Babel slaat terug naar Van der Vaart: 'Kijken of hij nu dezelfde energie geeft'

Babel slaat terug naar Van der Vaart: 'Kijken of hij nu dezelfde energie geeft'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 19:04zo 14-04-2019 om 19:04

Laatste update: zondag 14 april 2019 om 19:13zo 14-04-2019 om 19:13

Ryan Babel heeft zondagavond via Twitter zijn gram gehaald na de kritiek op zijn spel in het Nederlands elftal. Pierre van Hooijdonk en Rafael van der Vaart schreven de Fulham-aanvaller min of meer af na Nederland - Duitsland (2-3).

Babel blijkt dat drie weken later niet vergeten. Hij keek zondagavond naar Liverpool - Chelsea en zag Eden Hazard twee kansen om zeep helpen. 'Hazard net 2 kansen gemist! Ook gebrek aan kwaliteit zeker? Moeten ze m nu wisselen?', richt Babel zich tot Van Hooijdonk en Van der Vaart.

Enkele minuten gooide Babel er nog een nieuwe tweet uit. 'Even kijken of Rafael van der Vaart dezelfde energie heeft nu tijdens zn analyze.. oh nee wacht, hij doet geen premier league.'

De twee oud-internationals waren na Nederland - Duitsland bij hun analyse voor de NOS kritisch op Babel, die in de eerste helft verzuimde te scoren voor Oranje. Ook Henk Spaan, columnist van Het Parool, schreef de Fulham-aanvaller af. 'Babel kan niet beter. Die zien we vermoedelijk niet meer terug.'

Babel degradeerde onlangs met Fulham uit de Premier League. Zaterdag maakte hij indruk tegen Everton. Met een fraai doelpunt en assist hielp hij de Londenaren aan een 2-0 zege.

Lees ook: Babel on fire: fraaie run en knap wippertje bezorgen Fulham de overwinning

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 19:08
Hij laat zich wel een beetje kennen. Hij heeft veel Babels voor een speler die net gedegradeerd is.
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:13
Van der Vaart en Van Hooijdonk hebben ook veel babels voor hele matige analisten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:17
Vind je? Vind het wel meevallen eigenlijk. Vind dat vooral Van Hooijdonk vrijwel altijd zinnige dingen zegt, maar sinds dat Van der Gijp iets over hem gezegd heeft lijkt iedereen zijn kritiek op Van Hooijdonk klakkeloos over te hebben genomen.

Van der Vaart kan soms wat lomp en direct uit de hoek komen, maar het is wel leuk om iemand te horen die precies zegt wat hij vindt. Niet eromheen draaien.
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:22
Oh, dat ben ik niet met je eens. Ik keek altijd Studio Voetbal, maar als het inhoudelijke deel van hem moet komen haak ik af.
Heeft met Van der Gijp niks te maken.

Ja, maar hij zegt vaak dingen die inhoudelijk niet heel zinnig zijn vind ik.

Bovendien was iedereen, inclusief veel analisten sinds zijn rentree aangenaam verrast over Babel. En toen er werd gewonnen was Babel een goede speler
Nu gaat het even niet en wordt hij direct afgeschreven.
Ik vind dat bijzonder matig analyseren als ik heel eerlijk ben.
Als je het al analyseren kunt noemen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:28
Ik ben het ook met je eens dat hem na 1 wedstrijd afschrijven niet al te best is. Maar op deze manier reageren is gewoon kleinzielig.
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:31
Dat is zo, maar dat is de ellende van Twitter. Hij heeft bij Liverpool ook weleens iets doms getweet na training.
Als je geen Twitter hebt zeg je het gewoon tegen iemand naast je en is er niks aan de hand.

En dat na 1 wedstrijd afschrijven is gewoon hun idee van serieus analyseren. Nou, dan ben je daar niet zo goed in.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:31]
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1261
zondag 14 april 2019 om 19:40
Ik weet nirt waarom zo'n reactie van Babel zielig moet heten. Het is terecht, hij komt voor zichzelf op.
De 'analisten' kunnen altijd maar domme kritiek spuien, bujna wekelijks, zonder weerwoord. Babel gebruikt de middelen die hij heeft.
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:44
Ik denk dat het idee is dat je erboven moet staan.
Ik denk in ieder geval dat het handiger om Twitter niet te gebruiken als je boos bent.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:34
Ga nooit het gevecht aan met de media... Die win je toch niet. Hij vind dat ze gelijk hebben in hun kritiek en dat reageert hij dan af.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:36
Ben die analisten zo zat, volgens mij kunnen die samen met de VAR zo in een grote doos op zolder.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:54
Wat dacht je van wat hij bij zijn vorige club Besiktas heeft gezegd. Hij zat verdorie met een aanhanger te discussiëren en begon over de supporter zijn moeder. Te idioot voor woorden. Hij is uiterst onprofessioneel bezig. Laat het zien op het veld Babel, niet op Social media!
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 23:59
Hij had Twitter al in zijn Liverpooltijd moeten verwijderen.
Vind ik leuk
katinzak +314
maandag 15 april 2019 om 19:07
Toch wel?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:08]
Vind ik leuk
katinzak +314
maandag 15 april 2019 om 19:24
Wat men hier niet wilt begrijpen is dat Van Hooijdonk en Raffi betaald krijgen om hun mening te geven. Zij doen dus hun werk. Babeltje zou hetzelfde moeten doen. Gewoon zijn spel spelen en niet bezig zijn Raffi, Pierre of een Turkse supporter die hij veel belangrijker maakt dan hij ooit had mogen zijn. Als Babeltje strakjes 40 is mag hij ook aan tafel schuiven.
Vind ik leuk
Rabarber +9104
zondag 14 april 2019 om 20:08
Vooral Van Hooijdonk een goede analist? Wat een drama die vent.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 19:19
Echter heeft Raffi zich als speler wel laten zien in de PL daar waar Babeltje gedegradeerd is. Ik vind ook vooral dat Babel zich hier ontzettend laat kennen. Dat hoort niet in topsport. Je moet tegen kritiek kunnen, zeker wanneer het uit de mond komt van spelers als Van Der Vaart. De loopbaan die Raffi heeft gehad mag Babel alleen maar van dromen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:23
De club was al bijna gedegradeerd toen Babel tekende
Dat hij ze niet eigenhandig van degradatie heeft behoed zeg
Valt me echt tegen zeg 🙈🤦‍♀️
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 19:25
Daar gaat het niet om. Hij heeft het over Raffi en de PL en dat vind ik uit zijn mond zeer ongepast want de feiten blijven wel... Raffi een van de smaakmakers, Babeltje degradant.

Terwijl kritiek die Raffi en Pierre hebben geleverd volledig gepast was. Tenminste dat vind ik.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:26]
Vind ik leuk
Spiegel +11608
zondag 14 april 2019 om 20:05
Raffi hield het anders maar steeds een uurtje vol. Dat uur speelde die vaak goed. Maar was zelden in staat om 90 min te spelen. Voor een speler die dag in dag uit met zijn sport bezig hoort te zijn (op dat niveau) en die ook niet bekend stond om het vele kilometers maken, is dat niet best natuurlijk.
Technisch was raffi geweldig (bij vlagen) maar je moest bij hem altijd standaard al 1 wissel incalculeren.
Vind ik leuk
Krav +239
zondag 14 april 2019 om 21:50
Je wiltniet weten hoeveel toptalenten geen topvoetbal halen vanwege hun fysieke problemen en beperkingen. We kijken merendeel naar spelers die hard kunnen werken en fysiek topsport aan kunnen.

Alhoewel in vd vaart nooit een echte topspeler heb gevonden.. doe je hem hier echt tekort. Zn lichaam was niet top. Maar zn techniek en inzicht wel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:36
Toen Babel kwam stond Fulham 5 punten onder de streep met 14 punten. Vandaag staat Fulham, na de overwinning zonder waarde van gisteren, er (minimaal) 13 achter met een totaal van 20 punten. Dus met Babel heeft Fulham in 12 wedstrijden 6 punten gepakt, waarvan 3 gisteren toen het al te laat was. Lijkt me dus dat hij wel degelijk medeverantwoordelijk is voor de degradatie.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:18
Ja en nee. Als je tegenstander beter is, lopen ze meer op je uit. Zeker als je onderin de competitie staat. Je moet kijken naar of het gat minder snel groot is geworden.
Ach, ik ben ook te moe en snap mezelf niet meer.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 19:24
Tekort door de bocht. Het elftal degradeerde, niet alleen Babel en ook niet door Babel. Raffi zijn carierre is uitgegaan als een nachtkaars en Babel balt nog lekker.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
zondag 14 april 2019 om 19:24
Nou Babel heeft een hartstikke leuke carrière tot toe.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 19:27
Leuk is wat anders. Ik heb nooit gezegd dat hij geen leuke carriere heeft gehad.
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
zondag 14 april 2019 om 19:32
Oké.
Dus omdat vdVaart grotere clubs op zijn CV heeft staan, waar hij niet helemaal geslaagd was, mag Babel niet reageren als er kritiek op hem komt.
Logisch.
Stop deze site dan maar.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 21:18
Babel moet zich vooral bezig houden met zijn spel en zijn voeten laten spreken inplaats van moeders uit te schelden op social media of te reageren op analysten. Dat is wat hoe ik ernaar kijk. Raffi en Pierre doen hun werk, Babel zou dat ook gewoon moeten doen. Ook Babel wordt een keertje 40.

[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:45]
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:24
Ik vind dat een rare onderbouwing voor waarom iemand gelijk heeft.
Hij moet dit niet doen, maar ik kan me ook voorstellen dat je je tegen waardeloze analyses en beeldvorming wilt verdedigen.

De inzet die Babel toont mag Van der Vaart alleen maar van dromen. Leuk dat Raffi meer talent had, maar het is ook een luie vent met matige analyses.
Dus leuk die carrière, maar zijn analysewerk is even slecht als dat van Kees Kwakman.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 19:29
Ik vond anders elke woord over Babel op z'n plek. De woorden van Babel kan ik helemaal niets mee. Maar goed, lui of niet lui... Raffi was een kunstenaar. Een speler naar mijn hart. Ik luister liever naar hem dan naar Aad De Mos of Gertjan. Dus zelfs als analyst is hij zeker niet minder dan zijn naasten, hier in NL.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:30
Ik vond het wat voorbarig nadat hij tijdens de 'wederopstanding' van Oranje gewoon prima presteerde.

Dat is leuk, ik vond hem ook goed, maar ik heb het niet over de voetballer Van der Vaart, maar over zijn werk als analist.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 19:31
Jij luistert liever naar de mening van Aad, Gertjan of Hugo?
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:36
Waar heb ik dat gezegd?

En ik vind het leuk dat je liever naar hem luistert dan naar Aad de Mos of Verbeek, maar betekent dat dan automatisch dat hij beter is?
Wat ik van die twee, en dan vooral Verbeek, een voordeel vindt, is dat ze zelf trainer zijn geweest.
Dan moet je het sowieso al een beetje begrijpen.
Rafael is wel lolliger, maar of meer verstand van voetbal heeft betwijfel ik.
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 21:16
Een trainer heeft niet per definitie meer verstand van voetbal dan een voetballer.
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 21:22
Dat klopt, maar doordat je als trainer heel anders naar voetbal moet kijken dan als speler, en naar het leiden van een groep spelers, heb je een veel bredere basis om vanuit te werken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:21
Van der Vaart wil alleen maar mooi voetbal zien, ook als dat onmogelijk is. Altijd maar voetballend willen oplossen. Geweldige speler, maar waardeloze analist
Vind ik leuk
katinzak +314
zondag 14 april 2019 om 21:46
Ik kan Raffi wel waarderen.
Vind ik leuk
Krav +239
zondag 14 april 2019 om 21:47
Ik had babel hoger zitten. Een speler op leeftijd die een stapje terug deed en er 2 vooruit te maken. Hulde.

Maar sinds zn kapsel en dit soort reacties twijfel ik toch wel aan zn verstand
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:20
Vd vaart heeft als top voetballer gewoon een andere kijk op voetbal dan wij zal waarschijnlijk wel beter zijn dan onze of die van babel
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:25
Oke, in dat geval snap ik niet dat oud-voetballers die ongeveer even goed waren het niet altijd met elkaar eens zijn.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:35
Ik vergelijk heb met ons en niet met andere top voetballers toch ? Je kan lullen wat je wilt maar vd vaart heeft een iets betere carriere gehad dan babel die overal maar half of zelfs niet geslaagd is
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 23:40
Ja, maar als topvoetballers er allemaal evenveel verstand van zouden hebben zouden ze toch ook allemaal ongeveer dezelfde mening moeten hebben?

Ja, dat zegt bijzonder weinig over of iemand een goede analist is.
'Als je een betere carrière hebt gehad dan Babel ben je een goede analist' lijkt me bijzonder lastig te onderbouwen.
Vind ik leuk
vierde-ster +8824
zondag 14 april 2019 om 19:21
Van Hooydonk zegt met veel woorden heel weinig en daar past ook geen andere mening tussen
Vind ik leuk
Youri99 +10833
zondag 14 april 2019 om 19:28
Dat is waar maar een speler als babel die zichzelf afzet tegen hazard is natuurlijk ook wel om te huilen
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 19:34
Waarom? Het geeft toch aan dat iedereen weleens kansen mist?
Vind ik leuk
Youri99 +10833
maandag 15 april 2019 om 11:42
Nee, omdat een speler als Hazard echt wel wat meer krediet heeft als een Babel.
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
maandag 15 april 2019 om 11:44
Babel speelde tijdenlang prima bij Oranje.
Vind ik leuk
Broes +1080
zondag 14 april 2019 om 20:43
Mee eens, hoewel PvH wel beter is geworden. RvdV is een beetje een sneue analist, heeft niet veel te melden. Of iets is 'ongelooflijk goed' of 'ongelooflijk slecht' en verder is het werk voor hem vooral een lolletje maken. Overigens kan ik Babel goed begrijpen, ik vind hem niet afgeschreven en de kritiek was te scherp. Maar hij moet het niet op deze manier uiten. Lekker laten gaan en je gram halen op het veld.
Vind ik leuk
#Keizerout +50396
zondag 14 april 2019 om 21:06
Ja, maar echt een expert op tactisch gebied zou ik hem niet noemen. Of inschatting van kwaliteiten. Hij weet wel heel goed of er een man bij een paal moet staan bij een corner.
Nee, Babel had dit niet moeten doen. Hier win je niks mee.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3152
zondag 14 april 2019 om 19:14
Peutergedrag van Babel.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 19:23
Het is zijn recht om te reageren. Dus prima gedaan van Babel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:04
Hij laat zich op een ongelooflijke manier kennen. Hij mag toch in de spiegel kijken? Had toch 1 van de 2 kansen moeten afmaken?
Daar mag toch wat van gezegd worden. Is ie op zn pikkie getrapt, een erg kinderachtige reactie van Ryan.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
zondag 14 april 2019 om 20:07
Dus iedereen mag iemand afzeiken en als hij dan een vergelijkbare situatie gebruikt dan mag het niet? Wat een gelul.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:25
Van mij mag hij het gebruiken, maar doe dat dan direct na de kritiek, niet na een aantal weken, dan zit het blijkbaar erg hoog.... of accepteer gewoon die kritiek en gebruik die positief voor een volgende keer.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:42
Kon hij niks aan doen ,dit is gewoon gevalletje Babel bashen ,hij speelt niet slecht ,ook niet bij nl elftal ,wereldklasse is wat anders dat wel
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:11
Ben allang al blij dat hij niks over iemands moeder in het turks heeft gezegd haha
Vind ik leuk
Tarcotsira +918
zondag 14 april 2019 om 22:15
En waarschijnlijk volgend jaar weer aan een nieuwe club toe is !!
Vind ik leuk
Beste PSV +369
zondag 14 april 2019 om 23:20
Hoe zo dat dan? Die gasten die alleen maar lullen en dikke salarissen krijgen soms terecht en soms onzin uitkramen over spelers.
Mogen de spelers ook een keer wat terug roepen? Ik ben nooit fan van Babel geweest maar hij doet t gewoon goed en zet zich volledig in voor Oranje. Vd vaart heeft afgelopen 4 jaar niet gespeeld tot ie stopte en hoe zou hij t vinden om afgekraakt te worden tenminste toen de tijd? Vd smeekte om een afscheidswedstrijd haha wat een kneus
Vind ik leuk
Jonny1981 +139
maandag 15 april 2019 om 02:05
Zonder Babel stonden we niet in de halve finale Nations League
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:09
Wereld nieuws,had ik niet willen missen.
Vind ik leuk
JosdeGraaf +334
zondag 14 april 2019 om 19:10
Misschien niet helemaal zuiver om jezelf met Hazard te vergelijken, maar beetje olie op het vuur is nooit mis xD
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:10
Hij keek zondagavond naar Liverpool- Chelsea???? Is het al afgelopen dan?
Vind ik leuk
OverdOse +1930
zondag 14 april 2019 om 19:14
Gvd ist al maandag🙄
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1511
zondag 14 april 2019 om 19:11
Babel moet niet reageren laat zich 1klein beetje kennen op deze manier.en over hazard gesproken kanjer van 1speler is dat.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zondag 14 april 2019 om 19:13
Wat doe jij met al die vrije tijd die je overhoudt door 1 te typen ipv een?
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
zondag 14 april 2019 om 19:11
Ja Babel jij doet ook geen premier league!!!
Je bent nl gedegradeerd!!
Omdat je de kansen niet afmaakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:11]
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zondag 14 april 2019 om 19:14
Hij doet wel de pl...en is bij fulham gewoon 1 van de betere. Dat zegt misschien meer over de rest van het team. En hij speelt er pas vanaf de winter, dus ja
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:14
Ook zo'n narcistische debiel.
Vind ik leuk
voorstopper +1154
zondag 14 april 2019 om 19:21
1. Hoezo mogen VdV, PvH en HS geen kritiek leveren?

2. Hoezo zou je je druk maken om de kritiek van VdV, PvH en HS?
Vind ik leuk
satesaus +1662
zondag 14 april 2019 om 19:21
How sad....
Vind ik leuk
jari11 +5300
zondag 14 april 2019 om 19:21
Jezus dat voetballers uberhaupt luisteren naar die ‘analisten’ ga lekker trainen ofzo
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:25
Van Hooijdonk moet je ook helemaal niet serieus nemen, het NOS kliekje is een heel eng groepje kontenlikkers, zodoende is het ook mogelijk dat de man zonder enige kwaliteiten al decennia presentator is, namelijk Tom Egberts.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:28
Ik ben een Babel fan, maar er lopen er betere rond voor het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:29
dan ben je met je hobby miljonair geworden verf je je haar in de kleur van een kermis zuurbal en dan laat je je zo via social media uit je tent lokken.......

pfffff
Vind ik leuk
derksen +8896
zondag 14 april 2019 om 19:42
Zelf overschatting misschien maat
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:43
of gebrek aan incasseringsvermogen
Vind ik leuk
Rabarber +9104
zondag 14 april 2019 om 20:11
Aldus iemand die altijd de grootste praatjes heeft als zn club wint maar bij tegenslag nooit te vinden is en zelfs zn account verwijderd na een nederlaag tegen Ajax.
Vind ik leuk
derksen +8896
zondag 14 april 2019 om 20:43
Racune?
Geloof me nou daar is het leven te kort voor
Vind ik leuk
derksen +8896
zondag 14 april 2019 om 19:30
Pffff les 1 anno 2029 neem nooit v hooijdonk en vd vaart sereneus als analisten!
Les 2 se genen die knabbel van babbel überhaupt sereneus neemt de laatste 7 jaar moet hoognodig contact opnemen morgen ochtend met de dicht bij zijnde psychiater!
Vind ik leuk
derksen +8896
zondag 14 april 2019 om 19:31
2019
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 19:32
Pfff weer zo'n in zijn eer aangetast voetballertje. Ga er een rap over schrijven ofzo sukkel.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:48
Slaat nergens op je reactie
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 19:57
Het is een mening. Mijn mening.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:59
Zijn mening ook.

Welles ... nietes.

Dit doen ze nu in de 2e kamer ook de gehele dag. Lekker hoor. Koffie?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:00]
Vind ik leuk
pos +9963
zondag 14 april 2019 om 20:38
Dat van hem kan je verder geen mening noemen toch ? Zelfs in de 2e kamer kom je hier niet mee weg.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:33
Babel trek het je niet aan beter een Frikadellenvreter die dit zegt dan iemand met volle verstand.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:33
'Kijk, hij doet het ook!'
Pas reageren als je naar een ander kunt wijzen. Zwak Babel, heel zwak.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:53
Hij levert het bewijs nu.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:26
Bewijs? Waarvoor?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:58
Dat goede voetballers ook missen, met veel kwaliteit.
Vind ik leuk
Hazelnoot +194
zondag 14 april 2019 om 19:45
Babbel heeft een hoop babbeltjes. Ga eens naar de kapper.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:55
Ga jij eens naar de kapper. Ga lekker zelf.
Probeer jij nu ook al mensen te veranderen? Rare bezigheid.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 20:36
Wat een Hazelnoot!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:50
Van der vaart moet de laatste zijn die lult geld ook voor pierre.stelletje lulbakken .wat hebben zij bereikt.door media gehypet jaaaa. Van der vaart welke club wilt jou hebben .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:53
VdVaart ... 102 interlands. Welterusten.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:59
Je klokje loopt een beetje achter, linksback 31. Ze hebben aardig wat gewonnen en hebben zeker recht van spreken.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:52
Haha. Mooi hè?

Kritiek blijft moeilijk te verwerken. Verliezen ook.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 19:53
Ha ha, ik zei het nog voor de gein dat hij weer in Turkije kon gaan twitteren maar hij is nu al weer los.

Babelachtig!
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:53
Uit de mond van Van Hooydonk heb ik nog niks zinnigs gehoord, eikel eerste klas.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:56
Ook Pierre zegt wel eens zinnige dingen, tussen de onzin door. Iedereen doet dat wel eigenlijk.

Iedereen heeft een beetje gelijk.

Je ziet alleen steeds dezelfde rotkoppen op tv.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:56
Heel zwakke reactie van Babel.
Hij weet zelf toch wel dat hij 1 van de 2 kansen had moeten verzilveren tegen Duitsland?
Steek hand in eigen boezem Ryan.
Je laat je zo kennen na 3 weken om daar op terug te komen.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:58
Iedereen mist wel eens kansen. En ook grote kansen.

Maar Hazard maakt er wel meer.

Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:10
Tuurlijk, Babel mag kansen missen, moet alleen niet op zn pikkie getrapt zijn, 3 weken na de wedstrijd, hier heeft hij dus al die tijd op zitten broeden om zn gram te halen, echt heel erg kinderachtig. Wat maakt dat nou uit, een beetje kritiek, als je daar al geeneens tegen kunt.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:13
98% van de mensen kan daar niet tegen. Zo raar is dat niet.

Alleen iedereen reageert anders.

Ik denk meestal : het is maar 1 mensje. Jammer voor hem of haar dan maar. Er blijven er nog genoeg over. Dan doe ik het daar wel mee.

Babel zijn verkoopwaarde daalt wel, door zulke onzin. Dat weer wel. Of Koeman zal maar naar vdVaart luisteren. Dan is hij de lul.

Ook dit heeft weer vele kanten, om rekening mee te houden.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:58
Zielige reactie van Babel.. Snel op zn pik getrapt..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 19:58
Jammer weer.
Vind ik leuk
voetbal@com +1087
zondag 14 april 2019 om 20:02
Wellicht lezen alle profs ook onze reacties op vp?

Nou bij deze dan:

Mark start aub tegen Ado volgende week gewoon zonder middenveld, niemand die ze mist.

En zet Behich op de plaats van Denzel, wellicht dat Denzel dan ook uit zijn winterslaap komt.

Tenslotte koop aub Guus Til, Stefan de Vrij Wesley Hoed en haal Bertrams aub terug als 2de keeper.

Alvast bedankt en fijne avond alvast.

# hashtags# nooit meer op trainingskamp in het buitenland # I love de Efteling # blijf af van Zwarte Piet # voetbal.com

Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 20:34
Ik zeg doen. :)
Vind ik leuk
Tarcotsira +918
zondag 14 april 2019 om 22:11
Waarom zouden met Behich moeten starten, de Vrij en Hoed kopen van welke planeet kom jij dat kunnen ze never nooit betalen …...
Vind ik leuk
kees ee +1079
zondag 14 april 2019 om 20:05
. . babel, van der vaart (van hooijdonk), ja èn, . . amsterdammers onder elkaar !??
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 20:06]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 20:34
Van der Vaart is geen Amsterdammer.
Vind ik leuk
FSCeara +9571
zondag 14 april 2019 om 20:10
Begrijp niet dat Babel zich laat gek maken door een speler die met 30 al bejaard was voor het voetbal en een ander die door niemand serieus genomen word en met al zijn kennis NAC van de regen in de drup heeft geholpen
Vind ik leuk
Martinn +194
zondag 14 april 2019 om 20:16
Babel Babel wees blij dat je bij ned elftal zit , en als je kansen mist krijg je kritiek , dat is heel normaal , een profesional reageert maar op 1 manier , de volgende wedstrijd er gewoon 3 inleggen , iedereen blij
Vind ik leuk
Tarcotsira +918
zondag 14 april 2019 om 22:09
Babel en 3 goals maken ? dat zou dan toch echt voor het eerst zijn hij is blij als er 3 per club maakt die hij versleten heeft...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:21
In plaats van "Braboneger" wil Babelneger ook even wat zeggen. Jongen doe normaal met je haren, praten we daarna weer verder. En laat die kamper van de Vaart met rust.
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
zondag 14 april 2019 om 20:31
International onwaardig deze jongen. Komt veel tekort.
Vind ik leuk
Tarcotsira +918
zondag 14 april 2019 om 22:08
Ja daar kwamen ze zeven jaar geleden al achter alleen die malloot van een Koeman blijft hem selecteren…….
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
maandag 15 april 2019 om 08:26
Ik ben inderdaad ook zeker geen Koeman fan.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
zondag 14 april 2019 om 20:33
Goed van Babel, zet vd Vaart maar op zijn plek.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:40
Babel moet er dan weer op reageren....
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zondag 14 april 2019 om 20:57
Harde woorden van Pierre en Rafael maar wel de waarheid.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:11
Deze jongens weten het zo goed,maar Koeman is nog steeds de bondscoach.
Vind ik leuk
Neusje +279
zondag 14 april 2019 om 21:13
Babeltje laat die rotte Hooijdonkie lullen man. Die ging nac wel even redden. Dat ging fout en liet ze toen weer de pest krijgen. Had een aardige vrije trap maar voor de rest een matige voetballer.
🛠

Vind ik leuk
Suck r +1036
zondag 14 april 2019 om 21:24
Ryan is prima bruikbaar voor Oranje. Beter dan Quincy of Bergwijn.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1821
zondag 14 april 2019 om 21:42
Raffie vergeet snel pfff.
Vind ik leuk
Tarcotsira +918
zondag 14 april 2019 om 22:07
Babel en Promes zijn gewoon gaar Bergwijn heeft krediet omdat hij nog maar 21 is …...
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 21:25
Je hebt kansen missen en kansen missen ...
Vind ik leuk
Pelemaradona +1821
zondag 14 april 2019 om 21:41
VHooijdonk zegt wel vaak zinnige dingen,Rafael zit vol rancune..
Raffie is gewoon een Ajax trol..
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 21:41]
Vind ik leuk
Lebowski +709
zondag 14 april 2019 om 21:47
Als je jezelf met Hazard gaat vergelijken gaat het mis.... Als je dan zo nodig de vedette wilt uithangen moet je die analisten laten gaan, niet op reageren, alleen met je voeten. Dat zou hij onderhand toch moeten weten na al die jaren.
Vind ik leuk
Tarcotsira +918
zondag 14 april 2019 om 22:06
Analyze met een z man man man …...
Vind ik leuk
Arvin +7840
zondag 14 april 2019 om 22:30
nederlands is zijn goedste vak.
Vind ik leuk
Tarcotsira +918
zondag 14 april 2019 om 22:31
En rappen is zijn uitlaatklep !!
Vind ik leuk
Arvin +7840
zondag 14 april 2019 om 22:34
Analyze met een z is ook straattaal, jwz. #Thoughlife
Vind ik leuk
Henk3 +1299
zondag 14 april 2019 om 22:20
Babel is altijd al een matige speler geweest. Heb vanaf het eerstf moment al niet begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald. Ongeschikt..
Vind ik leuk
Arvin +7840
zondag 14 april 2019 om 22:27
Ik wil hem best serieus proberen te nemen, maar dat kapsel 😂 ik kan er gewoon niet voorbij kijken en dan in al zn filmpjes en alles in het Nederlands elftal is ie alleen maar met z'n haar bezig, met zo'n eindresultaat.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 00:26
Nog steeds een goede speler
Vind ik leuk
JohanLeo +807
maandag 15 april 2019 om 03:13
Nou ja sorry hoor, hij speelde toch ook een KUTwedstrijd voor Oranje? Dat mocht best gezegd worden hoor, het was echt niet best!
Nu legt de roodharige neger er weer twee in het mandje. Goed gedaan!
Ik ben mans genoeg om Babel daar en Grote Dikke Veer voor in zijn Reet te steken, daar voel ik me niks te beroerd voor. Hij heeft zijn revanche gepakt op de Witte Haters.
Vind ik geweldig om te zien!
Spaan en Vaart moeten nu bakzeil halen. Babel staat straks gewoon weer in Oranje en krijgt een nieuwe kans van Koe.
Ryan, zet hem op, ik sta als één man achter je!
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 07:46
Domme domme Babel: jezelf indirect vergelijken met Hazard. Babel gebruikt een spiegel in elk geval niet om kritisch naar zichzelf te kijken.
Vind ik leuk
DeNeutrale +288
maandag 15 april 2019 om 08:22
Alsof van der Vaart en van Hooijdonk (destijds) aan de bondscoach zeiden: roep mij maar niet meer op; ik heb in de laatste wedstrijd 2 kansen gemist! Iedere speler mist kansen; zelfs Messi en Ronaldo!
Vind ik leuk
Onyx +19
maandag 15 april 2019 om 15:37
Een beetje zelfkennis zou voetballers niet mis staan. En analytici zijn er nu eenmaal voor om hun mening te geven. Dat is hun werk. Mensen slaan tegenwoordig veel te snel op tilt. Ik ben horeca werknemer en denk iedere ochtend als ik in de spiegel kijk dat ik er uit zie ik meer gezopen heb dan mijn klanten. En ik ben geheelonthouder.... Dus voetballers neem jezelf niet al te serieus dan kun je ook beter tegen een kritische noot.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws