Van Bommel peinst op PSV-bank: Potverdorie, hoe lang gaat dit nog duren?

Van Bommel peinst op PSV-bank: "Potverdorie, hoe lang gaat dit nog duren?"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 15:13zo 14-04-2019 om 15:13

Mark van Bommel kon na afloop van PSV - De Graafschap (2-1) alleen blij zijn met de drie punten. Het was een dag waarop de bal er niet in leek te willen, aldus de PSV-trainer.

Van Bommel spreekt tegenover FOX Sports van een 'vrije lastige' middag. "We hebben genoeg kansen gehad, maar het was zo'n middag dat je blijft schieten en de bal er niet in gaat. Nu blijf je gieten. Achteraf moet je blij zijn dat je hem nog wint", aldus de trainer.

Na de 2-1 van Luuk de Jong sprong Van Bommel in de armen van zijn assistenten. "Dan ben ik zo blij, omdat ik mij daar meer speler dan trainer voel. We hadden zoveel kansen. Laat ik vooropstellen: we speelden niet goed en erg stroef. Op een gegeven moment denk je: Potverdorie, hoe lang gaat dit nog duren? Het zijn uiteindelijk allemaal momenten die de wedstrijd beslissen. En mag je blij zijn dat je nog wint."

Van Bommel stoorde zich aan de manier waarop PSV verdedigde bij de 0-1 van De Graafschap, gemaakt door Delano Burgzorg. "Ze komen hun afspraken niet na", aldus de PSV-coach, die niet met de vinger wilde wijzen. Op de suggestie dat hij onder meer doelt op Denzel Dumfries, antwoordt Van Bommel. "Ja, onder andere."

Lees ook: PSV zwijnt, wint nipt van De Graafschap en ziet verschil met Ajax verder oplopen

Plaats een reactie

Ome Sjakie +4768
zondag 14 april 2019 om 15:15
Ik stoor me aan Van Bommel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:15
Wie niet.
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 15:16
Bert van Marwijk..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Stiekem ook Bert.
Vind ik leuk
GaoYao +6205
zondag 14 april 2019 om 18:21
Haha, hij gaat nu blameshiften 😜
Vind ik leuk
Roeptoeter +19431
zondag 14 april 2019 om 15:28
Bert ook, die is een zak geld ophalen ipv mentor spelen. Daar is Van Bommel toch te eigenwijs voor om te luisteren.
Ook Van Bommel komt in het rijtje van grote spelers die er niets van kunnen als trainer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:30
Dat 'zak geld' had ons land wel mooi naar de finale gebracht in 2010.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19431
zondag 14 april 2019 om 15:37
Lezen is ook moeilijk met tranen in je ogen na dat spel van PSV te hebben gezien.
Ik noem hem geen zak geld.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:36
Ben geen supporter van dat Pisvee en wie zei dat ik dat was? Lees zelf dus ook even goed en dat vooroordeel van dat ik een PSV'er was kwam redelijk kneuzig over van je. ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:42]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:00
Als je PSV pisvee noemt ben je vooral een kleuter ....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:09
Niet verrassend dat ik een paar Calimero's woedend heb gemaakt met een 'kinderachtig' woord. Dan ben je zelf dus kinderachtig als je daar boos om word.
Daarnaast is een 24 jarige vent geen kleuter. ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:10]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:36
Nogmaals als je PSV pisvee noemt ben je gewoon een kleuter .
En ik zal je ff uit je natte droom helpen , ik ben niet voor PSV , dus jouw vooroordeel dat ik voor PSV ben komt redelijk kneuzerig over ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:38
Zo te zien heb je alsnog niet goed gelezen. Nogmaals als je zo emotioneel wordt over zo'n woord ben je zelf eerder de kleuter. ;) En zoek even je eigen tekst. Maar wel leuk om te zien dat je inspiratie zoekt bij mij. ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:39]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:41
Ik vind jou gewoon een kleine kneus en daar is niks emotioneel aan .
Iemand die een hard plassertje krijgt door te provoceren op een voetbalsite is voor mij vooral een grote sukkel .
Fijne avond nog knulletje ...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:43
Ah daar komt de frustratie naar boven Je bent wel boos he jochie. ;) Begrijpend lezen is moeilijk zo te zien want ik zei al eerder dat ik een 24 jarige vent ben, kan ik niet van jou zeggen. 'hard plassertje' heb je zo te zien genoeg ervaring mee, en knulletje moet je vooral tegen jezelf zeggen haha. Schattige beledigingen heb je wat een kind van 13 ook zou zeggen. Nou, huil ze kneusje. ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:46]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:09
👍
Vind ik leuk
AFCA9 +811
zondag 14 april 2019 om 18:15
Voor welke club ben je dan eigenlijk als ik vragen mag want op je profiel staat niks. En om in te haken op dat je bent een kleuter als je ze zo noemt. Dan kan je alle supporters van die club kleuters noemen want die leuzen die je altijd hoort gaat nergens over dan vind ik dit nog meevallen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:18
Mijn club is Leeds united , en die kun je niet invullen in je profiel .
Pisvee Ajakkes Feyenooit , vooral heel erg kinderachtig allemaal en alleen maar bedoeld om te provoceren .
Of noem jij PSV ook pisvee als je een volwassen gesprek met iemand gaat voeren op deze site ???
Vind ik leuk
AFCA9 +811
zondag 14 april 2019 om 18:26
Nee, neemt niet weg dat ik het wel eens heb gebruikt. Maar doel meer op leuzen als Hamas Hamas... of bommen op.... dat is eigenlijk nog een stukkie kinderachtiger en toch gebruiken vele het.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:33
Ik maak een onderscheid tussen geestelijk gestoorde debielen en kleuters .
Wat jij noemt zijn zijn dingen die geestelijk gestoorde debielen zeggen , pisvee etc etc is vooral voor kleuters
En het ligt ook eraan in welk context je het woord pisvee , Ajakkes of Feyenooit gebruikt .
Als een PSV-er denigrerend over jouw club doet is , geef ik je geen ongelijk .
Maar kijk hierboven maar , daar is geen sprake van want hij reageert op Roeptoeter en dat is een Ajacied .
Dus in dit geval denk ik dat ik met een kleine kleuter te maken heb .
Vind ik leuk
MeAgain +7178
zondag 14 april 2019 om 17:02
Pisvee? Serieus?
Vind ik leuk
Eenbanaan +68
zondag 14 april 2019 om 15:44
DIE!
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 16:02
En ons naar de klote geholpen in 2012
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:38
Enige fouten die hij toen maakte was Willems selecteren en Van Persie eerste keus in de spits laten i.p.v Huntelaar. Voor de rest was het team niet in vorm.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 16:49
Enige? er werden 0 punten gehaald en we konden naar huis
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:52
Ja, een trainer kan wel roepen, maar het zijn toch echt de spelers die moeten presteren. En op die 2 fouten na had ie de sterkste spelers gewoon in het veld.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zondag 14 april 2019 om 16:59
Dus je zegt als er succes is dan ligt het aan de trainer en als er slecht gepresteerd word ligt het aan de spelers?
Vind ik leuk
leozao +2835
zondag 14 april 2019 om 16:24
Das niet gezegd. Die heeft het er maar mee te doen
Vind ik leuk
PRICE +8825
zondag 14 april 2019 om 15:40
Dikke HOERA psv wint
Vind ik leuk
1313 +13261
zondag 14 april 2019 om 17:46
Haha, maar je voorspellingen kloppen niet PRICE. Waar gaat het fout?😜
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:47]
Vind ik leuk
Gyrosregime +2766
zondag 14 april 2019 om 16:57
Ik
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7252
zondag 14 april 2019 om 15:16
Jammer voor je.
Vind ik leuk
RaVARber +9911
zondag 14 april 2019 om 15:16
Grote bek over doelsaldo en uiteindelijk tijdrekken in eigen huis tegen de Graafschap.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14713
zondag 14 april 2019 om 15:36
Ik de leer geweest bij hun ballenjongens
Vind ik leuk
Pjwl +30
zondag 14 april 2019 om 16:46
Maak niet uit want Ajax laat punten ligge tegen Groningen, dus ja dan maar tijdrekken en winnen..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Ach elke club heeft wel zn figuur rond lopen he Sjakie 😎
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4768
zondag 14 april 2019 om 15:17
Een trainer?? Mag ik wel hopen ja.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:17
Beetje vervelend alleen als dat figuur de hoofdtrainer is. Beter de voorzitter zoals bij ons.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
sterkte dan maar
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:22
Al dronken? Neem aan dat je weer aan de zuip zit na weer zo’n mega spektakel....
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:22
een slecht getrainde vrind krijgt de hik al na 1 pint .

ik ben wel wat gewent
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:43
toch geen ban gehad?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:27
nee inderdaad
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:28
een nepperd dus?
Vind ik leuk
Olfie +5792
zondag 14 april 2019 om 15:49
gewend, nepstratum
Vind ik leuk
Morgel +17
zondag 14 april 2019 om 15:56
*gewend
Vind ik leuk
wattenstaafje +24173
zondag 14 april 2019 om 16:06
Nepper
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
zondag 14 april 2019 om 15:22
v Bommel vond dat ze de 1e helft veel kansen creerden....ik heb t niet gezien. Wat ik wél zag , was een wanvertoning waar de Graafschap zomaar op 0-2 kan staan. Met hangen en wurgen de 2-1. Volgend seizoen moet er echt een ander centrum achterin, want buiten verdedigen, is een.opbouw ook wel van belang. Tegen Ado laten zien dat dit een ongeluk was.
Vind ik leuk
appeltje +4364
zondag 14 april 2019 om 15:24
Gaat Obispo ooit nog de kans krijgen?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 15:26
Waarom was dit een ongeluk?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
zondag 14 april 2019 om 15:37
Zo voelde het Keizer...daarom juichten wij in elk geval niet bij de 2-1
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 15:47
In de laatste 13 wedstrijden heeft PSV 2x overtuigend gewonnen. 2-0 tegen NAC en Excelsior reken ik dan niet mee, omdat ik dat gezien de verhoudingen niet heel overtuigend vind.
Van die 13 wedstrijden 7 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren.
Als je dan kijkt dat je in de eerste seizoenshelft 16 van de 17 won, wanneer is het dan nog een ongeluk?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
zondag 14 april 2019 om 17:51
Ja, heb je gelijk in...maar de ondergrens vandaag was wel heel erg overschreden. Echt een aanfluiting.En t erge is, dat zowel Luuk als Mark het wel mee vonden vallen. Dan moet je je toch zorgen maken.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 17:55
Ja, maar ze hebben de ondergrens na de winter sowieso al een paar keer verlegd volgens mij.

Ik denk dat zij het ook wel zien, alleen als je het niet weet is het denk ik 'goed' om niet in paniek te raken.
Ik bedoel, echt goed is het probleem snappen en een oplossing weten, 'goed' is niet in paniek raken en in paniek raken is rampzalig.
Dat Van Bommel niet gaat wijzen valt me eerlijk gezegd mee, zonder dat ik dat vervelend bedoel.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
zondag 14 april 2019 om 18:23
Ik vind dat er best weleens voor de camera gezegd mag worden ;" Vandaag was het kut " .
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 18:23
En dan?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35866
maandag 15 april 2019 om 06:59
Dan bevestigen zij eens samen met ons wat we allemaal.zien. Dan balen we met z n allen en weer door. Nu praat ie elke week recht wat krom is en gelooft er zelf ook in. Eens houd het op, he.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
maandag 15 april 2019 om 11:43
Misschien heb je gelijk, maar ik denk dat zodra een speler zegt dat het kut is, de media ermee aan de haal gaat en het wekenlang overal 'crisis bij PSV' is.
Daarmee krijg je uiteindelijk denk ik meer onrust rond het elftal.
Al snap ik ook dat je als fan denkt 'ja, ho es even, ik ben ook niet blind.' en graag gewoon wil dat het beestje bij de naam wordt genoemd.

Kun jij me uitleggen waarom iedereen Van Bommel zo professioneel vindt bij dat artikel van Viergever? Ik bedoel, dat je niet als een gefrustreerde kleuter reageert lijkt me een minimumvereiste, geen bijzonder prestatie.
Vind ik leuk
LaPulga +640
zondag 14 april 2019 om 15:45
Het is wat dat betreft ook maar net hoe de wind waait, in het begin van het seizoen werd het centrum nog geprezen vanwege de rust en ervaring.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:03
tha dat vinden wij fijn om te weten. belachelijke reactie van jou
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4768
zondag 14 april 2019 om 16:39
Vind jij. Heel veel voetballiefhebbers (ook PSVers) zijn het met me eens.

Jij niet? Prima joh.
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 16:21
Maar dat vergeten we over een paar weken
🛠

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:34
Ik snap niet dat guti er nooit meer inkomt. Ik vond die prima spelen
Vind ik leuk
Ome Sjakie +4768
zondag 14 april 2019 om 17:41
Te aanvallend voor Van Bommel?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:15
Hier was ik al bang voor.. het waanznnig slechte voetbal goedkeuren omdat er met mazzel gewonnen werd
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 15:18
En het uitleggen met dat het soms gewoon gebeurt.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
zondag 14 april 2019 om 15:46
Wat zei Ten Hag dan na Heracles thuis? Of uit?
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 15:48
In ieder geval niet dat het 'gewoon zo'n dag was' volgens mij.
Sorry, ik heb niet alle interviews uit m'n hoofd geleerd.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Baas Bommel straks op de platte kar gaat een groot feest worden.
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 15:18
Afscheidsronde op de platte kar? Is dat nieuw?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:19
We gunnen hem de overstap naar Bayern Munchen wel
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 15:20
Haha nice
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:23
Hahaha....

Nou die gaat voorlopig nergens heen, wat een prutser.
Vind ik leuk
leozao +2835
zondag 14 april 2019 om 16:28
Met de platte kar naar München?. Is die toch nog ergens goed voor geweest dit seizoen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:20
Mocht het niet lukken, hou jezelf onder controle jongen, want hebt al eerder een ban gehad, omdat het je teveel werd. Is het allemaal niet waard
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:22
Het gaat gewoon lukken en ik heb nog nooit een ban gehad maar dat terzijde
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:25
Haha o nee, je was “gehacked”...
Vind ik leuk
RaVARber +9911
zondag 14 april 2019 om 15:36
Toevallig net na Ajax-PSV😂 Overigens zei hij eerst wel dat hij eraf was gegooid en later was het weer een hack. Zo doorgedraaid dat ie verstrikt raakt in zn eigen smoesjes.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:37
Ja hij heeft ook meerdere accounts, waarschijnlijk was hij toen erg ver heen, en iets teveel verteld. Wat een klaploper is dat zeg.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14713
zondag 14 april 2019 om 15:39
Dat vond ik echt een geniale, “ik ben gehackt”...
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 18:29
PSV was toen ook gehackt. In de pan gehackt.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 16:38
Door de Russen of de Chinezen?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:25
Hij is nooit kritisch op zijn eigen club, zelfs na dit niveau spreekt hij over dat ze kampioen worden. En dan elke dag negatief over Ajax doen.

#En dan noemen ze ons arrogant
#Niet serieus te nemen
Vind ik leuk
John Garp +5631
zondag 14 april 2019 om 15:23
Ja, waarom zou je die plattekar dan ook alleen bij kampioensfeesten gebruiken? 2e is dit seizoen zeker niet onverdienstelijk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:24
hij is niet te huur voor jullie
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:27
Wat zal het toch heerlijk zijn, als Ajax straks kampioen is, en jij weer zogenaamd gehacked ben. Pleur toch op. Hahaha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:27
Ajax koopt er zelf wel één, zij hoeven niet te huren, want Ajax heeft wel heel veel centjes
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
wat hebben jullie aan een platte kar als je de parkeerkelder niet eens uit mag om te feesten?
Vind ik leuk
John Garp +5631
zondag 14 april 2019 om 15:52
Hoho, Femke weet het dan misschien nog niet, maar dit jaar hebben we haar tuin als locatie gekozen om het feest te gaan vieren.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:56
Hehe
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:23
heeft ze daar ook een waterkanon dan?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:40
Bij Ajax wordt het feestterrein de tuin van Femke, bij jullie is dat volgens mij het anne frankplantsoen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:42
Dat komt dan goed uit voor jullie want veel kan er niet op dat groen links tuintje van Halsema
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:05
Ze heeft zelf een fontein.😂😂😂
Vind ik leuk
Geerzz +10
zondag 14 april 2019 om 16:17
Jij zat naast die idioot met die gele kaart steeds in beeld zeker .🤣😂wat een volk
Vind ik leuk
leozao +2835
zondag 14 april 2019 om 16:30
Onnodige info. In Amsterdam hebben we veel betere alternatieven
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:33
Een afgezet parkeer terrein
Vind ik leuk
leozao +2835
zondag 14 april 2019 om 16:43
Halsemaatje wordt wel even (mee) genomen in de feestvreugde, waardoor weer het gewoon weer op het Leidsche plein kunnen vieren
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:46
zetten jullie daar vrouwelijke fans voor in dan om dat te doen?
Vind ik leuk
leozao +2835
zondag 14 april 2019 om 16:47
Ik heb wel andere verhalen gehoord, maar het is beter op dit platform hier niet over te beginnen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:16
Anti voetbal heeft weer gewonnen. En dat moet Nederland dus in Europa vertegenwoordigen? Laten ze voorbeeld nemen aan ons aller Ajax.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
zondag 14 april 2019 om 15:21
Dit psv wil je absoluut niet in de cl zien idd..laten we hopen dat het volgend jaar iets beter gaat
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 15:36
Ajax benoemen is genoeg , ipv ons aller Ajax.😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:46
Veel Ajax leden die weer op een psv topic moeten reageren,134 reactie doorbladeren voordat je eens een niet ajax reactie ziet.
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 15:49
Zal het andersom nooit zo zijn? Er staat nergens dat Ajacieden niet op een Psv artikel mogen reageren en andersom net zo.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:51
Zeker,maar t valt gewoon erg op dat je een reactie van je mede supporter wil lezen en dat je 134 reacties moet doorbladeren,andersom is dat ook wel zo maar niet zo extreem .
Vind ik leuk
OverdOse +1928
zondag 14 april 2019 om 15:55
Is extreem, in dit geval wilde ik meer reageren op zijn overdreven gedoe door altijd " ons aller Ajax" te typen.. sws vind ik hem vrij irritant
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:57
och ja,daar moet je doorheen kijken op een gegeven moment,ondertussen weet ik wel wie ik serieus kan benaderen of niet.
op een begeven moment pik je ze er wel uit.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 16:40
Wij komen hier even janken zoals De Jong, Dumfries en Lozano al een seizoen lang lopen te janken, wat een stel kneuzen jankers is het toch.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:58
Och Willy Wilco toch,zakdoekje erbij.
Jou opmerking is van zeer hoog jank gehalte.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 17:07
Ja, ik jank om dat vreselijke voetbal van PSV.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:10
Eens een jankerd altijd een jankerd.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 17:14
Luuk de Jong bedoel je? Klopt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:00
Nee Willy Wilco.
Wilco jankt een beetje erg veel hier,de site word vochtig.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 19:26
Ja, ik jank vanwege jouw onzin.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:27
Je jankt ,en je blijft janken.
Heet je soms Wilco Jank?
Jank eens niet zo veel a.u.b .
Wat minder reacties van je zelf lezen help wellicht.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 19:30
Van deze reactie moet ik ook weer janken, wat een treurige shitzooi.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:32
Ik snap volkomen dat je van je eigen reactie moet janken,fijn dat je t nu eens zelf toegeeft.
Veel sterkte en steun toegewenst en ik hoop oprecht dat je er weer boven op komt.
Ik hoop dat je zwem diploma's hebt want anders verzuip je nog eens in je eigen tranen.
In ieder geval , t beste.
Vind ik leuk
Shelbourne +6223
zondag 14 april 2019 om 15:16
De vraag is wat van Bommel gaat doen om het spel te verbeteren. Met de week wordt het slechter en van Bommel zit er bij en kijkt er naar.
Vind ik leuk
#Keizerout +50916
zondag 14 april 2019 om 15:19
Niks. Hij verklaart het met dat het gewoon zo'n dag was dat hij er niet in wil. Dan zeg je volgens mij dat je verder ook niet weet waarom niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 15:30
Teveel wisselingen en een middenveld wat geen goals maakt. Dat gaat je opbreken, en dat is nu ontstaan.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:31
Zonde he?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 15:33
Lekker belangrijk, vind het zonde dat wij minder punten hebben gehaald. Dit is niet mijn strijd, dat is tussen jullie.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24173
zondag 14 april 2019 om 15:17
het was zo'n middag.....zoals er velen zijn geweest en er nog een paar volgen...de blijdschap spreekt boekdelen over de staat van zijn elftal.
Vind ik leuk
T. Henry +462
zondag 14 april 2019 om 15:18
Volgende week tegen Ado dat zie ik ze niet makkelijk winnen. En daarna uit tegen mijn clubje Willem II, waar ze ook niet van zullen winnen. Ajax terechte kampioen dit seizoen.
Vind ik leuk
Marco S +7116
zondag 14 april 2019 om 15:18
Ach zo blijft het lekker spannend en wordt de meest scorende kampioen..
Vind ik leuk
Neusje +278
zondag 14 april 2019 om 15:18
Leuk om bommeltje zo blij te zien. Zal over paar weken niet meer zo zijn. Geniet nog maar even Mark


🛠 TITEL IS BIJNA IN AMSTERDAM
Vind ik leuk
Uthan +22
zondag 14 april 2019 om 15:26
Hahaha
Vind ik leuk
Marco S +7116
zondag 14 april 2019 om 15:19
Nog twee keer 11-0 en de platte kar kan gaan rijden
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5704
zondag 14 april 2019 om 15:19
4e man peinst elke week over Van Bommel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:20
Dan is hij zo blij, gewoon omdat het anti-Ajax is.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Blij zijn omdat je wint is anti-ajax?????

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:30
vanaf zijn 20e al.
Vind ik leuk
Smithsonian +45326
zondag 14 april 2019 om 15:21
De graafschap thuis, altijd lastig.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:32
uit nog lastiger zo is gebleken
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:36
Ben jij dat Dumfries? Hahahaha
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:22
Het team ontwikkeld niet, zit geen duidelijke lijn in, zijn keuzes en tactiek werkt niet en is vaak niet te begrijpen.
Na de winterstop is dit elke week hetzelfde verhaal.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:25
.....maar staan helaas nog steeds gelijk met AKAX ...

ik heb het afgeleerd om té vroeg te juichen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:28
Ik zeg dat ook, ook in de vorige topics.
Ik heb het ook nergens over dat we al kampioen doen zijn, zoals Stratum in elke topic nu roept dat ze kampioen worden, ik geef slechts m'n analyse over Psv, en verder moet Ajax gewoon naar zichzelf kijken, wedstrijd per wedstrijd de titel is pas binnen als de schaal word uitgereikt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:37
Zeg toch ook nergens dat jij dat gezegd hebt ! 😎
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 15:22
8-2 was ook zomaar mogelijk geweest. Verdiende overwinning ook al was het weer niet best wat PSV liet zien.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1286
zondag 14 april 2019 om 15:31
Je hebt in ieder geval een vrij unieke mening.
Vind ik leuk
JoeyC +4445
zondag 14 april 2019 om 15:39
Meningen zijn als anussen. Iedereen heeft er een en er komt een hoop schijt uit.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1286
zondag 14 april 2019 om 15:45
Soms klopt dat wel, je geeft je mening in ieder geval geur en kleur. Maar vaak ook komen er interessante gezichtshoeken naar voren bij meningen, en daar gaat je vergelijking met anussen wat mis. Om het over de petomanen maar niet te hebben.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 16:45
Hahaha,jij bent echt blind man. Je wint dankzij een schwalbe van die speler-mexico-met-de-vallende-ziekte. Die moet echt ingeent worden.
Vind ik leuk
Uthan +22
zondag 14 april 2019 om 15:24
Zat gister ajax te kijken die van boekel die kan er wat van haha
Vind ik leuk
Marco S +7116
zondag 14 april 2019 om 15:26
Het duurt nog vier wedstrijden Mark, en dan is Ajax kampioen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:26
Ik heb het niet gezien, voor geen goud ga ik naar PSV kijken, ik ga nog liever naar Gantanamo bay, maar het is wel weer typerend dat Bommeltje kennelijk weer uitzinnig van vreugde was, het is mede de reden dat dit team in elkaar stort.

Je coach zou godverdomme de hele kleedkamer moeten slopen na de wedstrijd van woede, hoezo ga je zo ongelofelijk uit je dak als je voor de zoveelste keer zo schandalig slecht speelt en bijna punten verliest tegen een degradant?

Ook zijn gewissel en gekloot met het middenveld draagt bij aan de huidige problemen, geen een speler weet waar hij aan toe is, oh ja 1 speler weet dat wel, Gutierrez weet dat hij komende zomer beter kan vertrekken omdat ie toch niet gaat spelen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 15:28
Dan is het hypocriet om op een PSV topic te tikken. Wie A zegt moet ook B zeggen. ;-)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:48
Ik heb voldoende gezien van dit matige ploegje om te kunnen oordelen, ook heb ik Bommeltje zich meer dan voldoende zien misdragen om te kunnen stellen dat die kerel niet helemaal spoort.

Als je coach steeds zo overdreven juicht dan is het alleen maar opluchting gevoedt vanuit een gevoel van onmacht.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 15:51
''voor geen goud ga ik naar PSV kijken''
''Ik heb voldoende gezien van dit matige ploegje''



Wat tegenstrijdig.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:52
Nee, nadat ik voldoende gezien heb ga ik nu voor geen goud meer kijken naar dit zooitje. Jij wel dan? Ga je d'r voor zitten?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 15:55
Ik kijk alles wat ik kan, het is lastig te kiezen in het weekend. Maar ik heb PSV nu ook niet gezien.

Maar de kijk als DH supporter is misschien anders die van een Ajacied. Onze visie is punten pakken, en hoe dat maakt niet uit. Jullie kijken alleen naar mooi voetbal.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:59
Ik denk dat je jezelf te kort doet, ADO is niet alleen van het mouwen opstropen, het moet toch ook wel gewoon met goed voetbal gebeuren?

En ja, bij ons is het belangrijk dat je wint en goed speelt, maar wel in die volgorde, het is natuurlijk onzin om te beweren alsof het ons niet uitmaakt of we winnen.

Die EL campagne en de huidige CL campagne zijn echter wel dermate mooi en zorgen ook voor veel lof in Europa wat een hele hoop goed maakt, om eerlijk te zijn zijn het vooral onze concurrenten die maar steeds moeten refereren aan 4 jaar zonder prijzen (sommige willen zelfs beweren dat het er 5 zijn omdat ze niet zo goed kunnen rekenen), maar voor mij maken die 2 Europese campagnes alles meer dan goed, je wil toch ook genieten en trots zijn?

Dat jaar onder van den Brom heeft menig ADO supporter ook trots gemaakt en daar hebben jullie ongetwijfeld intens van genoten, het zijn de krenten in de pap. Dit seizoen zul je toch snel vergeten en dat seizoen met het europees voetbal erna toch nooit meer?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 16:47
Wij zijn niet in de positie om mooi voetbal te spelen. Dat is het lot van de club, we kunnen pas mooi spelen als we daar een team voor hebben. Bij ons is het altijd de mouwen opstropen en dat zien we graag.

Het jaar met Van de Brom was heel mooi ja. Maar toen hadden we ook andere spelers. Als beide kan is het mooi, kan het niet dan gewoon mouwen opstropen.

Ik ben altijd trots, al spelen we bij de amateurs.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 16:48]
Vind ik leuk
Gelukshand +1534
zondag 14 april 2019 om 15:55
Hij keek naar de graafschap, want PSV zit onder een matige ploegje
Vind ik leuk
Gelukshand +1534
zondag 14 april 2019 om 15:48
B
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:45
Ik kijk ook geen psv ,maar mijn vrouw is voor psv,ik voor ajax ,ik kan je vertellen dat het de laatste jaren een hel was.
NU is ze heel rustig , met de hoop dat ze weer met de schaal gaan lopen , het zal toch niet, het is dat we lang bij elkaar zijn anders had ik ze buiten gestamp .
Toen we pas met elkaar gingen gaf ze nergens om , nu ineens jaren lang psv , ik kan het haast niet door mijn strot krijgen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:48
Ik zou overwegen om d'r op marktplaats aan te bieden. ;-)
Vind ik leuk
WilcoS64 +4858
zondag 14 april 2019 om 16:48
Neem er een leuk jong ding bij.
Vind ik leuk
Roodbergen +10261
zondag 14 april 2019 om 15:26
Dus als een ander de afspraken niet na komt volgt er een goal? Wat makkelijk, zeg gewoon : het was een goede goal van de tegenstander
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 15:27
Hij wisselt teveel en is niet zeker van zijn middenveld. Dan krijg je wisselvalligheid. Waar PSV eerst een team was lijkt het helemaal weg te zijn.
Vind ik leuk
Unitas'59 +88
zondag 14 april 2019 om 17:13
Klopt een beetje. Hij heeft heel lang gewacht met ingrijpen vind ik. Misschien wel te lang, nu is hij inderdaad zoekende naar een goed middenveld. Lozano en Bergwijn zijn totaal uit vorm en dan valt pas op hoe middelmatig het middenveld is. Dan is het gewoon heel voorspelbaar en de ploegen weten gewoon hoe ze de buitenspelers en backs op moeten vangen. Dat hij nu net doet alsof er niks aan de hand is, wordt gezien als arrogantie maar ik zie het als een poging om de onzekerheid die toch al in de ploeg zit niet de overhand te laten nemen. Wat ik wel raar vind is dat Guti en Ramselaar echt meteen worden afgeschreven terwijl de jonkies ook niet superveel brengen op het middenveld en Rosario week in week uit heel slecht mag blijven voetballen. Gutierrez brengt meer risico met zich mee maar ook wat meer onvoorspelbaarheid. Al met al is het gewoon niet goed genoeg om kampioen te worden. Ergens hoop ik het nog wel maar echt verdiend zal het dan niet zijn.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zondag 14 april 2019 om 17:17
Ik kan je heel goed volgen, ik denk dat dit dicht tegen de waarheid aanzit.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:29
Ik weet het niet hoor. Maar volgens mij is het verschil nog steeds nul punten. En nogmaals, over die doelsaldo, bekijk eerst alles wat hij gezegd heeft. Ik vind v Bommel ook niet erg sterk de laatste tijd, maar vind het logisch dat hij naar buiten toe zijn spelers beschermt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:31]
Vind ik leuk
Panna +180
zondag 14 april 2019 om 15:41
Ja je hebt helemaal gelijk... Meisje Lozano is alleen maar bezig met nieuw contract, doelsaldo makkelijk weg te werken, ster spelers hopeloos uit vorm, eind van de wedstrijd en maar tijdrekken tegen de Graafschap, Bergwijn onzichtbaar al 3 wedstrijden, spelers mopperen op alles en iedereen, van Bommel continu in strijd met de 4e man.... En weken terug lachte hij nog dat ze 8 punten voor stonden... Nee hoor daar is niets aan de hand...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:25
Ik heb niet gezegd dat er niks aan de hand is. Maar nogmaals, kijk naar alles wat v Bommel die dag zei. Hij zei namelijk dat PSV niet op doelsaldo ging spelen, dat hij dat raar zou vinden. En deze kop sugereert dat PSV minder punten had dan Ajax en dat het nu meer punten zijn. Ik hoop dat in tegenstelling met de manier dat v Bommel zijn spelers in de media beschermt dat hij binnenskamers wel tekeer gaat. Ik kan me niet indenken dat hij dat niet doet. Want je hebt gelijk, het gaat niet echt soepel.
Vind ik leuk
Panna +180
zondag 14 april 2019 om 17:33
Dan moet je toch zelf beter leren lezen en luisteren van Bommel liet vorige week weten dat dit in 1 wedstrijd weer anders kon zijn. En spelers beschermen??? Na diverse wanprestaties een trap in de kont. Niet bij meisje Lozano... Gaat ze huilen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:39
Hij verteld een annecdote nadat de op sensatie beluste pers doorgaat met woorden in de mond leggen. Maar dat was nadat hij duidelijk heeft gemaakt dat hij het raar zou vinden als psv ineens op doelsaldo zou gaan spelen. En meisje lozano. Als ik die van hem zie denk ik dat hij daar ook veel duikt. Hahaha
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zondag 14 april 2019 om 15:31
Die van Bommel is echt een heetgebakerde Limbo jongens !!
Vind ik leuk
benny-boys +2058
zondag 14 april 2019 om 16:15
Wat is jullie Trainer dan wel niet??
Veel plezier in de KKD volgend seizoen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zondag 14 april 2019 om 16:52
Onze trainer is net aangesteld, ja dat is een groot gemis NAC in de KKD. Dat beseffen we ons allemaal gelukkig!!
Vind ik leuk
Panna +180
zondag 14 april 2019 om 15:35
Wat is dat nou..... Dacht dat hij overal een antwoord op had. Ach van Bommeltje zoals je al zei volgende week gewoon met 12-0 winnen is doelsaldo weer oke.... Zijn je eigen woorden he. En geef je 1 tip trap meisje Lozano is in z'n kont... Totaal niet met PSV bezig.... O ja niet te hard trappen gaat die vallen en huilen
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:35]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:35
Dat dacht niet alleen van Bommel,
Vind ik leuk
Panna +180
maandag 15 april 2019 om 21:55
Nee maar hij is wel inmiddels met stip bovenaan
Vind ik leuk
Tarcotsira +1090
zondag 14 april 2019 om 15:37
Die van Bommel denkt echt dat hij Diego Simeone is jongens !!
Vind ik leuk
DumBfries +108
zondag 14 april 2019 om 15:37
Uitgeschakeld CL en beker. Je stond een waslijst aan punten en goals voor op Ajax en ook die voorsprong is weg. Markymark, koop eens een spiegel.
Vind ik leuk
Blindsy +20660
zondag 14 april 2019 om 15:37
Hoe lang? Nog 4 wedstrijden. Dan ben je er van af, Mark.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:41
Nog heel lang hoop ik ,maar als ik eerlijk ben denk ik dat dat klote psv met de schaal er vandoor gaat .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:45
Haal kozano er uit
Vind ik leuk
LaPulga +640
zondag 14 april 2019 om 15:49
Ik vind dat van Bommel het best goed doet. Het loopt niet lekker bij PSV maar hij probeert de druk er af te houden.
Verder is het spelersmateriaal gewoon minder dan Ajax, dus het is best een prestatie dat ze nog steeds mee doen.
Geen sarcasme voor de duidelijkheid.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:53
Nog 4 wedstrijden, Mark.
Vind ik leuk
Gelukshand +1534
zondag 14 april 2019 om 15:58
Dan mag hij met zijn schoonvader mee naar het buitenland.
Vind ik leuk
Mari +13678
zondag 14 april 2019 om 15:59
Maar Luuk zei toch dat PSV met 3-1 of 4-1 voor had moeten staan
Vind ik leuk
Doby Woby +49
zondag 14 april 2019 om 16:03
Misschien minder jochies erin zetten... je hebt een goede Mexicaan oo de bank
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:21
Wil je een zakdoek Mark ?? Het is de laatste weken om te janken het spel van je spelers.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:32
Ook al speel je dramatisch en kut ze missen gewoon creatieve spelers PSV
Vind ik leuk
Gerardovic +221
zondag 14 april 2019 om 17:16
Klad zit er aardig in idd bij PSV maar om daar van Bommel nu allemaal de schuld van te geven is wel heel erg makkelijk. Het is als persoon ook zeker niet mijn favoriet maar vind dat hij met de selectie van PSV dit seizoen echt het onderste uit de kan heeft gehaald. Het is toch een godswonder dat ze in punten nog gelijk staan met Ajax. Spelers zijn nu gewoon helemaal opgebrand en dat zie je terug. Voetbal is het hele seizoen al niet geweldig geweest maar zit nu helemaal niets meer in. Het is een resultaattrainer en dat heeft hij dit seizoen gewoon prima gedaan bij PSV. Verder wel een hoogst irritante vent en als Ajacied hoop ik uiteraard ook dat ze nu alles verliezen maar dat van Bommel het slecht gedaan heeft dit seizoen kan ik niet zeggen.
Vind ik leuk
aimdam +869
zondag 14 april 2019 om 17:58
Zo lekker voor van Bommel, met zijn arrogante kwallenbak smoelwerk.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 18:15
Was wel een voetballer met kloten dat kun je van sommigen niet zeggen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:39
Arrogantie!! Dat is alleen bekend in Amsterdam?? WTF!! Die van Bommel met zijn uitspraak"als we alle kansen hadden gemaakt waren we er nu overheen gegaan " nou nou..calimero gedrag :)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:28
Van Bommel en Gerbrands oprotten. Helpen heel PSV naar de klote. En intern rommelt het lekker ouderwets omdat Bommeltje de Mexicanen niet opstelt terwijl PSV daar markt wil pakken. Gerbrands en van Bommel zijn beide niet capabel dus wanneer gaat die waardeloze RVC van mijn cluppie eens ingrijpen. Stelletje zoutzakken op het pluche. #bommelout #gerbrandsout
Vind ik leuk
Ray01 +171
maandag 15 april 2019 om 00:02
Volgend jaar moet PSV echt nieuwe elftal bouwen.. Nieuwe centrale verdedigings duo, nieuwe rechtsback, Rosario, Perreiro vervangen en een betere spits .. Anders kunnen ze het schudden weer kans te maken..
Vind ik leuk
Vooruit +352
maandag 15 april 2019 om 12:04
Van Bommel heeft zich definitief in het rijtje slechtste eredivisietrainers van Nederland genesteld. Momenteel wordt dit rijtje aangevoerd door Fred Rutten met Danny Blind op de 2e plaats. Ook kanshebber is GertJan Verbeek.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws