om 14:05
Kom maar naar Heerenveen. Samen met van Bergen prima koppeltje...
Vind ik leuk
VA1 +3102
vrijdag 12 april 2019 om 14:39
Aha het zusje van Shanice... Lekker laten gaan. Was bij Ajax al niet genoeg en Vitesse wil nu ook niet meer salaris betalen dan hij waard is. Overschat talentje! Het is niet eens een spits en zie veel liever Buitink.
Vind ik leuk
Vak-DD +12913
vrijdag 12 april 2019 om 14:40
De tijden van de van Ginkels en Pröppers zijn geweest, het meeste wat nu doorbreekt zijn geen echte topper. Van Buitink heb ik nog wel het gevoel dat hij nog kan doorgroeien, maar voor de rest zie ik geen echte toppers meer lopen bij Vitesse. Van deze jongen was ik ook niet onder de indruk, dus aks hij zichzelf te goed vind dan gaat hij maar lekker weg.
Vind ik leuk
VA1 +3102
vrijdag 12 april 2019 om 15:10
Die gaan wel weer komen:) Vitesse pompt echt veel geld in de academie en ze hebben niet voor niets Aloys Wijnker teruggehaald uit de VS. Als een jeugdspeler echt goed is laten ze hen echt niet zo makkelijk gaan hoor.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
vrijdag 12 april 2019 om 15:40
Ach als hij het niet goed genoeg vind wat Vitesse bied moet hij het maar ergens anders gaan proberen. Die jongen is een paar keer ingevallen. Heeft niet echt indruk op mij weten te maken.
Vind ik leuk
Kwal +850
vrijdag 12 april 2019 om 18:57
Gewoon kwestie van meer roebels geven
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zondag 14 april 2019 om 07:06
Kijk zogenaamde Ajax fan. Wel weer in een Vitesse topic, maar niet in Ajax topic. Valt niet op he kwalletje? Ik kan nog wel effe doorgaan, maar niet teveel tijd steken in jaloerse Nekkers.
Vind ik leuk
Kwal +850
zondag 14 april 2019 om 14:05
Jij bent grappig :)
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zondag 14 april 2019 om 19:12
Klopt. Je loopt een beetje in de gaten.
Vind ik leuk
Kwal +850
zondag 14 april 2019 om 20:19
Zo is het
Vind ik leuk
Geeltje +2111
zondag 14 april 2019 om 20:25
90% op VP zijn Ajax topics, geen kwalletjes te zien. Daar zul je wel met je andere accountjes zitten pandabeertje. Maar ik wens je s6 tegen Urk of FC Flevoland Vrijdag. Ik hoop echt dat jullie wegrotten in de KutKeuken Divisie, en dat is alleen maar omdat VP vol zit met NEK trolletjes.



Amen.
Vind ik leuk
Kwal +850
maandag 15 april 2019 om 19:26
Nou nou nou 😘
Vind ik leuk
vrijdag 12 april 2019 om 22:35
Misschien iets voor Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 00:37
Iets voor Heerenveen? Klaar stomen voor Ajax?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:34
Hmm..niet best. Daarbij zijn de eigen reserves van de club iets van 130 miljoen euro negatief (jaarverslag 2017/18). Dit wordt ieder jaar meer. Dus het geld dat transfers van talenten uiteindelijk moeten opleveren is straks hard nodig, want de eigenaar zal dat gat in die eigen reserves (eigen vermogen) bij vertrek niet opvullen. Momenteel staat er een dubieuze garantie/lening tegenover om het boekhoudkundig recht te trekken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws