'Ik gun Ajax dat grenzeloze zelfvertrouwen van harte, maar PSV wordt kampioen'

'Ik gun Ajax dat grenzeloze zelfvertrouwen van harte, maar PSV wordt kampioen'

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 10:34za 13-04-2019 om 10:34

Laatste update: zaterdag 13 april 2019 om 10:44za 13-04-2019 om 10:44

John van den Heuvel gaat er nog altijd van uit dat PSV kampioen gaat worden. De misdaadverslaggever en fervent fan van de Eindhovenaren zegt in gesprek met VoetbalPrimeur dat hij vertrouwen heeft in de Eindhovense ploeg.

Bennett van Fessem
AMSTERDAM

PSV en Ajax staan na afgelopen weekend op een gelijk aantal punten, maar het doelsaldo is duidelijk in het voordeel van de Amsterdammers. "Het slechtste wat je nu kan doen is bij de pakken neerzitten en zeggen dat het hem niet meer gaat worden", zegt Van den Heuvel voor de VoetbalPrimeur-microfoon. "Onzin, we hebben alles nog in eigen hand. Hopen dat ze aan het doelsaldo gaan werken tegen De Graafschap, dan zie ik het allemaal wel goed komen."

Van den Heuvel vindt het prima dat Ajacieden denken dat de titel al binnen is. "Dat vind ik nou zo leuk aan Ajax, dat grenzeloze zelfvertrouwen. Je zou bijna denken dat het letterlijk godenzonen zijn. Ik gun ze die bubbel van harte en van mij mogen ze de Champions League winnen, maar ik ga er van uit dat PSV kampioen wordt."

Check het hele item met John van den Heuvel, waarin ook Ajacied Jack Spijkerman aan het woord komt, hieronder.

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Plaats een reactie

zaterdag 13 april 2019 om 10:36
Mwah in eigen hand..
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
zaterdag 13 april 2019 om 10:38
Gewoon alles met 5-0 winnen. Dan ben je er.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 10:39
Dat zie ik psv niet doen gezien de vorm van na de winterstop.. de vorm van voor de winterstop is dat goed mogelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:55
Daarnaast zie ik ze ook echt geen 5 keer scoren tegen clubs als Heracles en AZ.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 10:55]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:02
Niet gezien hun vorm indd.. ik zie ze tegen heracles of az zelfs nog punten verspelen..
Vind ik leuk
Merdocs +113
zaterdag 13 april 2019 om 11:07
Nee dat hebben we van Ajax gezien. hahah
Vind ik leuk
Retweet +827
zaterdag 13 april 2019 om 14:43
Nu is het wel handig dat de Amsterdammers voor PSV zijn gezet...weet PSV hoevaak ze moeten scoren!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:39
Niet als Ajax alles met 4-0 wint ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:53
Als Ajax dan alles met 3-0 wint en één keer met 4-0 is al voldoende ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:58
Sommige PSV-ers zijn best grappig , dat kun je niet ontkennen .
Ze laten na de winterstop regelmatig punten liggen , de wedstrijden die ze wel winnen zijn niet echt overtuigend , maar ze denken wel dat PSV nu ff alles met 5-0 wint .
Vind ik leuk
Lee +1028
zaterdag 13 april 2019 om 11:15
Ze vergeten gemakshalve dat Ajax ook regelmatig een doelpuntje maakt, het zijn er nu 9 plus de goals die Ajax nog scoort, mochten Ajax en PSV alle 5 hun wedstrijden winnen geloof ik niet dat PSV het doelsaldo van Ajax inhaalt, denk eerder dat Ajax of PSV nog ergens punten verspeeld.
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:15
Lee dat hebben we gezien tegen die oude dame ,een afzwaaier van onze slaperig uitziende dreamer.
Vind ik leuk
Lee +1028
zaterdag 13 april 2019 om 13:09
Mag aannemen dat je dit als grap bedoeld he?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:25
Jij zit echt vol afgunst hè? Of je hebt echt totaal geen verstand van voetbal. Dat zou ook verklaren waarom je voor PSV bent...
Vind ik leuk
Lee +1028
zaterdag 13 april 2019 om 13:38
Klopt Ronald de Boer, lees zijn reactie’s er maar eens op na, gaan veelal over Ajax en ze nooit erg positief.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:47
Een beetje stangen hoort erbij op een forum .
De reactie's van Keesie zijn vooral erg zielig .
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zondag 14 april 2019 om 10:47
Maar happen doe jij altijd ,net een vis .
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:46
Kees doe niet zo zielig man , je ouders zouden zich kapot schamen als ze wisten dat hun zoon zich elke dag zo voor lul zou zetten op een voetbalforum .
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:16
Ik vind dat indd ook vreemd service, geef zelf ook aan gezien de vorm van psv ze dat echt niet zullen gaan doen.. weten ze zomaar ineens de vorm van het eerste seizoensdeel terug te vinden zou het mogelijk zijn, al zie ik dat zelf echt niet meer gebeuren. Waar ik op hoop is dat ajax niet te makkelijk gaat denken of naast hun schoenen gaan lopen. De beker/CL zijn alleen maar finales die ze al spelen. Laat ze aub ook zo denken over de eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:55
Ajax zou de verdiende kampioen zijn , die spelen gewoon het mooiste voetbal .
Die hebben echt heel goede wedstrijden gespeeld dit seizoen .
Het enige nadeel is dat ze ook een paar heel slechte wedstrijden hebben gespeeld in de ED en die hebben ze ook terecht verloren .
Als dit de laatste 5 niet gebeurt gaat Ajax kampioen worden .

Ik ga me vast opmaken voor the Yorkshire derby , Leeds United - Scheffield Wednesday , doie begint hier om 17.30 .
Dadelijk ff indrinken in de pub , dus ik hoop dat ik de wedstrijd nog kan volgen straks , en dat mijn vriendin morgen nog tegen me praat morgen ;-)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 12:22
Heel veel plezier, geniet er van 🍺
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:24
Thnx mate , jij ook vanavond .
Cheers !
Vind ik leuk
AFCA9 +705
zaterdag 13 april 2019 om 12:59
Drinkse!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:50
Hahahaha, EIndhoven de DOMSTE
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 11:50
Ajax krijgt nog te maken met de killers van FC UTRECHT dus roep niet te hard ,en Groningen .
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 13 april 2019 om 12:09
Diezelfde killers zijn nog aan 't bijkomen van de vernedering door onze groen gele vrienden.. Geen stress dus.
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:11
Nog wel ,maar de laatste wedstrijd is het de dood of de gladiolen voor DE KILLERS VAN UTRECHT.
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 13 april 2019 om 12:13
Nou aan de stand te zien en de doelstellingen van Utrecht zou je elke wedstrijd met een killers mentaliteit moeten spelen. Zo heeft je seizoen geen betekenis. Ik ben iig niet bang voor Utrecht. Ben eerder bang voor de kleintjes, met alle respect.
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:16
Utrecht gaat zich kwaad maken ,alleen tegen Ajax .
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 13 april 2019 om 12:19
Das ook een soort van trend. Alleen extra je best doen tegen Ajax. Zielig eigenlijk he, en je benadeelt je club en je supporters. Kom maar op, all we ever here from you is blah blah blah is zo een toepasselijke tekst geworden. Heerlijk.
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:30
Heerlijk die reactie van jou ,meeloper neem ik aan.
Vind ik leuk
voebtalie +3608
zaterdag 13 april 2019 om 12:55
Utrecht thuis is ok. Uit zijn ze matig.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:29
En AZ tegen PSV, die willen laten zien dat ze bij de top horen. Maar ja, ik begrijp ook wel dat je je aan de laatste strohalm moet vasthouden..
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:28
Volgens mij heeft Ajax daar uit op zijn dooie gemakkie gewonnen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:36
Utrecht focust zich op de plat-offs en gaat zich niet onnodig druk maken tegen Ajax
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:12
Den Haag zijn jullie vrienden zeker niet maar van Feijenoord.
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 13 april 2019 om 12:14
Was ook een beetje sarcasme, maar ook hagenezen zijn vrienden van me hoor. Of zijn et hagenaars? Kwee nie, boeit ook niet.

Edit; heb ook feyenoord vrienden. Gewoon allemaal "normale" jongens en supporters.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 12:15]
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:33
Dat is ook zo ,ik kom graag in Utrecht toevallig het zijn daar ook aardige en leuke mensen .
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 13 april 2019 om 12:35
Ik kom er niet graag, mijn broertje wel. Die werkt er zelfs. Utrechters kunnen idd leuke mensen zijn, elke woensdagavond loopt onze spits op de zaterdag 4de elftal training met een Utrecht shirtje aan.
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:39
Kijk deze jongen heeft er kijk op dat word een grote.
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 13 april 2019 om 12:42
🤣🤣🤣🤣

Hijs wel goed idd. Beste van ons elftal. Maar ligt gelukkig niet aan 't shirtje wat hij draagt.
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:44
Je moet hem koesteren,en elk seizoen twee nieuwe Utrecht shirtjes geven. Uit en thuis shirt.
Vind ik leuk
Whatevaa +961
zaterdag 13 april 2019 om 12:56
🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 12:26
Psv nog tegen AZ die maar al te graag 3e willen worden.
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:31
Kat in bakkie.
Vind ik leuk
035 +963
zaterdag 13 april 2019 om 12:41
Ben jij voor AZ dan?😊
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:50
Hij is voor geen 1 club .
Hij is vooral heel erg zielig en anti Ajax .
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zondag 14 april 2019 om 11:44
PSV natuurlijk.
Vind ik leuk
035 +963
zondag 14 april 2019 om 11:52
Dan is het geen kat in het bakkie Kees.
Vind ik leuk
myrthewit +1697
zaterdag 13 april 2019 om 12:37
In een jaar dat Ajax uit al van Utrecht gewonnen heeft verwacht ik dat niet. Daarnaast zal Dick zich op dat moment meer richten op de play-offs….
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:40
Ja en .
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:01
Twee seizoenen geleden deed de Graafschap dat niet tegen Ajax en toen was het degradatie voor hen.
Vind ik leuk
VA1 +3070
zondag 14 april 2019 om 00:37
Ze spelen nog om plek 5 en dus om €750.000 dus dat gaat een leuk potje worden morgen tegen Vitesse:)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:27
Nee, Willem II uit en AZ uit zijn een makkie, zelfs als Ajax punten zou laten liggen tegen Groningen en Utrecht zouden ze nog kampioen kunnen worden..
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 10:44
Ach zeg maar niets meer
Ik ga wel weg als je dat wilt
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2240
zaterdag 13 april 2019 om 10:51
Zeg maar niets meer
Laat me maar gaan
Wees nu maar stil
Vind ik leuk
MirakelMan +289
zaterdag 13 april 2019 om 10:54
Maar dit is de laatste keer
Ik weet jij kijkt nu op me neer
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2240
zaterdag 13 april 2019 om 10:55
Maar als het straks beter gaat , hoop ik dat je voor me staat
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 10:54
Maar dit is de laatste keer
Ik weet jij kijkt nu op mij neer
Maar als het strakjes beter gaat.
Hoop ik dat je voor me staat.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:16
Jij bent een ronde door volgende keer graag geen Nederlands talig muziek meer.
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:17
OK, dan ga ik voor U2
PRIDE in the name of love.
Wereld band
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:18
Akkoord. Laat eens wat horen?
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:21
One man comes in the name off love
One man comes and go
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:22
Nou ik geef je het voordeel van de twijfel.
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:23
Ha ha, nice.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1179
zaterdag 13 april 2019 om 11:38
Silence often says much more
Then trying to say what's been said before.

(George Harrison)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:17
Marching on together !
We're gonna see you win .
We are so proud we'll shout it out loud
We love you Leeds ,Leeds , Leeds .

Clublied Leeds United , ik weet het , het slaat nergens op .
Maar vandaag is het matchday en ik ben al helemaal in de stemming ;-)
Vind ik leuk
jari11 +5038
zaterdag 13 april 2019 om 11:27
de beste
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:24
Een van de beste Hazes nummers!
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:25
Beetje gezelligheid brengen hier op vp
Vind ik leuk
SantiagoErik +2357
zaterdag 13 april 2019 om 10:55
Blijf H6
Vind ik leuk
J Kiprich +18600
zaterdag 13 april 2019 om 10:56
Zeg maar niets meer. Laat me maar gaan wees nu maar stil.
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 10:59
En dan zie ik jou niet staan en zeg dat je beter kunt gaan
Vind ik leuk
J Kiprich +18600
zaterdag 13 april 2019 om 11:03
Je zegt, ik blijf je trouw. Ik heb nooit geloofd in jou.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:08
Maar dit is de laatste keer
Ik weet jij kijkt nu op me neer
Vind ik leuk
DeanJayden +13630
zaterdag 13 april 2019 om 11:16
Maar als het straks beter gaat hoop ik dat je voor me staat! En dan zie ik jou niet staan, en zeg dat je beter kunt gaan
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:19
De enige amsterdammer die met open arme werd ontvangen in de kuip. Wat een held.
Vind ik leuk
J Kiprich +18600
zaterdag 13 april 2019 om 11:37
Hij was dan ook een enorme fan van Van Hanegem en had ook meer met Feyenoord. Dat stak hij niet onder stoelen of banken.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:39
Dat kan zo zijn, maar zijn liefde voor ajax was bijna net zo groot als dat van JC was.
Vind ik leuk
J Kiprich +18600
zaterdag 13 april 2019 om 11:49
Allesbehalve, in zijn jeugd voor Feyenoord en hij was een FC Amsterdam supporter. Daar liep hij de deur later plat maar niet bij Ajax!
Vind ik leuk
Rf gb2 +140
zaterdag 13 april 2019 om 11:39
Rob Witschge en natuurlijk ijzeren Rinus niet vergeten
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:27
Heey kiprich zo 1x per week samen een liedje zingen hier.
Mooi wat gezelligheid brengen hier.
Dat leidt af van sommige scheld partijen hier op VP.
iedere zaterdag zingen we samen ern lied om 11.00 uur. Wat vind je er van kerel
Vind ik leuk
J Kiprich +18600
zaterdag 13 april 2019 om 11:39
Ik vind het dikke prima, maar is dit niet iets meer voor in de avond. Als de kelen gesmeert zijn zeg maar?!
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:43
Ook goed, we komen elkaar hier genoeg tegen. Volgende week zaterdag zetten we weer een chanson in.
Zaterdag ochtend spreken we een tijd af. 👍
Vind ik leuk
leozao +2564
zaterdag 13 april 2019 om 11:07
Iedereen houdt van Amsterdam en Ajax!
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:08
Mmmm ik ben niet iedereen sorry leozao
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:00
Ik ook niet sorry ,de stad en de club niet. De stad is nooit mijn stad geweest dat overdreven gedoe daar houdt ik zo ie zo niet van . Tja als je een giga grote bek hebt tja dan adem je Ajax.
Vind ik leuk
leozao +2564
zaterdag 13 april 2019 om 13:19
Kijk eerst waarop ik reageerde! De lyrics van ons aller Andre Hazes sr werden aangehaald. Heeft niets met grote bek te maken. Maar meer aan jullie kant met een overduidelijk gebrek aan humor.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:33
Ok, doei..
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 11:54
Price je laat je toch niet zo aan de kant schuiven. Gas erop ,niet altijd dat aardige ,dat doen die ajaxcieden zeker niet.
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 11:58
Zeg al,
Ajax excelsior 2-0
PSV de Graafschap 7-0
Groningen Ajax 2-2
PSV ADO 5-0
jaaaa Kees we worden weer kampioen in Eindhoven
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:01
En dan de laatste wedstrijd moeten ze weer eens tegen onze vrienden uit UTRECHT.
Vind ik leuk
leozao +2564
zaterdag 13 april 2019 om 13:20
Jullie handlangers kunnen jullie niet redden! Neem een keer eigen verantwoordelijkheid!
Vind ik leuk
Kees Bman +5238
zaterdag 13 april 2019 om 12:02
Kijk nou ken ik je weer .
Vind ik leuk
myrthewit +1697
zaterdag 13 april 2019 om 12:39
Je vergeet er een: Willem II-PSV: 5-0
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:57
Doei Price
Het ga je goed
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:45
En wat nou als Ajax dat ook doet?🤷🏼‍♂️ Ze hebben het alles behalve in eigen hand ,, jullie leven in een roze bubbel die pas opgaat als Ajax misstappen maakt .. zo niet volgend jaar weer een kans
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2240
zaterdag 13 april 2019 om 10:57
Vanavond wint ajax 7-0 en psv morgen 2-1 dan is het verschil 14 dan is t afgelopen
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:13
Nee het is afgelopen op de laatste dag! Ik wil niet meer denken aan het feit dat we alles hebben laten liggen in de laatste wedstrijd. (De graafschap) we zijn er nog niet na vanavond hebben we er nog 4 te gaan.. hoe je vanavond wint maakt niet uit veel of weinig goals. Winnen is het belangrijkste en dan moeten de koppies naar dinsdag avond!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:27
Laten we het hopen😇
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:49
5x met 5-0 winnen en dan is PSV er? Net alsof Ajax niet verder gaat werken aan het doelsaldo?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:54
Ik denk dat je er dan nog niet bent.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:55
En als Ajax ook alles met 5-0 wint, dan ben je er niet. Het idee van iets in eigen hand hebben is dat je niet afhankelijk bent van wat anderen doen..
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:42
Maar dan heeft Ajax ook niks in eigen hand in die theorie? Want Ajax is nog altijd ook afhankelijk van wat PSV doet qua score.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 11:43]
Vind ik leuk
zwollie +9749
zaterdag 13 april 2019 om 11:06
Als Ajax alles met 5-0 wint, dan is Ajax er ook
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:16
PSV scoort amper, hun superkracht is niet voor niets winnen 96ste minuut.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:44
Kijk is even naar het doelpunten aantal van PSV. Dat zijn niet echt weinig doelpunten.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:14
Waren doelpunten uit eerste seizoenshelft toen PSV aanvallend speelde en 16 keer won;-)
Vind ik leuk
AFCA9 +705
zaterdag 13 april 2019 om 12:57
Hetzelfde geld ook voor Ajax tegen Excelsior en de Graafschap kunnen ze ook hoge scores neerzetten!
Vind ik leuk
broedkip +2222
zaterdag 13 april 2019 om 12:57
AZ uit ook? Je bent toch niet dement?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:23
Tuurlijk ben je er dan, maar volgens mij moeten ze nog naar AZ en Willem II. In de huidige vorm zou het al knap zijn als ze daar überhaupt van winnen.
Vind ik leuk
Binkie +198
zaterdag 13 april 2019 om 15:14
Als je kijkt naar het doelgemiddelde van Ajax, weet ik niet of 5 keer 5-0 genoeg is.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 10:38
Theoretisch gezien is dat wel zo al is het saldo verschil vrij hoog..
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:56
Theoretisch gezien is het juist niet zo
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:04
Ze staan in punten gelijk dus als ze zelf wat aan hun doelsaldo kunnen doen is dat wel zo. Persoonlijk vind ik het ook raar om te zeggen al is het wel zo. Ik riep zelf ook niet dat ze het in eigen hand hadden toen ajax 2e stond maar dat tegendeel hebben ze me ook bewezen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 11:04]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:09
Het idee van iets in eigen hand hebben is toch dat je niet afhankelijk bent van wat de ander doet? Dat is nu niet het geval. Ze kunnen aan hun doelsaldo werken, maar als Ajax dat ook doet red je het tòch niet. Ajax had het tot vorige week ook niet meer in eigen hand, maar staat nu toch bovenaan door een misstap van PSV. Alles kan nog gebeuren, maar in eigen hand is het niet meer.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:11
Ik zeg ook ik vind het persoonlijk ook raar om te zeggen, maar toch noemen ze het zo.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:12
Johnny noemt het zo, maar dat ontslaat je niet van de plicht om zelf na te denken ;)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4607
zaterdag 13 april 2019 om 11:14
Niet alleen johnny boy denkt zo.. ik denk wel 70% van de mensen.
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 10:43
John van de Heuvel heeft er goede kijk op😊
Vind ik leuk
myrthewit +1697
zaterdag 13 april 2019 om 12:39
met een gekleurde bril...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:04
Het grappige is dat beide clubs het momenteel niet in eigen hand hebben.
Vind ik leuk
Eenbanaan +68
zaterdag 13 april 2019 om 18:09
Die kan nog wat extra beveiliging aanvragen farizeeer
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:36
Psv heeft niks meer in hun eigen hand. Ons aller Ajax is ff een maatje of 5 te groot voor anti voetbal uit Eindhoven. Onze godenzonen van ons aller Ajax gaat het vanavond ff laten zien.
Vind ik leuk
Importbrabo +2429
zaterdag 13 april 2019 om 10:39
Het is best vroeg om te snuiven maat.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:41
Moet wel heerlijke lente geur snuiven om elke dag weer mijn welgemeende en objectieve kijk op voetbal te verkondigen. Hou gewoon van alle Nederlandse clubs behalve 1. Ik ga maar eens 2 flessen RAKI kopen voor het te laat is.
Vind ik leuk
Linke loe +2278
zaterdag 13 april 2019 om 11:17
Niet doen dat is haram
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:19
Maar ik ben er gek op
Vind ik leuk
Linke loe +2278
zaterdag 13 april 2019 om 11:19
Haha 👍
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:21
Ik beloof dat ik voor jou een slokje neem
Vind ik leuk
Linke loe +2278
zaterdag 13 april 2019 om 11:22
Heb je mooi goed..geniet ervan 👌
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:41
Rustig maar vriend. Ajax speelt geweldig voetbal gecombineerd met resultaat. Maar als we 0 prijzen halen praat niemand er meer over. Het gaat nog spannend worden en dat maakt het voetbal alleen maar leuk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 10:42]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:43
Ik weet zeker dat we prijzen gaan pakken, maar dat er spanning is klopt helemaal en ben daar gek op. Heerlijk gewoon.
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 10:52
Strijdvaardig ⚠️📢TN ⚠️
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:48
Precies!!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:51
Hoezo anti-voetbal? Zonder VAR was PSV allang kampioen. Daarnaast speelde Ajax tegen PSV maar met 1 echte aanvaller, lafaards.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:56
Hoezo anti voetbal? Jij wilt nu beweren dat een sierraad is voor aanvallend voetbal? Heb ik er andere kijk op en met mij miljoenen anderen.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2357
zaterdag 13 april 2019 om 10:57
Ontsnapt uit TBS kliniek?
Vind ik leuk
zwollie +9749
zaterdag 13 april 2019 om 11:08
Volgens mij speelt psv schijtbakkenvoetbal
Vind ik leuk
SantiagoErik +2357
zaterdag 13 april 2019 om 14:40
Nu angsthazen (paasgedachte🐰🐰) voetbal.....
Vind ik leuk
Nilsinno +943
zaterdag 13 april 2019 om 11:18
Hahaha vorige week niet gekeken zeker lachter je bedoelt psVAR
Vind ik leuk
Lee +1028
zaterdag 13 april 2019 om 11:21
Haha, serieus, PSV kon tegen Ajax het kampioenschap beslissen en op 8 pnt komen, i.p.v. daar voor te gaan gaan ze verdedigen en durven ze pas te voetballen na een rode kaart, wie zijn dan de lafaards?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:52
5 maatjes te groot? Over 2 wedstrijden is PSV gewoon de betere dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:56
Helaas gaat het over 34 wedstrijden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:23
En helaas ging dit over de krachtsverhouding en niet over de stand in Eredivisie. Over de wedstrijden tussen Ajax en PSV dit seizoen, is PSV beter. Meneer waar ik op reageer beweert dat Ajax 5 maatjes te groot is voor ons, daar reageer ik dus op.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 14:23]
Vind ik leuk
Nilsinno +943
zaterdag 13 april 2019 om 12:51
PSV dit seizoen 1 topwedstrijd thuis gewonnen van Ajax voor de rest niets Ajax in cl en thuis tegen PSV mooie resultaten en voetbal laten zien
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:25
Volgens mij zegt ons doelpunten aantal nog altijd dat we goed kunnen voetballen. Dus je argument voor "verder niets" kan ook de prullenbak in.
Vind ik leuk
Nilsinno +943
zaterdag 13 april 2019 om 15:20
Heb het over topwedstrijden in de champions league en Ajax PSV
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:16
PSV speelde niet slecht tegen die ploegen. Ze wonnen hem enkel allemaal niet. Maakt niet uit, deze ploegen waren gewoon beter. Maar het argument dat PSV geen top wedstrijden speelde, is best raar. Maar dat vind ik.
Vind ik leuk
Nilsinno +943
zondag 14 april 2019 om 11:50
Winnen in topwedstrijden zei ik
Vind ik leuk
Nilsinno +943
zaterdag 13 april 2019 om 12:54
Europees afgegaan als een gieter met poep in broek aan het voetballen ja een beter seizoen hoor 😂😂😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:20
Afgegaan als een gieter? Vergeten dat wij een veel en veel beter poule hadden? Zeggen dat je Europees afgaat met mindere tegenstanders, kan ik wel begrijpen, maar nu is dat volstrekt onzin. AEK Athene 🤣 Benfica 🤣 Bayern uit vorm 🤣. Waar is dat "goeie" Bayern in de kwartfinale? En waar zijn Barca en Tottenham? Volgens mij zijn die dichter bij de halve finale dan hun tegenstanders.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
Nilsinno +943
zaterdag 13 april 2019 om 15:21
Inter lag er gelijk uit Benfica staat ook in de kwartfinale van el en bovenaan in Portugal bayern bovenaan in bayern dus uit vorm slaat nergens op je moet gewoon je eigen spelletje spelen heb je tegen iedereen kans
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 15:23]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:18
Bayern was toen uit vorm. Nu is het wat anders ja. Maar daar merken ze nu de gevolgen van, omdat ze niet zo snel kampioen zijn, in vergelijking met de afgelopen seizoenen.

Maar ze zijn niet zo goed dat ze in de kwartfinale staan van de CL.

Ze zijn sowieso niet zo goed als de afgelopen seizoenen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 16:21]
Vind ik leuk
BRAM046 +817
zaterdag 13 april 2019 om 10:37
Lekker John ! Doorgaan tot de laatste wedstrijd ! Forza PSV !!!
Vind ik leuk
Ajax glory +197
zaterdag 13 april 2019 om 10:37
Volgende grap. Iemand?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:48
Jij
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 10:51
Voor rood wit gezongen
Een lied voor ons allen
Want eendracht maakt macht
Vind ik leuk
ArieBombarie +43401
zaterdag 13 april 2019 om 10:38
Sterk staaltje journalistiek van VP. Ze interviewen een misdaadverslaggever met een sterke clubvoorkeur en vragen hem naar wie hij denkt dat er kampioen wordt 😂
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:41
Morgen komt Peter R de Vries .
Ben echt heel benieuwt wie hij denkt dat er kampioen gaat worden
Vind ik leuk
Ove +4062
zaterdag 13 april 2019 om 10:43
En de rest van de ultra linkse grachtengordel
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:55
Ik ben ook benieuwt naar de mening van Sjakie Swart , jij niet ??
Vind ik leuk
PRICE +6769
zaterdag 13 april 2019 om 12:15
Peter r is een echte psv er😉
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:18
Sjaak Swart ook , maar die is nog niet uit de kast gekomen ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:57
En daarna zijn ze naar Jack Spijkerman gegaan
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:42
Er is geen Ajacied die denkt dat de titel al binnen is, behalve die puistenkop Spijkerman.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:46
Dan moet jij toch echt beter opletten pik , want echt bijna elke Ajacied hier denkt dat de titel al binnen is
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:49
Denkt ? De stickers zitten al op de bus.
Vind ik leuk
Degraaf +2798
zaterdag 13 april 2019 om 10:52
Het podium is iig nog niet opgebouwd ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:10
Peter Beense en Driesje Roelvink zullen wel blij zijn .
De kampioensfeesten van Ajax zijn de enige optredens die ze nog hebben .
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:58
De schaal is zelfs al in Amsterdam 😉😉😉
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2240
zaterdag 13 april 2019 om 10:52
Dat is hij ook
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:58
En hoeveel PSV-ers denken ( dachten ) de afgelopen tijd dat de titel al een zekerheid was/is voor PSV?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:12
Volgens mij reageer ik op iemand die het over Ajax heeft , dus waarom moet ik het dan over PSV gaan hebben ??
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:14
Daar zit het verschil. Wij DENKEN dat we het wordem. Jullie ZIJN het al
Vind ik leuk
Nilsinno +943
zaterdag 13 april 2019 om 12:52
Dat is niet waar het staat gelijk dus nog geen reden om iets te vieren
Vind ik leuk
wolfie +650
zaterdag 13 april 2019 om 10:43
Geweldig dat ze in Eindhoven denken dat ze van de Graafschap met dikke cijfers winnen en Ajax van Excelsior met weinig verschil gaat winnen. Ik lach nu al want Ajax gaat vanavond met dikke cijfers winnen en PSV zal op doelsaldo niks inlopen.
Vind ik leuk
Psv_joee +107
zaterdag 13 april 2019 om 10:44
Het verschil tussen Psv’ers en Ajacieden, arrogant gedoe. Als jullie zo veel beter voetballen waarom staan jullie dan niet al met +8 bovenaan en waarom hebben jullie dan al die wedstrijden verloren. Zo goed is Ajax niet in de eredivisie, we gaan vanavond zien of ze de kracht er wel voor hebben, Psv zet alles op alles, let maar op!
Vind ik leuk
Der Monarch +2197
zaterdag 13 april 2019 om 10:47
Waar is dat verschil dan? Jullie blazen ook hoog van de toren.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3439
zaterdag 13 april 2019 om 10:50
Het verschil is dat PSV heel veel geluk afdwingt en Ajax op 3 fronten speelt en PSV maar 1.

Als PSV na de winterstop in de EL had gespeeld tot nu, had het veel lastiger geworden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:21
Vorig jaar was Ajax net als PSV al in Augustus uitgeschakeld in Europa , en toen werd Ajax geen kampioen .
Dus wat is nu je punt ???
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3439
zaterdag 13 april 2019 om 12:33
Altijd geweldig dat vorig jaar erbij wordt gehaald. En dan vergeet iedereen gemakshalve even dat Nouri toen van het veld gedragen werd en niemand meer een wenselijk niveau haalde tot februari dit jaar.

Ik hoop niet dat jou club dat ooit hoeft mee te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:43
Altijd geweldig dat Ajacieden en PSV-ers hier heel de dag een sneer aan elkaar moeten geven .
En verder is het elftal waar Nouri het meest mee heeft samengespeeld gewoon kampioen geworden in de KKD vorig jaar , dus nogmaals ; wat is je punt ??
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:53
Kijk. De harde waarheid die hier niet geventileerd mag worden. Chapeau Service Crew, zo denk iedereen er buiten Amsterdam over.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:57
Ik vind het echt een drama wat er met Nouri gebeurt is natuurlijk , maar het moet niet als smoesje gebruikt worden voor het kleurloze seizoen van Ajax .
In December toen ze met 3-0 PSV versloegen hadden de Ajax spelers daar ook geen last van

Dit word overigens alleen door Ajax supporters gebruikt , de spelers en de rest an de club hoor je daar nooit over .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 12:57]
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3439
zaterdag 13 april 2019 om 13:41
Nee alleen de imbecielen zoals jij die niet inzien wat voor impact het heeft.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 15:36]
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3439
zaterdag 13 april 2019 om 15:36
.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 15:37]
Vind ik leuk
035 +963
zaterdag 13 april 2019 om 13:00
Jij haalt ook het verleden erbij zo te zien.
Vind ik leuk
wolfie +650
zaterdag 13 april 2019 om 10:49
Volgens mij heeft PSV net zoveel verliespunten als Ajax. Dus als PSV alles op alles zet dan hadden ze minder verliespunten gehad en dan heeft PSV nog veel meer rust gehad dan Ajax dus het geeft het niveau van PSV wel aan. Na de winterstop gaat het moeilijk bij PSV terwijl Ajax in de flow zit en dat heeft ook te maken met dat Ajax meer wedstrijden voetbalt en dus steeds beter als team gaat spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:51
Ajax heeft een veel zwaarder programma nu én aan het begin van het seizoen gehad. Al die wedstrijden verloren? Van de 15 in de CL 1 wedstrijd onterecht verloren. Maar ja dat telt voor psv niet natuurlijk. Die vinden alleen de wedstrijdjes tegen Fortuna en VVV heel belangrijk.
Vind ik leuk
Psv_joee +107
zondag 14 april 2019 om 10:14
Kan je lezen “ eredivisie “ is niet hetzelfde als de ‘ CL ‘, snap dat jullie niks kunnen verzinnen als het op de eredivisie uitkomt, maar je hoeft het niet als argument te gebruiken tegen Psv als Psv een veel moeilijkere poule had dan Ajax en kom nou niet aan met “ maar we hadden Real en maar we hadden Bayern “ want we weten allemaal dat jullie heel veel geluk hadden met die loting ( niet fit etc ) en dat jullie heel blij waren dat jullie die loting van Psv niet hadden, want die was loodzwaar.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:20
Ga toch weg man. Inter en Tottenham hebben allebei al 10 jaar en langer helemaal geen één prijs meer gewonnen. Mogen de veters van Bayern en Real nog niet eens strikken.
Vind ik leuk
Psv_joee +107
zondag 14 april 2019 om 14:57
Haha lul nou toch niet zo zwijn. Iedereen weet dat dat bullshit is
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2240
zaterdag 13 april 2019 om 11:01
Misschien omdat wij ook in de jwart finale champions league staan ?? Een iets zwaarder programma dan eindhoven ???
Vind ik leuk
Linke loe +2278
zaterdag 13 april 2019 om 11:08
Omdat de club met het beste voetbal dus niet altijd wint..en ook niet het geluk hebben van altijd maar in de laatste seconde scoren wat echt geen gave is..daarbij speelt Ajax veel en veel meer wedstrijden..of wil je nu werkelijk beweren dat psv net zo goed voetbal speelt als Ajax? Komop doe even normaal man
Vind ik leuk
jari11 +5038
zaterdag 13 april 2019 om 10:45
Vraag anders even heel NL om zijn mening..
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zaterdag 13 april 2019 om 10:47
PSV scoort wel vaak in blessuretijd, misschien trekken ze die lijn ook met punten halen door. Zou wel weer geweldig zijn om in de laatste speelronde op net 1 puntje meer dan Ajax te komen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 10:47]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:47
Niet in eigen hand dus. Als Ajax met grote cijfers blijft winnen worden zij kampioen,
Vind ik leuk
Ome Sjakie +3439
zaterdag 13 april 2019 om 10:47
Als Ajax de CL wint, gun ik PSV de titel en Willem 2 de beker.

Maar de finale is pas in juni, dus gunnen hebben we niks aan.
Vind ik leuk
Toon N +337
zaterdag 13 april 2019 om 10:48
Wie is er nu arrogant. Calimero?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:50
PSV wordt kampioen van de armoede bij de gratie en misstap van de onbaatzuchtige godenzonen van ons aller Ajax. Van eigen verdienste kan uiteraard geen enkele sprake zijn bij een landstitel van PSV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
Pimman +11442
zaterdag 13 april 2019 om 10:51
Maar John jij hebt dus óók grenzeloos zelfvertrouwen met jouw uitspraak?! ;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:53
Van den Heuvel vind het leuk dat Ajacieden denken dat ze de titel binnen hebben het zijn net godenzonen. Ik heb nog geen Ajax speler horen roepen dat ze denken dat ze de titel binnen hebben. Wat ik wel al weken hoorde is het verhaal van PSV spelers die roepen we staan nog steeds 2 punten voor het komt goed.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 10:54]
Vind ik leuk
leozao +2564
zaterdag 13 april 2019 om 10:54
Die flapdrol zegt exact hetzelfde als de Ajacieden die hij van grenzeloze arrogantie beticht.
Vind ik leuk
Pimman +11442
zaterdag 13 april 2019 om 11:22
Precies dat bedoel ik;)
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 10:58
Niets. maar dan ook Niets is zeker in het leven. Alleen op voetbalgebied weet bijna iedereen wie er kampioen word. Ik wacht even met mijn voorspelling
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2240
zaterdag 13 april 2019 om 11:04
Serieus , kun je oude uitspraken van je zelf terug halen ??? Heb aan het begin van het seizoen meerdere keren gemeld dat we de dubbel en minimaal de kwart finale champions league zouden halen ... werd ik me toch een partij belachelijk gemaakt !!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:11
Door wie? Niet door mij. Iedereen mag zeggen en denken wat hij wil. Ik zeg alleen dat het in principe koffiedik kijkerij is en dat pas na de laatste wedstrijd vaststaat wie kampioen is. Als je inderdaad hebt gezegd kw.fin cl is dat mooi maar de dubbel nog niet. Ik hoop oprecht dat je gelijk krijgt
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2240
zaterdag 13 april 2019 om 12:13
Ik krijg 100% gelijk
Vind ik leuk
HupHolland +4407
zaterdag 13 april 2019 om 11:00
Het hele seizoen hoorde ik van PSVers niks anders dab dat ze de titel al hadden gewonnen en nu gaan ze Ajacieden daarvan beschuldigen. Ik denk dat Ajacieden veel meer met juventus bezig zijn dan met die titel.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:28
Platte kar met winterbanden bla bla bla, ze hebben zelf een nog eindelozer vertrouwen dan de Ajacieden. Na speelronde 1 hoorde je al dat die schaal al binnen was. Gaat erom wie er na 34 wedstrijden bovenaan staat. Dat kan echt alle kanten op dit moment
Vind ik leuk
Linke loe +2278
zaterdag 13 april 2019 om 11:02
Wat een dom gelul zeg..je kunt ten eerste op dit moment absoluut geen vertrouwen hebben in psv..ze hebben alles in eigen hand is ook compleet gestoord om dat te denken ..en dan zeggen dat Ajax grenzeloos vertrouwen heeft..mmm ok goed verhaal man 👍
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:04
Ajax moet gewoon 1 keer gelijk spelen. Doelsaldo redden we het niet denk ik
Vind ik leuk
rinirat +4117
zaterdag 13 april 2019 om 11:04
Hoor eens wat hij zegt...in eigen hand Haha jammer
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:06
John H. vs Peter R.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:07
Slaat de plank wel vaker mis
Vind ik leuk
Optelsom +727
zaterdag 13 april 2019 om 11:18
Er is nog helemaal niets zeker, wordt heerlijk spannend
Vind ik leuk
Oud Fluks +1204
zaterdag 13 april 2019 om 11:22
Weer iemand die het Ajax niet gunt maar toch speeld Ajax het mooiste voetbal in Nederland en Europa op dit moment en alleen daarom de enige club die het verdient is Ajax en zeer zeker niet dat armlastige voetbal uit Eindhoven !
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:26
Ajax is de beste ploeg van Nederland besef eventjes PSV heb elke keer geluk dat ze laatste minuut scoren terwijl Ajax hoger doelsaldo wint en plus 2 keer in de week ook nog is speel terwijl PSV meer rust hebt en dan nog is verliezen van Ajax pijnlijk !
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:28
Het grenzeloze vertrouwen van Ajax noemen en er zelf vanuit gaan dat PSV het wordt...

Vind ik leuk
fritsie +1216
zaterdag 13 april 2019 om 11:36
Gelukkig heeft John meer verstand van misdaadverslaggeving
Vind ik leuk
AFP +3574
zaterdag 13 april 2019 om 11:38
Leuk gedacht John, maar PSV wordt kampioen als alleen Ajax punten morst en het zou kunnen, omdat Ajax een zwaarder programma dan PSV heeft. Maar zelfs dan is het nog niet zo erg, omdat Ajax als 2e zo veel faam, rijkdom, bewondering, respect bij elkaar heeft gevoetbald, niet alleen voor Ajax en de Ajaxliefhebber alleen, maar ook voor de KNVB en daar is PSV ook lid van, dus........ En dit is en wordt nog steeds bevestigd door zowel de Nederlandse als Internationale media en PSV is nog steeds met het vormen van een nieuwe ploeg voor het nieuwe seizoen, dus van mij mag PSV kampioen worden, wat nog de vraag is of PSV het gaat worden. En als PSV kampioen is laat PSV het nu ook langzamerhand het internationaal zien, want de Local Hero in alleen Brabant uithangen is niet veel John van de Heuvel. Het is elk jaar weer zonde van de eerste plaats -zonder glans- van PSV.
Tenslotte: over PSV-arrogantie gesproken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:42
Alsof die psvers niet arrogant zijn. Heb ze ook al triljoen keer horen zeggen dat ze al kampioen zijn. Dattie maar boeven gaat vangen onze johnnie
Vind ik leuk
wattenstaafje +23812
zaterdag 13 april 2019 om 11:42
Benieuwd wat de haringboer zijn mening is.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1179
zaterdag 13 april 2019 om 11:43
Grappig die man. Hij heeft het over het typische grenzeloze zelfvertrouwen van de Ajax-aanhang en stelt daar als PSV-fan tegenover....? Grenzeloos zelfvertrouwen!

Ok, als hij doelt met grenzeloos op "ook Europees" ..... tja ........
Vind ik leuk
wattenstaafje +23812
zaterdag 13 april 2019 om 11:47
Van der Heuvel doet alsof het de Ajaxspelers zelf zijn die dat doen. Tot zover de objectiviteit van Johnnie
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 11:48
Nu begrijp ik waarom hij met bewaking rond loopt.Wat kraamt die vent onzin.
Vind ik leuk
Ajax1980 +18
zaterdag 13 april 2019 om 11:52
Gelukkig heeft hij van misdaad verslaggeving meer verstand........
Vind ik leuk
Breezer4u +2494
zaterdag 13 april 2019 om 11:59
Sprak hij in zijn Ajax tenuetje tijdens de uitwedstrijd in Madrid..
Vind ik leuk
Guust +6695
zaterdag 13 april 2019 om 12:13
Het was juist PSV die dacht dat de titel al binnen was, zeker van Bommel. En veel PSV fans hier, over vijf wedstrijden weten we het echt. Net als dat Ajax een pak slaag zou krijgen van PSV en ook Juventus, nou ze weten beter nu.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 12:16]
Vind ik leuk
Muscles +2075
zaterdag 13 april 2019 om 12:13
John moet onderduiken voor de onderwereld omdat hij zo’n dwars mannetje is. Dat veroorzaakt stress en die probeert hij weg te praten. Ga maar in de Eindhovense maffia prikken
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1033
zaterdag 13 april 2019 om 12:14
We zullen zien nog 5wedstrijden te gaan.ik heb er zin in.hou wel van spanning 😅
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:16
Lampies zijn niet arrogant hoor🙈
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:19
Heeft vd heuvel nu ook al verstand van voetbal ? Die leden doen echt alles om in beeld te komen
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:26
Ajax gaat gewoon nog punten verspelen zoals het hele seizoen al hebben gedaan dus doelsaldo zal waarschijnlijk niet van belang worden. Het kan wel spannend worden t/m de laatste speeldag. We zullen het gaan mee maken.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:29
dit mag ajax niet meer weggeven, als gewoon 2 ploegen zouden strijden voor punten in de cl dan is het goed,
maar Ajax moet zich dit jaar alvast zeker stellen van cl door kampioenschap, zou leuk zijn voor p en misschien dan ook voorronde az, als ajax de cl gaat pakken en geef ze kans,
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:52
Typische blindheid van een PSV fan.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 12:55
Waarom denken bners dat ze altijd leuk moeten doen met dit soort stukjes.
Zeg gewoon wat je denkt en doe niet zo overdreven optimistisch
Vind ik leuk
Johan59 +1242
zaterdag 13 april 2019 om 13:09
De beker en de CL winnen ik teken er voor, dan mogen ze de titel van mij hebben, dan kom ik hem nog brengen ook
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:10
Hij vind dat grenzeloze zelfvertrouwen van Ajax zo leuk, maar ook nu ze er beter voor staan als Psv weet hij zeker dat Psv kampioen wordt...🙈
Over zelfvertrouwen gesproken...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 13:19
over grenzeloos zelfvertrouwen gesproken
".......maar ik ga er van uit dat PSV kampioen wordt."
Lol
Vind ik leuk
yuuup +11134
zaterdag 13 april 2019 om 13:22
Wat een kinderlijke mensen allemaal zeg. We weten pas over een paar weken wie kampioen is. Zo zinloos om nu te gaan zeggen wie het gaat worden.
Vind ik leuk
pietprecies +12429
zaterdag 13 april 2019 om 13:24
Deze clown is haast net zo grappig als die papzak van de Jumbo 😂
Vind ik leuk
Phiron +428
zaterdag 13 april 2019 om 13:42
Ghehe meneer van den heuvel de reacties niet onder ogen gekregen dat de platteland in de winter al naar buiten moest komen?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:02
Ik verliet mijn laatste baan en begon twee maanden met internetwerken. Ik heb $ 29463 gewonnen om webpagina's te beheren. Hoe? Ik werk via internet! Mijn oude baan maakte me ongelukkig. Nu kan ik zeggen dat mijn leven vreselijk is veranderd ten goede! Controleer wat ik nu aan het doen ben. Open gewoon de link op deze site en bezoek de kaarten enzovoort op thuismedia en meer kaarten voor meer informatie ..

>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:19
Jack dat hoef je er niet zo in te wrijven. Iedereen weet dat het grote rijke Ajax kampioen wordt. Lafheid is het handelsmerk van p$v. Geld lenen van de gemeente 48 miljoen en niet terug betalen dan kampioen worden en nog trots zijn ook. Daarnaast die gasten voetballen al jaren laf zelfde verhaal...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:48
Nee naar de beurs gaan en daarvan spelers kopen.....rotclub 020
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:12
Ik zie de vergelijking niet buiten het feit om dat jij ons aller Ajax een rot club mag vinden. Zou ik ook vinden als ik in mijn jeugd de juiste afslag had gemist en P$V aanhanger was geworden. Maar een beursgang is toch wat anders als je p2 verkopen aan de gemeente voor 100x de waarde...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 18:56
❌❌❌❌
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 06:51
Echte p$v er ben je. Laf, Clown van het forum en verbaal zeer zwak maar denken dat je de beste bent!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:04
graafschap wil niet degraderen dan gaan ze vool volle bak spelen
Vind ik leuk
wickey +43
zaterdag 13 april 2019 om 15:23
Hou jij maar bij de misdaad enzo... Wie laatst lacht, lacht het best. PSV heeft laten liggen, en nu zullen ze voor boeten. 😋
Vind ik leuk
Ajacio +20
zaterdag 13 april 2019 om 15:40
John is een sympathieke man, ik gun hem zijn verhaal, maar niet de titel.
Die is deze keer ECHT voor Ajax
Vind ik leuk
Machtman +22
zaterdag 13 april 2019 om 15:45
De LICHIES staan al met de schaal bij onze lieve heer!!!!! ZO OVERTUIGD ZIJN ZE DAT ZE KAMPIOEN WORDEN. HET MOET OOK VAN DIREKTEUR HR PHILIPS. ANDERS MOETEN ZE NOG MEER MENSEN OP STRAAT ZETTEN.
Vind ik leuk
Paul1982 +12397
zaterdag 13 april 2019 om 16:13
Waarom gaat VP Jack Spijkerman en John van de Heuvel interviewen. Hun mening is net zo belangrijk als die van ons hier, totaal niet dus.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 06:53
Denk dat heuvel spelersmakelaar wordt. Komt uit dezelfde koker als de vries
Vind ik leuk
Franciscus +216
zondag 14 april 2019 om 21:24
Hebben ze wel eens eerder gedaan (2007), maar nu denk ik dat het een hopeloze zaak is. Ajax heeft weinig verloren na een Champions League-wedstrijd en gaat wel nog meer scoren. Nu zal die hoop wel bij John zijn verdwenen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:25]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws