Twente-fans kondigen 'TwEntrada' in Amsterdam aan: 'Of ze nou willen of niet'

Twente-fans kondigen 'TwEntrada' in Amsterdam aan: 'Of ze nou willen of niet'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 07:24ma 15-04-2019 om 07:24

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 07:36ma 15-04-2019 om 07:36

Amsterdam kan zich opmaken voor een invasie uit Enschede. Supporters van FC Twente zijn van plan om de aanstaande kampioen van de Keuken Kampioen Divisie vrijdag te steunen in de hoofdstad.

Twente heeft, met nog vier speeldagen te gaan, tien punten meer dan Sparta en kan vrijdag de titel veroveren bij Jong Ajax. Omdat er gespeeld wordt op De Toekomst, is er in het uitvak plek voor slechts 185 supporters. Vak-P noemt dit aantal 'onwaardig voor het Nederlandse voetbal'.

De harde supporterskern van Twente heeft daarom aangekondigd de wedstrijd op De Toekomst te boycotten en elders in Amsterdam te gaan kijken. Volgens Vak-P is er contact met twee locaties in Amsterdam over een zogenoemde Homeless Party en TwEntrada, verwijzend naar de bekende 'Entrada' van de Ajax-fans voor belangrijke thuiswedstrijden.

'Of ze nou willen of niet, wij zijn er massaal bij'
'We konden al kampioen worden in Amsterdam, maar die kans is nu nog een stuk groter geworden. Er zouden al vele supporters naar Amsterdam toe gaan, maar dat worden er nu dus nog veel meer!!', klinkt het op Facebook. 'Aangezien Ajax en Gemeente Amsterdam ons geen keus laten, maken wij zelf de keus om massaal naar Amsterdam af te reizen.'

'Want als onze club terug kan keren naar het niveau waar wij horen, dan horen wij daar bij te zijn. En niet in een uitvak met een capaciteit van 185 man op een amateurcomplex. We reizen daarom gezamenlijk met de trein af naar Amsterdam, de locatie maken wij gedurende de reis bekend. Of ze nou willen of niet, wij zijn er massaal bij vrijdag 19-4. Wij willen met z'n allen terug naar de Eredivisie!'

De supportersvereniging heeft tot slot een belangrijk reisadvies. 'Neem je poncho mee voor de lokale tuinsproeiers in Amsterdam', wordt er verwezen naar de waterkanonnen die de politie van Amsterdam inzette voor Ajax - Juventus. Daar is de laatste dagen veel om te doen geweest.

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 07:28
Heb je vak-P weer hoor.. hahaha
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 07:30
Word vast gezellig vrijdag..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:34
Ik ben heel benieuwd..
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 07:34
Kan niet anders dat het 1 groot zooitje word, maar we gaan het mee maken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:36
Lijkt mij ook ja, als die gasten allemaal op eigen houtje de trein pakken.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 07:37
Ook dat, er zullen vast en zeker een groepje langs komen om het feestje te verknallen voor die gasten.. al roepen ze het zelf over hun eigen momenteel af.
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
maandag 15 april 2019 om 07:56
Dat zien we dan wel weer of moeten we nu onder indruk zijn of bang worden?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 07:59
Is dat wat ik zeg dan dat je er van onder de indruk of bang moet zijn.. nee toch? Ik zeg dus juist dat mensen vast en zeker het feestje willen verknallen.. graag iets inhoudelijker reageren.
Vind ik leuk
Mineola +637
maandag 15 april 2019 om 08:08
Gaat er tenminste nog iemand kampioen worden in Amsterdam dit jaar..
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 08:12
Ik wil jou glazen bol graag eens lenen.. wel graag na het seizoen, als die glazenbol niet werkt hoeft dat natuurlijk niet.
Vind ik leuk
Mineola +637
maandag 15 april 2019 om 09:49
De voorspelling voor na het seizoen heb ik alvast voor je, let op.........
Er wordt niet gevoetbald.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 10:24
Ohh, dus er komt geen nieuw seizoen meer na het seizoen.. laat die glazen bol toch maar eens nakijken.
Vind ik leuk
Mineola +637
maandag 15 april 2019 om 10:32
Deze gaat slechts tot 8 weken vooruit. Was een aanbieding.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 10:34
Deze verdiend een like.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:32
Tsja, want Ajax stelt het kampioenschap waarschijnlijk al veilig bij de Graafschap uit...
Vind ik leuk
frhoi +2227
maandag 15 april 2019 om 09:10
Zou ik niet zo zeker van zijn haha
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:26
Nou AFC is anders aardig goed op weg om kampioen te worden van de Tweede Divisie...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:31
Er zal wel een noodverordening komen. Dus denk niet dat jullie de stad in gaan komen...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:20
Whahaha, echt? Je komt naar een wedstrijd? En dan roep je het over jezelf af? Wat zouden ajaxsupporters doen als ajax in Doetinchem kampioen kan worden? Ook massaal gaan toch?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 10:22
Ik zeg nergens dat hier iets slecht aan is.. ze geven aan zich massaal naar amsterdam te laten stormen, je hebt er een hoop ziele pieten bij zitten om hun feestje te verpesten. Door zoiets in de media groot aan te geven komen er dus daadwerkelijk van die ziele pieten op af.. ze hadden het klein naar de fans toe moeten brengen en groots met zijn alle een feestje komen vieren.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:23]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:25
Eens.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
maandag 15 april 2019 om 20:05
Ja dat is eredivisie
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:35
Dat denk ik ook.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:55
Dat zooitje valt wel mee hoor... Ervaring leert Ajax kampioen.. de gehele binnenstad gesloopt. Erger dan dat zal het wel niet worden :D
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 07:57]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 08:00
We gaan het zien :).
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:33
Wat een zooitje onzin zeg... Er waren wat vernielingen aangericht, maar dat was ook zo toen Twente kampioen werd. Maar het maakt waarschijnlijk niet uit. Er zal een noodverordening komen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:28
Zolang ze zich maar normaal gedragen, is er niks aan de hand. Misdragen ze zich, dan mag de harde kern van Ajax van mij wel in actie komen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:31
Maakt toch niks uit. Als het om voetbalsupporters gaat, is het voor de politie alle zeilen bijzetten, maar ze zijn nog te beroerd om 50% van de zaken van "de normale burger" op te lossen, omdat er niet voldoende financiële middelen zouden zijn. Dat terwijl er wel genoeg politiepaarden beschikbaar zijn, blijkbaar, voor een potje PSV - PEC, want dat is echt een topper, zeg...
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:32]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:34
Man, man, man. Jij snapt er echt helemaal niks van hè? Wat een vreselijk domme reactie...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:46
Hoezo? Ik begrijp de extra back-up voor toppers als PSV - Ajax en PSV - Feyenoord, maar je gaat me niet wijs maken dat er weet ik veel hoeveel politiebusjes, politieagenten op paarden en noem het maar op, nodig is voor een avondje PSV - Fortuna, of Ajax - PEC.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:49
Blijkbaar is er informatie waar jij geen weet van hebt. Ze gaan echt niet voor de kat zijn viool onnodig extra personeel in zetten. Dat kost ze veel te veel geld.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:35
De lange arm der wet is ook zo krom als wat
Vind ik leuk
Stewie89 +701
maandag 15 april 2019 om 08:47
Dat wordt lastig. De harde kern woont namelijk overal behalve in Amsterdam. Het gros moet eerst een busje vanuit Bennekom of Geldermalsen pakken.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:21
Serieus Ajax een harde kern?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:41
Dat heeft iedere club of leef jij onder een steen 🤔
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:47
Met in actie komen bedoel je dat zootje wat vandaag Italië is uitgezet??, gewapend met boksbeugels fakkels en rookbommen, en dan ook nog 2 bussen vol. Je mag er trots op zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:36
Daar ben ik helemaal niet trots op. Zoals ik ook duidelijk aangaf, maar dat zeg jij er niet bij. Wanneer de harde kern van twente zich gedraagt, dat er dan niks aan de hand is. Wat ga jij doen als iemand bij je de voortuin alles gaat verbouwen? Ga je staan toekijken of kom jij in actie?

Vind ik leuk
Micha EL +1198
maandag 15 april 2019 om 08:49
Waarom wordt er niet gewoon in de Arena gespeeld??
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 08:49
Waarom wel? Omdat twente kampioen kan worden?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:24
Om een club tegemoet te komen. Net als met ajax al een paar keer is gebeurd.
Vind ik leuk
Itsese +6263
maandag 15 april 2019 om 09:51
Ze hebben liever niet dat er iemand in Amsterdam kampioen wordt.. Dan gaat het namelijk helemaal los, dan komen de Engelse en Schotten ook in 1x bij vanuit de Wallen en gaat alles naar de klote. Gewoon lekker nog een weekje wachten voor Twente, dan lekker thuis kampioen worden en Ajax wordt ook geen kampioen, scheelt ons belasting centjes.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 10:21
Dat gaat om het gehele nederlands voetbal wat daarbij zijn vruchten heeft afgeplukt. Ajax moet dus het stadion af huren, gemeente amsterdam moet geld bij leggen voor inzet van politie maar voldoen aan alle eisen op de toekomst voor de KKD.. ik vind het onzin dat omdat twente kampioen kan worden Ajax daarvoor moet gaan liggen.. totale onzin.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:25
Oke, dat zullen we onthouden voor een volgende keer.

Beetje meedenken is dus te veel gevraagd.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 10:26
Meedenken als het om het gehele nederlandse plaatje gaat, niet om het plaatje dat een club zich kan promoveren en dan een heel stadion tot hun beschikking willen hebben..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:35
Meedenken op een ander niveau ja, dat klopt.

Maar zich verplaatsen in een ander, is ajax niet sterk in.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 10:39
Totale onzin om met geld te smijten voor een andere club terwijl er aan alle eisen word voldaan. Dat je niks hebt met ajax is dan ook jou probleem.. geen 1 club zou hier aan mee werken.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:40]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:50
Nee? Zie Volendam.

Trouwens, jong Utrecht speelt ook soms in de Galgenwaard.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 10:52
Dat komt omdat het stadion van hun eigen is denk ik wat bij ajax niet het geval is..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:39
Galgenwaard is eigendom van Midreth...

Fc Utrecht dent wel mee met anderen, das t verschil
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 11:53
Dat is fijn voor utrecht dan.. jong ajax speelt geen 1 wedstrijd in de JC arena dus ook nu zullen ze dat niet doen.. einde discussie hierover lijkt me, er zal niks anders aan veranderen :).
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:53]
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 13:03
Een tijdje terug schreeuwden de Ajacieden moord en brand omdat zij niet mochten protesteren op het Malieveld in Den Haag, en nu is het opeens een probleem als een stel Tukkers er een gezellige middag/avond van willen maken in de Amsterdamse binnenstad.

Niemand zo hypocriet als een Ajacied.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4920
maandag 15 april 2019 om 14:03
Ik heb dat niet geroepen en heb daar ook niet gestaan.. ik denk dat je een rare vergelijking hier maakt. Dat js al jaren een discussie.
Vind ik leuk
Micha EL +1198
maandag 15 april 2019 om 17:45
Ik als ajax/almere city fan vind het leuk dat er op mijn reactie gereageerd wordt. Echter ik blijf echter van mening dat als het mogelijk is de wedstrijd in de arena gespeeld zou moeten worden. Scheelt ook extra inkomsten, beter voor de veiligheid en ook tegemoet komen aan FC Twente. Of je nu wel of geen hekel aan Twente hebt. De supporters van Twente komen nu toch wel naar Amsterdam dan kan je ze beter op 1 plek hebben dam verdeeld door het centrum en op de toekomst.
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 17:50
Echter ik blijf echter van mening...

Gozer, wat lul je nou?
Vind ik leuk
Micha EL +1198
maandag 15 april 2019 om 17:54
Wat ik lul is dat ik vind dat de wedstrijd in de arena gespeeld zou moeten worden.
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 17:56
Ik zal het doorgeven aan Overmars en Van der Sar.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
maandag 15 april 2019 om 20:09
Nee maar wel sterker dan zo provincie clubje
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
maandag 15 april 2019 om 20:07
Dan moet Twente betalen dan zou het geen probleem zijn
Vind ik leuk
Jayjayajax +1532
maandag 15 april 2019 om 20:08
En Ajax speelt bij de top van Europa en Twente in de kkd dus kun je niet vergelijken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:15
Moet het 1e tegen Twente? Volgend seizoen mag Twente in dat grote stadion spelen in Amsterdam. Voor nu is een bij veldje voldoende 👍
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:44
Kan me jong Ajax-jong Psv nog hetinneren, in de Arena....
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6424
maandag 15 april 2019 om 11:44
Het is er een Goede Vrijdag voor.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:31
Laat ze maar komen die gaan dan kennis maken met de ME! Gaat lachen worden voor de tukkers 😂😂

Ik voorspel veel geklaag achteraf hoe hard de ME heeft opgetreden 😂😂
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:34
Inderdaad, nu al zin in vrijdag... Oh nee, eerst morgen nog! :)
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 07:48
Ik snap deze reactie dus niet. Eerst worden Willem II supporters aangepakt in Amsterdam, wat dan grappig is, en het zal de schuld van Willem II supporters wel zijn, dan als Ajax supporters aangepakt worden is het belachelijk en moet de ME opflikkeren, maar het vooruitzicht dat Twente supporters aangepakt gaan worden is dan weer grappig. Triester kan haast niet.

De Twente supporters hebben groot gelijk! Hopelijk doen ze het op normale wijze en laten ze die achterlijke gek van een Halsema zien dat wij voetbalsupporters geen criminelen zijn! Succes Twente!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 07:52]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:50
Ze hebben geen gelijk! Er mogen 185 supporters mee en nu willen ze met een paar 1000 man komen, alles boven de 185 heeft niks te zoeken in Amsterdam!
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 07:52
Er mogen 185 man naar dat trapveldje, maar iedereen mag naar Amsterdam! Vraag maar aan Femke. Die zou het liefst nog 2 miljoen mensen toelaten.
Vind ik leuk
Jordtt +1641
maandag 15 april 2019 om 07:59
Ja als ze asiel aanvragen... Vluchtelingen uit Enschede...?
Vind ik leuk
Wallyg +111
maandag 15 april 2019 om 08:08
Haha ja het blijven reserve Duitsers !
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:05
dat zeggen Amerikanen van die Hollanders
Vind ik leuk
Wallyg +111
maandag 15 april 2019 om 09:45
WoW echt waar en nu 😂😂😂😂
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:58
De NSB had in Utrecht haar hoofdkantoor en nergens liep de jodenvervolging zo georganiseerd als in Nederland dat is niet iets om trots op te zijn. eBij de ''boeren'' was er wat te eten en was er veel patriotisme van de stakingen tot politiefunctionarissen en anderen die tegen de bezetter streden. En wist je dat in Enschede realtief meer joden de oorlog ehbben overleeft doordat de Jodenraad daar in tegenstelling tot die in Amsterdam opdracht gaf onder te duiken waardoor velen de oorlog hebben overleeft?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:37
Nooit van een noodverordening gehoord? Want die gaat er nu natuurlijk aankomen..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:55
Trapveldje? Ik denk dat menig eredivisieclub jaloers is op de accommodatie die Ajax heeft voor zijn jeugdelftallen.

Ik ben het verder met je eens dat ook de Twentesupporters hartelijk welkom moeten kunnen zijn in Amsterdam. Als het Ajax bij een andere club betreft vinden we het ook normaal dat het stadion en de stad overspoeld wordt met onze supporters.

Overigens vind ik de laatste 2 acties van de driehoek van Amsterdam alle perken te buiten gaan. Wijzen naar personen en aanleidingen die er niet waren of nooit zijn geweest. Dit was in het geval van Willem II en in het geval van de uit de hand gelopen entrada van afgelopen week. In beide gevallen hebben ze grote fouten gemaakt, maar doen ze liever alsof ze zelf het slachtoffer zijn!
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 09:58
Het was niet negatief bedoeld. Ajax heeft natuurlijk gewoon perfecte faciliteiten voor hun jeugd. Voor dit soort wedstrijden is het echter natuurlijk gewoon zonde dat er maar 185 uit supporters heen mogen. Wellicht is trapveldje ongelukkig gekozen.

Overigens geloof ik ook niet dat de aanpak van ajacieden vorige week terecht was. Het is alleen zo opvallend dat er zo negatief werd gesproken door veel ajacieden over de Willem II supporters en dan nu Twente supporters een soort gelijke behandeling gunnen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:22
Ach ja, deze mensen vinden het leuk om te stoken! Ik bemerk dat er hier een aantal zitten waarmee op een normale manier totaal geen discussie of gesprek mogelijk is! Jammer, want het haalt de site een groot stuk naar beneden! Jammer dat de mods deze mensen niet gewoon kunnen bannen!
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 11:45
Volledig mee eens! Vaak mis je ook gewoon leuke en interessante discussies door dit volk. Gewoon zonde.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 07:58
Amsterdam wilt toch zo graag wereldstad zijn en vrij voor toeristen?
wat hebben al die Chinesen, Jappanners, Duitsers, Engelsen of zelfs Groningers, Bredanaars, Hagenesen etc in Amsterdam te zoeken dan?
Of zijn alleen Tukkers, en dan alleen die van Fc Twente, niet welkom?
Vind ik leuk
fritsie +1231
maandag 15 april 2019 om 08:26
Precies.
Jong Ajax speelt op de toekomst. 185 kaarten voor FC Twente.
Nu komen ze allemaal naar de binnenstad. Prima goed voor de economie. Alleen bij misdragingen de ME er op af sturen. Want wat gebeurt er als Jong Ajax wint?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 09:13
Ik hoop dat Jong Ajax wint ;)
Dan is er gewoon een kampioensfeest in een uitverkocht stadion maandag.
Zo als het hoort.
Als je verder reacties van mij leest dan was je er al achter gekomen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:29
We komen niet naar de binnenstad, die mag je houden.
We komen naar de Toekomst, daar wordt gespeeld.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:38
Je zegt het goed: Toeristen. Geen voetbalsupporters 😊
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 09:13
Dus ook niet van PSV, ADO, Utrecht, Groningen, AZ etc?
Vind ik leuk
RenW +5757
maandag 15 april 2019 om 08:55
Amsterdam wil juist het toerisme terug dringen.
Wel bij de les blijven.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 09:14
Dan moeten ze toch juist zoveel mogelijk hooligans toelaten? ;-)
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:38
Je bedoelt ze spelen graag de hoer voor de hele wereld. Chinezen die grachtenpanden opkopen en Engelsen die hun stad afbreken en zich bezatten in de old sailor.
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
maandag 15 april 2019 om 07:58
Dat maken we nog altijd zelf uit kerel, denk je dat de gemeente Amsterdan bepaald waar ik heen ga? Dacht het niet.
Vind ik leuk
Sven! +2592
maandag 15 april 2019 om 08:03
Dat wil ik nog eens gaan meemaken haha. Op zeker dat de Twente supporters opgevangen gaan worden op de stations en Amsterdam niet binnen gaan komen, Willem II supporter weten er alles vanaf hoe " leuk " dat is.
Vind ik leuk
fritsie +1231
maandag 15 april 2019 om 08:28
Zo is het! Maar waar laten jullie al die tractors in de binnenstad?
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
maandag 15 april 2019 om 08:53
Fritsie??? Man man arrogantie ten top, de pest is dat jullie maar blijen denken dat alles wat buiten A'Dam ligt boeren.zijn he? Pas nou op wat je zegt want straks naaien die boeren uit Doetichem jullie weer in de race om kampioenschap. Remember???
Vind ik leuk
fritsie +1231
maandag 15 april 2019 om 09:05
Beetje plagen mag toch wel?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:00
Word je niet moe om over de graafschap te praten elke x ? Ze hebben al 8 0 terug gekregen van Ajax. Praat jij gewoon over wat er dit seizo3n is gebeurd. Toen je die 5 2 pakslaag kreeg van jong Ajax
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:03]
Vind ik leuk
harryheck +1610
maandag 15 april 2019 om 08:57
Fritsie je bent waarschijnlijk nog nooit buiten je eigen stad geweest. Wat een achterlijke opmerking. Of ben je nog niet droog achter de oortjes?? Straks fijn naar de basisschool. Kunnen ze jou nog heel veel leren.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:58]
Vind ik leuk
fritsie +1231
maandag 15 april 2019 om 09:04
En zit je fijn daar boven op die kast!?

Hahahahahaha

Wat laat je je kennen zeg!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:31
Kom je gezellig naar de Toekomst? Krijg je een paar rammen voor je kanis van me.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:35
Just for the record: Alles wat buiten Amsterdam woont, zijn in de ogen van Amsterdammers boeren. Of ze nou op trekkers rijden of niet..
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:44]
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
maandag 15 april 2019 om 09:42
En terecht
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 10:00
Heb een prachtige Volvo ''tracktor''.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:47
Op het museumplein schijnt nu genoeg plek te zijn nu jullie communistische burgemeester de letters I Amsterdam heeft weggehaald?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:06
Ja... I Amsterdam was te individualistisch... *zucht*
Vind ik leuk
Busk +2145
maandag 15 april 2019 om 10:26
Een trekker, heet zo'n voertuig.
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 11:13
Zeg het maar fritsie, waar kunnen wij onze Hummers, Landrovers, Mercedes SUV, Audi Q8, Volvo XC90 kwijt. Tja een Twentse boer heeft een puike tractor tegenwoordig!
Vind ik leuk
Koenbres +2135
maandag 15 april 2019 om 08:05
Moeten we bij ajax is doen dat er maar 185 naar de kampioenswedstrijd mogen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:15
Precies dit, de arrogante neuzen hebben weer een grote smoel, moest is andersom zijn! Dan was de wereld te klein. Twente heeft groot gelijk, het zou de gemeente Amsterdam sieren als ze zelf al naar oplossingen zouden kijken. Femke lijkt er behoorlijk geil van te worden om de me op pad te sturen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:41
Dus Amsterdam en Ajax moeten kosten maken omdat er meer Twente supporters mee willen? Wat een onzin zeg. Als Ajax in den lande kampioen kan worden worden er ook niet meer kaarten ter beschikking gesteld. Sterker nog: dan gebeurt precies hetzelfde als nu in Amsterdam.
Vind ik leuk
RenW +5757
maandag 15 april 2019 om 08:56
Als er nu geen plaats genoeg is op de toekomst?
Of moeten de Eigen supporters van Ajax thuis blijven?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:16
Dus eigenlijk zeg je dat Ajax alle
Kaarten ter beschikking moet stellen en fans van Ajax die op de laatste dag een kaart willen kopen pech hebben? Wat denk je wat extra ME inzet gaat kosten? Ze willen juist bezuinigen op het inzetten van ME rondom Ajax..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:38
Je moet niet zo raar praten en je gewoon inlezen in de regels mbt uitsupporters. Een club is verplicht een bepaald percentage van de capaciteit aan uitsupporters ter beschikking te stellen. De toekomst is niet groot, dus 185 kaarten. Als Ajax in den lande kampioen kan worden, worden er toch ook niet meer kaarten ter beschikking gesteld?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:37
Dus.. de Toekomst is niet geschikt voor de kkd.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:36
Twente is gewoon een grote club, kunnen best in de arena spelen. Jou cluppie word ook zovaam geholpen. Dus je praat wel een beetje onzin gooser
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:43
Lul niet zo dom. Ajax en de gemeente Amsterdam zijn geen sinterklaas en gaan het feestje van Twente niet betalen. Regels zijn regels en gelden voor iedereen. Ajax mag ook niet meer supporters meenemen als ze ergens anders kampioen kunnen worden En leer even Nederlands schrijven.
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 11:06
Gezien jouw reactie is komend seizoen een uitvak voor 185 Ajax supporters voldoende. Prima, calculeren wij alvast in.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:53
Gaat om de grote van het stadion 😄😆😄
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 13:54]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:31
Je kan ook zeggen dat de toekomst niet geschikt is voor de kkd. Bij iedere club kan je met meer mensen terecht.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:52
Vak p zijn geen criminelen? Hmmmm denk dat jij hebt gemist hoe de politie in Enschede daar over denkt!
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 07:55
Zitten op de F side ook alleen maar criminelen en idioten dan? Nee toch? Verder had ik het over voetbalsupporters, en niet over een vak.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:39
Nee, maar als de f-side op bezoek komt, worden er wel veiligheidsmaatregelen getroffen.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:56
en vele andere supporters van Fc Twente. Een klein groepje randidioten die het voor de rest verpesten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:36
Als je de feiten niet kent, moet je er niet over oordelen. Volgens mij is er trouwens geen waterkanon ingezet tegen de Willem II groep..
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 09:30
Altijd zo irritant als mensen dan heel interessant gaan roepen dat je stil moet zijn als je de feiten niet kent, maar zelf die feiten niet opnoemen. Wat zie ik over het hoofd dan?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:50
Daar gaat het niet om. Je loopt ongefundeerd te brallen. Wat er met de Willem II supporters is gebeurd kan ook niet. Maar die werden niet met een waterkanon en wapenstokken behandeld.
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 09:59
Ik begrijp echt niet meer waar jij heen wilt..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:08
Jij zegt dat als
Willem II supporters zo behandeld worden dat Ajax fans niet zo moeten zeuren als Ze zo behandeld worden.
Vind ik leuk
RWB013 +2485
maandag 15 april 2019 om 10:25
Nee, dat heb ik dus absoluut niet gezegd.
Vind ik leuk
harryheck +1610
maandag 15 april 2019 om 08:54
RWB013: heel goed weergegeven. Klasse. Kun je van heel veel zgn.Ajax supporters??? niet zeggen
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:24
Tukkers zijn geen mietjes hoor als die Ajaxieden.
Vind ik leuk
koosje +1167
maandag 15 april 2019 om 07:37
Is schandalig, Als ze in Amsterdam niets beters hebben dan de toekomst kun je het begrijpen, maar de Arena ligt om de hoek.
Vind ik leuk
BigBoi +2758
maandag 15 april 2019 om 07:47
Ja dit moeten ze die lui gewoon gunnen en spelen in de arena. 1 kant achter het goal reserveren voor Twente supporters. Andere kant Ajax supporters en dan die lui helemaal van het kastje naar de muur spelen
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 07:51
Jong-Ajax speelt nu eenmaal zijn wedstrijden op De Toekomst.
Waarom wordt er verwacht van Ajax dat Ajax om de supporters van een andere club te plezieren de kosten die het met zich meebrengt op zich te nemen.

Of denk je dat het alleen een kwestie is van "sleutel in het sleutelgat steken en de deur open zetten?

Ik snap het wel dat de supporters van FC Twente 185 plaatsen weinig vinden, maar om nu naar Ajax te wijzen als feest verstoorder, terwijl de eigen stad niet mee wilt werken aan een plein met groot scherm...

Nee, dan er voor kiezen om in een andere stad te gaan vieren en eventueel daar rotzooi te schoppen... over schandalig gesproken.
Vind ik leuk
koosje +1167
maandag 15 april 2019 om 08:40
Ik snap je reactie , maar draai de situatie eens om .
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 09:00
Om het te zien vanuit het oogpunt van de Twente-supporter? Oh maar dat snap ik wel en dat zeg ik ook in mijn reactie.

Maar ik weet zeker dat er geen enkele club is, die bereid is kosten te maken om supporters van een andere club te plezieren... en het gaat niet om een paar tientjes hè?

Dat is waar de Twente supporters naar moet kijken, net als het weigeren van een groot scherm in de eigen stad.
Vind ik leuk
koosje +1167
maandag 15 april 2019 om 09:10
Laat zeggen dat er 12000 mensen bij deze wedstrijd komen. maak de entree 20 euro per persoon, nog wat horeca erbij en Ajax maakt nog winst ook.
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 09:16
Als de supporters het zo belangrijk vinden, moet Twente gewoon de wedstrijd laten lopen en thuis kampioen worden.

Iedere club die wel eens kampioen is geworden, is ook wel eens "uit" kampioen geworden. Denk je dat een Ajax dan ook gaat vragen om meer kaarten?

Heel kort door de bocht... FC Twente heeft dit zelf gecreëerd, door zeer slecht beleid zijn ze gedegradeerd en ja, dan speel je tegen clubs met hele kleine uitvakken.
Jong Ajax is al bereid om ipv 50 plaatsen er 185 toe te kennen...

En wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:36
Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker.

Je reactie druipt van de hypocrisie
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 10:02
tegen de Graafschap had Ajax geen extra kaarten hoor, om er maar 1 te noemen.

Net als tegen Heracles (de 1-1) …

Dus voordat je me hypocriet noemt, kom eerst met feiten om het tegendeel te bewijzen en zoek voor zekerheid ook nog even de betekenis van hypocrisie op.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:07
Moest het competitieprogramma niet gewijzigd worden voor Ajax? Deden clubs graag hoor, maar nu Ajax om aanpassing gevraagd wordt geven ze niet thuis.

Hier heb je je verklaring.
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 10:24
WIE wijzigde dit programma? Ajax of de KNVB

IN welk belang was dit? van Ajax of ook van de andere Nederlandse clubs die Europees voetbal (willen) spelen volgend seizoen en het jaar erop?

Welke club heeft zich enkele jaren geleden teruggetrokken voor Europees voetbal, waardoor Go Ahead Eagles in die club zijn plaats moest spelen en wat Nederland de nodige punten op de coëfficiëntenranglijst van de UEFA heeft gekost?

Dat Ajax nu nog de enige club van Nederland is die punten binnenhaalt en de afgelopen jaren 50% van alle punten binnen heeft gehaald, daar stap je wel heel makkelijk over heen, door te zeggen dat het "in het financiële belang van Ajax" is.

Daarbij heeft Ajax dit jaar een financiële geste gedaan (samen met PSV en Feyenoord) zodat de clubs die nu op kunstgras spelen, over kunnen stappen op natuurgras. Wederom dus "in het belang van het Nederlands voetbal"..

Ajax dient voor het grote belang en nu kom je aanzetten dat ze aan de Twente supporters moet denken? Terwijl de stad Enschede (voor de duidelijkheid, Twente speelt in Enschede, komt uit Enschede en de meeste supporters wonen ook in Enschede) niet eens een groot scherm wilt neerzetten!? Terwijl de club Twente haar eigen stadion niet open stelt om daar met zijn allen de wedstrijd te bekijken?

En weet je waarom niet? Omdat het geld kost, geld wat ze niet willen of kunnen uitgeven..., maar dan maar lekker naar Ajax wijzen omdat ze een wedstrijd van een jeugdteam (wat al zijn wedstrijden op de Toekomst speelt, zelfs hun eigen kampioenswedstrijd van vorig jaar), niet in de ArenA willen laten spelen...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:32
Een echte supporter wil erbij zijn als zijn club kampioen wordt, niet bij de tv, of in je eigen stadion, nee het vieren waar gespeeld wordt. Bij een beetje inlevingsvermogen had ajax naar de arena uitgeweken. Immers de clus in de erediviie denken ook mee met ajax zodat ze zich goed kunnen voorbereiden op de cl, terecht hoor, maar denk dan ook eens met een ander mee. Maar aan een ander denken, daar is Ajax niet zo goed in.

Dat voorstel? Een som geld geven en dan nog bepalen wat ermee gebeuren moet ook? Dit terwijl spelen op kunstgras gewoon volgens de regels is.

Verder hoef je me echt niet te vertellen waar fc Twente speelt of vandaan komt, vanuit hier kan ik t zelfs zien.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:35
Om eens mee te denken met een ander. Dat moesten pec, graafschap, groningen ook.

Die moesten de wijzigingen in het programma ook maar slikken, in het belang van Ajax
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 09:58
Niet in het belang van Ajax, maar in het belang van het Nederlands voetbal.
Als je kritiek hebt, wees dan wel correct in je verwijzing. Het ging de KNVB namelijk om het belang van de punten m.b.t. de coëfficiëntenranglijst van de UEFA.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:08
Waarbij vooral ajax (finanancieel) voordeel had en heeft. Deden de clubs graag hoor, maar wees dan nu ook flexibel.
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 10:25
Welk financiële voordeel had en heeft Ajax aan het verplaatsen van de wedstrijden?

Leg mij dat eens uit.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:33
Inkomsten uit cl wedstrijden? Door door te gaan.
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 11:26
Ja... Dát voordeel had alleen Ajax... en weet je waarom Ajax als enige dat financiële voordeel had?

Omdat het de enige Nederlandse club is die nog Europees speelt, dus wel zo eerlijk dat zij alleen dat geld krijgen ja.

Maar goed... deze discussie is eindeloos omdat je niet ziet dat een "overkoepelend orgaan die zijn eigen schema wijzigt in het belang van het Nederlands voetbal" en een "club die nergens bij betrokken is zijn stadion voor 2 andere clubs niet ter beschikking wilt stellen en daarmee alleen het belang van 1 supportersschare dient"

totaal verschillende voorbeelden zijn.
Voor de supporters van Twente hoop ik dat ze terugkomen in de eredivisie en daar lekker meehobbelen als stabiele middenmoter en er niet weer iemand met waanideeën aan het roer komt te staan.
Dan kunnen ze ook weer een keer een wedstrijd voetbal kijken in de JC-ArenA, iets wat ze zo graag willen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 11:28]
Vind ik leuk
Joost69 +1249
maandag 15 april 2019 om 07:52
Want? Ze spelen toch kkd en daarmee tegen jong-ajax, die spelen op de toekomst. Zodra ze eredivisie spelen mogen ze weer tegen Ajax 1 en in de Arena spelen. Dat zijn gewoon de regels of geloven ze niet in regels en afspraken als het hun zo uitkomt in Twente?

Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:10
De regels in Nederland zijn ook dat je naar Amsterdam mag reizen op een vrijdag als je dat wil .
Of mag dat ook alleen maar als het trutje Halsema zo uit komt ???
Vind ik leuk
koosje +1167
maandag 15 april 2019 om 08:42
Ja klopt Nederland is van de regels.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:38
Doet ajax dat wel? Wijzigingen in het programma midden in het seizoen?
Vind ik leuk
Molletje +4088
maandag 15 april 2019 om 09:56
Ik vind je reactie leuk, maar vooral omdat je mening kant noch wal raakt.

je vergelijkt niet eens appels met peren, maar meer appels met stenen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:50
Kan me anders jong Ajax- jong Psv herinneren, in de Arena..
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 12:20
Of jong Ajax - GAEagles
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:40
Ook dat.

Dus gewoon een egoistische actie van Ajax, zoals we ze kennen.

Een ander moet alles (wijzigen competitiewedstrijden, oneerlijke verdeling tvgelden) over hebben voor Ajax, maar vraagt een ander wat... nee, dan geven ze niet thuis. Zich in een ander verplaatsen kunnen ze niet.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 13:45
Ajax heeft al het verzoek afgewimpeld maar hier op VP nog steeds niet beschreven.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:47
De grote ikke,ikke en de rest kan stikke show dus.

Nou we gaan toch.
Vind ik leuk
Joost69 +1249
maandag 15 april 2019 om 19:14
Omgekeerde wereld, het Twente of tenminste de supporters dat zich nu als een vervelend kind gedraagt dat z'n zin niet krijgt. Beetje respect voor andermans mening en afwijzing is ze vreemd. Nu lijkt het net alsof Ajax de wedstrijd verplaatst van de Arena naar de toekomst, kom op zeg grow up.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:13
Beetje begrip dat supporters bij de wedstrijd willen zijn als hun club kampioen kan worden, bedoel je?

Respect. Verdien je en krijg je niet bij voorbaat.

Het is kinderachtig van Ajax. Je draait de zaken om.
Vind ik leuk
Joost69 +1249
dinsdag 16 april 2019 om 06:38
Wat is kinderachtig, dat de wedstrijd gespeeld wordt volgens een schema en op een locatie dat een al jaar geleden is afgesproken? Of dat lui zoals jij blijven doordrammen over iets waarvan de club Ajax compleet in hun recht staan maar hun beslissing niet kan respecteren?

Als je gaat zeggen dat ik de zaken omdraai dan zal je het ook nooit gaan snappen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:40
Het is kinderachtig dat ze : a. Het de supportes van Twente niet gunnen om bij een eventueel kampioeschap te zijn. Naast kinderachtig is het ook een gebrek aan inlevingsvermogen. En b: dat ajax bij voorbaat het verzoek afwijst en niet eens bijvoorbeeld vragen of ze de extra kosten voor hun rekening willen nemen.

Dat is behalve kinderachtig ook een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Des te meer als je weet dat clubs massaal helpen om Ajax Europees te laten presteren, “ in het belang van het Nederlandse voetbal”. Daar valt de kkd toch ook onder. Maar denk dat iedereen begrijpt dat dit alleen “in het belang van Ajax” was en is.
Vind ik leuk
Joost69 +1249
maandag 15 april 2019 om 19:00
Dat recht hebben ze, het is hun stadion of tenminste zij betalen de huur ervoor. Nogal kinderachtig te gaan klagen als ze nee zeggen. Jij laat dus je buren ook hun verjaardagsfeestjes in jouw huis houden?

Ik kan me ook herinneren dat Vitesse in het stadion van Twente wilde spelen voor een Europese wedstrijd. Die kregen ook nee te horen, Egoïstisch van Twente dus!?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:02]
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 08:01
Ja de Arena optuigen voor een kkd wedstrijdje voor een uitvak! Gaat het wel lekker????
Vind ik leuk
koosje +1167
maandag 15 april 2019 om 08:47
Met mij gaat het heel lekker.
Ik snap dat ze bij Ajax niet zitten te wachten op een KKD wedstrijdje. Alleen waarom doen ze nog mee aan de KKD competitie. Van mij mogen ze vandaag nog vertrekken uit de KKD competitie.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:39
Ja, laat ze oprotten uit de kkd met hun halve talenten. Daarbij trekken ze amper toeschouwers, zowel uit als thuis.
Vind ik leuk
koosje +1167
maandag 15 april 2019 om 09:41
Al die jong teams is een schande voor het profvoetbal.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:09
Zo werkt het dus niet Koosje. Ik snap je denkwijze, alleen zou Ajax voor deze wedstrijd dus de Arena moeten afhuren. extra stewards moeten inhuren voor de beveiliging en extra cateringpersoneel voor de stands. Die kosten zijn dan in dit geval voor Ajax.

Daarnaast moet je ook nog eens de lokale driehoek meekrijgen en moeten veiligheidsplannen worden opgezet en afspraken worden gemaakt tussen clubs, supportersdelegaties en de lokale driehoek. Dan ben je er nog steeds niet zeker van dat je met duizenden tegelijk zou mogen komen.

Ik snap de redenatie van de Twentesupporters en wens ze een fijne vrijdagavond met voor hen een feestje als slot. Hopelijk niet zo'n doldrieste lokale driehoek als de laatste 2 keer in Amsterdam.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:28
Als ze net zo behandeld worden als wij vorige week...klappen krijgen om niets en nat gespoten worden om niets is succes verzekerd.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 15:39
eerder vak g
Vind ik leuk
Gijsie +2150
maandag 15 april 2019 om 07:29
Zet het waterkanon maar alvast klaar
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 07:29]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:31
Femke miss wet T-shirt
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21228
maandag 15 april 2019 om 07:34
Miss wet Twente-shirt inderdaad😏
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 07:58
Alleen maar lelijke vieze wijven met scheve koppen daar
Vind ik leuk
RenW +5757
maandag 15 april 2019 om 09:12
Woont je hele familie in Amsterdam Jandieze?
Of alleen de vrouwen?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:32
Van mij mag Ajax ook best met de tukkers meedenken. Misschien is de JC Arena alsnog een optie.
Vind ik leuk
Ozpo +785
maandag 15 april 2019 om 07:37
Mee eens.
Jaren geleden waren vak P en F-side nog redelijk goed bevriend. Hadden beiden een gezamenlijke vijand.
Dat is volgens mij de afgelopen jaren een beetje afgekoeld. Zou mooi zijn als beide supportersgroepen deze wedstrijd in de Arena gezamenlijk en gemengd kunnen kijken.

Maar goed of dat ook echt reëel is is maar de vraag ;)
Vind ik leuk
AVDV +1631
maandag 15 april 2019 om 07:56
En wie was die 'vijand'?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:12
Feyenoord .
Een Feyenoorder heeft ooit in de jaren 80 een Twente supporter doodgestoken .
Vind ik leuk
AVDV +1631
maandag 15 april 2019 om 08:18
Ah dus ze hebben meerdere 'fans' vermoord.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:24
Niet "ze" , was een actie van 1 Rotterdammer die op stap was in Enschede , en ruzie kreeg met een groep Twente supporters .
Daar kun je niet een hele groep voor verantwoordelijk houden .
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:51
Hier op VP kan alles =)
Vind ik leuk
AVDV +1631
maandag 15 april 2019 om 09:51
Naja er was iemand genaamd Picornie.

En die haat van Twente naar Feyenoord is dus op weinig gebaseerd.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 10:03
Het is wel achterlijk dat deze gast die dat op zijn geweten heeft vrij rondloopt in dit land en zijn verhaal mag doen in een tv programma Hooligans vind je niet ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:41
Is dit erg relevant ???
Ik leg gewoon aan die jongen uit waarom Twente Feyenoord haat , en dat dit een actie was van een eenling en niet van een groep Feyenoorders .

En verder interesseerd het mij niet zo heel veel of ie in Nederlandop tv komt , ik woon in England namelijk .
Vind ik leuk
Ozpo +785
maandag 15 april 2019 om 08:12
Feyenoord
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:39
Ze willen enkele duizenden supporters mee bij de wedstrijd! Dat ligt niet alleen bij Ajax maar vooral ook bij de gemeente Amsterdam! Bij enkele duizenden supporters moet Amsterdam dus extra politie inzet gebruiken wat geld kost! Betaalt Twente dat allemaal? En wanneer ze bijvoorbeeld tegen Almere kampioen zouden worden hoe hadden ze het dan gedaan? Regels zijn regels er is plaats voor 185 supporters en daar moet Twente het gewoon mee doen!
Vind ik leuk
AVDV +1631
maandag 15 april 2019 om 07:57
Denk dat Twente weinig kan doen als supporters op eigen houtje naar Amsterdam gaan.
Vind ik leuk
Bossie020 +6603
maandag 15 april 2019 om 08:29
En de winkels op de Arena Boulevard moeten dan dicht op de drukke vrijdagavond. Dat krijgen ze er niet meer door binnen de afgesproken termijn. Het blijft toch een risicoduel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:46
Klopt, alleen kan Ajax een eerste aanzet geven. Maar zoals Bossie020 aangeeft is dat nu waarschijnlijk te laat.
Almere heeft geen uitwijkmogelijkheid, Ajax wel.
De kans is groot dat vele Tukkers nu op eigen houtje gaan. Ook niet wenselijk.
Regels zijn regels maar ik hou er ook wel van om met elkaar mee te denken.
Vind ik leuk
imho +2365
maandag 15 april 2019 om 10:18
Precies dit. Het is nu natuurlijk gemakkelijk roepen naar Ajax. Maar de schuld ligt niet (volledig) bij Ajax. Toevalligerwijs heeft de club de beschikking over een stadion met een veel grotere capaciteit. Maar tegen bijna alle andere clubs hadden ze het met een handvol supporters moeten doen. De gemeente Amsterdam + politie zijn hierin een belangrijke rol. Die zien het niet zitten om dit evenement te begeleiden. ergens ook logische, want de stad Amsterdam heeft er niet veel aan, het is puur om de Twente supporters te plezieren. De kosten van de extra inzet en overlast wegen niet op tegen de voordelen van Amsterdam. Dan laten we de kosten welke Ajax nog moet maken (tegenover de mogelijke opbrengsten) nog maar even achterwege.

Natuurlijk is het jammer dat het zo moet gaan, maar wellicht dat er andere locaties zijn welke dit initiatief kunnen ontarmen. Ben wel benieuwd welke tegenreactie(s) dit weer te weeg gaat brengen. De post van Vak-P is ronduit dreigend, daar gaat vanuit de driehoek een tegenreactie op komen, waarbij het mogelijk alsnog gaat escaleren.... en tsja... naar wie gaat er dan weer gewezen worden?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:47
Kan me anders jong Ajax-jong psv nog herinneren, in de arena..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:33
Misschien hadden ze niet moeten degraderen dan. Nu weet je dat je in kleine stadionnetjes, of zelfs veredelde trainingsvelden speelt. Eigen schuld.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:15
Het is allemaal de schuld van Sparta , als die gisteren gewoon gewonnen hadden , had Twente waarschijnlijk thuis tegen AZ pas kampioen kunnen worden ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:33
Hasj coke pillen zo gaan wij vrijdag op pad 💪
Vind ik leuk
Speytuut +671
maandag 15 april 2019 om 07:34
Welkom terug tukkers jullie hooren ook gewoon in de ed 💪
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
maandag 15 april 2019 om 07:34
Omg, wat hoop ik op tien punten aftrek!
Vind ik leuk
Ozpo +785
maandag 15 april 2019 om 07:39
Goed verhaal wel. Kort en duidelijk. Jammer dat de reden ontbreekt dus op dit moment eigenlijk een nutteloze reactie voor iemand die niet eens zijn eigen clubje ge vermelden
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
maandag 15 april 2019 om 07:54
Reden is duizenden malen herkauwd hier, als je dat nu nog niet snapt zou ik een andere hobby zoeken.
Vind ik leuk
Quareck +7564
maandag 15 april 2019 om 07:57
In dat geval is psv alsnog kampioen van de eredivisie, aangezien Ajax vorige week ook een kinderfeestje met vuurwerk organiseerde met vuurwerk.
Vind ik leuk
Jordtt +1641
maandag 15 april 2019 om 08:01
Was het met of zonder vuurwerk?
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 08:43
Als je een kwartfinale een kinderfeestje noemt welk niveau tikt de PSV supporter dan aan?
Vind ik leuk
Quareck +7564
maandag 15 april 2019 om 12:38
Je snapt vast wat ik bedoel, denk je dat een promotie voor Twente niet hetzelfde voelt als een kwartfinale voor jullie? En als Twente punten aftrek verdient, dan Ajax ook. De bijeenkomst was verboden en ze gingen toch. Al moeten geen van beide clubs minpunten krijgen vanwege een feest hoor! Maar ik lees hier veel Ajacieden die het veroordelen en het vorige week nog goed praatten.
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 16:17
Ik veroordeel niks en vind Twente een mooie club met trouwe aanhang! Mooie kleur ook ! Een paar bestuurders die het verkloten doen daar niks aan af!!!
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 08:01
Hebben ze al punten aftrek, boetes en uitsluiting Europees voetbal voor gehad.
Als jij dat niet snapt ......................
Vind ik leuk
Ozpo +785
maandag 15 april 2019 om 08:14
Ben benieuwd wat dat dan is. Vertel het me eens. Of ga je nu iedereen napraten?
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
maandag 15 april 2019 om 08:01
Je naam zegt het al , poepwagen , of beter stront wagen.
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
maandag 15 april 2019 om 13:15
goh, origineel
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 11:25
Nou zeg! Ik zou zeggen stop een klysma in je achterste, flink leegknijpen, even laten inwerken en ik garandeer je, je schijt net zoveel poep als met deze opmerking en je Wagen is weer vol. Succes!
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
maandag 15 april 2019 om 13:15
Zal ik jou eens lekker in je bek schijten?
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 06:44
Dat mag jij proberen internet hool, wat een dramatisch fuguur ben jij zeg. Ik lach om gevallen zoals jij
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
woensdag 17 april 2019 om 07:48
Of heb je al poep, poep in je hoofd! Ken je klassiekers knul!
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 10:05
Mooie held op sokken dat je bent. Bah bah
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
woensdag 17 april 2019 om 10:46
Zou niet weten waarom, zou je rode bril eens afzetten en kijken wat erachter over blijft.
Vind ik leuk
M +215
maandag 15 april 2019 om 07:37
Als ze in de JC ArenA willen, zullen ze zel de kosten moeten betalen. Maar ergens zelf voor betalen is niet het sterke punt van Twente.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7611
maandag 15 april 2019 om 07:42
In Twente hebben ze aan de bouw van de arena mee betaald.....
Vind ik leuk
Sven! +2592
maandag 15 april 2019 om 08:06
En de Nederlandse belasting betalers betalen mee aan de mìljoenen die kwijt zijn gescholden aan Twente.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7611
maandag 15 april 2019 om 08:30
Niet direct, alleen gemeente Enschede. Gemeente Amsterdam was veel meer kwijt aan ajax.
Maar in de arena zit ook rijksoverheidsgeld....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:12
En de JC ArenA is dan weer geen eigendom van Ajax, dus die betalen netjes huur voor het gebruik van het stadion! En als Ajax het stadion al wil overnemen zullen ze daarvoor behoorlijk wat knaken moeten betalen! Dus wat is je punt in deze?
Vind ik leuk
J. Staatsen +7611
maandag 15 april 2019 om 09:25
Ajax betaalt huur, fc Twente rente en PSV weer pacht. Wat is je punt in deze ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:31
Ik heb geen punt, want reageer enkel op jouw bericht waarin je doet alsof Ajax het stadion cadeau heeft gekregen! Verder zal het me een reet roesten hoe clubs hun broek omhoog houden!! Zolang het voetbal maar een beetje om aan te gluren is!

En dat Twente niet in de ArenA mag aantreden heeft alles te maken met de kosten en veiligheidsoverwegingen die deze wedstrijd met zich meebrengen. Van mijn part hadden ze het stadion wel open gegooid. We moeten alleen niet doen alsof Ajax in deze slecht is.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:33]
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 07:57
Exact. Profiteren en frauderen, daar is Twente ‘groot’ mee geworden
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 08:02
Maar nog niet zo groot als die andere club die dat vaker en langer deed.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:35
Lol wat een onzin en Amsterdam is opgericht met de uitbuiting van slaven en koloniën.
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 16:23
Heel Nederland
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:45
Ajax en de fiod “vergeten”?
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 12:00
Maar Ajax heeft nog iets voor het Nederlandse voetbal betekent. Twente nooit.
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 07:07
Wat een lul ben jij zeg, domme nietsnut, paar klappen voor je kop moet je hebben .
Vind ik leuk
Jandieze +1193
woensdag 17 april 2019 om 07:43
Tukkers hebben meer moeite met de waarheid dan met inteelt.
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 12:49
Wie niet Toverbal???
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 08:09
Islamsterdam ... een grotere afvalput bestaat niet .. in alle opzichten onleefbaar ... je valt er over crimineel geimporteerd tuig, iedere dag negatief in het nieuws , en een groep tukkers die daar netjes hun feestje willen vieren zouden niet welkom zijn?
Vind ik leuk
AVDV +1631
maandag 15 april 2019 om 08:20
Dus het is de schuld van moslims?
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 08:22
Komt veel ellende van ja , van dat straattuig
Vind ik leuk
AVDV +1631
maandag 15 april 2019 om 09:45
Is wel makkelijk zo.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:21
Amsterdam is een hartstikke leuke stad , alleen jammer dat er Amsterdammers wonen ;-)
Draai het eens ff om pik , de gemeente Enschede zou ook niet blij zijn als Ajax bij Twente kampioen kan worden , en er duizenden Ajax supporters naar Enschede zouden komen .
Nederlandse burgermeesters zijn jankerds , London heeft 10 profclubs , dus elk weekend zijn daar 3 of meer voetbalwedstrijden .
Er is geen combi regeling in England , dus alle supporters komen op eigen vervoer .
Toch hoor ik de burgermeester van London nooit zeuren.
Vind ik leuk
M +215
maandag 15 april 2019 om 08:41
Ook als ze netjes hun feest willen vieren, is dat een verstoring van de openbare orde. En waarom kan dat niet in Enschede zelf?
In het complex van Jong Ajax is geen plek voor die supporters.
En Ajax sponsort niet de huur van de Arena. Dus blijf lekker thuis, scheelt de Twente supporters reiskosten en de gemeente Amsterdam politieinzet.
Als een andere club ergens anders kampioen kan worden, gaan de supporters die niet bij de wedstrijd zelf kunnen zijn ook niet naar die stad om daar te protesteren. Nee die gaan in hun eigen stad de kroeg in of naar een plein met een groot scherm, om te feesten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:47
Als je dat niet snapt ben je ook geen echte supporter.
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 12:58
Wat deden de ajaxsupporters in den Haag dan?
Vind ik leuk
M +215
woensdag 17 april 2019 om 13:28
Protesteren omdat ado niet het aantal kaarten volgens de knvb reglementen vrij geeft.
Dat is een andere discussie, niet vergelijkbaar met deze.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:45
Ik als Enschedeër vind Amsterdam een geweldige stad komen er geregeld.
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 06:48
Dat is fijn voor je kerel, waarom verhuis je niet naar Amsterdam?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:44
Betaald ajax ook de kosten voor het verzetten van Graafschap-Ajax?
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 13:26
Ben je nu echt zo dom? Of speel je het?

Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 12:52
Nee natuurlijk niet, ze vinden zich zo geweldig dat de Graafschap maar op moet draaien.voor de kosten.
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 12:49
Over een paar jaar is het stadion in ieder geval eigendom vanvan Twente. En je lult hoeveel poen heeft de gemeente in Ajax, direct of indirect gepompt? Behoorlijk wat. Maar hoop dat de graafschap de poot stijf houd nik verplaatsen gewoon volgens schema spelen. Dat doen ze in England ook . Klaar vind het knap van Ajax wat ze hebben bereikt hoor, maar vind dat ze ons ook behoorlijk hebben genaaid en dwarsgezeten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:40
Als Twente supporter ben ik tegen deze actie. Het brengt alleen maar rottigheid met zich mee en het stadion kom je toch niet in ( hooguit een enkeling). Als je een statement wilt maken blijf dan gewoon allemaal weg uit Amsterdam.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 08:05
Helemaal met je eens.
Toen dit een paar weken geleden ook al een issue was, zei ik dit ook.

Ik snap niet dat de supporters daar nog heen willen.
Verlies die wedstrijd gewoon joh.
Maandag erop is het stadion al uitverkocht (tegen jong AZ).
Dan is het toch veel mooier om kampioen te worden?
Nu krijg je alleen weer trammalant en heel Nederland keert zich weer tegen Twente.
Niet doen zeg ik.
Vind ik leuk
Bossie020 +6603
maandag 15 april 2019 om 08:36
Verstandige woorden, jongen. Al zou ik niet een duel expres gaan verliezen om die reden. Schermen in de stad is toch veel mooier, al las ik dat er een deel van de partijen niet mee wilde betalen en het daardoor waarschijnlijk geen doorgang kon vinden.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 09:16
Klopt, gemeente (logisch) en Twente (onlogisch) wilden niet meebetalen.
Waarschijnlijk omdat alle baten bij de horeca terecht zou komen.
Vind ik leuk
Bossie020 +6603
maandag 15 april 2019 om 11:04
Klootzakken toch, die horecauitbaters. Ze denken gewoon die schermen komen er wel. Anders moet Grolsch gewoon even wat schuiven. Dat verdienen ze dubbel en dwars terug.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 13:28
Dat niet alleen, dat je de vraag stelt is begrijpelijk maar accepteerd dan ook het antwoord.

Dat laatste lijkt een probleem te zijn en reageren ze een beetje als een klein kind dat zijn lolly niet krijgt.

Ik zou jong Twente opstellen;) hopen dat Sparta wel thuis geeft anders ben je nog kampioen ;)
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:26
Denk dat ''de intelligentia'' van Vak P niet eens in Amsterdam arriveren maar ergens bij Amersfoort hun moeder bellen ze te komen ophalen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:30]
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 12:56
Haha dat denk je werkelijk he lambal? Keerl neem andere naam,want jijbent geen echte Enscheder, gewoon ordinair meelopertje.hahaha zielig figuur
Vind ik leuk
RoEnsch +249
woensdag 17 april 2019 om 12:58
Keerl lul je weer dom... wedstrijd is afgelast door jullie groepje lamballen
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 april 2019 om 12:58]
Vind ik leuk
gustare +782
maandag 15 april 2019 om 07:43
Hoop dat ze die boeren direct weer de stad uitjagen.
Vind ik leuk
Jordtt +1641
maandag 15 april 2019 om 08:02
Snel zal het niet gaan, die tractoren houden altijd het verkeer op.
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 08:11
Genoeg crimineel tuig voorhanden in mislamsterdam , daar ligt het niet aan
Vind ik leuk
Bossie020 +6603
maandag 15 april 2019 om 11:05
Die komen niet op hun scooter naar Zuid-Oost. Ook niet voor Vak P.
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 08:44
We verdienen een hoop geld aan boeren in de vorm van dagjes mensen en hoeren bezoekers dus laat ze lekker komen
Vind ik leuk
SPRKY020 +1223
maandag 15 april 2019 om 09:51
letterlijk en figuurlijk.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:54
moest je dat van je moeder zeggen Dean Yayden?
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 10:12
Wat grappig
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:40
zonder boeren hadden ze in A.dam geen eten!
Vind ik leuk
gustare +782
maandag 15 april 2019 om 16:17
Hahaha, nee en zonder Amsterdam bewerkten de boeren in Twente de grond nog met de hand.
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
woensdag 17 april 2019 om 12:57
Nadat we deboel op stelten.hebben gezet, in die mooie stad van je.
Vind ik leuk
gustare +782
donderdag 18 april 2019 om 09:40
Kom maar gewoon hoor. Ik weet wel wat er dan gebeurt met de Tukkers.....
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
donderdag 18 april 2019 om 10:01
Wat moet er dan gebeuren volgens jou? Volgend jaar weer heerlijk naar Enschede he, toch een beetje angst tegenstander he? En jammer dat die Amsterdammers zich niet meer in de binnenstad vertonen.
Vind ik leuk
gustare +782
donderdag 18 april 2019 om 13:20
Joh, je weet toch zelf ook dat deze actie van Twente kansloos is? Ze willen dat Ajax overal voor opdraait, maar er zelf niets voor doen. En dat terwijl de club Twente meerdere jaren de gehele eredivisie bewust in de maling heeft genomen met allerlei financiele schijnconstructies. Natuurlijk begrijp ik dat de supporters daarvan balen. Maar daar zouden ze Twente op moeten aanspreken en niet Ajax of Amsterdam.
Maar helaas lopen er tussen de supporters van Twente (net als bij Ajax) ook een groep mafkezen tussen die niets liever doen dan rellen. Daar heb ik echt helemaal niets mee. Wat mij betreft zetten ze die sukkels allemaal bij elkaar met een groot hek er om heen zodat ze elkaar net zo lang in elkaar kunnen beuken totdat er nog maar één over is. Dan zijn de echte supporters tenminste van die gekken verlost.
Twente had gewoon hun eigen stadion open moeten stellen om op schermen te kijken en na het evt kampioenschap een groot feest organiseren. Maar wellicht hebben ze daar ook wel geen budget voor. Lijkt er op dat Twente het allemaal wel best vindt, zolang zij er zelf maar niets voor hoeven te doen. Het trieste is dat ze er nu feitelijk ook gewoon baat bij hebben doordat de wedstrijd tegen Ajax niet doorgaat. Nu kunnen ze tenminste in het eigen stadion kampioen worden. Volgens mij is dat jereinste competitievervalsing!
Vind ik leuk
Vak-DD +12928
maandag 15 april 2019 om 07:48
Laat ajax gewoon in enschede gaan spelen, probleem opgelost.
Vind ik leuk
Busk +2145
maandag 15 april 2019 om 09:34
Verdomd, zo'n simpele oplossing.
Iedereen ziet 'm over het hoofd.

Wat maakt het nu uit waar zo'n 'jong' elftal zijn wedstrijden afwerkt.
Kan net zo goed in Enschede zijn als de die arena niet vrij willen geven.
Vind ik leuk
DeanJayden +13708
maandag 15 april 2019 om 16:29
Arena ia gewoon te huur hoor
Vind ik leuk
Orphen89 +4025
maandag 15 april 2019 om 07:51
Als Twente supporters graag in Amsterdam willen kijken zie ik het probleem niet zo. Ajax en Twente hebben op zich helemaal geen slechte band met elkaar. Misschien dat de supporters vereniging van Ajax ze kan handje kan helpen met locatie enzo, dan is dat alleen maar goed voor de relatie.
Op de toekomst kunnen nou eenmaal maar 185 uitsupporters, daar verrander je niks aan en dat zijn gewoon gevolgen van in de KKD uitkomen dit seizoen, dat moet je accepteren.

Vier je feestje, dat kan ook best in Amsterdam. Hou het rustig en werk samen met de Ajax SV er is ook helemaal geen reden tot ongein tussen de partijen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 08:07
Mooi gezegt maar ik ben bang dat het toch uit de hand zal lopen door provocaties van beide kanten.

Liever heb ik dat Twente verliest en maandag in uitverkocht huis kampioen wordt.
Vind ik leuk
Scorpio82 +111
maandag 15 april 2019 om 10:29
Ik ben bang dat Sparta niet eens gaat winnen van Helmond Sport.
Ze sparen spelers, willen geen kaarten pakken en hebben de handdoek al in de ring gegooid. Ik denk dat, zonder Top Oss te kort te doen, dat dit gisteren ook meespeelde. Had Fräser min of meer ook al aangegeven.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 10:43
Maar dat is wel een groot risico als je de resterende wedstrijden spelers gaat sparen en geen geel oplopen.
Kan het zomaar zijn dat je geen wedstrijd meer wint tot de nacompetitie en of dat goed is voor het moraal?
Vind ik leuk
KCP +1469
maandag 15 april 2019 om 08:19
Nou ik wel en Ajax SV heeft geen moer te zeggen over Ajax supporters...
Vind ik leuk
Orphen89 +4025
maandag 15 april 2019 om 08:23
Ajax Supporters Vereniging heeft niks te zeggen over Ajax supporters?

Leg uit? en ook wat het probleem is met de twente supporters?
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 07:56
Het niveau waar Twente hoort??? Dat zou intrekking van de licentie zijn en lekker hoofdklasse amateurs spelen in die kneuzenregio van ze
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
maandag 15 april 2019 om 08:03
Zit je hoog he? Zit het je niet lekker dat we naar 1 jaar weer terug zijn???
Vind ik leuk
Wallyg +111
maandag 15 april 2019 om 08:26
Dat lijkt me ook het minste als je zoveel geld toegestoken krijgt van bv de gemeente het lijkt me sterk dat er ooit zoon arme club zo rijk het einde van het seizoen heeft weten te halen in de KKD
Vind ik leuk
Tukkerland +3696
maandag 15 april 2019 om 10:09
Mensen zoals jij komen alleen maar met bullshit redenen... Als we geen kampioen zouden worden zouden mensen zich afvragen hoe dat nou kan. Worden we kampioen en dan is het nog niet oké.
Vind ik leuk
Wallyg +111
maandag 15 april 2019 om 17:31
Met het meeste geld te besteden hebben van elke KKD dan lijkt het me zelfs een schande als je het niet haald !
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 08:11
Haha twente komt er weer aan , of jij het nu leuk vindt of niet
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 08:14
Liggen er zo weer af
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:13
Jandieze ben jij ook zo'n persoon van horen van. Ik heb gehoord en gelezen dat...…. heb je je verder verdiept in de onzin die geroepen en geschreven is. Daarnaast is Twente maximaal gestraft ( zelfs vaak buiten proportioneel en/of dubbel) en dat voor zaken die bij andere clubs niet eens bestraft zijn. Maar jij trekt de licentie maar lekker in.
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 11:40
Jandieze heeft zich lang in de kast verscholen gehouden, komt hij er weer uit, ziet hij Twente op 1 staan, roept weer wat om vervolgens weer zijn frustratie en ongeloof over zoveel onrecht van Twente naar hem uit te huilen in de kast. Tja, deze hater kennen wij zo langzamerhand wel.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 13:35
Twente hoort ED, het niveau van jouw bericht hoort daarin tegen in het Pieterbaan centrum, zal ze wel even bellen dat er 1 ontsnapt is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 07:58
Hup jong ajax hup
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:15
Als Twente supporter zou ik het niet erg vinden dat jong Ajax zou winnen, acht de kans zelfs groot. die 3 punten die nog nodig zijn pakken we heus wel ( anders verspeelt SPARTA nog wel enkele punten)
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 11:41
En nu naar school jongen!
Vind ik leuk
markie +3201
maandag 15 april 2019 om 07:58
Hoop dat ze met 3 0 naar huis worden gestuurd. Wat denken ze wel niet? Een grote club te zijn? Volgend seizoen degradatie voetbal spelen
Vind ik leuk
Ikke1964 +108
maandag 15 april 2019 om 08:03
Haha Markie, schone luier om en stil.
Vind ik leuk
markie +3201
maandag 15 april 2019 om 12:30
Waarheid is hard.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 08:08
Gek hè, ik als Twente supporter hoop ook dat Twente verliest.
Moet Sparta wel winnen anders zijn ze alsnog kampioen.

Nee 100.000 liever maandag kampioen worden
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:28
Lol markie dubbel genaaid in eigen huis.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
maandag 15 april 2019 om 08:02
Tukkertjes zullen gewoon op het station worden tegengehouden.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8065
maandag 15 april 2019 om 08:09
En wat is dan de reden?
Houden jullie ook de groepen Chinesen of zo tegen?
Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 08:13
Dan zij zij de enigen ... al het crimineel import tuig wordt namelijk hartelijk welkom geheten
Vind ik leuk
Eddy T67 +2555
maandag 15 april 2019 om 08:05
Begrijpelijk als je club kampioen kan worden. Zou het geen optie kunnen zijn deze wedstrijd in de Arena te spelen?
Vind ik leuk
KCP +1469
maandag 15 april 2019 om 08:13
Nope
Vind ik leuk
Jordtt +1641
maandag 15 april 2019 om 08:06
Wat een belachelijke actie. Ga je eigen stad afbreken ofzo. Die gemeente hoort schermen op te hangen toch?! Hebben ze keer een sportief succes uit dat gemeentegeld....daarnaast heeft Twente niks te willen over het stadion. Als ze in eredivisie waren gebleven, hadden ze geen wedstrijdjes op de Toekomst hoeven spelen... Maar raad eens.. Dit is de KKD... Ajax is toch gekke henkie niet om totaal onnodig kosten te gaan maken omdat er misschien een kampioenswedstrijd aankomt. Bovendien is dat competitievervalsing, waar Jong Ajax altijd van wordt beschuldigd. De ene club moet een gezapig wedstrijdje op de Toekomst spelen (man wat zijn die wedstrijden verschrikkelijk) , en de ander mag in de grote arena met de eigen fans erachter.... Niet eerlijk toch?
Vind ik leuk
AVDV +1631
maandag 15 april 2019 om 08:23
Stad slopen doen Ajacieden en Feyenoorders wel.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:16
Haha zie die Amsterdammertjes ineens bang zijn. Maak je geen zorgen de meeste 'Tukkers zijn nette mensen die vooral op een ludieke wijze willen laten zien dat ze het niet eens zijn in zo'n klein uitvak te moeten spelen geen achterlijke Feyenoord tokkies die in Rome een eeuwenoude fontijn vandaliseren.
Vind ik leuk
Jordtt +1641
maandag 15 april 2019 om 10:18
Ik ben geen Amsterdammer, laat staan een verkleining daarvan. Ze hebben gewoon geen grond om het niet met de gang van zaken eens te zijn.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 11:38
Ach Vak P elke club heeft zo zijn groepje relschoppers dat meent voor de rest te moeten spreken.
Vind ik leuk
Optelsom +810
maandag 15 april 2019 om 08:07
Gelijk hebben ze, de supporters
Vind ik leuk
Smithsonian +45244
maandag 15 april 2019 om 08:09
Nou fc kwijtgescholden komt langs, gezellig.
Vind ik leuk
KCP +1469
maandag 15 april 2019 om 08:12
Fc staatsteun krijgt nog een tik van de EU
Vind ik leuk
Kaar +4308
maandag 15 april 2019 om 08:17
Leuk voor de spelers om de wedstrijd te boycotten. Worden ze kampioen en zit er geen enkele supporter van ze, echt een top idee.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:21
Hadden ze niet moeten degraderen dan hadden ze dat probleem ook niet gehad. Wel knap hoor kampioen worden in de kkd!
Vind ik leuk
Wallyg +111
maandag 15 april 2019 om 08:35
Kan elke club worden dat miljoenen krijgt van de gemeente !
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:34
Laat ze toch thuis spelen probleem opgelost
Vind ik leuk
De Kleine +200
maandag 15 april 2019 om 08:40
Begrijpt nu iedereen waarom die jong elftallen niet thuis horen in de KKD ze moeten verplicht worden ook hun thuiswedstrijden in hun eigen stadion te spelen en niet op een ander veld
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 13:44
Ze spelen in hun stadion, De Toekomst is namelijk het officiele thuisbasis van Jong Ajax en voldoet aan alle regels en voorschriften en hebben een hogere persentage voor uit supporters dan moet.

Vind ik leuk
aartstyle +2038
maandag 15 april 2019 om 08:50
Van spelen om de titel in de amsterdam arena naar een slappe op de toekomst Entrada.
Vind ik leuk
Sebasje +475
maandag 15 april 2019 om 08:58
Gewoon in het stadion van Volendam spelen of in Emmen of zo. Een beetje meedenken, Ajax: een goede kans om sympathie te kweken voor de jong-teams in de KKD.
Vind ik leuk
yuuup +11196
maandag 15 april 2019 om 09:01
Dan rest de burgemeester niet veel meer dan deze wedstrijd te verbieden.
Vind ik leuk
R3knoj +161
maandag 15 april 2019 om 09:04
Als het uit de hand loopt gewoon straffen met puntenaftrek!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:33
wat kan Twente er aan doen dat er zich fan noemende mensen naar Amsterdam afreizen. Daar is Twente niet verantwoordelijk voor!
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:55
Wordt Sparta toch nog kampioen.
Vind ik leuk
Nicholas +126
maandag 15 april 2019 om 09:06
Probleem wordt opgelost door een goed getimed "kapot bovenleidingje" van de NS. Kunnen ze de wedstrijd lekker op hun telefoon kijken
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:13
Er zijn verschillende wegen die naar Amsterdam leiden Sint Nicholas. Zelfs die op een wit paard.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:10
De burgemeester van Amsterdam groenlinks activiste Femke Halsema is opgegroeid in Enschede en is vreselijke gepest om haar eigenaardige accent en heeft een enorme aversie tegenover deze stad. Ze heeft met haar waterkanonen tegenover de plaatselijke bevolking al laten zien waartoe een linkse communist in staat laat staan tegen ''buitenlanders'' die haar stad willen innemen. Amsterdam haalt haar rode hamer en sikkel vlag van stal let maar op.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:54
Femke is de meest slechtste burgermeester die Amsterdam ooit heeft gehad. Ze heeft zich behoorlijk omhoog gen**kt anders had ze dit baantje nooit gehad.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 10:46
Jammer voor Amsterdam opsich kom ik er regelmatig met veel plezier.
Vind ik leuk
roma1900 +674
maandag 15 april 2019 om 09:11
leuk jo nog zo gemeente clubje
Vind ik leuk
Importbrabo +2464
maandag 15 april 2019 om 09:30
Gewoon vooraf de sanctie opleggen van 15 minpunten wanneer ze inderdaad massaal Amsterdam betreden. Het is ook de verantwoordelijkheid van Twente als club om die doorgesnoven vakpeejers in toom te houden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:37
Hoeveel punten aftrek krijgt Ajax dan. Kijk maar eens naar al die onderzoeken door de UEFA tegen Ajax supporters. Waren het niet de Ajax supporters die een demonstratie in Den Haag organiseerden omdat ze niet naar de wedstrijd mochten? Zie je maar weer Ajax mag het en de anderen moeten bestraft worden.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:52
Gevalletje huilie huilie. zakdoekje kwijt?
Vind ik leuk
Scorpio82 +111
maandag 15 april 2019 om 10:32
Heb je het nou over die demonstrerende Ajax supporters? ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:19
Scorpio ja dat bedoel ik. Of ze gaan demonstreren of ze gaan naar de rechter omdat zij vinden dat de kaartjes bij Twente te duur zijn en ga zo nog maar even door. Wat de Twente supporters nu willen doen ( ben ik op tegen) kan je vergelijken met demonstreren!
Vind ik leuk
Scorpio82 +111
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Ik ga zelf ook niet naar Amsterdam. Ik kijk liever de wedstrijd onder het genot van een biertje die ik op kan drinken dan dat die om mijn oren vliegen :)
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 13:49
Ze zouden Ajax 100 punten moet aftrekken als een Ajax supporter een handgranaat bij een supporters home achterlaten.

Vind ik leuk
De Haan +698
maandag 15 april 2019 om 09:31
Als ze niet gedegradeerd waren hadden ze tegen ajax1 in het stadion kunnen spelen. Niet zo miepen.
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 09:40
Schijnt dat groenlinks extremiste Femke Halsema bij wijze van tegemoetkoming de letters I Enschede op het museumplein plaatst.
Vind ik leuk
Roodbergen +10242
maandag 15 april 2019 om 09:40
Vak. P staat boven iedereen, tenminste dat denken ze. Ik verwacht nog wel wat confrontaties, zal weer mooie reclame worden voor Twente.
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 09:50
Die wedstrijd wordt gestaakt. Dat gaat de verkeerde kant op. Rellen tot gevolg. Gooi de Arena open en laat daar de westrijd spelen. Dit zorgt voor rust en neemt de kans op rellen gelijk af.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:51
die gasten doen er ook echt alles aan om een slecht imago te houden. Dat ze gewoon lekker in de juup blijven. Mogen ze volgend jaar lekker naar ons gezellige uitvak.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:23
Naccer in Mokum zou jij niet bij de kampioenswedstrijd van jouw club willen zijn. Ik was er bij toen we bij jullie kampioen werden, dat is een hele beleving vooral als je al 50 jaar supporter van de club bent. In NL zijn het steeds dezelfde die kampioen worden dus als je het een keer kunt worden dan wil je daar graag bij zijn. Maar in Amsterdam zien ze me niet.
Vind ik leuk
Blac-ca +615
maandag 15 april 2019 om 09:59
Hahahahahahha,het wordt leuk in Amsterdam en omstreken hahahahahahaha
Vind ik leuk
Nightcrawler +6166
maandag 15 april 2019 om 10:02
Zet de waterkanonnen maar vast weer klaar
Vind ik leuk
Pds010 +1465
maandag 15 april 2019 om 10:04
Vak Pep on tour..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:23
Leve Ajax en de KNVB, dat wisten ze al weken van tevoren. Hadden ze alle tijd om wat te regelen zodat het geen zooitje zal worden in Amsterdam.
Waarom Wel Ajax helpen met wedstrijden verplaatsen en nu kan ineens niets??
Vind ik leuk
Scorpio82 +111
maandag 15 april 2019 om 10:34
En nu is Ajax bezig met de gemeente om eventueel de wedstrijd wel in de Arena te laten spelen.
Beetje jammer dat dit niet eerder al geprobeerd werd, had een hoop discussie kunnen voorkomen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:41
De Arena is voor eredivisie clubs ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:41
Kan me anders jong Ajax-jong Psv herinneren, in de Arena
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:05
Goed van je!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:06
Ik niet namelijk..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:44
Omdat ze het inlevingsvermogen van een dood paard hebben.

De grote ikke,ikke en de rest kan stikke show in Mokum.

Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 13:56
Ho,ho we praten hier niet over Escharke of Richtersbleek hoor.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:00
Klopt, gaat over Ajax.

Als je nou populair wil doen,doe het dan goed:

Het is Eschermark
Het is Rigtersbleek.


Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 14:03
Nee hoor het gaat over de kleuters van vak p die hun zin niet krijgen en maar blijven huilen.

Schrijf je dat zo, maakt mij niet uit hoor die achterstands wijkjes interesseren mij toch niet zoveel, woon nog liever Noordijk dan daar.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:11
Hou dan lekker je mond dicht en praat waar je verstand van hebt.

Dus je komt ook vrijdag? Tegen die kleutertjes kun je wel op toch?
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 14:20
Zou jij eens moeten doen, jouw vergelijkingen is de spijker verder mislaan dan dat er kilometers tussen Londen en Hong kong zitten.

Ik heb 90% van leven in de omgeving van Enschede gewoond, ken de stad de steden en dorpjes er omheen, net als de supporters. Dus weet wel waar ik over praat een schrijffout doet daar niks aan af.


Maar blijf maar lekker huilen en wijzen dat kun je heel goed dus blijf dat vooral doen.
Vind ik leuk
Procruijf +99
maandag 15 april 2019 om 10:32
Haha jankerds, als ze zonodig in de arena willen spelen hadden ze maar niet moeten degraderen ! 😂😭
Vind ik leuk
Caroburg +72
maandag 15 april 2019 om 10:38
Waarom niet net zo als in Volendam waar de burgemeester wel meedenkt. De hele korte kant was voor de twente supporters. 1400 man. Kan er dan op de toekomst niet 1 lange kant voor de twente supporters komen. De andere kant dan voor de ajaxieden. Kunnen er in iedergeval meer twente supporters mee dan die 185.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:48
Ze willen gewoon niet meedenken, denken alleen asn zichzelf.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:40
blaffende honden he🙈
Vind ik leuk
klapstok +124
maandag 15 april 2019 om 11:02
Hopelijk gaat dat goed. Het lijkt me dat de club i.v.m. de huidige imageproblemen niet zit te wachten op nog meer negatieve berichten omdat de harde kern zich niet kan gedragen.

Ik moet het ook nog zien hoor, of Twente daar gaat winnen. Ze zijn slecht in vorm en de vorige wedstrijd tegen Jong Ajax was een drama.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:04
Hoop op promotie van Twente. Zo'n mooie club hoort in de Eredivisie. Het is jullie gegund Tukkers!
Vind ik leuk
Tilbo1896 +406
maandag 15 april 2019 om 11:28
Niet slim van twente om naar a'dam te gaan zonder kaart ! Of het word knokken, of tikkertje met de politie !
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:53
denk dat femke de wedstrijd verbied,en dan hoop ik dat sparta verliest kunnen ze eigen stad afbreken
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 12:46
Het vervelendste van het verhaal is dat de Twente supporters gewoon hun club kampioen willen zien worden. Is dat nou zo vreemd?
Er ontstaat gelijk een hele toestand op internet, hooligans, vechtpartijen etc. etc.
Twente supporters willen gewoon graag deze wedstrijd bijwonen, niets meer, niets minder. Waarom rotzooi trappen om een feestje hopelijk te vieren. Dat wil niemand, alleen lui welke er op uit zijn.
Naar de bekerfinale in Rotterdam gingen we met 30.000 man, dat willen we ook tegen Jong Ajax. Gewoon! Moet kunnen toch!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 14:00
Je kunt het vragen, niet verlangen toch?

Jong Ajax speelt op de toekomst, dat is de locatie helaas dus niet de Arena voor deze wedstrijd.

Dat je het als Twente supporter wil snap ik, iedereen wel denk ik.

Maar er zit meer en komt meer bij kijken dan alleen het poortje open gooien alleen daar lijkt Vak P geen interesse in te hebben en willen alleen hun zin krijgen.

Normaal zou het zeker geen probleem geven maar een aantal Twente supporters maken het nu ook 100x groter dan nodig.
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 14:29
Daar heb je wel een punt Donnygo, waarschijnlijk wanneer alle supportersverenigingen samen waren opgetrokken, had het anders geklonken. Vak P heeft nu eenmaal een eigen geluid. Het is de toon welke de muziek maakt. Tja en soms moet je even een toontje lager spelen.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 14:36
Dat muziek maken kunnen ze goed net als spandoeken ;)


Ja helaas slaan ze hier de plank mis, accepteer het antwoord( welke binnen regelementen is)

Ja maar waarom ook niet rustig op de achtergrond kijken naar een eventuele oplossing ipv alleen maar schreeuwen in de media.

Ik vind het gewoon jammer. Kan er niks gedaan worden op het Rutbeek ofzo, al zal Pasen daar wel voor ploblemen zorgen.
Vind ik leuk
Oale grond +1414
maandag 15 april 2019 om 17:15
Begreep dat de vvriendenkring eventueel grote schermen wil plaatsen in overleg met Twente in de Veste. Kan Twente een leuke catering draaien en een kleine entreeprijs vragen. Lijkt mij de beste optie.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 17:31
Kijk dat zou echt geweldig zijn voor een goede vrijdag avond (dubbel ;) )

Daar zal niemand een probleem mee hebben neem ik aan, zoiets zou ik dus eerst proberen te regelen voordat ik verzoeken plaats bij een ander, en dit is iets wat bij Twente past net als in de stad grote schermen met meerdere kroegen regelen.

Begrijp wel dat dit weekend wat klote is in verband met eventuele paas activiteiten.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1508
maandag 15 april 2019 om 13:10
Dan zet de acab weer waterkanon in🤪
Vind ik leuk
Arbee +2613
maandag 15 april 2019 om 13:28
Die gasten van Vak-P sporen echt niet. Ik hoop dat de gemeente Amsterdam haar waterkanonnen weer van stal haalt en iedereen zonder kaartje die zich ook maar enigszins misdraagt een goed nat pak geeft.

Ik snap best dat het vervelend is dat je Twente dan niet live kampioen kan zien worden, maar dat is geen reden om je te misdragen en als een stel hooligans alsnog naar de Toekomst te komen
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 13:30]
Vind ik leuk
RoEnsch +249
maandag 15 april 2019 om 21:45
Veel Twentefans ergeren zich al jaren aan het wantstalelijke gedrag van dat groepje ….en er lopen niet de snuggerste personen rond.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:09
Laat ze maar eens kennis maken met Femke.
Vind ik leuk
Joris w +1
maandag 15 april 2019 om 14:28
Arrogant crimineel clubje. Heeft geen recht van spreken. Had licentie allang kwijt moeten zijn. Oprotten uit het betaald voetbal!!!
Vind ik leuk
Jandieze +1193
maandag 15 april 2019 om 15:53
Goeie actie van ajax. Ben je niet een beetje bezig om het imago van het voetbal op te krikken, promoveert FC Inteelt met dat gruwelijk domme publiek van ze. Om je kapot te schamen, zoveel fake 'zie ons hardcore zijn' kom je ze nergens tegen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:04
Politie moet het waterkanon thuis houden en gewoon met scherp schieten....... Mafketels
Vind ik leuk
VoorMokum +91
maandag 15 april 2019 om 16:28
Doe dat lekker in je eigen stad.
Vind ik leuk
Liwwadder +3945
maandag 15 april 2019 om 16:49
Ha! Dat wordt dus een lekkere bende in Amsterdam..maarja dat willen jullie toch graag omdat Ajax niet meewerkt aan jullie verzoek. Jong Ajax speelt niet in de J.C.Arena dat weet iedereen. En zie eerst maar eens te winnen en Sparta gaat van Helmond thuis verliezen??...haha!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:50]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:48
Hahaha, mooi!! Hoop dat ze kampioen worden in Amsterdam!!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:48]
Vind ik leuk
Farmer +15016
dinsdag 16 april 2019 om 15:50
Twente moet niet zo zeuren. De Toekomst heeft niet meer capaciteit.

Verzoek de Gemeente Enschede tot het plaatsen van Megaschermen en kijk die wedstrijd met zn allen líve in Enschede. Ook een veel betere opsteker voor de lokale bedrijvigheid(hint: sponsors lokken voor aankomend seizoen?).

Grolsch zal bv sneller geneigd zijn een extra duit in het sponsor-zakje te doen als ze 'exclusief het Bier mogen leveren op het Kampioensfeest'. Paar grote reclameborden op hun stands dr bij... Das gewoon 'slim zaken doen'.

Zorg dat die 185 man naar Amsterdam zo snel mogelijk(met de spelersbus)weer terug zijn en bouw gewoon een feest daar!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws