Juventus komt met update: één afvaller, één vraagteken, Chiellini op weg terug

Juventus komt met update: één afvaller, één vraagteken, Chiellini op weg terug

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 15:02zo 14-04-2019 om 15:02

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 15:15zo 14-04-2019 om 15:15

Juventus moet het dinsdag in de Champions League-return tegen Ajax stellen zonder Mattia Perin. De reservedoelman heeft dit weekend een blessure opgelopen. De Italiaanse grootmacht heeft wel goed nieuws over captain Giorgio Chiellini.

Perin, die keepte in de verloren competitiewedstrijd tegen SPAL (2-1) raakte zondag tijdens de training geblesseerd aan zijn rechterschouder en is de komende tijd niet inzetbaar. Mocht er tegen Ajax wat gebeuren met Wojciech Szczesny, dan moet trainer Massimiliano Allegri (foto) dus een beroep doen op de derde doelman.

Allegri wisselde voor het duel met SPAL vrijwel zijn gehele basiself, onder wie Szczesny. In vergelijking met de heenwedstrijd tegen Ajax mochten alleen Rodrigo Bentancur en João Cancelo blijven staan. Juventus was bij een gelijkspel kampioen geweest, maar incasseerde de tweede nederlaag van het seizoen.

Dinsdag zijn de Italianen gastheer van Ajax. Inzet is een ticket voor de halve finale van de Champions League. Emre Can én aanvoerder Giorgio Chiellini, die ontbraken in Amsterdam, zijn er dan waarschijnlijk weer bij. Achter de naam van Douglas Costa staat nog een groot vraagteken.

Poll

Weet Ajax dinsdag Juventus uit te schakelen?

(3702 stemmen)

Plaats een reactie

Cicada +260
zondag 14 april 2019 om 15:03
Ow nu winnen we makkelijk
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:06
Ja scheelt een slok op een borrel dit 🥴😂😂
Vind ik leuk
Snapje? +9852
zondag 14 april 2019 om 15:07
We hebben ze, dit komen ze niet meer te boven!!!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:09
We gaan ze de KO uitdelen 💪💪😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:56
We? Hoezo we? Ga je naar turijn dan? Of ben je wel eens in de Arena geweest?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:00
Nee ga niet, heb eigen zaak en kan geen dagen weg. En de arena heb ik vaak zat gezien, is dat relevant dan ?
Vind ik leuk
Mr. O +1712
zondag 14 april 2019 om 17:18
Barry weet nog niet hoe het werkt hier...

Beter ook van niet!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 22:46
Barry moet maar zien haha maakt me allemaal niet zoveel uit. Was maar een vraag
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 14 april 2019 om 16:37
En wat heeft dat met we te maken dan
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:06
Zeker te weten ⚪️⚫️⚪️⚫️ Uit goaltje gemaakt en nu thuis afmaken die handel
Vind ik leuk
Cicada +260
zondag 14 april 2019 om 15:08
Prima joh,
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
zondag 14 april 2019 om 15:13
Wanneer je eigen kuttoko niks presteert, blijft er niks anders over dan te haten op Ajax. Arme Rinus.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:15
We speelde uit , wel blijven opletten
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
zondag 14 april 2019 om 15:18
Arme Rinus, compleet het spoor bijster. Leeft alleen nog voor Ajax. En terecht Rinus. Ajax is mooi en prachtig. Ook haten is een vorm van liefde. Jouw hatend hart, wat ze aan de straathonden zouden moeten voeren, stroomt over voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:26
Man man man wat zit jij er langs vandaag !!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:06
Zieliger dan Rinus zijn ze op VP niet te vinden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:35
En daar maak jij een account voor aan omdat te kunnen zeggen dat is pas triest was lekker weg gebleven . Geen enkele toevoeging aan het mooie VP dat account van jou
Vind ik leuk
vrijdag 19 april 2019 om 12:55
Hoi Rinus! Waar blijf je nou met grote bek? Haha!
Vind ik leuk
vrijdag 19 april 2019 om 16:29
Het is een doorslaand succes dat account van je . Hier een 👍-je voor je
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:30
Wat een triest sukkeltje ben jij, alle topics van Ajax afkraken.

Kop lekker een trein.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:31
Heb je weer stiekem aan de azijn gezeten
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:32
Nee, jij doet niets anders dan zuigen, zuigen en zuigen.

Zoek een lul.
Vind ik leuk
Pipita +57
zondag 14 april 2019 om 16:07
afkraken?
zijn Ajax supporters zo snel op hun teentjes getrapt dat ze dat afkraken noemen??
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:12
Groningen speelt bij Heerenveen, en Pipita doet blabla over Ajacieden op internet. Raar krulstaartje.
Vind ik leuk
Pipita +57
zondag 14 april 2019 om 16:15
zo wat is dat nou voor een reactie dan?😂
veel toegevoegde waarde
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
zondag 14 april 2019 om 22:21
Heeft toch een punt? Je club speelt, en ondertussen kom jij wijs doen over Ajacieden. Gewoon een feit dat die clown in élke topic over Ajax alleen maar te zeuren heeft. Maar goed, de eerste FCG supporter die niet huilt over Ajax moet ook nog geboren worden. Dus jij zal het allemaal niet begrijpen.
Vind ik leuk
Pipita +57
maandag 15 april 2019 om 11:28
wel vreemd dat ik niet mag reageren wanneer groningen speelt omdat et mn favoriete club in nl is. (die trouwens zaaddodend voetbal spelen)
en direct zo recht op de man en persoonlijk reageren of is dat ook iets wat Ajax supporters doen?
ik heb helemaal niks tegen Ajax, maar die supporters zijn altijd zo snel op hun tenen getrapt dat is niet normaal meer.
en ook nog eens met zn allen want alleen een discussie aan gaan kunnen ze niet op dit forum.
voel je niet zo aangevallen man met je grote neus(zo dan ga ik ook persoonlijk zijn)😂😂
en btw ik heb nergens iets slechts over Ajax gezegd, dus die aanname van jou kan weer de prullenbak in.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:30]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
zondag 14 april 2019 om 22:18
😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:17
Elke topic komt hij Ajax afzeiken met van alles en nog wat. Gewoon irritant, waarom leg ik het ook uit. Je ziet het vanzelf wel.
Vind ik leuk
Pipita +57
zondag 14 april 2019 om 16:20
ja dat kan best, maar wat hij nu doet vind ik totaal geen afkraken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:04
Gelukkig maar, was al bang dat hij op de bank zou zitten
Vind ik leuk
Johnnies +2825
zondag 14 april 2019 om 15:04
Ja zo kan ik het ook, nu word het heel makkelijk voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:04
Blijft frappant dat Juve - toch een Europese gigant - 'slechts' een redelijke eerste keeper heeft als Wojciech Szczesny, je zou er toch een onomstreden topkeeper verwachten, al heeft Szczesny wel wat stappen gemaakt en is hij niet meer de wispelturige clown die hij bij Arsenal vaak was.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:07]
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 15:07
Vind ze eerlijk gezegd geen Europese gigant, denk eerder dat de Serie A nogal zwak geworden is in de jaren, daar krijgen ze nauwelijks weerstand..
De absolute topkeepers zitten in Engeland en Spanje..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:18
Dat zijn ze per definitie, aangezien ze door vriend en vijand als een van de serieuze kanshebbers voor het winnen van de Champions League worden gerekend, het is ook niet voor niets dat ze de afgelopen 4 seizoenen twee keer de finale hebben gehaald en dat ze een van de beste spelers ter wereld onder contract hebben staan.
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 17:59
Misschien dat het aan Ajax lag, maar vond ze afgelopen woensdag niet al te sterk.. Het is dat Ronaldo nog mee deed, hetzij niet 100% fit..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:09
Volgens mij waren ze bezig met jasper of de Gea. Mocht de Gea naar real gaan dan word het waarschijnlijk courtois of navas.
Of het zo is ....
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 15:05
Chielini is dus niet 100% fit, Ronaldo ook niet.. Zullen wel weer wat spuitjes ingaan dan.. Maar goed, gewoon spelen als normaal en dan maak je sowieso wel goals..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:08
Dat doen ze thuis sowieso altijd dus daar hoef je niet bang voor te zijn . Ronaldo of 25% heeft een uit goaltje gemaakt dus nu thuis op 40% maakt hij er ook wel een
Vind ik leuk
MojoRisin +16279
zondag 14 april 2019 om 15:09
Ik bedoelde Ajax.. ;)
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:30
Rinusje is tegen Ajax. Dus hij is voor elke tegenstander van Ajax
Vind ik leuk
HJR +9151
zondag 14 april 2019 om 15:26
Ronaldo heeft een hamstring blessure, denk niet dat ze een spuit in die spier gaan zetten :). Die doet gewoon rustig aan en hoopt het te kunnen doen op 80-85%.
Denk dat Costa ook gewoon kan spelen. Zal er in iedergeval rekening mee houden als ik Ten Hag was
Vind ik leuk
leozao +2689
zondag 14 april 2019 om 15:06
Hoeveel |% kans dat je de reservedoelman nodig hebt? Douglas Costa vond ik de man van wie de meeste dreiging uit ging.
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zondag 14 april 2019 om 15:07
Voetballen met je B team vind ik meer competitie vervalsing dan een wedstrijdje verzetten....😉
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:14
Is inderdaad pure vervalsing als je 20 punten los staat van de nummer 2 om dan een b-elftal opstelt en dan verliest .
Vind ik leuk
Ginovanni +21656
zondag 14 april 2019 om 15:17
Niet voor Juventus, maar voor de 'concurrenten' van SPAL, Rini.

Hopelijk ben je niet zo dom als ik soms toch doe vermoeden in de vele nietszeggende reacties van jou.😉

Vind ik leuk
Degraaf +2798
zondag 14 april 2019 om 15:51
Hahaha, hij snapt er niets van Rinusje😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:30
Ik heb inderdaad minder met competitie vervalsing als wat jullie hebben . Maar goed jullie zijn er natuurlijk ook meesters in . De Europese mega super gigantische topclub
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1506
zondag 14 april 2019 om 15:11
We gaan gewoon strijden in Turijn as dinsdag.en dan zullen we zien of we door zijn of niet.sowieso trots op ons aller ajax
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:11
Zal moeilijk worden maar ik gun het ze wel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:17
hoor net van betrouwbare bronnen dan naaat de tweede doelman ook twee fanatieke supporters ziek thuis zitten , die zijn er dus ook niet bij
Vind ik leuk
Marco S +7093
zondag 14 april 2019 om 15:33
Hoe gaat het met dokter Ferrara? Ff allemaal nog langs de kliniek en op strak voor dinsdag
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 15:35
2e keeper schijnt een enorme lolbroek te zijn in de kleedkamer. Gevoelige tik dus voor Juventus.
Vind ik leuk
Mo +13252
zondag 14 april 2019 om 15:46
Als Costa maar niet meedoet, die vind ik echt waanzinnig goed.
Vind ik leuk
peewee +339
zondag 14 april 2019 om 15:48
Juve gaat er aan! Ajax speelt zijn uitwedstrijden op een nog hoger niveau en tempo, bovendien scoren ze ALTIJD buitenshuis ....
Vind ik leuk
Pipita +57