Kuyt heeft drie jaar uitgetrokken en spreekt voorkeur uit: 'Geeft meeste energie'

Kuyt heeft drie jaar uitgetrokken en spreekt voorkeur uit: 'Geeft meeste energie'

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 15:08za 13-04-2019 om 15:08

De naam van Dirk Kuyt valt voortdurend als er problemen zijn bij Feyenoord. Diverse analisten schoven hem in de afgelopen periode naar voren om de nieuwe trainer of de nieuwe technisch directeur te worden in De Kuip.

"Als er iemand uit de keuken weggaat, valt mijn naam ook. Daar kan ik niets aan doen", reageert de inmiddels 38-jarige Kuyt in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik heb drie jaar uitgetrokken om me te ontwikkelen", stelt hij. De voormalig aanvaller is momenteel trainer van Feyenoord onder 19. Volgend seizoen gaat hij bovendien stage lopen bij het eerste elftal.

Kuyt heeft op dit moment een voorkeur voor het veld. De opvolger van technisch directeur Martin van Geel zal hij nu in ieder geval niet worden. "Trainen geeft me op dit moment toch de meeste energie", zegt hij. "De ambitie om technisch directeur te worden, heb ik nu niet. Maar je ziet: de functie is nog niet ingevuld door de club en ik krijg er vragen over."

Volgens algemeen directeur Jan de Jong staat 'het in de sterren geschreven' dat Kuyt ooit hoofdtrainer wordt van Feyenoord. Zelf geniet hij wel even van de luwte. "En je weet toch nooit hoe het loopt in de voetballerij."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Zie jij in Kuyt een hoofdtrainer?

(3398 stemmen)

Plaats een reactie

#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:14
Toch belachelijk dat spelers direct worden gebombardeerd tot de nieuwe trainer
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18460
zaterdag 13 april 2019 om 15:15
Leuk voor Stam? Zet Kuyt eerst als assistent naast de hoofdtrainer!
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:20
Daar heb je wat aan zeg :∆
Vind ik leuk
PRICE +7967
zaterdag 13 april 2019 om 15:36
Wat vind Stam van al dit gedoe
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
zondag 14 april 2019 om 01:03
Stam loopt al een poosje mee en weet precies hoeveel waarde hij aan het door buitenstaanders gecreëerde gedoe moet schenken.
0 waarde.

Kuyt loopt stage bij het eerste omdat ie met zijn papieren bezig is en zoals alle andere cursisten dus stage moet lopen.
Als ik het goed heb moet ie ook nog een keer een stage lopen in het buitenland daar voor.

Vind ik leuk
FCRat +244
zaterdag 13 april 2019 om 15:39
Wel...hij gaat stage lopen volgens het bericht
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zaterdag 13 april 2019 om 15:46
Kuyt: 2 daagse stage bij Stam. Van Persie: Waarschijnlijk specialistentrainer.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1338
zaterdag 13 april 2019 om 15:16
Komt denk ik vooral omdat dit met van Bronkhorst, de Boer en Cocu succes heeft opgeleverd bij de top3 in Nederland.. in het buitenland zullen ze waarschijnlijk alle 3 door de mand vallen
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:20
Ik zou alledrie als trainer geen succes willen noemen.
Daarom verbaast het me ook dat het nog een ding is.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1338
zaterdag 13 april 2019 om 15:23
Nou in de nationale competitie hebben ze natuurlijk gewoon goed gepresteerd wel.. de Boer 4 x kampioen van Bronkhorst kampioen met een selectie die toch een stuk minder was als de concurrentie op dat moment..
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:27
Ja, maar hoe knap is het om met een van de twee topclubs kampioen te worden?
Niet zo vind ik.
Met de nummer drie als nummer 1 en 2 het laten liggen vind ik ook niet echt knap.
Helemaal als de concurrentie ook matige trainers heeft.
Ajax had toen tijd nodig om Bosz' plan te snappen. Anders was feyenoord kansloos geweest en had iedereen Gio minder goed gevonden. Dan vind ik hem nu al minder goed.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:37
Feyenoord stond wel 34 wedstrijden boven aan, dat kan je toch wel knap noemen. Ook al gaven PSV en Ajax niet altijd thuis.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:48
Nou, als die twee niet thuisgeven vind ik dat niet zo heel knap.
Dat is dan alsof je met de nummer 3 3e wordt.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:18
Wat je nu aan het beweren bent is hetzelfde als je nu zou zeggen dat Ajax kampioen wordt omdat Psv het af laat weten of omgekeerd.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 17:29
Nee dat is niet zo.
Wat ik wel zeg is dat als Ajax of PSV het af laat weten, het niet zo knap is van de ander als ze kampioen worden.
Vind ik leuk
cj_fey +4285
zondag 14 april 2019 om 11:23
Of je dat jaar gewoon beter.... het is maar wie er kijkt
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:15
Dat Feyenoord anders geen kampioen zou zijn geworden is natuurlijk onzin.
Je kunt die stelling nooit hard maken.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 17:30
Nee, maar wel logisch onderbouwen.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:37
Probeer het eens😊
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 17:40
Dat vind ik weinig uitnodigend
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:44
Ik zal het anders formuleren.
Zou U mij van mijn ongelijk kunnen overtuigen met ter zake doende en steekhoudende argumenten.😊

Ik moet U wel mededelen dat ik nu ga eten alvorens ik naar Rotterdam af reis om mijn favoriete ploeg te kunnen aanschouwen.

Dus mijn reactie ook op Uw andere Posts laten even op zich wachten.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 18:15
Zeg maar je :p
Ik vond je vorige comment gewoon een beetje klinken alsof je er niet echt voor openstond.

Laat ik allereerst zeggen dat Feyenoord volgens mij ook gewoon terecht kampioen is geworden. Zij hebben de meeste punten gepakt, dus het was sowieso verdiend.
Dat daar geen misverstanden over bestaan.

Volgens mij hadden in het kampioensjaar Ajax en PSV de sterkere selecties.
PSV had een heel moeizaam seizoen met onder meer 10 gelijke spelen, wat voor een topclub bijzonder veel is.
Ajax had een lang Europees seizoen en kwam bovendien door de nieuwe speelwijze pas vrij laat op gang.
Dan heb je dus een top 3 waarvan de nummers 1 en 2 het minder goed doen dan normaal.
Natuurlijk moet je het dan nog wel doen, als Ajax en PSV een slecht seizoen hebben kan Feyenoord ook een slecht seizoen hebben.
Je moet de punten nog wel pakken.
Alleen presteer je dan volgens mij naar behoren.
Als jij gaat hardlopen tegen 2 iets snellere gasten, maar zij stellen allebei teleur vind ik het ook niet bijzonder knap dat je wint.
Als je wint terwijl zij goed presteren, dan ben ik onder de indruk. Als je wint als zij minder presteren heb je het naar behoren gedaan, maar als ze het wel goed hadden gedaan was je met dezelfde snelheid gewoon derde geworden.

Dus als de nummer 3 kampioen wordt terwijl 2 betere clubs het naar behoren doen vind ik dat heel erg knap.
Als de nummer 3 kampioen wordt terwijl 2 betere clubs een minder seizoen hebben vind ik dat je gewoon naar behoren hebt gepresteerd, maar door omstandigheden heb je een titel.
Daarom vind ik de titel van Feyenoord verdiend, maar geen bijzondere prestatie.
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 00:26
En titel was door aandringen van kuyt niet door Broncko Billy.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 12:15
Ik begrijp wat je wilt zeggen en dat zou inderdaad zo zijn als Ajax ook beduidend minder punten zou hebben.
Alleen toen Feyenoord kampioen werd had Ajax ook 81 punten.
En de laatste jaren moet de kampioen gewoon in de 80 punten halen ,anders kun je het wel schudden.
Dat Feyenoord toen goed presteerde is een feit. Al kun je dat voor een heel groot gedeelte op het conto van El Ahamdi en Dirk Kuijt schrijven.
Wat dit team mist is beleving,concentratie en de wil om te winnen.
Ik zal niet zeggen dat ze dan eerste of tweede geworden zouden zijn,maar ze hadden niet die afstand opgelopen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 14:22
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Ja, het is een normaal aantal punten om kampioen mee te worden.
Alleen je wordt ook weleens tweede met zo'n aantal en je kunt ook kampioen worden met minder. Dus droog het aantal punten vind ik geen goede maatstaf. Volgens mij klopt het gewoon dat Ajax in het begin onnodig veel punten heeft laten liggen en heeft PSV deels door een heel slechte De Jong 10x gelijkgespeeld.
Dat maakt het dus niet minder verdiend, maar heeft in mijn ogen wel invloed op de prestatie.

Maar misschien heb ik ook wel last van tunnelvisie en probeer ik het kampioenschap kleiner te maken, omdat ik me niet voor kan stellen dat Gio één seizoen ineens een goede trainer was.
In dat geval kan ik beter kijken naar wat jij zegt Kuijt en El Ahmadi (Elia mag denk ik ook genoemd worden) en proberen te verklaren waarom het dat seizoen ineens wel allemaal lukte.

Je maakt leuke punten.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 14:58
Ik denk dat Gio ook geen goede coach is.
Hij heeft wel successen maar het is een te vriendelijke man.
Hij had samen met Van Geel na het kampioenschap moeten vertrekken.
Dan hadden ze allebei met opgeheven hoofd kunnen vertrekken.
Van Geel heeft goede dingen gedaan voor Feyenoord alleen net iets te lang blijven zitten.
Maar van Stam ben ik ook nog niet overtuigd.
We kijken wel wat het volgend jaar wordt. Ik had inderdaad ook Elia zeker het tweede jaar moeten benoemen.

Waarom lukte het dat seizoen wel. Ik denk vooral door de instelling.
Toen was iedereen geconcentreerd en gefocust. Nu staan er elke keer wel weer een aantal te slapen in de wedstrijd.

Fouten maakt iedereen ,maar als je constant dezelfde fouten blijft maken hoor je niet meer opgesteld te worden.
Alleen dat wordt niet gedaan. En als een jeugdspeler niet veel slechter is dan zet je hem er nu in ,kan hij groeien in zijn rol.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 15:04
Ik denk dat je gelijk hebt over Gio.
Alleen denk ik dat jij er dichterbij zit als het gaat om het uitleggen waarom ze wel kampioen zijn geworden.
Stam vind ik ook een vreemde keus. Al moet ik zeggen dat er volgens mij in de eredivisie ook weinig bijzondere trainers rondlopen op dit moment.

Ja, daar zou je dan spelers als Kuijt en El Ahmadi wel in missen.

Klopt, maar het lijstje gekke keuzes en verhalen rond Gio wordt inmiddels ook wel heel erg lang.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 12:16
PS:Dat U was maar een grapje;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 14:24
gelUkkig. Ik hoop dat U een leuke avond heeft gehad bij Uw favoriete ploeg ;)
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 15:06
Och, de sociale contacten waren weer goed;-)
En daarna ben ik nog gaan stappen in Den Bosch en dan is zo'n zaadwedstrijd ook weer zo vergeten;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 15:11
Ach, er zijn ploegen die dit jaar minder punten pakken tegen Heracles. Ook in zaadwedstrijden.
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 00:14
Van Bronckhorst kampioen ?pfffff Kuyt dan zitje goed ,van Brockhorst is helemaal niks . Zal denk nooit wat worden ook.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:25
Denk dat je gelijk hebt. Ik denk persoonlijk zelfs dat Kuyt behoorlijk gaat floppen als trainer. Stond in zn spel ook meer bekend om hard werken ipv inzicht. Leuke vent verder dus ik gun het hem zeker, maar gaat denk ik helemaal niks worden.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:47
Denk ik ook.
Al vond ik Buijs ook geen tactisch wonder en die doet het nu heel leuk.
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 00:27
Wat ik denk is dat Stam gaat floppen ,en meer dan dat .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:30
Ben ik ook bang voor. Hij doet t alleen goed als hij de aansluiting met ajax en psv weer vindt. Geen leuke opdracht voor de beste man met de huidige selectie en gegeven het kwaliteitsverschil met de grote jongens. je kunt niet alles winnen met alleen een vechtersmentaliteit.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:13
Ik vond de Boer het bij Ajax met beperkte middelen prima gedaan hebben.
Hij heeft wel de financiële basis voor het huidige kapitaal gelegd.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 17:31
Dat kan. Dan vind ik dat je de lat niet heel hoog legt.

Nee, dat was Overmars.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:41
De Boer haalde net 4 kampioenschappen de CL.
Kijk de jaarverslagen er maar op na, als ze die niet hadden gehad , was er jaar op jaar verlies gedraaid ondanks de sommen geld die dankzij transfers binnen kwamen.
En wat er gekocht werd zijn spelers die Feyenoord nu koopt!
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 18:19
Dat klopt, maar Ajax had gewoon een sterke selectie.
Ja, de selectie werd elk jaar afgeroomd, maar toen De Boer kwam stond er gewoon een heel goed team.
En een heel goed team met een of twee iets mindere nieuwe spelers is gewoon nog steeds een heel goed team. Dat werd elk jaar wel iets minder, tot het moment kwam dat we de titel verspeelden bij De Graafschap.

Qua selectie zou Ajax in die jaren sowieso in de top 2 hebben moeten eindigen. Samen met PSV hadden ze met afstand de sterkste selecties. Dat vind ik dan geen bijzondere prestaties. Helemaal als je ziet dat het in Europa ook gewoon niet zo geweldig ging.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 12:19
Maar ze waren al jaren geen kampioen meer geworden!
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 13:27
Ik zie niet hoe dat weerlegt wat ik zeg.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 14:03
Jij hebt het over sterke selectie.
Ik denk dat die selecties echt niet zo sterk waren.
Met name onder Jol hadden ze wel een sterke voorhoede met Huntelaar en Suarez. Maar was het alleen maar lange ballen op die twee en God zege de greep.
De Boer liet het elftal naar zijn mogelijkheden voetballen en had met name met Vertonghen een speler die de drive had om te winnen en dit ook in woord en daad liet merken. Ook aan zijn ploeggenoten.
Dat het spel niet was wat veel Ajax supporters niet wilde zien lag volgens mij aan het ontbreken van spelers die dat uit zouden moeten kunnen voeren.
Die er nu wel zijn Tadic,Neres en zeker Ziyech.
Al heeft het met name bij Ziyech wel pas dit seizoen echt uit gekomen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 14:15
Nou, dan zou ik de selectie even opzoeken waar De Boer mee begon. Dat was gewoon een sterke selectie. Jol liet ze inderdaad niet goed voetballen, maar dat was echt een prima selectie.
De opstelling bij Milan uit toen hij net begon:
Maarten Stekelenburg; Gregory van der Wiel, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld; Christian Eriksen, Demy de Zeeuw, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Siem de Jong, Urby Emanuelson,
Luis Suárez.

Ik vind 'naar hun mogelijkheden' een beetje een vage term. Ajax presteert dit seizoen in Europa bijvoorbeeld volgens mij niet 'naar hun mogelijkheden', maar gewoon beter dan dat.
En als Ajax dit jaar 'naar hun mogelijkheden' presteert kun je dat in mijn ogen niet zeggen over Ajax onder De Boer.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 14:29
Ik vind dat Ajax heel goed presteert nu. Al zei ik bij de loting al dat Ajax gezien hun aankopen zeker de groepsfase moest overleven.
De wedstrijd in Madrid was van grote klasse.
Alleen als je naar de namen kijkt van toen heb je toch alleen met Eriksen en Suarez Europese topspelers. Vertonghen dan nog met zijn instelling. De rest heeft het niet gehaald of is een nuttige speler in een team.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 14:38
Dat kun je toch niet zeggen op basis van hun aankopen? Of bedoel je de aankopen in combinatie met de al aanwezige selectie? (dit is niet mierenneukerig bedoeld)
Ik vind dat Vertonghen en Alderweireld best bij Suarez en Eriksen mogen.
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, De Zeeuw en Emanuelson waren in mijn ogen op dat moment wel meer dan 'nuttige' spelers.
'De Europese top gehaald' lijkt mij persoonlijk ook niet de grens.
Als je kijkt naar het Ajax onder Koeman hebben die ook lang niet allemaal de Europese top gehaald. Wel meer waarschijnlijk, maar daar zaten ook Mido's en Pienaars tussen. Pasanen, Lobont. Ook allemaal geen Europese top lijkt me.

Misschien dat er trouwens ook nog een verband is tussen de kwaliteit van een trainer en hoe zijn spelers uiteindelijk terechtkomen.
Al heb ik er niet genoeg verstand van om te zeggen wie beter terecht had kunnen komen en waar dat precies aan heeft gelegen :p
Ik denk alleen dat de ene trainer spelers wel beter kan maken dan de andere.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:48]
Vind ik leuk
Stranger +7051
zondag 14 april 2019 om 15:05
Als het goed is moeten de aankopen de selectie sterker maken.
Dus een aanvulling op.

Vertonghen zou inderdaad nog kunnen op basis instelling. Alderweirld ben ik het dan weer niet mee eens.

Ik ben het wel met je eens dat een coach/trainer heel veel invoed heeft.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 15:10
Waar het me om gaat is dat als Benfica veel sterker zou zijn (of een andere gelote ploeg) je na die aankopen alsnog heel goed zwakker kunt zijn. Dan vind ik de onderbouwing zwak.

Wat vind jij dan het grote verschil tussen die twee?

Fijn, de gesprekken met 'een trainer is zo goed als zijn materiaal' wat dan zogenaamd neerkomt op dat alle trainers eigenlijk even goed zijn ben ik wel klaar mee :p
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:10]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:35
Dat geld zeker voor De Boer en Cocu, en misschien ook voor Gio. Grappige is dat het alle 3 vrije laffe trainers zijn.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 16:39
Ik denk dat je een stap in je ontwikkeling mist als je bij de grote clubs begint.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:19
Of zijn het realistische trainers?
Je moet ten slotte roeien met de riemen die je hebt.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:37
De laatste 2 zijn al hard gevallen..... ze staan allemaal garant voor karakterloos voetbal.
Vind ik leuk
Hulsink +608
zaterdag 13 april 2019 om 15:23
Keizerout: Helemaal mee eens, bovendien is er het bewijs dat een goede voetballer ook een goede trainer zal zijn? Er zij meerdere Goede en Slechte voorbeelden van!
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:25
Precies.
Vind ik leuk
PRICE +7967
zaterdag 13 april 2019 om 15:36
Ik de eerder Kuyt en problemen
Vind ik leuk
fr1963 +4713
zaterdag 13 april 2019 om 16:18
cryptisch…"ik de eerder Kuyt en problemen"....
jij en volgorde typt vreemd woorden.....
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:36
Nou zeker ja. Eerst maar eens bewijzen.maar meneer De Jong denkt daar heel anders over zo te zien.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 15:59
Ja, maar die kan zijn mond beter gebruiken om mee te eten.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:38
Of opnieuw vol te laten k*kken. Wat een slechte keuze is dat gebleken zeg!
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 21:41
Was ook te verwachten.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:42
Tsja..... was gewoon de volgende slechte keuze in een ellenlange serie.....
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 03:21
Maar ook echt een hele vreemde keuze volgens mij.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:27
De volgende hele vreemde slechte keuze....
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 13:34
Ik ben benieuwd wat er deze zomer gaat gebeuren. Veel sterkte gewenst :p
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 13:38
Ik ga 7 weken op vakantie en heb dan van mijn vrouw een (multi-)mediaverbod.
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 13:38
Dat is lief van haar :P
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 13:39
Ze weet hoe ze zelf een fijne vakantie gaat hebben ;-))
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zondag 14 april 2019 om 14:15
Alleen de eerste paar dagen na de vakantie worden zwaar denk ik, maar dat kun je er best voor over hebben.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zaterdag 13 april 2019 om 20:06
Cocu 4 x landskampioen en de Boer, Gio met al hun prijzen......Zidane bij Real, je bijdrage is een beetje belachelijk bedoel je ha ha ha😂😂😂
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
zaterdag 13 april 2019 om 20:12
Oh ja, even vergeten dat alles suppersimpel is, en alles wat toch onverwachts gebeurt toeval is. Doei.
Vind ik leuk
Rabarber +8906
zaterdag 13 april 2019 om 15:15
Die gaat zichzelf op schijnheilige wijze omhoog werken.
Vind ik leuk
G.Kopf +5743
zaterdag 13 april 2019 om 15:17
Beetje een Danny Blind?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:35
Ik hoop voor Dirk dat ie overal beter in is als Danny Blind .
Als voetballer was Blind wel oké , al kwam dat ook omdat ie in een goed elftal speelde .
Maar alles wat ie na zijn voetballoopbaan heeft gedaan is gewoon een lachertje .
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1338
zaterdag 13 april 2019 om 15:17
Is niet nodig want als hij had interesse zou hebben had hij waarschijnlijk al hoofdtrainer geweest nu
Vind ik leuk
kees ee +1078
zaterdag 13 april 2019 om 15:18
rabarber (moes), . . te veel naar "gijp & lijp" gekeken !??
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 15:20]
Vind ik leuk
Rabarber +8906
zaterdag 13 april 2019 om 16:10
Hoezo? Kuyt was een fantastische speler maar is een walgelijk persoon. De belichaming van schijnheiligheid. Jij bent vast nog zon schaapje uit de kudde die nog in die act trapt van hem.
Vind ik leuk
fr1963 +4713
zaterdag 13 april 2019 om 16:20
rabarber is van nature al behoorlijk zuur.....bewust gekozen deze naam, das duidelijk.
Vind ik leuk
Rabarber +8906
zaterdag 13 april 2019 om 16:39
Gelukkig zijn er ook genoeg Feyenoorders die het gewoon met me eens zijn.
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:22
Nou ik niet!
Maar ik ken Kuyt dan ook niet persoonlijk en jij blijkbaar wel.
Vind ik leuk
fr1963 +4713
zondag 14 april 2019 om 09:28
Luister, noem is 1 persoon waarover de meningen niet verdeeld zijn, waarover je niets negatiefs zou kunnen melden? Ik kan alleen Messi bedenken, maar ook daar zal iemand vast iets negatiefs over kunnen vinden als je gaat graven. Kuyt is een gewone jongen die zich correct en beschaafd uit en daarnaast een 100% winnaarsmentaliteit heeft. De vraag is of hij dat ook buiten de lijnen kan overbrengen naar andere spelers. Dat moet nog blijken inderdaad.
Vind ik leuk
kees ee +1078
zaterdag 13 april 2019 om 15:17
. . zeker tzt een "gedreven" hoofdtrainer !?, . . is iemand die zijn doelen voor minimaal 100 procent nastreeft !!, . . en hoe dat uitpakt straks, . . zien we wel hé.
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 15:19
Soldaat Dirk heeft zichzelf wel erg hoog zitten. Net als het GROTE Ajax. Maar het GROTE Ajax heeft daar al het recht op. Dirkje denkt dat hij een soort Griekse strijder is. Maar dat is hij niet dat is het GROTE Ajax wel (vandaar de naam Ajax).
Of klink ik nu een beetje arrogant? Sorry dat was niet de bedoeling maar helaas wel waar😁
🛠

⚒✡👃🏻
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:23
Nee hoor je klinkt niet arogant .
Je klinkt meer als iemand die of heel veel gedronken heeft of ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Ik hoop voor jou op het eerste.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 17:28]
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 17:46
Nee helaas het 2e. Maar heb er geen last van hoor. Hee stranger ben jij een Dirk fan. Dat geeft niet hoor knul. Liever jij dan ik. Ik ben fan van het GROTE Ajax. Klinkt best arrogant he? Maar dat geeft niet. Komt omdat ik gedronken heb( alvast op het kampioenschap)


🛠
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:39
Jij hebt geen leven.... sneu figuur.

Ga lekker azijnpissen in topics van die scheidtklup van je.
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 21:45
He Barry boy. Niet zo piepen knul. Jullie worden 3e ook knap toch?
Kunnen niet allemaal zoals het GROTE Ajax spelen😁
🛠

Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:58
Wat ben je toch een misselijk grietje.... vast een lelijke ook nog....

Zelfs je papa wilde niet aan je zitten.
Vind ik leuk
Neusje +279
zaterdag 13 april 2019 om 21:59
Maar jou paps wel aan jou denk ik zo😉
🛠

Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
zaterdag 13 april 2019 om 15:23
hoe kun je hier nu ja of NEE op zeggen
kuyt hoofd hoofdtrainer
nog 0,0 ervaring
bij o 19 gaat het goed
laat hem maar ervaring op doen
ney wat hij al zegt de toekomst zal het wel uitwijzen
succes
dirk
wat goed is komt toch wel
Dirk uit
Arnhem
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:23
Als hij de energie en het fanatisme op de spelers kan overbrengen kañ je geen betere trainer hebben
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 15:28
Dirk met beide beentjes op de grond blijven staan. 3jr is een goed idee en dan merk je vanzelf wel of je de Top kan bereiken. (Trainer, TD.)
Vind ik leuk
Mari +13305
zaterdag 13 april 2019 om 15:31
Ik heb nooit het gedoe rond Kuyt gesnapt.
Middelmaat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 15:31]
Vind ik leuk
leozao +2617
zaterdag 13 april 2019 om 15:36
Wordt lastig voor Dirkie: hij kan zelf niet meedoen in het veld...
Vind ik leuk
Testata +571
zaterdag 13 april 2019 om 15:37
Dirk z'n naam horen ze ook al als opvolger van Overmars.
Vind ik leuk
leozao +2617
zaterdag 13 april 2019 om 17:31
Dirk & Ajax ... geen match!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zaterdag 13 april 2019 om 15:42
Mocht het met Stam niet lukken dan zie ik het al gebeuren.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
zaterdag 13 april 2019 om 16:00
Ik zie Kuyt het liefst bij FEYENOORD als materiaalman. Er zou een functie 'Hoofd Materiaal' voor hem gecreëerd kunnen worden.
Ik zeg het echt niet om vervelend te doen maar ik zie gewoon geen toptrainer in Dirk.
Materiaalman is natuurlijk een beetje een grap, hoewel hij in die functie wel.lekker zijn energie kwijt kunnen met grasmaaien, mooie strakke lijnen trekken en de balspanning controleren.
Hij lijkt me wél heel geschikt als jeugdtrainer en dan denk ik echt aan de kleintjes. Jongens van 6 tot 8.
Hij kan daarna misschien doorgroeien naar jongens tot een jaar of 10.
Eerst maar eens kijken hoe dat gaat allemaal!
Jullie vragen je misschien af waar ik dit allemaal op baseer en dat zal ik dan ook uitleggen.
Dirk Kuyt staat bij uitstek bekend als een harde werker die nooit te beroerd is om de mouwen op te stropen. Hij is daarmee het PROTOTYPE van de rasechte Feyenoorder.
Nu is het zo dat jonge kinderen juist NIET willen werken, ze willen spelen!
Dirk kan deze luie jonge kinderen dus leren en vooral motiveren om.ook harde werkers te worden die niet te beroerd zijn om de mouwen op te stropen en keihard aan de bak te gaan.
Minder spelen en meer werken dus!
Zo kweek je vanzelf een nieuwe generatie keiharde werkers die met twee benen op de grond staan, zelfbewust en lekker aan de slag. Buffellen!
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:40
Ik zou het geweldig vinden om in de rust een broodje kroket van hem te kopen.
Vind ik leuk
JohanLeo +807
zondag 14 april 2019 om 00:41
Ik ook!
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 00:19
Pffffffff dat was het dan .
Vind ik leuk
derksen +8896
zaterdag 13 april 2019 om 16:23
Komt ook vacature vrij voor paus,dominee,pastoor
Dat is echt wat voor jou dirk want jou voor een groep en iets overbrengen zonder de dorpspastoor uit te hangen lukt natuurlijk nooit
Dat jij een ongelooflijk e carrière heb gehad zonder een grijntje talent maar een doorzettingsvermogen en werklust waar menig toptalent niet aan kan tippen heb ik enorm respect voor
Maar wordt aub postbode of zo
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 16:26
Nee daar kan de mediageile Dirk helemaal niks aan doen
Vind ik leuk
Stranger +7051
zaterdag 13 april 2019 om 17:36
Ik denk dat de meeste reageerders en dan met name de negatieve nooit verder gekomen zijn met het coachen van een team dan bal op het dak 12.
Dus mijn mening is wacht gewoon af en oordeel later.
Mijn mening is dat een team meer heeft aan een gedreven coach met een visie heeft dan aan een theoreticus.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:37
Ik verliet mijn laatste baan en begon twee maanden met internetwerken. Ik heb $ 29463 gewonnen om webpagina's te beheren. Hoe? Ik werk via internet! Mijn oude baan maakkte me ongelukkig. Nu kan ik zeggen dat mijn leven vreselijk is veranderd ten goede! Controleer wat ik nu aan het doen ben. Open gewoon de link op deze site en bezoek de kaarten enzovoort op thuismedia en meer kaarten voor meer informatie ..

>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 17:43
Kuyt wordt de Happel van de jaren 70.

Maak maar alvast een plaatsje vrij in de prijzenkast, voor de cup met de grote oren.
Dat past mooi bij Dirk.
Vind ik leuk
Panna +159
zaterdag 13 april 2019 om 20:28
Het engeltje van de heer van Geel.... Ook een man die alleen exact weet wat een ander wil horen van die gewenste antwoorden. Maar die Mooi prater mag toch echt niet in de schaduw staan van Robin van Persie.... En over van Persie wordt gezwegen maak hem met z'n contacten ass. Trainer of TDer. En met Kuyt slaat Feyenoord dezelfde weg in als met van Geel. De ware aard van Kuyt is dat hij o. a met z'n boek al zaagde aan de poten van de stoel van Van Bronkhorst een smerig streek die mislukte. Desgevraagd weet hij van niets was nooit de bedoeling en geeft weer gewenste antwoorden. Pas op Feyenoord weer een misstap is dodelijk voor de club. En over van Persie wordt gezwegen. Van Persie knalt wel duidelijk tegen de stroming in en geen gewenste antwoorden. Van Geel en de Jong lieten mensen alleen doorstromen die niet tegen hun beleid ingingen.... De gevolgen zijn nu pijnlijk duidelijk. Dominee Kuyt????? Hou toch op van Persie naar voren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 20:39]
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:41
Stoelpoten zagen?

Eerlijk gezegd denk ik dat je Dirk daarmee te hoog inschat. Als ie niet zo goed kon ballen dan was ie vast niet ver gekomen..... had ie misschien samen met Geertrude een haringkar geëxploiteerd....
Vind ik leuk
Tjeentje +297
zaterdag 13 april 2019 om 22:33
Dit menneke is veel te dom om hoofdtrainer te zijn
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 00:23
Wie er ook komt niemand zal slaagen bij feijenoord niemand daar zorgen de kruimel geldschieters wel voor .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws