'Ik heb me echt kapot geërgerd aan Clasie, respectloos'

'Ik heb me echt kapot geërgerd aan Clasie, respectloos'

Gepubliceerd: zaterdag 13 april 2019 om 23:28za 13-04-2019 om 23:28

Hugo Borst vindt dat Feyenoord Jordy Clasie moet straffen. De middenvelder en gelegenheidsaanvoerder werd tegen Heracles Almelo bij een 1-1 stand gewisseld, maar was daar op zijn zachtst gezegd niet blij mee.

"Zullen we het even over die sleutelhanger hebben, die met veel tegenzin het veld uit kwam lopen", steekt Borst van wal bij FOX Sports. "Ik heb me echt kapot geërgerd. Het staat om te beginnen 1-1, je hoort op te schieten en Robin van Persie staat te wachten; niet de eerste de beste. Kijk hem eens lopen, die lichaamshouding alleen al. Oh, oh wat heb ik een groot ego, verschrikkelijk. Uiteindelijk komt er een sukkeldrafje in..."

De analist vervolgt zijn kritiek: "En dit vind ik het ergste; eerst commentaar leveren en dan maakt hij een afwerend gebaar naar Giovanni van Bronckhorst. Respectloos. Ze zouden hem echt een wedstrijd schorsing moeten geven. Het publiek strafte het meteen af."

"En om nou te zeggen dat deze oelewapper een goed seizoen speelt, nee. Hij was niet fit tot december. Hij zou ik ook kunnen zeggen: wat heb ik nou voor inbreng gehad voor Feyenoord", aldus Borst.

Ook op social media is veel kritiek op de actie van Clasie.

Plaats een reactie

zaterdag 13 april 2019 om 23:38
Feyenoord moet eens bij mij aankloppen voor goed advies. Zo'n kenner als ik kan men niet altijd makkelijk vinden.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10446
zaterdag 13 april 2019 om 23:39
Liever niet.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 02:16
Nog liever Turkse Nederlander dan Van geel!
Vind ik leuk
PRICE +7989
zaterdag 13 april 2019 om 23:38
Clasie heeft zijn excuses al aangeboden maar dit krijgttoch nog een staartje. Dom gedrag kan absoluut niet.
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:38
Het afwerende gebaar van een insubordinerende werknemer. Het seizoen 2018/19 treffend in beeld gebracht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 april 2019 om 23:39]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
zondag 14 april 2019 om 05:01
Deze leraar Nederlands wil zo graag ergens bij horen, bij de VP gemeenschap in dit geval, maar d.m.v. zijn taalgebruik ook duidelijk maken dat hij er zich eigenlijk boven verheven voelt.
"Voer van psychologen".
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:40
Hij wilde zo graag terug naar Feyenoord. We halen hem terug, bijna het gehele seizoen niets van gezien en dat dit gedrag. Zou hem het gehele seizoen niet meer op stellen en lekker terug sturen waar hij onder contract staat. Walgelijke ego!!! Je ziet nu dat Gio weg gaat wat het probleem is bij sommige!! Hoop dat stam met harde hand regeert bij deze figuren. Gio lijkt me toch te beschaafd. Gelukkig geeft Robin het goede voorbeeld en veroordeeld Clasie ook
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:48
En Jörgensen? Krijgt die ook een extra straf van Feyenoord wegens zijn domme rode kaart? Of toch niet, daar hij een transfersom vertegenwoordigt?

Makkelijk slachtoffer die Clasie.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 02:18
Wat heeft Jorgensen met het gedrag van Jordy te maken?
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zondag 14 april 2019 om 00:22
Allemaal leuk en aardig geef je gelijk maar Robin heeft ook niet te klagen gehad met vreemde maniertjes in het verleden, uit zijn reactie blijkt toch echt dat hij en Clasie elkaar niet liggen….
Vind ik leuk
satesaus +1662
zaterdag 13 april 2019 om 23:40
Hij moet mooi naar de zandbak gaan. Of die nu in het midden oosten of speeltuin is, laat ik in het midden....
Vind ik leuk
Blueman +1122
zaterdag 13 april 2019 om 23:41
Het lijkt me duidelijk: spelers die het eigen belang voor het clubbelang laten gelden en spelers die zo dom hun team in de steek laten voorlopig niet weer opstellen. Dus Clasie en Jörgensen voorlopig maar even laten nadenken.
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 09:47
. . voor dergelijke dommigheid, . . financiële sancties opstellen !? 't zijn geen amateurs, toch !??
Vind ik leuk
Blueman +1122
zondag 14 april 2019 om 10:12
Die gasten hebben zoveel geld. die lachen om een boete.
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 14:27
. . flink groot maken die boete dan !?
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:42
Zelfde doen als willem 2 huurcontract ontbinden!!
Vind ik leuk
Tarcotsira +903
zaterdag 13 april 2019 om 23:43
Clasie moet gewoon beseffen dat het WK in 2014 zijn hoogtepunt is geweest, en dat hij gewoon niet zoveel kan. Ik snap niet dat die Gio die jonge turk niet opstelt i.p.v Clasie!!!
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:44
Ik vind Clasie na de winterstop goed
En ik.begrijp zijn reactie volkomen
Moet al een heel.seizoen het vuilebwerk van Men Vilhena opknappen, maar die laat Gio gewoon elke week weer staan
Tis niet goed te praten...maar ik begrijp hem.wel

Gio meet met 2 maten
En last een grote puinzooi achter
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zaterdag 13 april 2019 om 23:51
Heel Feyenoord is na de winterstop bagger op een enkele wedstrijd na..Clasie brengt daarbij niet wat hij moet brengen en dat is jammer voor hem en voor Feyenoord. Je huurt spelers en ze hebben uiteindelijk geen meerwaarde maar ze spelen wel..hoe dan? .Die Martina spant voor mij daarbij echt de kroon die man kan echt helemaal niks wat is die slecht zeg!
Vind ik leuk
Romo +1617
zaterdag 13 april 2019 om 23:56
Ik zeg niet dat Clasie super speelt, maar dat niemanf dit seizoen
Clasie en vroeger El.Ahmadi moeten gewoon de benen uit hun reet lopen voor Vilhena
Maar die gast mag elke week blijven staan
Ik vond Clasie vandaag ook 1 van de betere
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 00:09
1 van de minst slechte bedoel je dan waarschijnlijk 😊
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:15
Ok minst slechtste...
Maar ik begrijp werkelijk niet, dat er zo weinig kritiek is op het spel van Vilhena
Wat n drama is dat
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 00:11
Het is me echt om het even wie die grappenmaker wisselt uiteindelijk moet je het gewoon accepteren en nu heeft die een halve Kuip tegen zich en dat is straf genoeg voor Clasie!
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:17
Ja klopt....is ook zo
Maar Gio meet met 2 maten!
Ben blij als dit seizoen voorbij is
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 00:19
Hier nog 1 .....die Van Bronckhorst teert puur alleen op zijn prijzen en dat het een kind vd club is maar als trainer vind ik het echt pure middelmaat.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 00:28
Middelmaat....n prutser!

Clasie wordt nu gestraft
Maar bij Berghuis durfde hij dat niet!
Werkelijk wat ben ik blij als het seizoen voorbij is, en hij weg
Vind ik leuk
Degier +2046
zondag 14 april 2019 om 10:44
Yep, maar Nieuwkoop is niet echt slechter dan Cuco. Stel die dan gewoon op. Bij die 1-1 wordt ie ook zo makkelijk uitgespeeld.
Clasie wisselen jn plaats van Vilhena snap ik wel. Vilhena wil de bal er nog wel eens inschieten als ie in de buurt van de goal komt. Clasie heeft in zijn hele carriere geloof ik even veel gescoord als Vilhena vorig seizoen. En je moest toch gewoon een doelpunt maken. Als je moest gaan verdedigen had je idd b.v. Baco er voor Vilhena in kunnen brengen.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zaterdag 13 april 2019 om 23:45
Echt geen schim meer van zijn 1e periode bij Feyenoord.... frustratie druipt ervan af en met deze actie is het laatste beetje krediet wel voorbij....jammer!
Vind ik leuk
zaterdag 13 april 2019 om 23:47
Gio heeft ook wel heel slecht spelersmateriaal. Proberen sommige te verbloemen met het kampioensjaar maar als Peter Bosz het 1 week eerder aan de praat had gekregen of af en toe wat minder kamikaze speelde was Feyenoord gewoon weer 2e geworden.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zaterdag 13 april 2019 om 23:56
Praat geen onzin man...Schone zei voor de winterstop al dat Feyenoord het toch niet vol ging houden en dat heeft die nog een paar keer herhaald en nu had Petertje het 1 week eerder aan de praat moeten krijgen.....accepteer gewoon dat diegene die na 34 wedstrijden boven aan staat gewoon de terechte kampioen is en verschuil je niet achter die onzin!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:12
En dan ook nog gewoon 34 wedstrijden boven aan staan, maar geen terecht kampioen hoor..........
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 00:17
Tja dat waren idd de harde feiten 👍😊
Vind ik leuk
Aliassmits +351
zondag 14 april 2019 om 02:55
Schone zegt wel vaker iets, die wil zo de druk bijde andere club leggen, en dat gaat wel vaker mis. En als ajacied was ik blij dat jullie kampioen werden. Wie na 34wedstrijden bovenaan staat is terrecht kampioen. Hopelijk hoeven jullie de, e keer iet zo lang te wachten. Maar momenteel gaat het niet al te best
Vind ik leuk
Kaar +4302
zondag 14 april 2019 om 10:36
Nee bizar he. Hij mag Gio op zijn blote knieën bedanken dat hij het hele seizoen een basisplaats heeft en dan zo reageren, kan echt niet.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1824
zaterdag 13 april 2019 om 23:46
Tweede week op rij dat er bij Feyenoord gezagondermijnend gedrag vertoond wordt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 09:45
Je zag aan de reactie van GIO voor de camera van FOX wat zijn probleem. Hij is te zacht,te lief voor deze voetbalwereld.
"Natuurlijk kan ik dit gedrag niet accepteren, ik denk wel dat hij gestraft gaat worden" Soft 🤔

..maar hij heeft al wel zijn excuses aangeboden ... 🤔🤔🤔
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
zaterdag 13 april 2019 om 23:46
Wat een sukkel zeg
Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
zaterdag 13 april 2019 om 23:54
waar bemoeit ie hugo worst zich mee
nooi een bal geraakt
en dan deze opmerkingen plaatsen
kut spartaan

dat clasie dit nietcgoed deed weet hij ook wel
verplaatst je zich in hem
al tijdrn kritiek
wil en kan beter
en het lukt hem naar niet
dan de stomme rode kaart jugusun
daardoor wordt hij terecht gewisseld
dus boos teleurgesteld
dan al die camra's op hem gericht
na de wedstrijdstrijd rvp opfokken door media
die deed gelukkig eerlijk zn mening
geven dat het niet slim was
dan die kut worst van fox zn opmerking
sleutel hanger waar slaar dat nu weer
op laat die lul in de zorg gaan
dat weet hij toch zo Goed
rot op naar die foute club op west(s p e r m a )
DIRK uit arnhem
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 00:02
Hugo heeft gelijk, ook al vind ik hem vaak net als jij stront vervelend. En ik hou van Sparta. Was het eigenlijk Feyenoord's verjaardag dat ze een penalty kado kregen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:24
Een goedmakertje na een domme rode kaart. Beiden kun je geven.

Maar waarom zou je dat alleen in de Arena doen?
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 00:27
Die van ons was ook een goedmakertje. Na de eerdere niet gegeven penalty voor De Ligt. Heb je genoten van Ajax? Was best leuk toch?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:28
Dat kijk ik nooit.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 00:34
Haha, jij hebt die pingel in de Arena toch gezien zeg je net? Stiekem toch gekeken hè floeperd. Geef niks hoor. Tenslotte houden we diep in ons hart allemaal wel een (heel klein?) beetje van Ajax toch?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:37
Op Twitter komt van alles voorbij.
En ja, ik volg wel Ajacieden. Zo zie je nog eens wat.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 08:03
O, is dat het?🤣
Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
maandag 15 april 2019 om 10:03
allemaal??,
echt niet
wel of niet goed voor het ned voetbal
het blijft een arogante KUT club
net al al die 020ers
alles is beter en mooier daar
denken ze
Dirk
Vind ik leuk
Suck r +1033
maandag 15 april 2019 om 10:04
Het zit diep hè? Fijne dag verder en vergeet morgen niet te kijken.Het belooft weer een prachtwedstrijd te worden.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +292
maandag 15 april 2019 om 12:08
droom
maar lekker verder

x
x
x
betekent
nix
Dirk uit Arnhem
Vind ik leuk
Suck r +1033
maandag 15 april 2019 om 12:48
Liever een mooie droom dan een afgrijselijke nachtmerrie ❌❌❌
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:29
Deze was makkelijk gegeven, maar die voor De ligt sloeg echt nergens op.
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 01:06
Juist
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zaterdag 13 april 2019 om 23:57
Een welgemeende excuses van Jor is wel op z’n plaats. Sanctie geven van een wedstrijd of 1 à 2 aan de kant en een boete. En daarna het seizoen zo goed mogelijk afsluiten met z’n allen. Jordy blijft een kind van onze club. Wat de toekomst brengt zien we dan wel weer.
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zondag 14 april 2019 om 00:11
Een kind .... perfecte woordkeuze
Vind ik leuk
Suck r +1033
zaterdag 13 april 2019 om 23:58
Rare kwast die Jordy. Ik heb hem nog nooit op een bijzondere voetbalactie kunnen betrappen, en dat heeft me dan een maniertjes. Sowieso een foute keuze om een gehuurde doorsnee-speler met de aanvoerdersband te sieren. En die dan vervolgens dit soort nukken vertoont. Hoe haal je het überhaupt in je hoofd. Bravo Jordy, je carrière gaat uit als een nachtkaars.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2280
zondag 14 april 2019 om 00:10
Clasie zal wel weer gaan janken dat hij zoveel spijt heeft .... ook in elk intervieuw huilen als ze het over zijn vader hebben omdat die alleen is opgevoed door zijn vader , huilebalk ik ben ook alleen opgevoed door mijn vader maar dat deel je niet automatisch met de gele wereld in elk gesprek .. en met mij 100.000 en nederlanders ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:22
Hij doet het wel. En jij ergert je daaraan.

Succes ermee.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2280
zondag 14 april 2019 om 00:26
????
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:31
Maar nu deel je het wel dus. Haha
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2280
zondag 14 april 2019 om 00:54
In elk gesprek zei ik er bin paro
Vind ik leuk
HupHolland +4462
zondag 14 april 2019 om 00:10
Gewoon lekker 4 wedstrijden op de tribune zetten en dan naar huis sturen.
Vind ik leuk
Suck r +1033
zondag 14 april 2019 om 00:16
Ik zou hem gelijk terug die tunnel in proppen. Een Jexit zeg maar 😉. Of een Clexit. Kan ook.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:13
Domme rode kaart. Wandel tempo voetbal om moedeloos van te worden. Snap de irritatie van Jorgensen wel. Berghuis enigste voetballer die kwaliteit liet zien. Van Persie ook toen hij inviel dan zie hoe matig veel spelers zijn. Nieuwkoop 10 klasses beter als Cucu ... wat een matige speler en heb Je niets aan. Larson speelde meer de bal terug en had geen beste wedstrijd. Ik zou liever een middenveld zien met Ayoub i.p.v. Vilhena ... werkt hard maar brengt te weinig. En Kokcu voor Clasie.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 00:14]
Vind ik leuk
Romo +1617
zondag 14 april 2019 om 01:08
Vilhena? Die hoort op de tribune en nergens anders
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 01:49
Nieuwkoop is ook niets en verbeek ook niet als het er op aankomt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:21
Alle Ajacieden ergeren zich aan Feyenoorders, Hugo. Dat komt goed uit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:23
Geen respect van die dwerg! Wedstrijd schorsen, week bij beloften meetrainen en 5 rondjes om het veld op zn knieën met Gio die hem begeleid met een halsband om z’n nek!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:25
Stokslagen en zijn hoofd eraf hakken?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:38
Dat gaat wel iets te ver haha.😅 Koppie kleiner maken heeft niet veel zin, hij is al klein zat.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:43
Iedereen is wel eens chagerijnig hoor.
De media maakt er weer wat van.
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 01:48
Allemaal ajacieden die hier van genieten en in hun vuisyje lachen dank heer Blokland dat u het niet kunt vinden met de hele grote jongens u bemt niet meer welkom.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 00:45
Adios carriere...
Vind ik leuk
Joris w +1
zondag 14 april 2019 om 00:58
Hij had al geen carrière. Mislukt in t buitenland en nog niet eens goed genoeg voor de subtop in NL.
Vind ik leuk
Joris w +1
zondag 14 april 2019 om 00:56
Die sukkel kan nix. De enige reden dat hij daar speelt is omdat t billemaatje van van hanegem is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 01:03
Een klap op zijn hoofd en hij staat zo in zijn natte luiers.
Vind ik leuk
fer65 +411
zondag 14 april 2019 om 01:46
Hugo borsten de rechter van Sparta .
Vind ik leuk
rinirat +4195
zondag 14 april 2019 om 04:38
Clasie heeft het hele seizoen niets gebracht...eigenlijk een afgang
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 07:30
Die Hugo Borst. Treffender kom hij Clasie niet neerzetten. Die sleutelhanger. Dat dekt de lading. De rest hoefde ik niet te lezen. Feyenoord steltbde 3e plaats veilig door die sleutelhanger te schorsen en terug te sturen naar Engeland.
Vind ik leuk
Smithsonian +45190
zondag 14 april 2019 om 07:31
Stuur hem terug naar engeland in een kinderzitje.
Vind ik leuk
Blindsy +20514
zondag 14 april 2019 om 07:35
Tjonge, al die Feyenoord-items... Wat heeft Ajax gedaan?
Vind ik leuk
BenikBen +146
zondag 14 april 2019 om 07:52
Haha Ik wil van mijn Clasie af
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1124
zondag 14 april 2019 om 08:02
Jordie wie? oprotten met die prutser
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 08:56
Ik erger me al jaren aan hugo kippeborstje.
Niets gepresteerd in zijn hele flutleven en dan zo'n grote muil opzetten alsof hij het grote orakel is
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 08:57]
Vind ik leuk
kees ee +1078
zondag 14 april 2019 om 09:38
. . weet je ook eens hoe dat is hugo om je mateloos te ergeren, . . dat hebben mi diverse mensen nou vaak bij jouw krantenschrijfseltjes !?, . . en clasie ?, tsja wat zullen we daarvan zeggen ??
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 10:04
Al deze grappen zijn net zo slecht als het seizoen van Clasie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:46
Wie gaat nu eindelijk eens die Hugo Borst het spreken beletten ?
Hij zit overal een beetje de wijsneus uit hangen !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:37
Beetje nuance kan geen kwaad. Feijenoord is ziek doodziek en dat straalt af op spelers, staf en publiek. Frustratie alom. Jorgenson rood, slechts 35000 man. Waar is het einde?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws