'Zuidam heeft gesprekken gevoerd met Feyenoord, maar hij heeft geweigerd'

'Zuidam heeft gesprekken gevoerd met Feyenoord, maar hij heeft geweigerd'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 12:26zo 14-04-2019 om 12:26

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 13:08zo 14-04-2019 om 13:08

Feyenoord heeft een blauwtje gelopen bij Jordy Zuidam, directeur voetbalzaken van FC Utrecht. De Rotterdammers hadden Zuidam in het vizier als opvolger van Martin van Geel. Althans, dat stelt RTV Utrecht-presentator René van den Berg. 

Van Geel kondigde afgelopen maand zijn afscheid aan in De Kuip - en Van den Berg weet dat Zuidam in beeld was om in zijn voetsporen te treden en technisch directeur te worden bij Feyenoord. De presentator en commentator zei dat bij RTV Utrecht-show Een Berg sport

"Jordy was bijna weg. Hij heeft een aanbieding gehad van Feyenoord - of in ieder geval heeft hij gesprekken gevoerd." De in de studio aanwezige Joost Broerse, commercieel directeur in stadion Galgenwaard, weet nergens van. 

"Ik denk dat Jordy hele goede zaken doet voor Utrecht, al een aantal jaar. Ik hoop dat dat zo blijft. Jij zegt dat hij gesprekken heeft gehad, dat heeft hij mij niet gezegd. Ik weet er niks van."

Van den Berg: "Hij heeft keurig netjes gezegd dat-ie bij Utrecht nog niet klaar is en daar wat af te maken heeft."

Lees ook: 'Zuidam moet niet naar Feyenoord gaan, kan me niet voorstellen dat-ie dat doet'

Plaats een reactie

Fc uuuuu +467
zondag 14 april 2019 om 12:35
Goede keus zit bij ons veel beter op zn plek.
Vind ik leuk
PRICE +8113
zondag 14 april 2019 om 12:47
0-1de Graafschap dan 13-1ook goed😁
Vind ik leuk
Jan Guevara +10471
zondag 14 april 2019 om 12:53
Precies. Ik moet hem ook niet bij ons.

Vind ik leuk
J Kiprich +18661
zondag 14 april 2019 om 13:28
Ik ook niet, maar ik vind het veel zorgelijker dat ze bij hem uitkwamen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:29]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:11
Dat was mijn idee nou ook.... 😬 dit is zeg maar wel het moment dat Feyenoord orde op zaken moet stellen en dan komen ze bij hem uit....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:08
Je bedoelt dat hij een op maat gemaakte kantoorstoel heeft? Die kan hij ook gewoon meenemen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:55
Iets voor Gert Jan misschien?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:36
Van Gaal kondigde afgelopen maand zijn afscheid aan in De Kuip - en Van den Berg weet dat Zuidam in beeld was om in zijn voetsporen te treden en technisch directeur te worden bij Feyenoord. De presentator en commentator zei dat bij RTV Utrecht-show Een berg sport.

Van Gaal ja? Dit gaat echt nergens meer over.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:37]
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 12:37
Tuurlijk wil hij niet weg, de mooiste club van Nederland.
Vind ik leuk
Clown123 +885
zondag 14 april 2019 om 12:38
Van Gaal?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:38
Eenhoorn en Huiberts graag naar Feyenoord.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 13:13
Eenhoorn graag, Huiberts weet ik niet.
Vind ik leuk
Mineola +637
zondag 14 april 2019 om 13:58
Nee joh, Hans Nijland gaan jullie bij uitkomen. De rest wil niet.
Vind ik leuk
Akela +397
zondag 14 april 2019 om 12:41
Volgens mij was dat gewoon een 1-aprilgrap.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:42
Redactie VP: Van GAAL kondigde zijn afscheid aan bij Feyenoord?
Vind ik leuk
Pancev +1410
zondag 14 april 2019 om 12:49
Eindredactie zit er echt wel bovenop, zeg, vooral op niet-Ajax topics. Foutloos zijn ze.

Zal wel aangepast worden in het jaar 2046.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:48
Van Gaal?? Leer eerst eens namen goed spellen
Vind ik leuk
Red de Kuip +2699
zondag 14 april 2019 om 12:50
Gelukkig, zal best een aardige man zijn maar nog echt niet geschikt voor een grote club.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:55
Grote club?
In historisch perspectief wel en daarom nog veel supporters door het land maar die sympathie loopt hard terug de laatste jaren.
Benieuwd wat er deze zomer gaat gebeuren in Rotterdam. Dat bepaald voor een groot deel of Feyenoord weer speelt voor plek of de plat-offs.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2699
zondag 14 april 2019 om 14:17
Is nog steeds de 2de grootste club van Nederland ja. Dat heeft niks met sympathie te maken. En als je Utrecht gewend ben als TD dan is Feyenoord zeker een grote club.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 18:13]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:38
De grote wordt niet bepaald door het aantal toeschouwers (voordeel van een grote stad) maar door het succes en uitstraling. Dat is tanende bij Feyenoord en die lijn zal zich doorzetten denk ik.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2699
zondag 14 april 2019 om 18:15
Voorlopig heeft Feyenoord nog steeds meer successen dan alles wat erachteraan komt. En dat gaat niemand inhalen, of denk jij dat Utrecht Vitesse of Heerenveen of zelfs AZ dat gaan inhalen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:37
Het verleden is niet in te halen. Daarom kijk ik naar het heden en dan zie ik donkere wolken boven Rotterdam.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2699
zondag 14 april 2019 om 19:57
Feyenoord komt altijd weer bovendrijven. En als dat betekend dat we 1x in de 20 jaar kampioen worden, nou dan is dat zo. Sommige mensen kiezen een club, ze kijken wie er bovenaan staat of goed voetballen en dan kiezen ze die club. Bij Feyenoord kies je er niet voor maar je bent er gewoon voor. Of we nou succes hebben of niet. En dat zal met fc Utrecht het zelfde zijn, want dan win je helemaal pas 1x in de zoveel jaren iets.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:58]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:49
Eens. De echte supporter is dat in goede en slechte tijden.
Vind ik leuk
Uitvak030 +407
zondag 14 april 2019 om 12:53
Zonde zeg. We hadden hem goed kunnen missen.
Vind ik leuk
Kaar +4308
zondag 14 april 2019 om 12:55
Gelukkig maar👍🏻
Vind ik leuk
Blindsy +20533
zondag 14 april 2019 om 12:58
Tja. Als je het niet aandurft... moet je lekker bij Utrecht blijven.
Vind ik leuk
FRChamp +2526
zondag 14 april 2019 om 13:07
Tomasson!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:09
Lekker daar blijven. Te licht. En dóóóór....
Vind ik leuk
heur es +963
zondag 14 april 2019 om 13:10
Heeeeeel slim !
Vind ik leuk
Wzawzdeb +177
zondag 14 april 2019 om 13:13
Zelfs Zuiddam wil niet naar Feyenooit. Word nog een hele klus om er volgend jaar 11 gemotiveerd te krijgen om daar te moeten spelen 😂😂😂
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zondag 14 april 2019 om 13:18
Feyenooit. Goed man.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6736
zondag 14 april 2019 om 13:14
bij feyenoord gewoon geen geld . en altijd kritiek van de achterban

die denken dat ze nog een topclub zijn
Vind ik leuk
Il Gordo +21253
zondag 14 april 2019 om 13:18
Goed nieuws voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Relaxie +1114
zondag 14 april 2019 om 13:42
Zal helemaal niks van waar zijn Gordo...geloof er niks van dat ze die op de korrel hebben iig!
Vind ik leuk
BS +1394
zondag 14 april 2019 om 13:19
Ik weet niet of het verhaal waar is, volgens mij schudde René vd berg het verhaal uit zijn mouw. Zuidam is trouwens veel te licht voor Feyenoord , hij moet zich eerst maar eens bewijzen bij de FC.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 13:19]
Vind ik leuk
mcmodd +28782
zondag 14 april 2019 om 13:22
Gek, dat kwam hier afgelopen week ook langs. Even daarvoor had ik toevallig even contact met een zaak van onze gehandicapte supporters. Uit alles bleek dat Jordy helemaal niet van plan was om te vertrekken “of het moet me wel multimiljonair maken” was zijn standpunt. Dat bedoelde hij natuurlijk niet letterlijk, maar een vertrek is zeker niet aan de orde.

Het is duidelijk, voor een directeur voetbalzaken of, zo je wilt technisch directeur bij een voetbalclub, maakt het echt niet uit of je voor Feyenoord of voor FC Utrecht werkt, tenzij je dat werk al doet bij een club waarvan je houdt. Dat blijkt nu ook weer.
Vind ik leuk
Hesses +1271
zondag 14 april 2019 om 13:24
Mooi zo...is te licht voor Feyenoord..
Vind ik leuk
Degier +2048
zondag 14 april 2019 om 13:32
Dikke duim verhaal.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:56
En zo is het.
Vind ik leuk
KCP +1468
zondag 14 april 2019 om 14:01
Hahaha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:13
Fijn voor Utrecht . Had een aardige selectie voor dit seizoen samengesteld . Jammer dat hij Jean -Paul de Jong snel moest ontslaan. En de gehuurde spelers bracht alleen maar onrust. Ik hoop dat de supporters volgend seizoen betere wedstrijden te zien krijgen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:20
Hier is sprake van een natuurlijke selectie. Elke reden om niet te willen of niet te durven is genoeg om niet te gaan. Gelukkig maar voor Feyenoord, want daar hebben ze iemand nodig met ballen en met hart voor de zaak Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 14:25
Aldus René van den Berg...

Who the f...! is René van den Berg?

Een 3e rang presentator....
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 14:26]
Vind ik leuk
Testata +573
zondag 14 april 2019 om 14:41
Er hangt een prijskaartje van 20 miljoen om Jordy z'n nek.
Vind ik leuk
bert +699
zondag 14 april 2019 om 15:06
Wie wilt daar dan wel naar toe .glijden steeds verder naar onder,ja je zal er wel een vinden ,die het voor de centjes doet
Vind ik leuk