LIVE-discussie: Feyenoord start zonder Van Persie; Dalmau gepasseerd bij Heracles

LIVE-discussie: Feyenoord start zonder Van Persie; Dalmau gepasseerd bij Heracles

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 19:53za 13-04-2019 om 19:53

Feyenoord begint zonder Robin van Persie aan de Eredivisie-wedstrijd tegen Heracles Almelo. De 35-jarige aanvaller is pas net weer fit en begint op de bank in De Kuip. 

Feyenoord versloeg vorige week zowel sc Heerenveen als VVV-Venlo met 3-0 en nam daardoor de derde plaats in de Eredivisie over van AZ. Trainer Giovanni van Bronckhorst ziet dan ook weinig reden tot wisselen. Alleen Tyrell Malacia is nieuw in de opstelling ten opzichte van het treffen met de Limburgers: hij vervangt de geblesseerde Ridgeciano Haps. Net als Van Persie zit ook talent Orkun Kökcü op de bank.

Bij Heracles krijgt Dabney Dos Santos voorin de voorkeur boven topschutter Adrián Dalmau. Achterin speelt Bart van Hintum voor Dario van den Buijs en Jesper Drost vervangt de geschroste Lerin Duarte. De Almelose ploeg staat momenteel verdienstelijk zesde en ligt op koers voor deelname aan de play-offs om Europees voetbal.

De opstellingen

Feyenoord: Vermeer; Martina, Botteghin, Van Beek, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jörgensen, Larsson

Heracles Almelo: Blaswich; Breukers, Rossmann, Van Hintum, Czyborra; Drost, Osman, Merkel; Kuwas, Dos Santos, Peterson

Plaats een reactie

Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 19:57
Zoals het er nu voorstaat kan Feyenoord vanavond de derde plek zo goed als definitief binnen halen
Vind ik leuk
Speytuut +670
zaterdag 13 april 2019 om 20:06
Dan staan ze 4 punten los hoezo dan zo goed als definitief? 1x verliezen en is weer bijna omgedraait
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 20:07
Feyenoord heeft (op papier) een makkelijker programma en als ADO met (tot nu toe) 0-2 bij je wint dan weet je dat het wel gedaan is dan.
Vind ik leuk
Speytuut +670
zaterdag 13 april 2019 om 20:15
En als 010 nu ook verliest dan kan alles nog. En staat nu momenteel 1.2
Vind ik leuk
Speytuut +670
zaterdag 13 april 2019 om 20:20
En 2.2 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 20:22
Man man man.... ik had er van te voren voor getekend maar pffff... Hoe kun je dit zo weggeven
Vind ik leuk
Speytuut +670
zaterdag 13 april 2019 om 20:24
2.3 hahaha wat een wedstrijd
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 20:24
En 2-3 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Speytuut +670
zaterdag 13 april 2019 om 20:25
Ja egt he gekkehuis daar denk 👌👌😂😂😂😂
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 20:27
Ja man, ze hebben zich veilig gespeeld nu kunnen we rustig werken aan de uitwedstrijd tegen PSV volgende week
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 20:27
Feyenoord heeft nooit een makkelijk programma. Daar schuilt juist het gevaar in...
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 13 april 2019 om 20:28
Fair enough 😂
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Best oneerlijk, als je het zo bekijkt...
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:35
AZ gaat niets meer klaarspelen. Matige ploeg.

Ik zie het niet gebeuren dat Feyenoord het nog weg gaat geven, maar mocht het zo zijn dan hebben ze die playoffs verdiend.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 21:34
Sowieso die kunstgrasploeg de vernieling in spelen..... de beloning voor hun valsspelerij.
Vind ik leuk
Raziel +146
zaterdag 13 april 2019 om 22:14
Lukt jullie aardig. Zie ik al. Gelukkig kunnen ze niet valsspelen in de Kuup.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zaterdag 13 april 2019 om 22:29
Nee, klopt. Er ligt namelijk echt gras op de aarde....
Vind ik leuk
vierde-ster +8782
zaterdag 13 april 2019 om 19:57
Dit mag niet mis gaan zou je zeggen.
Vind ik leuk
Testata +571
zaterdag 13 april 2019 om 20:00
Krijg toch sterk de indruk dat Feyenoord het niet gaat redden tegen Heracles.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 20:27
Je moet ook van de absynth afblijven.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:33
Tot nu toe een verkeerde indruk.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:12
Ik zou op het oog op komend seizoen Van Persie niet meer opstellen, behalve een minuut of tien in de laatste wedstrijd.
Vind ik leuk
goedemorgen +3379
zaterdag 13 april 2019 om 20:16
Gelukkig bepaal jij de opstelling dan niet.
Nog ff genieten van van Persie man.
Vind ik leuk
Speytuut +670
zaterdag 13 april 2019 om 20:17
Persie in het veld kan gewoon echt niet meer had al jaar geleden moeten stoppen
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 20:28
Oneens.
Vind ik leuk
Speytuut +670
zaterdag 13 april 2019 om 20:35
Dat kan hier in ned mag je gelukkig een eigen mening hebben haha als je kijkt na leeftyd/kwaliteit zet je Huntelaar naast Van persie conclusie huntelaar kan min nog een jaar waar de andere mss al jaartje had moeten stoppen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21236
zaterdag 13 april 2019 om 20:40
Ik denk dat Huntelaar ook wat minder blessures heeft opgelopen. En tuurlijk, de Bundesliga is zwaar. Maar tropenjaren in de PL is een different cookie.

En Huntelaar is al het hele seizoen reserve waar Van Persie zo nu en dan, in een mindere ploeg, gewoon beslissend is.

Maar zo denk ik erover.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:38
Is ook weer waar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:16
Moet lukken vanavond, Jorgensen In de spits dat is terecht. Come on Feyenoord, 3 wedstrijden op rij Winnen. 💪
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:50
Terecht? Die jongen heeft maar 1 seizoen gepresteerd, vind het echt een matige spits...
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 20:27
Ongeacht welke voetbal club je support je kan alleen respect hebben voor R. Van Persie
Vind ik leuk
BenikBen +146
zaterdag 13 april 2019 om 20:31
Feyenoord gaat weer van start met 9,5 spelers. Martina en Clasie wtf !!!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:01
Wanneer je Martina in de winter asntrekt en als versterking ziet, heb je écht geen verstand van voetbal 😎
Vind ik leuk
BenikBen +146
zaterdag 13 april 2019 om 20:36
Wat ben ik blij dat Gio oprot. Je kan bijtekenen je kan de beste zijn je kan vooruit denken je kan voetballen als de beste maar hij zal je niet opstellen !!!! Maar wel Martina die kan er niks van en die kabouter Clasie dan heb je echt iets gemist .
Vind ik leuk
sundaymanara +1444
zaterdag 13 april 2019 om 20:41
Ik denk een makkelijke 0-3 voor ons. Feyenoord ligt ons wel.
Als we een beetje mazzel hebben kan het ook zomaar 0-4, 0-5 worden.
Of meer.
Maar 0-3 is ook goed.
Vind ik leuk
Kaar +4302
zondag 14 april 2019 om 00:47
🤣
Vind ik leuk
BenikBen +146
zaterdag 13 april 2019 om 20:58
En weer heeft deze trainer die Clasie een HUUR SPELER aanvoerder gemaakt !!! Dan is er iets goed mis in je pan!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 21:13
Mee eens,Maar Clasie is een uitzondering en Feyenoorder✌️
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:57]
Vind ik leuk
BenikBen +146
zaterdag 13 april 2019 om 22:52
Dat wel maar dat ben ik ook . Ik vind dat contractspelers aanvoerder moeten zijn dat geeft anders toch een raar beeld van de selectie.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 22:58
Volgend seizoen is hij mss ook bij jullie?
Vind ik leuk
BenikBen +146
zaterdag 13 april 2019 om 23:18
Dat is niet te hopen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 23:26
Feijenoord word 3de en dan is het seizoen geslaagd🔝
Vind ik leuk
BenikBen +146
zaterdag 13 april 2019 om 23:32
Niet geslaagd wel het maximaal haalbare
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 23:36
Het slag om de 3de plaats maakt de competitie ook leuker😌
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:10
Van Persie is gewoon op neem dat nou maar aan van mij. Was een begenadigde voetballer in zijn Engelse periode maar daarna was het niks meer. Houdoe en bedankt.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 21:12
Martina is een slimme voetballer...
Pl heeft hem goed gedaan🔝
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 21:12]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:17
Weer een volle Kuip.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1712
zaterdag 13 april 2019 om 21:17
Lekker Feyenoord maak ze af aub!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:35
De backs komen bijna niet op. Clasie en Vilhena gaan bijna niet mee aanvallen. Zo heeft Heracles een makkie.

Er moeten meer mensen mee aanvallen. Er gebeurt veel te weinig voorin, omdat 4 spelers tegen 8 verdedigers moeten opboksen.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
zaterdag 13 april 2019 om 21:38
zo blij als Gio weg is einde seizoen.
Als vilhena nu nog zou vertrekken dan kan de vlag uit en de champagne open.
Wat ontnemen deze 2 gasten feyenoord toch het voetballen.
De trainer is laf en degelijk, vilhena kan er niets van en zorgt voor een onbalans in het team die met de kwaliteit van de groep niet recht te trekken is.
Vind ik leuk
J Kiprich +18660
zaterdag 13 april 2019 om 21:45
Ik heb nog niets gelezen mensen. Beide meisjes hebben vandaag hard gewerkt voor zwemdiploma B en zijn daar met vlag en wimpel voor geslaagd. Het leek wel een huldiging. Maar dat is op zich wel herkenbaar. Na diploma A voelt B toch een beetje als plek twee.

Wat is er aan de hand met de keeper van Heracles? Niet dat Feyenoord nou best balt, maar ik word behoorlijk pissig dat iedere aanval die wel lukt door deze Duitser alsnog in de kiem wordt gesmoord.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:59
Op naar diploma C
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 21:58
De KNVB grijpt in bij het programma van AJAX !!! Kunnen ze dat bij Feyenoord ook niet doen .......




gewoon de overige wedstrijden schrappen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:01
2e helft lijkt weer helemaal nergens op.
Vind ik leuk
J Kiprich +18660
zaterdag 13 april 2019 om 22:05
Stomme hond Jørgensen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:08
De gifbeker moet ook echt helemaal leeg 🙈
Vind ik leuk
Antikunstgras +14597
zaterdag 13 april 2019 om 22:08
En dan zeggen dat hij een elleboog kreeg. Van vermeer zeker....
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:11
En weer wordt Feyenoord benadeelt door de VAR.
Je mag wel iemand opvangen en duwen. Maar geen tikkie terug geven.

Het is maar net wat je wilt zien. En natuurlijk in het nadeel van Feyenoord.

Hahahaha.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17997
zaterdag 13 april 2019 om 22:14
Natrappen is gewoon rood, dat weet jij ook.
Alleen voor pereiro van psv niet.
Vind ik leuk
The Iceman +18141
zaterdag 13 april 2019 om 22:14
Jørgensen benadeelt Feyenoord. Als een amateur op de kast gejaagd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:15]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 13 april 2019 om 22:13
Ik was effe off..
Waar is Martina👀
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:15
Waarom kan met 10 tegen 11 wel wat met 11 tegen 11 niet kan ...passie tonen🤔
Vind ik leuk
DeNeutrale +288
zaterdag 13 april 2019 om 22:15
Jörgensen krijgt rood, maar er werd op hem 2 overtredingen gemaakt. De tweede leek op een elleboogstoot toen hij langs de verdediger van Heracles liep. Waarom wordt dat niet bestraft? Klote VAR!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
Prima dat je het voor je cluppie opneemt, zo hoort het ook, maar je moet je naam echt veranderen 😉
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:25]
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:18
Clasie, gewoon dikke bek tegen Gio. Ga jij maar even een paar wedstrijdjes banken knul.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5758
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
CLASIE NOOIT MEER OPSTELLEN
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
Laat hem ook maar nooit meer die aanvoerdersband dragen, dit hoort niet bij een aanvoerder.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 22:26]
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5758
zaterdag 13 april 2019 om 22:27
Werkelijk schandalig! Nog tof doen tegen t publiek ook
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:22
Hé Lee Towers fluit in de Kuip
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:25
Waar is de var in de kuip? Dit is toch 1000% geen strafschop ???
Vind ik leuk
Niers +124
zaterdag 13 april 2019 om 22:26
Deze penalty is echt ongelofelijk. Ik zie onderhand wekelijks dat Luuk de Jong op vele ernstigere wijze wordt vastgehouden en hij krijgt haast nooit een pingel.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5758
zaterdag 13 april 2019 om 22:28
Tis indd bijzonder
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:36
Maar ook dit was geen penalty
Vind ik leuk
Raziel +146
zaterdag 13 april 2019 om 22:28
Met een beetje extra hulp redt feyenoord het wel.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 22:56
Clasie op de boot zetten richting Engeland. Wegwezen!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws