Juventus speelt kampioenswedstrijd met 9 (!) andere spelers en richt alles op Ajax

Juventus speelt kampioenswedstrijd met 9 (!) andere spelers en richt alles op Ajax

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 14:13za 13-04-2019 om 14:13

Laatste update: zaterdag 13 april 2019 om 14:16za 13-04-2019 om 14:16

Juventus speelt in de kampioenswedstrijd tegen SPAL met maar liefst negen andere spelers. Van de elf spelers die woensdag tegen Ajax speelden komen alleen Joao Cancelo en Rodrigo Bentancur in actie.

Juventus-trainer Massimiliano Allegri kondigde vrijdag op de persconferentie al aan dat hij spelers zou sparen voor de wedstrijd tegen Ajax. Zelfs doelman Wojciech Szczesny krijgt rust van de oefenmeester. Tegen Ajax stonden Cancelo, Daniele Rugani, Leonardo Bonucci en Alex Sandro in de verdediging, maar tegen SPAL kiest Allegri voor Mattia De Sciglio, Andrea Barzagli, Paolo Gozzi (17) en Leonardo Spinazzola.

De helft van het elftal dat tegen SPAL speelt zat woensdag niet eens bij de selectie voor het duel met Ajax. Allegri kiest in het hart van de defensie voor de pas zeventienjarige Gozzi, die in de jeugd van Juventus speelt en zijn debuut maakt, naast Barzagli.

Ajax speelt dinsdag de return in Turijn tegen Juventus. 

De opstelling van Juventus: Perin, De Sciglio, Barzagli, Gozzi, Spinazzola, Bentancur, Kastanos, Cuadrado, Joao Cancelo, Kean, Dybala

Plaats een reactie

zaterdag 13 april 2019 om 14:16
Hopelijk gaan ze op hun bek.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18450
zaterdag 13 april 2019 om 14:19
Volgens mij is er iemand bang voor dinsdag!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:20
Niks met bang te maken. De Italiaanse bond weigert de competitie om te gooien en legt de verantwoordelijkheid bij de club zelf neer.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:21
Precies en niet maffia praktijken als de KNVB
Vind ik leuk
Mays +25
zaterdag 13 april 2019 om 14:32
Wat Juve doet is pas maffia de andere degradatiekandidaten zullen hier niet blij mee zijn. Allegri wil met opzet verliezen zo overduidelijk en dat vind jij allemaal prima
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:35
Hoezo verliezen? Waar baseer je dat op? Dat juventus die Luxe heeft 20 punten los staat, en hij kan voor kiezen om een b elftal op te stellen, juventus hoeft geen wedstrijden te verplaatsen dus ik weet niet waar je dit op baseerd? Is gewoon een luxe wat allegri heeft
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 14:36
Ratificatie van jou indien je er vandaag naast zit?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:59
Ratificatie?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 15:29
*Rectificatie.

Te snel getypt.
Vind ik leuk
Mays +25
zaterdag 13 april 2019 om 17:18
En heb jij die wedstrijd gezien, winnen was verboden zoals ik al zei
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:37
Jij wilt mij wijsmaken dat Ten hag niet het zelfde had gedaan als die 20 punten lost stond van psv?
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 00:27
Iets deed mij vermoeden dat de tegenstander van Ajax ook opzij gezet zou zijn door 11 invallers... voorsprong of niet... Ik denk echter dat Ajax hier veel beter aan gedaan heeft, hoe vaak blijkt ritme niet veel belangrijker...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:36
Dat is achteraf makkelijk te zeggen.. een ploeg als juventus heeft ook heel andere kwaliteit op de bank een dybala, guardado en costa komen net uit een blessure en hebben ook ritme nodig😉
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 00:54
Das waar, maar nu kwam Klaas Jan ook weer eens aan spelen toe, kon Tagliafico nog een potje meedoen, en mocht de rest een beetje uitlopen, zelfs Dolberg kreeg wat minuten.. het verbaasde me alleen dat Ziyech mee mocht doen..
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:43
Volg de italiaanse competitie. Juve moet rekening houden met Juve en niemand anders. Of dacht je dat Milan Inter of Lazio rekening houden met Juve?
Vind ik leuk
Verratti +2441
zaterdag 13 april 2019 om 16:48
Zo simpel is het toch. Allegri neemt geen risico, hoeft dat ook niet te doen en ook geen verantwoording af te leggen. Ik lees hier van alles: Competitievervalsing, hoop dat hij z'n spieren afscheurt, maffiapraktijken. Gaat Ajax vandaag in z'n beste opstelling aantreden? Ik zou er ook een paar rust geven.Dan komen de opmerkingen van competitievervalsing weer uit een andere hoek.
Of dat we dankbaar moeten zijn dat we Oostenrijk voorbij zijn. Als je een goed team hebt, heb je toch niets te vrezen van die voorrondes (daar zijn geen topteams).
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:07
Niets aan toe tevoegen
Helemaal mee eens.
Vind ik leuk
buddha +10751
zaterdag 13 april 2019 om 15:01
ik ben hier ook niet blij mee. ik had van de week juve laten winnen in mn toto. als ik dit wist had ik wel wat anders ingevuld.
Vind ik leuk
HanV +5729
zaterdag 13 april 2019 om 15:34
Zou het veel uitmaken? Na een half uur is het 0-1 voor Juventus door Kean.
Vind ik leuk
buddha +10751
zaterdag 13 april 2019 om 17:53
2 - 1 uitslag. dus ik denk wel dat het wat heeft uitgemaakt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:25
Dat heb ik elke week. Als??
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:55
Dit is nog meer competitievervalsing, Spal de tegenstander van JUVE kan nog degraderen maar JUVE treed aan met een B-team
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:58
Dat noem je luxe jij wilt mij wijsmaken dat als ten hag met 20 punten voor stond hij zijn beste spelers zou opstellen tegen excelcior?
Vind ik leuk
buddha +10751
zaterdag 13 april 2019 om 18:03
hij zal wel moeten ;) onze messi gaat lossssssssssss
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:43
Wees maar gerust 2-1 spal
Vind ik leuk
Bubba +76
zaterdag 13 april 2019 om 15:39
Wedstrijd verplaatsen staat gelijk aan Mafia praktijken...?

Don't do drugs, m'kay.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:45
Grootste Maffia zit op het Binnenhof
Vind ik leuk
Adjab +1383
zaterdag 13 april 2019 om 15:41
Vergeet niet dat Ajax met de punten een directe CL plaats heeft veilig gesteld.
Dus een hele goede actie waar meerdere clubs van gaan profiteren. Dus doe niet zo zuur
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:23
Dat verrgeet ik ook zeker niet draag ajax een warm hart toe, maar het is hypocriet om te zeggen dat omdat juve een b elftal opstelt maffia praktijken is ajax had het zelfde gedaan als ze 20p voor sprong hadden
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:48
Wees maar dankbaar dat Ajax de broodnodige punten binnen gehaald heeft. En ja het is niet arrogant bedoeld maar Ajax heeft Nederland weer op de voetbalkaart gezet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:20
Het ging mij erom mensen zeggen hier dat juventus door een b elftal op te stellen maffia is, ik vind dat het zijn recht is als je 20 punt voorsprong hebt dit noem je luxe ajax had het zelfde gedaan!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:55
Wat is Nederland toch groot in Afgunst pfffffffff pathetic !
Vind ik leuk
Mari +13305
zaterdag 13 april 2019 om 16:34
jankerd
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zaterdag 13 april 2019 om 14:23
Ze hebben deze wedstrijd ook verplaatst.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18450
zaterdag 13 april 2019 om 14:23
Is ook echt nodig met 40 punten voorsprong!? En ga nou niet net doen of die Italianen zo netjes zijn aub!
Vind ik leuk
Merdocs +229
zaterdag 13 april 2019 om 14:33
Gaat niet over de club maar over de bond.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:24
De Italiaanse bond hoeft het ook helemaal niet te doen, Juventus staat 20 punten los van Napoli en kan een verlies of een wedstrijd met een B-elftal permitteren.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zaterdag 13 april 2019 om 14:27
Ze hebben deze wedstrijd ook verplaatst echter Juventus kiest er voor om spelers te sparen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 14:25
Tissues zijn in de aanbieding bij Kruidvat. Ik zou even een hele grote voorraad inslaan.
Vind ik leuk
Merdocs +229
zaterdag 13 april 2019 om 14:35
Zou ik ook doen als Ajax supporter. Maar waarschijnlijk hebben jullie hierop een abonnement. Uit ervaring geleerd zullen we maar zeggen. Hahah
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 14:35]
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 14:36
Ik heb weinig te huilen hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:33
Ga janken man over t speelschema. Houd je bezig met je eigen clubje az
Vind ik leuk
voebtalie +3831
zaterdag 13 april 2019 om 14:45
Het is gewoon het verschil tussen de absolute top en Ajax. De absolute top heeft een kwalitatief betere bank en kunnen makkelijker 9 spelers rust geven. Trouwens Ajax moet toch ook gewoon vandaag spelen dus omgooien programma heeft hier niets mee te maken.
Vind ik leuk
Blac-ca +615
zaterdag 13 april 2019 om 14:48
En zo hoort het ook ,je weet van te voren al dat je zal moeten ballen 3 keer in de week als je het verschopt dus gewoon de speelkalender volgen en niet gaan omgooien ,maar ja hier in NL hoor je weer van bla,bla,bla.
Goed voor het nederlands voetbal....
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:52
Ze hebben daar ook een iets bredere bank ( je begrijp best wat ik bedoel) om zoiets te doen. En het is de afgelopen 20 jaar bewezen dat diegene die on Europa het verste kwam ( drukste programma had ) geen kampioen van Nederland werd. Dus is dan de logische keuze ver in Europa of kampioen. En dan vervolgens ons afvragen waarom we vaak niets in Europa voorstellen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:32
Dan had Ajax daar zelf ook voor moeten zorgen.....
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:02
Natuurlijk. Wij hebben ook precies hetzelfde budget als Juventus. En, dat geven we deels ook weer uit in de ED.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:03
Die paar fooitjes die jullie uitgeven aan de ed vallen wel mee. Blind/Tadic Engeland en een paar uit zuid Amerika waar jullie grof geld voor betaald hebben.

En ik lees hier toch heel vaak: wzawzdb, dan verwacht ik dus ook een goede bank.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1594
zaterdag 13 april 2019 om 17:05
Zelfs een Juventus kan niet met een B elftal winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 19:22
Je hebt helemaal gelijk. Wij, Ajax, kunnen niks hebben niks en het zal ook nooit wat worden.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 19:49
Dat hoor je mij nooit zeggen. Pure klasse wat jullie laten zien in Europa.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:05
Dan heb ik je eerdere reacties verkeerd begrepen. Kwamen om mij nogal negatief ( anti Ajax) over. Vandaar míjn kribbige reactie. Excuses en een prettig weekend.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:11
Excuus is niet nodig pik. Ik kan soms bot overkomen, ajax is absoluut niet mijn favoriete club maar anti gaat me ff te ver. Jij ook een goed weekend.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:54
Ze hebben er niet eens om gevraagd paardelul.
Vind ik leuk
VanGoal +1312
zaterdag 13 april 2019 om 14:56
Bullshit. Juve speelt eerder en ze spelen thuis. Hebben dus meer rust dankzij het schema... Wat zou er omgegooid moeten worden dan?
Vind ik leuk
davidben +6955
zaterdag 13 april 2019 om 15:04
Nee, de bond houd rekening met het feit dat Juve Europees speelt. Daarom het vroege tijdstip op zaterdagmiddag.
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zaterdag 13 april 2019 om 15:08
Ja, Jurgen.
Dat is makkelijk lullen als je in de competitie 20 punten voor staat!

Overigens is deze wedstrijd van Juve niet voor niets door de Italiaanse voetbalbond nasr dit tijdstip (15.00 uur) verplaatst, terwijl Juve as dinsdag ook nog eens 'gewoon thuis speelt.

Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:31
Wat heeft de voorsprong er mee te maken of ga je nu beweren dat ajax het niet had gevraagd als ze 10 punten voor stonden? Als je mee wilt doen met alle prijzen weet je dat veel wedstrijden het gevolg zijn en ik vind niet dat je daar andere clubs mee lastig vallen. Risico van het vak en in het belang van het Nederlandse voetbal is al helemaal onzin.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
zaterdag 13 april 2019 om 15:51
En of ze bang zijn..wat zijn ze benauwd dat Ajax ze verslaat..en die kans zit er gewoon ook goed in..dat hebben ze gezien afgelopen keer..die gasten knijpen hem als bange kindjes in het spookhuis geloof me
Vind ik leuk
Mari +13305
zaterdag 13 april 2019 om 16:32
Nog meer omgooien.
1283 punten voorsprong op nummer 2
8 jaar achter elkaar kampioen.
Geen voorrondes CL
Vind ik leuk
Mari +13305
zaterdag 13 april 2019 om 16:33
Ik ken een ploeg in de buurt van Breda, die het niet meer op eigen kracht aan kan.
Dus kom op met die eierdop
Carnaval is voorbij
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:37
je bedoelt je vriendje waar je op reageert?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18450
zaterdag 13 april 2019 om 14:43
Snap dat je denkt dat de meeste hier ook tussen de 4 en 10 jaar oud zijn maar daar val ik niet onder. Hij is wel grappig verzonnen binnen 30 minuten!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:54
Nee gewoon slim. Dinsdag is belangrijker omdat ze de wedstrijd dit weekend rustig kunnen verliezen en alsnog volgende week kampioen kunnen worden. Dan hebben we misschien een kampioenschap plus uitzicht op de halve finale CL
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18450
zaterdag 13 april 2019 om 14:57
Ik geef juve ook gewoon gelijk natuurlijk, thuis kampioen worden en de halve finale CL zo zal iedereen het daar het liefste zien natuurlijk! Aan Ajax om daar een stokje voor te steken (Ramos weet hoe dat voelt;-))
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zaterdag 13 april 2019 om 14:57
Ja., haha, maar dat niet alleen, TOT.....

Met dit 'B' 11-tal zou Juve moeiteloos in de top (2) van de ED meedraaien. 😉

Wat een selectie!.

Vind ik leuk
TottenhamHOT +18450
zaterdag 13 april 2019 om 14:59
Klopt, maar het zou mij als Ajax speler een boost geven want ze houden toch serieus rekening met Ajax! Jammer van Tagliafico!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:41
Ja dat geloof ik ook, verbaasd mij nog al wat dat hij zichzelf nog niet opsteld 😂
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:50
En als Ajax die weekend Ziyech, de Ligt en Tadic op de bank zet.

Zijn die dan ook bang voor Juventus?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:51
Niks geen angst! Zelfs als Ajax de volgende ronde biet haalt, is het toch een fantastisch europees seizoen geweest. Gewoon lekker voetballen dinsdag. Door? Mooi! Niet door? Jammer. Vast alles aan gedaan.
Vind ik leuk
PRICE +7962
zaterdag 13 april 2019 om 14:19
Juventus klapt er op tegen Ajax, wordt een top wedstrijd
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:44
Ik hoop het, onze spelers zijn technisch genoeg om daar onderuit te spelen en dan ontstaat er ruimte voor ons.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:29
Juve, het PSV van Italie!
Vind ik leuk
RW1913 +3018
zaterdag 13 april 2019 om 14:34
Dan wordt het winst voor Juve want ze spelen nu thuis zoals PSV ook deed.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:35
PSV heeft niks gewonnen in de CL
Vind ik leuk
RW1913 +3018
zaterdag 13 april 2019 om 14:36
Maar wel gewonnen thuis van Ajax of moet ik het uittekenen voor je?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:37
Heb je veel aan als je dit jaar toch geen prijzen gaat pakken 😂😂
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4734
zaterdag 13 april 2019 om 14:57
Net zoals ajax thuis van PSV won met 10 man en een week later op doelsaldo op plek 1 staat..
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:49
Ook weer tegen 10 man/
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:46
Het enige verschil met psv is dat zij al 8 jaar kampioen zijn
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:39
En dan ? Worden ze gewoon volgende week kampioen
Vind ik leuk
sapuAFCA90 +257
zaterdag 13 april 2019 om 16:10
Juve is ook gewoon echt bang voor Ajax :D
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
zaterdag 13 april 2019 om 16:37
Voorlopig is het 2-1 voor SPAL. Nog 10 min te gaan
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zaterdag 13 april 2019 om 16:39
Ze zijn goed op weg om op hun bek te gaan 😂😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:51
Natuurlijk willen die thuis kampioen worden
Feestweek dus in turijn volgende week😁😁
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1847
zaterdag 13 april 2019 om 14:16
Dat noem je pas luxe
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 14:17
Kan ook een fout zijn, je moet die gasten niet uit de ritme halen. Kan zijn ontslag betekenen als dit niet goed gaat. Jammer dat Zidane al bezet is.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:21
Harry even vraagje. Ben je Dinsdag ook van de partij in Turijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 14:21]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 14:24
Nee, kon geen kaartjes krijgen. Helaas, had wel leuk geweest. Vind het wel speciaal, is 96 kwam ik nog niet in Turijn en nu geen kaarten. En zo vaak komt het niet voor dat je tegen een Nederlandse club speelt. Dan maar voor de tv.

Succes.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:40
Ja bedankt jij ook succes. Ik vraag je dit want ik ben bij de laatste editie Juventus-Ajax geweest 2009-2010 Europa League.
Ik was daar met 3 vrienden van mijn en zijn toen door een groep van 20 fans van Ado als het er niet meer waren in elkaar gestampt. Waarom gaan dan die mafkezen de mafkezen van Ajax niet op zoeken als ze willen knokken. Later hoorde je dat er heel veel kleine groepjes waren aangevallen door jullie vrienden groep Ado, Legia, Juve. Ik kan je zeggen dat ik daar iets aan overgehouden heb en nachts regelmatig wakker wordt van wat daar gebeurd is.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 15:35
Dat is heel spijtig om te horen man. Ik heb dan wel de naam Midden-Noord maar dat is omdat ik zowat oude garde bent en daarom heb ik niets meer met geweld. Als ze elkaar willen opzoeken dan doen ze dat maar waar geen onschuldige slechtoffers zijn. Ik kom weleens bij beide clubs (Juve &Legia) maar dat wil niet zeggen wat iedereen zo is. Al weet ik ook hoe het werkt, wat er ook is gebeurd het is altijd afgesproken werk. Het is alleen lullig voor degene die er niets mee hebben te maken.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 15:37]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:21
Ik wil ook niet zeggen dat jij dit doet. Want idd niet iedereen is zo. Goede overwinnen van je club tegen AZ kan Ajax van leren.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:21
Uit hun ritme? Het is niet dat ze weken niet spelen. Dan hebben ze vijf dagen rust gehad
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 14:25
Kan goed uitpakken, kan slecht uitpakken. Soms moet je het juist niet doen en de boel laten staan zoals het staat.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:26
Zo zonde dat hij Juve zo behoudend laat spelen je ziet de ergernis aan Ronaldo.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 14:28
Juve uit en thuis is wel iets verschillend. Juve is nooit super aanvallend maar de intenties zijn thuis wel meer aanwezig. Maar de kijk naar voetbal is ook anders in Italië. Zolang je daar met 1-0 wint is iedereen tevreden. Voorkomen en de boel op slot gooien, dat is de visie in Italië.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:30
Dat is waar is in cultuur opgesleept in Spanje wil men mooi voetbal zien winnen is niet genoeg daar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:49
Inderdaad. Winnen in een slechte wedstrijd wordt geaccepteerd.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 15:32
Ja precies, heel veel mensen vergeten die opvatting nog weleens.
Vind ik leuk
jari11 +5245
zaterdag 13 april 2019 om 14:56
Ja en er is meer passie en beleving in italia. Niet voor niets 4 keer wereldkampioen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
zaterdag 13 april 2019 om 15:30
Dat is heel mooi om te zien, maar dat vind ik van Zuid Amerikanen ook, Jari. Chili bijvoorbeeld, alleen zijn die geen 4x wereldkampioen. Heerlijk om die passie te zien.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
zaterdag 13 april 2019 om 14:17
Met of zonder 9wissels ze worden toch wel kampioen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:18
Laat ze winnen lekker feestje bouwen dinsdag ruk van hun kant
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:19
De paniek is daar toegeslagen! Kan ook niet anders gezien het feit dat ze in Amsterdam van kastje naar muur werden gestuurd.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:22
Zo is het ook
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:19
Dat kan maar eens verkeerd uitpakken voor aanstaande dinsdag
Vind ik leuk
Mr bien +8954
zaterdag 13 april 2019 om 14:20
Hoop dat ze flink afgaan en aankomende dinsdag ook op hun lazer krijgen..
Volgens Alegri moeten ze niet fair spelen in Europa.

Dat doen ze in de competitie al niet door omkoping en corruptie
Vind ik leuk
Mitchy10 +2198
zaterdag 13 april 2019 om 14:21
Groot respect en compliment voor Ajax. Een aantal jaren geleden speelde dit soort ploegen met deze opstelling in de CL tegen Ajax. Nu worden spelers gespaard voor Ajax
Vind ik leuk
rinirat +4194
zaterdag 13 april 2019 om 14:25
Kan ook een nadeel zijn
Vind ik leuk
G.Kopf +5742
zaterdag 13 april 2019 om 14:26
Mietjes.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:31
Juventus speelt met b-team, een supermarktelftal: Peren, Iglo, Spinazi, Kastanjes en voorin loopt er nog een Dybiel bij!
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 01:01
Paar champies er bij en roeibakkuh maar !
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
zaterdag 13 april 2019 om 14:35
Toch dus wat dun in de broek in Turijn, dan maar een paar zekerheidjes inbouwen blijkbaar.

Flattering...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:38
Als je 20 punten voor staat op Napoli en met nog 7 wedstrijden te gaan kan je dat makkelijk doen
Vind ik leuk
Romarioo +872
zaterdag 13 april 2019 om 14:39
Geef hem is ongelijk
Dat is het eerste wat ik al zei na de 1-1
Juve gaat rust nemen en voorbereiden op ajax
Maar ajax kan toch ook met een 2e team spelen tegen excelsior 😎
Komop moet lukken in de arena
Vind ik leuk
Lebowski +707
zaterdag 13 april 2019 om 14:44
Barzagli wordt eerst niet genoemd bij de 2 die ook nu spelen, en dan weer wel. Slordig stukje weer VP.
Vind ik leuk
Doenorma +179
zaterdag 13 april 2019 om 14:45
Zie weer enkele jammere reacties over ajax. Als voetbal liefhebber moet je blij zijn dat een Nederlandse club zover komt. Maar er zijn heel wat zielige mensen die niet objectief kunnen zijn en super subjectief lopen te mekkeren. Als psv zover was gekomen was het ook heel mooi geweest voor het Nederlandse voetbal. Wat Ajax doet heeft niets meer te maken met de Nederlandse competitie maar het is van belang voor het aanzicht van het Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:48
Ajax hoeft niet bang te zijn voor Juve. Ze hebben mij erg overtuigd en als ze weer hetzelfde op kunnen brengen, dan ligt de volgende ronde in het vooruitzicht! Gas erop en lat ze zien dat je zonder doping kan winnen 🤪
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1294
zaterdag 13 april 2019 om 14:53
Zeker weten, als je speler spaart, dan ben je niet zeker van dat je wint 😂😂😂
Vind ik leuk
KCP +1446
zaterdag 13 april 2019 om 14:52
Juventus is bang voor ajax🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 14:56
dat is laf van juventus
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 14:57
En het GROTE Ajax richt zich op de oude dame. Of klink ik nu arrogant?
🛠

⚒✡👃🏻
Vind ik leuk
DEWEE +2950
zaterdag 13 april 2019 om 14:57
Knijpen ze hem daar in Italië voor aankomende dinsdag?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:21
Angst, pure angst.
Vind ik leuk
Mari +13305
zaterdag 13 april 2019 om 15:25
De angst is groot, zeer groot. haha
Vind ik leuk
fritsie +1231
zaterdag 13 april 2019 om 15:26
Dat kan ook tegen je werken..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 15:31
Guardado is ook fit💪🏼
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:35
Goede beslissing van de trainer, moet je wel Ajax er uit knallen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:41
Dat zou je wel willen he. Kinderachtig ventje.
Vind ik leuk
barry m +605
zaterdag 13 april 2019 om 15:48
Dit moet ajax toch motiveren dat een van de grootste clubs in europa spelers gaat sparen.
Ze hebben gezien wat ajax tegen real heeft gedaan al is real iets minder dan juventus op dit moment.
ik zou als trainer ook wel zenuwachtig zijn
Vind ik leuk
Roel Boeli +492
zaterdag 13 april 2019 om 15:52
Kijk, ze nemen Ajax serieus. Dus ze gaan echt hun best doen dinsdag. Dan wordt het een simpele 4/5 -0 overwinning dinsdag.
Vind ik leuk
peewee +337
zaterdag 13 april 2019 om 16:41
ik zou zeggen 2-2 want Ajax gaat echt wel door hoor ....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 16:42]
Vind ik leuk
leozao +2613
zaterdag 13 april 2019 om 15:52
Een "van Bommeltje" derhalve.... Alle gekheid op een stokje: die gasten hebben 100 miljoen min. uitgegeven aan een speler van toen 33 jaar. Alles om de CL te winnen. Op dit moment zal de druk daar enorm zijn. Bij vlagen zijn ze weggespeeld door Ajax. Hopelijk kan ons aller Ajax (alleen voor Ajax-vrienden) daarvan profiteren.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zaterdag 13 april 2019 om 15:53
Zit de wedstrijd te kijken en Spal stelt niks voor dus dit B elftal gaat het zeker redden. Ajax moet gewoon op eigen kracht deze klus klaren dinsdag en ik geloof nog steeds dat dit gaat lukken. FORZA AJAX
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:00
Is geen b elftal dat wordt gezegd staan ook jonge talentjes op het veld ghozzi kean kastanos jammer dat caviglia niet speelt hoop tegen Ajax wel dat is een graat talent gaat ook n pirlo worden net zoals de jong goed dat Die wegaat bij ajax
Vind ik leuk
Wzawzdeb +167
zaterdag 13 april 2019 om 16:08
Staat inmiddels 1-1 dus die talenten moeten ze vaker opstellen. FORZA AJAX
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:19
Hopelijk doet ten hag dat ook en spelen ze gelijk
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 16:22
Het is maar Excelsior,gelijk zal het niet worden✌️
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
zaterdag 13 april 2019 om 16:22
Ajax zou het zelfde doen als het deze voorsprong had in de competitie. Nog 7 wedstrijden en nog 2 puntjes nodig.
Vind ik leuk
pos +9955
zaterdag 13 april 2019 om 16:23
Zo kan het ook. Dat is beter en eerlijker voor de competitie als gewoon een wedstrijd schrappen en verplaatsen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:27
Zweet tussen de naad. Angsthaasjes uit Turijn!
Vind ik leuk
AFP +3711
zaterdag 13 april 2019 om 16:29
Kan je nagaan hoe ongerust Juve voor de wedstrijd tegen Ajax is. Ajax gaat daar winnen gewoon. Zo niet dan had Ajax een geweldige prestatie neergezet.
Vind ik leuk
pos +9955
zaterdag 13 april 2019 om 16:43
Ongerust is als je een wedstrijd tegen PEC laat verplaatsen.
Vind ik leuk
AFP +3711
zaterdag 13 april 2019 om 20:25
Ach wat een mierenneuker ben jij zeg.
Vind ik leuk
pos +9955
zaterdag 13 april 2019 om 21:05
Hehe heb je geen weerwoord jongen. Juve spaart spelers, Ajax vraagt om een vrij weekend. Ik persoonlijk begrijp Juventus beter.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 21:07]
Vind ik leuk
AFP +3711
zaterdag 13 april 2019 om 23:12
Natuurlijk als Ajax-hater haal je gewoon alles uit de kast om tegen Ajax te zijn. Typisch kleingeestig geval ben jij. Hou er maar over op man. Ga verder je gang, Ajax heeft meer gepresteerd en gewonnen dan welke kutploeg uit de ED dan ook.
Vind ik leuk
pos +9955
zondag 14 april 2019 om 00:00
Geen idee wat dat met het onderwerp te maken heeft. Pijnlijk verhaaltje.
Vind ik leuk
Mari +13305
zaterdag 13 april 2019 om 16:31
Ze zijn niet alleen in Milaan aan de dunne ook in Turijn
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1294
zaterdag 13 april 2019 om 16:31
2-1
Vind ik leuk
Lamzia +169
zaterdag 13 april 2019 om 16:35
Haha juve neemt dit erg serieus zo te zien.
Vind ik leuk
peewee +337
zaterdag 13 april 2019 om 16:39
zal ze niet helpen ... Ajax speelt in uitwedstrijden altijd beter en scoort ALTIJD, ik ben dik tevreden als Ronaldo er twee maakt en Ajax ook twee ... op naar de halve finales!!!
Vind ik leuk
pos +9955
zaterdag 13 april 2019 om 16:45
Behalve tegen AZ. Hoofdletters moet je alleen gebruiken als je iets zeker weet.
Vind ik leuk
Aosin +84
zaterdag 13 april 2019 om 16:42
Nu zijn ze helemaal uit hun ritme en het ziet er naar uit dat ze geen kampioen worden vandaag, dus dinsdag begint Juventus met een gigantische deuk....
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:53
De festiviteiten zijn voor volgende week gepland in turijn dus geloof maar dat ze er echt niet wakker van liggen
Dubbel feest volgende week dus
Vind ik leuk
peewee +337
zaterdag 13 april 2019 om 16:47
geen probleem mensen, Ajax gaat gewoon a.s. dinsdag Juventus over de knie leggen!! Deze Ajax selectie is eenmalig en het is echt niet voor niets dat Ajax dit seizoen in Europa zo goed presteerd! Ik zeg 2-2 FORZA AJAX !!!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zaterdag 13 april 2019 om 16:58
Ik voorspel: 0-1 met de rust en vlak na rust de 1-1. Dan vijf minuten voor tijd de 1-2. Dan 8 minuten extra tijd en Ajax sleept de 1-2 er doorheen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:51
En daarom verliest Juventus van Spal
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zaterdag 13 april 2019 om 16:56
SPAL wint.....
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1265
zaterdag 13 april 2019 om 16:57
meteen 2-1 verloren stelletje mofo's
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:38
Ik verliet mijn laatste baan en begon twee maanden met internetwerken. Ik heb $ 29463 gewonnen om webpagina's te beheren. Hoe? Ik werk via internet! Mijn oude baan maakte me ongelukkig. Nu kan ik zeggen dat mijn leven vreselijk is veranderd ten goede! Contrroleer wat ik nu aan het doen ben. Open gewoon de link op deze site en bezoek de kaarten enzovoort op thuismedia en meer kaarten voor meer informatie ..

>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
davincie +41
zondag 14 april 2019 om 01:05
En nu gunt iedereen je hier een onbewoond eiland !
Vind ik leuk
Farmer +15013
zaterdag 13 april 2019 om 19:01
Cancelo geeft bijna zn hele basis-11 rust...

Niet verkeerd misschien, maar haalt hij nu niet een hoop rítme uit het elftal?
T is voor Ajax te hopen iig :P Juventus op volle sterkte in hun eigen stadion is een zeer sterke tegenstander!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws