Update: Ook Makkelie mag aan de slag in de Champions League en reist naar Porto

Update: Ook Makkelie mag aan de slag in de Champions League en reist naar Porto

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 10:17ma 15-04-2019 om 10:17

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 10:19ma 15-04-2019 om 10:19

De UEFA heeft scheidsrechter Clément Turpin de leiding gegeven over de wedstrijd tussen Juventus en Ajax. Het is niet de eerste keer dat de Fransman een wedstrijd van de Amsterdammers fluit.

Dit seizoen floot Turpin ook al de wedstrijd tussen Ajax en Bayern München in de groepsfase van de Champions League. In die wedstrijd, die eindigde in 3-3, gaf Turpin directe rode kaarten aan Maximilian Wöber en Thomas Müller. Ook had hij de leiding over Ajax - Dinamo Kiev, een wedstrijd in de play-offs om plaatsing voor het miljardenbal. Dat duel eindigde in 3-1 voor Ajax. 

Turpin heeft al lang geen wedstrijd van Juventus meer gefloten. De laatste keer dat de Fransman de leiding had bij een wedstrijd van De Oude Dame was in oktober 2017, toen er met 1-1 gelijk werd gespeeld tegen Sporting Portugal.

Turpin wordt in Turijn geassisteerd door assistenten Nicolas Danos en Cyril Gringore. Nicolas Rainville en Francois Letexier nemen plaats in de VAR-kamer. De vierde official heet Benoit Bastien.

Ajax speelde woensdag met 1-1 gelijk tegen Juventus en moet in Turijn minimaal een keer scoren om door te gaan naar de halve finales.

Update 15/4 10.17: De UEFA heeft ook de wedstrijden op woensdagavond voorzien van arbitrage. Danny Makkelie zal afreizen naar Portugal om de wedstrijd tussen FC Porto en Liverpool in goede banen te leiden, heeft de KNVB bekendgemaakt. Assistenten Mario Diks en Hessel Steegstra zullen hem terzijde staan, net als het VAR-duo Pol van Boekel en Jochem Kamphuis. Liverpool verdedigt een 2-0 voorsprong in het Estadio do Dragão.

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 11:37
Zijn er zo weinig scheidsrechters beschikbaar dat we 3x dezelfde krijgen in 1 CL seizoen?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4323
zondag 14 april 2019 om 11:50
Blijkbaar. We moeten in ons handjes klappen dat die gast die Ajax - Real Madrid in de Arena floot niet deze pot doet.
Vind ik leuk
Snapje? +9853
zondag 14 april 2019 om 11:54
Als ie maar goed fluit, dan red Ajax het wel! @Allesopeigenkracht💪
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:57
Turpin en goed fluiten, dat gaat niet samen.
Vind ik leuk
Julio-dvd +3168
zondag 14 april 2019 om 13:48
Inderdaad, de slechtste en meest corrupte scheids van de wereld. Ben benieuwd wie de UEFA door wil hebben, Juve of Ajax...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:26
Als je naar de geschiedenis kijkt dan denk ik Juve. Die zijn er goed in om scheidsrechters om te kopen...

Juventus, you hate it or love it. Ik vind het een club met teveel schandalen...
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
zondag 14 april 2019 om 13:51
meen mij te herinneren dat hij dat potje tegen Bayern aardig floot?
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 10:54
precies. Turpin is altijd een groot vraagteken en een zeer eigengereide scheidsrechter. Maar tegen Bayern floot hij best goed.
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
zondag 14 april 2019 om 11:57
In handjes klappen is in deze context geen correct Nederlands. Wil niet betweterig zijn maar mensen blijven het maar van elkaar overnemen
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:57]
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4323
zondag 14 april 2019 om 12:03
Ok wrijven dan
Vind ik leuk
robertus +2487
zondag 14 april 2019 om 12:18
Dicht knijpen. Sorry ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 11:23
Mazraoui, dat komt omdat steeds meer mensen lid worden van de applausmachine. Wij van de knijpmachine weten ons tekortgedaan;—/))
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:33
Dat was een drama inderdaad.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:56
Slechter dan Turpin kan die niet zijn hoor.
Wij hadden hem tegen Roma en toen floot hij echt alles tegen.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4323
zondag 14 april 2019 om 13:02
Skomina is de achilleshiel van Ajax. Altijd tegen Ajax fluiten, kaarten geven, allemaal bullshit uithalen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:05
Ik ben bang voor je dat je dit na dinsdag ook over Turpin zal zeggen. Deze vent lijkt namelijk een hekel aan Nederlandse ploegen te hebben.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4323
zondag 14 april 2019 om 13:11
Tegen Kiev was hij goed bezig
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:14
Die wedstrijd heb ik niet gezien maar we zullen het dinsdag wel zien. Misschien komt het ook door de wedstrijd Feyenoord - Roma dat ik voor altijd een hekel aan hem heb. Al heb ik hem vaker rare beslissingen zien nemen en komt hij ook heel arrogant over.
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 11:04
Niet tegen hem praten, daar heeft hij echt een hekel aan. Doe je dat niet, heb je hem niet tegen/ niet meer tegen dan de tegenstander.

Feyenoord - Roma was inderdaad een drama en ik meen me een wedstrijd van het NL elftal te herinneren dat het niet best was. Hij heeft enkel kazachstan-NL gefloten 1-2 4x geel, waarvan 3 voor NL. Maar waarschijnlijk staat me die wedstrijd nog bij omdat het een half jaar na fey-roma was.
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 11:28
Je moet voetballend zien te winnen, dat is altijd zo. Maar weinig mensen weten dat je de scheidsrechter ook mee kunt krijgen door uiterst gedisciplineerd te blijven, geen wanklank tegen de scheidsrechter laat horen en vooral dat je moet blijven glimlachen na elk van zijn beslissingen.
Zelf keek ik vroeger altijd heel boos als een scheidsrechter een onterechte beslissing nam. Dan zei ik geen woord, maar als hij een goede (voor mij gunstige) beslissing nam gaf ik altijd een complimentje (“dat heb je weer goed gezien scheids”). Over het algemeen heb ik groot respect voor correcte scheidsrechters.
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 11:52
Helemaal waar. Het is oh zo gemakkelijk om commentaar te leveren op een beslissing van de scheids, terecht of onterecht. Ga er maar staan als scheids, ik kan het niet!

Ik kan me een artikel herinneren van "opper-klager" van Bommel. Die heeft heel zijn carriere tegen scheidsrechters gepraat (en doet dat dus nu ook tegen de 4e man.) Maar dat was zeker niet altijd negatief. Ging over aardappelen. even de scherpe kantjes eraf en dat heb je net iets meer krediet als je wel iets te melden hebt.

edit:

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/52984/mark-van-bommel-ik-vroeg-waar-hij-zijn-aardappelen-kocht

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/779570/-gehate-van-bommel-ik-zei-ja-bij-de-groenteboer-natuurlijk-knakworst-.html
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:56]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:31
Tsja, klinkt niet goed dan. Hopelijk kan mijn club Ajax dan zoo goed voetballen dat zelfs de scheids/var er niets tegen kunnen doen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:34
Als de VAR en scheiddrechter echt willen kunnen ze elke wedstrijd beinvloeden. En het hoeven niet altijd grote fouten te zijn, als je bij elk duel wordt afgefloten en de tegenstander mag alles dan heeft dat veel meer invloed dan 2 of 3 keer wel of geen penalty of wel of geen buitenspel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:20
Je hebt gelijk.
Vind ik leuk
Springbok +1493
maandag 15 april 2019 om 10:48
Skomina dacht ik.
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 11:56
Ze stellen gewoon de beste scheidsrechters aan voor zulke wedstrijden.. En die zijn er niet zoveel..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:58
Dit is niet beste scheidsrechter maar juist de aller slechtste en aller corruptste die er is. Die wedstrijd Feyenoord - Roma zal ik hem nooit vergeven.
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 12:11
Forever, wat denk je, hij zal het zichzelf toch allang vergeven hebben?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:31
Hij zal waarschijnlijk vinden dat hij niks fout heeft gedaan, dat is in ieder geval de arrogante uitstraling die hij heeft. En het zou me zelfs niks verbazen als hij in opdracht van de UEFA alles tegen Feyenoord heeft gefloten.
Vind ik leuk
Nuance +10860
zondag 14 april 2019 om 12:00
Kutscheidsrechter, altijd chaos met deze man. En ja, naaide Feyenoord tegen Roma.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 12:18
Typisch een fransman
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:34
Die kunnen niet hebben dat zo'n kut landje zoveel meer Europese prijzen heeft gewonnen dan hun eigen schijt land. Klote chauvinistische kut Fransen!
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 11:10
nou nou... wellicht zal de fransman gewoon even naar de nationale prijzenkast kijken. Die is beter gevuld dan die ene EK-bokaal die er bij ons in staat.

Daarnaast is (bijna) elke volk chauvinistisch. Jij vind je plaatselijke vv ook veel beter dan dat klote volk van dat clubje net iets verderop. En je moet aan de gemiddelde Belg maar eens vragen hoe hij over NL'ers denkt. Chauvinisme is niet slecht, het is trots. Dat ze (zeker in het verleden) moeilijk deden over het feit dat jij de taal niet spreekt, is natuurlijk wel een feit.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:11
Dit gaat toch om clubvoetbal man.
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 11:16
snap ik ook wel, maar je was je haat richting Frankrijk wel erg aan het profileren. :)

p.s. Frankrijk 2 vs NL 11.
zie artikel:
https://www.ad.nl/europees-voetbal/frans-succes-in-europa-zeldzaam~add6653d/
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:23
Is toch ook een kut volk die fransen, kom op man, klote chauvinisten!
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 11:24
Hierover gaan wij het niet eens worden. En ik weet dat ik in de minderheid ben. ;)
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 12:20
Nee hoor, ik wil het graag met je eens zijn. Dat op zichzelf maakt ons nog niet tot een meerderheid, maar dat heeft met het onverwoestbare van de gemiddelde Feyenoordfan te maken.
Fransen, vooral Parijzenaars, zijn heel arrogant, dat weet ik uit zeer veel ervaringen. In dezen maakt het niet uit of het clubvoetbal of nationaal voetbal betreft, Franse scheidsrechters zijn actief in club- en interlandvoetbal, ook Turpin.

Waar ik wel bezwaar wil maken is tegen het beeld dat scheidsrechters altijd partijdig zijn. Elke fan draagt wat chauvinisme in zich omdat hij in het belang van zijn cluppie denkt. Dan zeg je al snel dat een scheids partijdig is. Vaak maakt een scheids alleen maar een fout omdat hij een situatie slecht beoordeelt, dat heeft met zijn kwaliteit te maken. In dit geval is het goed dat er ook een VAR meekijkt.
Vind ik leuk
Visser89 +158
zondag 14 april 2019 om 12:29
Uiteraard krijgt Ajax de steun vanuit de UEFA he😉, net als in de competitie word er volgens mensen alles aan gedaan om Ajax te laten winnen...

Verder maakt het niet uit toch? Zolang je een objectieve scheids heb en een goeie pot van de spelers word het lekker genieten dinsdagavond... en als Ajax eruit gaat maar zich het snot voor de ogen heb gewerkt ben ik een tevreden man
Vind ik leuk
JanTa48 +9391
zondag 14 april 2019 om 12:35
Wil als je bij de laatste 8 zit dan worden alleen de beste aangesteld.
Vind ik leuk
Futre +5378
zondag 14 april 2019 om 12:43
Ik heb nooit begrepen waarom een scheids niet gewoon beide wedstrijden doet. Zowel uit als thuis dezelfde snuiter met zijn fluit.
Vind ik leuk
mcmodd +28779
maandag 15 april 2019 om 12:29
Futre, dit heeft een reden die je mogelijk nooit is voorgelegd. Als de Uefa ziet dat een scheids niet voldoende kwaliteit liet zien in een wedstrijd, dan zou het raar zijn als ze zo’n scheids toch een tweede wedstrijd laten fluiten. Steeds wordt een scheids per wedstrijd beoordeeld, voordat hij een volgende wedstrijd gaat fluiten. Wat ook meespeelt is dat de Uefa ook constant bezig is om opkomende nationale scheidsrechters op kwaliteit te laten debuteren in dit soort toernooien. Uiteraard met de bedoeling om het geheel te verbeteren. Blijft over de vraag in hoeverre de Uefa zelf alles goed beoordeelt.
Vind ik leuk
Futre +5378
maandag 15 april 2019 om 14:30
Wist ik niet. Thanks 👍🏼
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:45
De bananenman uit de Kuip! wat een vreselijke slechte scheids is dit. Dit voorspeld niet veel goeds voor Ajax.
Vind ik leuk
rexxo +16780
zondag 14 april 2019 om 11:37
Vreselijke scheids, weer zo een Mottafokka, echte thuisfluiter.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 11:41]
Vind ik leuk
The Iceman +18173
zondag 14 april 2019 om 11:38
Behalve in Rotterdam.
Vind ik leuk
rexxo +16780
zondag 14 april 2019 om 11:41
Hoe bedoel je?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:44
Feyenoord AS roma.
Was een echte uitfluiterje hoor.
Vind ik leuk
Nuance +10860
zondag 14 april 2019 om 12:13
Laten zien dat je niet onder de indruk was van het thuispubliek. Vent stond zowat te janken van de stress. En dat kan he, maar wees dan consequent in je fouten naar beide teams. Ik hoop voor Ajax dat hij goed fluit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:12
Als je het zo stelt zou het voor Ajax goed uitpakken maar ik betwijfel het.
Vind ik leuk
The Iceman +18173
zondag 14 april 2019 om 11:45
Dat hij bij Feyenoord-AS Roma alles behalve een thuisfluiter was.
Vind ik leuk
rexxo +16780
zondag 14 april 2019 om 11:47
Die wedstrijd heb ik niet gezien

Deze Franse Teletubbie fluit altijd met een psycho blik uit zijn ogen, heb hem nog nooit zien lachen.

Zelfs bij een neutrale wedstrijd die hij fluit is het 90 min irriteren.

Misschien heeft hij wel een hekel aan alles wat met NL heeft te maken
Vind ik leuk
Wilex +3224
zondag 14 april 2019 om 11:45
En dan te bedenken dat meer dan het halve elftal op scherp staat voor een eventuele halve finale.
Je moet er toch niet aan denken dat je doorgaat en de Ligt, Blind, Frenkie en Ziyech dan moet missen.
Het kan zomaar met deze kaarten trekker.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:48
Worden de kaarten na deze ronde niet kwijtgescholden ?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4323
zondag 14 april 2019 om 11:50
Kaarten wel, schorsingen niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:37
Waardeloze scheidsrechter.
Vind ik leuk
The Iceman +18173
zondag 14 april 2019 om 11:38
Gelukkig is er VAR.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:41
Turpin negeert die gewoon als het hem zo uitkomt. De opdrachten uit Nyon prevaleren....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:44
Zo eerlijk is de VAR ook niet :)
Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 11:38
Lekker zo'n k.t-Fransoos. Maar toch gaat Ajax door! Wij gaan 1-2 winnen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:41
2-2 Veltman in de 93ste minuut
Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 12:48
Ook prima!!!!!❌❌❌
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:38
Ik voorspel een penalty voor juve. Rooie kaart ajax. Met deze scheids weet je het nooit.
Vind ik leuk
DrDeef +2370
zondag 14 april 2019 om 11:41
Met deze man weetje t wel. Helaas gaat jouw voorspelling uitkomen. Dit stuk verdriet met een fluit in z'n waffel kan er geen reet van.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:43
En wij zijn nog steeds een racistische club..... wat een hond!
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 11:49
Wat een calimero’s altijd naar andere kijken man man wat een vermoeiende club in Amsterdam
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:50
Ja?
Vind ik leuk
Paulhuynh +2028
zondag 14 april 2019 om 12:11
Ja nu heeft de scheids het weer gedaan vorige keer Ronaldo toen PSV etc etc
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 12:13
Nou, ik weet alleen dat deze lamzak Feyenoord beschadigd heeft en dat is het enige waar het bij mij om gaat.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:01
Dit is wel gewoon een hele slechte en corrupte scheidsrechter hoor.
Vind ik leuk
Nuance +10860
zondag 14 april 2019 om 12:15
In dit geval is hun zorg terecht. Turpin is een waardeloze scheidsrechter. Fransen haten Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 12:50
Fraude en omkopen zijn ze ook niet vies van . Kan me nog herrineren dat een franse club ineens met enorme cijfer won van een kroatische club waardoor ajax ui CL lag.
Vind ik leuk
Pipita +57
zondag 14 april 2019 om 12:57
lekker generaliseren
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:14
Vaaaag!!
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
zondag 14 april 2019 om 12:25
lekker hoor. Ben jij een beetje goed in die voorspel?
Vind ik leuk
ja_daarom +364
zondag 14 april 2019 om 11:39
Er is werkelijk geen enkele normale fransman.
Jammer weer.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1951
zondag 14 april 2019 om 12:09
Klopt helemaal. Ik handel met Fransen, ik haat ze!
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
zondag 14 april 2019 om 12:26
Het zijn net amsterdammers dus?
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
maandag 15 april 2019 om 10:28
Zonder die Amsterdammers en hun ramen had jouw moeder geen werk en was jij nooit geboren..
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
maandag 15 april 2019 om 15:15
Mijn moeder was slim genoeg om nooit in de buurt van Amsterdam te zijn geweest.

Je haalt onze moeders door elkaar.
Vind ik leuk
vierde-ster +8822
zondag 14 april 2019 om 11:39
Ik vond hem tegen de wedstrijd van Bayern top
Vind ik leuk
Mr bien +8961
zondag 14 april 2019 om 11:39
Zijn laatste Europese wedstrijd was een aanfluiting. Wat een walgelijk partijdige scheids
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:40
Zijn familie komt vast uit Vichy.... moeiteloos je land verraden en heulen met de moffen!
Vind ik leuk
BassieN +11449
zondag 14 april 2019 om 11:39
Dus gefeliciteerd Juve!
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:39
Grootste eikel die ooit een wedstrijd in De Kuip heeft gefloten.

UEFA-slaaf is ie.... als ze in Nyon willen dat Juve wint dan wordt Ajax er gewoon genadeloos in gefloten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:32
Ik heb eerder het idee dat ze in Nyon meer baat hebben bij Ajax die wint, de CL is zo dood als een pier, nu Ajax het zo goed doet wordt de hele voetbalwereld enthousiast, de UEFA heeft een 'Leicester-scenario' nodig om weer een beetje geloofwaardig te worden als competitie zijnde.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 13:27
Dat zou je je als Ajacied best wel eens kunnen voorstellen ;-))
Vind ik leuk
DrDeef +2370
zondag 14 april 2019 om 11:40
Deze man kan er geen kut van. Vond m bij Ajax-bayern waardeloos en vergeet nooit meer de wedstrijd Feyenoord-AS Roma die door deze man helemaal verkracht is. Belachelijk dat zo'n waardeloze fluitenist zo vaak in de CL mag verschijnen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:42
Deze man roept emoties op die oncontroleerbaar zijn.
Vind ik leuk
DrDeef +2370
zondag 14 april 2019 om 11:52
Echt hé. Als ik zijn hoofd zie word ik meteen agressief. En ik ben doorgaans heel rustig. Wat een walgelijke eikel.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:53
Hier is het exact hetzelfde. Al ben ik doorgaans ook al niet zo rustig ;-))
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:42
In Turijn spelen met een ijdele, beinvloedbare scheidsrechter die een bloedhekel heeft aan protesterende spelers. Geen goed vooruitzicht.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 11:43
Ze hadden hem vanmorgen beter de trein in Nijmegen kunnen laten stofzuigen....
Vind ik leuk
B H +461
zondag 14 april 2019 om 11:43
Jullie hebben Marc O(var)mars
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:49
Wees blij daarom mag er nu 1 ploeg rechtstreeks geplaatst worden !!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:49
En jullie geile Fons
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:53
En jullie Willy en René.
Vind ik leuk
The Iceman +18173
zondag 14 april 2019 om 12:34
En Edwin van der Var.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:48
Hoe is het mogenlijk ??
Een scheidsrechter 3 x dezelfde club laten fluiten..
Ik maak me erge zorgen hierom.
Dit doet de UEFA niet maarzo
Of ik moet het verkeerd hebben
.
Zijn er dan zo weinig scheidsrechters wie (anti)(corrupt) Willen fluiten..We hebben van Engelsen tot Frans Grieks zoveel Europese Scheidsrechters ..en wij krijgen.
Jawel !! DICK TURPIN
NOU dat word met zijden handschoentjes aan en opgestroopte mouwen !!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:19
Scheidsrechtersbaas UEFA s de Italiaan Rossetti.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:50
Dit keer fluit ie vast in ons voordeel. Hij geniet ook van het wervelende voetbal van het GROTE Ajax. Mooi voetballende teams is toch leuker om naar te kijken. Dan afbraakvoetbal van dat oude vrouwtje.


🛠😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:55
Juventus en de scheidsrechter niet mee hebben, dat is geen combinatie....
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 11:57
Daar zit ook wat in. Maar ik heb er vertrouwen in
🛠

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:58
Moet ook! Veel succes dinsdag
Vind ik leuk
markpark +1068
zondag 14 april 2019 om 11:57
Haha, met die titel dacht ik direct Turpin. Wat een droeftoeter is dat toch zeg..
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
zondag 14 april 2019 om 12:01
Oh jeetje, dit is een kutscheids.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:02
Wij hebben geen scheidrechter nodig Europees! Wij zullen het vuur aan de schenen van Juve leggen, wat zelfs deze scheids niet kan doven met wat voor beslissing dan ook! Wij gaan door naar de halve finale.💪
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 17:31
Kijk dat bedoel ik nou


🛠
Vind ik leuk
RR12 +804
zondag 14 april 2019 om 12:03
Iemand in een Juventusshirt een opblaasbanaan op het veld laten gooien. Daar is ie gevoelig voor.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:15
Waarom wordt deze Bill Turpin aangesteld ? De eerste 3 letters komen overeen met de plaats waar Juventus speelt Turijn. Dat zet Ajax al op een achterstand. Waarom niet die Turkse scheidsrechter Chakri aangesteld ? De beste scheidsrechter in mijn ogen !
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
zondag 14 april 2019 om 12:26
Die van afgelopen week was overigens van TOPNIVEAU.

Was echt onder de indruk van die Carlos del Cerro Grande. Tenminste niet zo'n met kaarten strooiende zelfingenomen klootspanjool!
Vind ik leuk
Sabau +1856
zondag 14 april 2019 om 12:28
Bloedhond
Vind ik leuk
StoneyTony +2567
zondag 14 april 2019 om 12:42
Vind die scheids maar een raar ventje.
Vind ik leuk
1+1= +865
zondag 14 april 2019 om 13:02
Ik heb het niet op Fransen raar volk
Ajax allemaal met een geel hesje aan spelen
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5827
zondag 14 april 2019 om 13:06
Deze gozer moeten ze dood schieten. Slechtste scheids die ik ooit in de Kuip heb gezien. Word er gewoon weer kwaad om
Vind ik leuk
broedkip +2229
zondag 14 april 2019 om 13:08
Jammer, jammer, jammer, dit is de doodsteek voor Ajax.
Vind ik leuk
Wzawzdeb +177
zondag 14 april 2019 om 13:15
Is dit niet de broer van dick Turpin
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:27
Ik denk dat Ajax drommels goed weet hoe deze man fluit. Het is de taak voor Ajax om de handjes thuis te houden en zich niet te laten uitdagen door Juventus. Gelet op de thuis wedstrijd moet Ajax in staat zijn om het voetballend op te lossen. Ben benieuwd hoe vaak de VAR geraadpleegd moet worden. Heb er alle vertrouwen in dat het een leuke pot wordt met een positief eind resultaat voor Ajax
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
sjakieeee +23
zondag 14 april 2019 om 15:01
gelukkig geen skomina!!!!!
Vind ik leuk
Royster +2
zondag 14 april 2019 om 15:43
Ik denk 2 -4 voor ajax
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:15
Dit is die gast van Bananensplit in de Kuip!
Het hoofd van de scheidsrechterscommissie is de Italiaan Rossetti!!! De rest kun je zelf invullen!
Verwacht bij ons een regen van kaarten en rode kaart. Zag je al in Amsterdam met die Spanjaard, was niet objectief. Tutti maffia!

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:36
Dat wordt een klote voetbal wedstrijd ik weet nu al dat die omkloot voor juventus is vuile bloedhond
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
zondag 14 april 2019 om 17:11
Waardeloze scheids deze man maakt er elke wedstrijd 1potje van.pfffffff
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 10:21
Arme porto.
Vind ik leuk
0260165 +726
maandag 15 april 2019 om 10:22
Turpin staat vooral bekend van een wedstrijd waarin een ander Nederlands team tegen een ander Italiaans team in een andere Europese competitie speelde waarin het Nederlandse team had moeten winnen maar dit dankzij de scheids niet gebeurde. Ook zag hij een vallende banaan aan voor racisme.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:28
De rest was zeker ziek, zwak en misselijk of op vakantie??
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:53
Ik verdien elke week $ 7546 tot $ 9284 voor eenvoudig werk thuis. Vorige maand heb ik $ 29746 van deze baan gemaakt. Het is verbazingwekkend en eenvoudig om regelmatig inkomsten te genereren met dit geweldige ding. Ik stel voor dat jullie nu allemaal lid worden van dit bedrijf als onderdeel van de tijd en meer verdienen dan volledige inkomsten door deze link te volgen. Succes

>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­8.C­­o­­m
Vind ik leuk