Ajax maakt betere indruk op Jansen dan PSV: Dat is een groot verschil

Ajax maakt betere indruk op Jansen dan PSV: "Dat is een groot verschil"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 08:26ma 15-04-2019 om 08:26

Ajax speelt beter voetbal dan PSV. Dat stelt FC Emmen-aanvoerder Anco Jansen bij VTBL. Theo Janssen is ook niet te spreken over het huidige spel van de Eindhovense ploeg.

"Ik vind dat PSV in de tweede seizoenshelft stukken minder speelt. Dat lijkt me gewoon duidelijk", aldus Jansen bij VTBL. "Ajax is over het hele seizoen echt heel goed. Als je ziet wat die doen, niet alleen in balbezit, maar ook in balverlies... Op elk niveau zijn ze zó goed. Dat is een groot verschil met PSV. Ajax heeft overal op het veld druk op de bal. Dat zie ik bij PSV stukken minder."

Janssen is kritisch op trainer Mark van Bommel. "Hij voert weer een paar wissels door tegen De Graafschap. Ik vind het raar dat je in zo'n cruciale fase nog steeds aan het wisselen bent, dat je niet weet hoe je wilt spelen op het middenveld. Ik snap het niet. PSV is alleen maar minder gaan voetballen, terwijl ze volgens de trainer beter zijn geworden." Cynisch: "Het is alleen jammer dat wij niet zien."

Poll

Wie wordt kampioen: Ajax of PSV?

(14067 stemmen)

Plaats een reactie

Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:30
Afbraak voetbal
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:31
Anti voetbal zelfs
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:32
Korfbal kijken is zelfs een verademing
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:36
Geen voetbal
Vind ik leuk
MG MG +541
maandag 15 april 2019 om 08:37
Allemaal vrij overdreven. Ajax en Psv zijn beiden slecht uit de winterstop gekomen. Ajax heeft vrij snel de draad weer kunnen oppakken en Psv is er in blijven hangen en zoekt nu hopeloos weer naar die vorm. De opmerking anti voetbal en afbraak voetbal dan ben je vrij snel weer vergeten dat voor de winterstop door beide teams top werd gevoetbald en ben je alleen op zoek naar likes.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:43
Wat koop ik voor likes? Het lijkt gewoon nergens op, ook voor de winterstop was PSV niet veel soeps.. Alleen scoorde Lucky PSV in de 94ste minuut. #fortuna#groningen#zwolle
Vind ik leuk
MG MG +541
maandag 15 april 2019 om 08:55
Zeker niet. Je ziet wat je wil zien. Daar zaten geen wedstrijden bij waar ze niet overduidelijk de overhand hadden. Dat dan de treffer uiteindelijk laat in de wedstrijd valt kan je geluk noemen maar dat kan je ook een kwaliteit noemen. Door blijven gaan tot de laatste minuut en vertrouwen houden. Zo zijn er ook dramatische wedstrijden van Ajax, Feyenoord en AZ geweest.
Je krijgt nu met tegenstanders te maken die beter weten hoe ze je moeten aanpakken. De Graafschap deed dat gisteren vooral de eerste helft erg goed.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:58]
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:59
Vroeger noemde we het Lucky Ajax als Ajax op het laatste moment scoorde, tegenwoordig is het een kwaliteit!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:11
😂Goud😂😂
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 09:40
Ach. Je noemt er nu drie op, waarbij Groningen 'gewoon' in de 85e minuut gescoord werd en je er bij vergeet te vermelden dat Ajax uit bij VVV zwijnde door een VAR pingel in de 89e minuut...

Je ziet wat je wil zien. PSV en Ajax speelden beide prima in de eerste competitiehelft, waarbij PSV iets minder diepe dalen kende dan Ajax (Heracles en PSV). PSV is slechter uit de winterstop gekomen en speelt nu inderdaad erg slecht. Dat heeft ze al wat puntverlies opgeleverd. Aan de andere kant sta je er nog steeds bij en is de druk op beide ploegen groot om geen misstap meer te maken. Maar, op basis van de meningen van de kenners aan het begin van dit seizoen, volgens wie de titel van Ajax slechts een kwestie van tijd zou zijn, doen we het dus helemaal niet zo slecht. Met nog 4 wedstrijden te gaan, kan het nog twee kanten op vallen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:35
Gesproken over het hele seizoen (incl de CL ) kun je concluderen dat Ajax echt veel beter is dan PSV. Op elke positie staat een betere speler.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
maandag 15 april 2019 om 09:09
Ik denk dat jij ziet wat je wilt zien..ik ben het eens dat psv beter was voor de winterstop maar ze hebben ook toen heel vaak erg veel mazzel gehad..alleen hebben ze toen ook een paar hele goeie wedstrijden gespeeld..na de winterstop is het bijna alleen maar echt slecht..en dat is bij Ajax niet het geval die hebben een aantal slechte wedstrijden gespeeld en dat heb je elk seizoen wel eens..maar verder is het gewoon heel erg goed ..
Vind ik leuk
Cappie +8019
maandag 15 april 2019 om 10:07
Voor de winterstop speelde PSV beter voetbal dan Ajax.
En van de drie wedstrijden die jij noemt was er 1 doelpunt in de 93e minuut. De rest in reguliere speeltijd. En dat argument mag sowieso wel eens in de prullenbak, blijkbaar mag je na een bepaalde minuut niet meer scoren? Heeft niets, maar dan ook echt helemaal niets met geluk te maken. Het is geluk als je bijvoorbeeld in de 31e minuut op goal schiet en de bal van richting wordt veranderd en het daardoor een doelpunt wordt.
Vind ik leuk
DeanJayden +13814
maandag 15 april 2019 om 08:49
Je wuift de helft van een seizoen even weg en staaft je mening op de eerste helft? Sowieso gaat PSV mijn inziens al slecht vanaf Groningen eerste seizoens helft
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:56
Wat een reactie.

Sorry maar die eet ik op, t ging al veel langer niet goed met PSV, werd alleen ge👹 door de uitslagen.

Hap, slik, weg. 😜
Vind ik leuk
VoorMokum +94
maandag 15 april 2019 om 09:09
Hoe wil je het dan noemen? Wil je zeggen dat psv goed voetbal speelt?
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 09:44
Nee. Dat zeggen we ook niet. Maar zo slecht als velen het willen doen laten geloven was het ook niet. Zeker niet voor de winterstop. Vanaf januari hebben we idd geen recht van spreken.

Maar ik kan me hier ook wat reacties herinneren na Heracles - Ajax of Feyenoord - Ajax. Toen moesten er ook koppen rollen. En ik snap wel dat dat in emotie geroepen wordt. Maar nogmaals, aan het begin van het seizoen was Ajax de gedoodverfde favoriet en zou de rest op afstand volgen. Dat liep toch anders, mede ook omdat PSV een taaie ploeg bleek, die ook mindere wedstrijden over de streep trok.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:33
Nee t is op dit moment geen goed voetbal,maar PSV afkraken vind ik wel erg goedkoop.
Buiten dat draaien ze nog gewoon mee voor de titel.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:35
Deze aanvoerder refereert aan een uitspraak van van Bommel net na de winterstop. Beetje goedkoop om daar nu pas op in te haken als iedereen ziet dat psv beduidend minder goed speelt.als in de 1e helft. Ook wij als PSVers zijn niet blind.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:37
Schijnbaar lucht op voor ze.
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 08:38
Blijkbaar toch wel een beetje, want je zie niet dat Theo Janssen dit heeft gezegd en niet Anco Jansen
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:36
Klopt ze draaien mee dankzij de knvb! Tuimelaar Lozano kan de prijs schwalbe koning van het jaar in ontvangst nemen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:38
KNVB?
Gelukkig hebben jullie die nooit mee.hou toch op aub.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:47
Gelukkig speelt erbij Ajax geen speler met een stervende zwaan act mee, maar wordt er door mooi aanvallend voetbal de doelpunten gescoord.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:48
Mooie goals,wedstrijd tegen psv gemist bv,een eigen goal en een penalty.
Erg mooi idd,maar goed ik kan hier helemaal niets mee.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:51
Koekoek eigen goal! Gisteren bijna weer door de heer Schaawb..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:53
Is dat alles wat je daarop te melden hebt?
Dan ga een ander vervelen aub.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:57
Gotsie, zit diep merk ik!
Valt ook weinig plezier te beleven als Pisvee supporter.. uit de beker, Europees niks gepresteerd..
Dag in dag uit pronken dat ze 1ste stonden.. en nu met lege handen en met afbraak voetbal op tv! Volgend seizoen beter.. Koekoek!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:00
Jazeker,jullie zijn al kampioen.
Wat een reacties zeg,beetje van kinderlijk niveau.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:10
Pisvee ????
Veel plezier dadelijk in groep 5 bij jufrouw Ann ie knul ....
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 09:11
Zit jij nog in groep 5? Wel doe haar de groeten dan! Want je zult wel slecht hebben geslapen met zulks mooi voetbal!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:13
Ik ben niet voor PSV knulletje , en als ik naar jouw Nederlands kijk , is groep 5 voorlopig nog te hoog gegrepen voor jou .
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 09:15
Oké dan knulletje, je weet de komma goed te plaatsen.😂 BTW: Annie of Ann nie?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:16]
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 09:49
Komma? Zoiets heer een spatie, lul.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 09:52
Dan nog is ie verkeerd geplaatst, struisvogel!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:28
laat gaan,dat ik er ook op in ben gegaan is zinloos,had t kunnen weten.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 09:38
Zo ist maar net! Nu even van den Haag winnen en staat PSV weer bovenaan!
Vind ik leuk
benny-boys +2058
maandag 15 april 2019 om 09:33
En dan hier reageren als ze in het Zuiden Ajax anders noemen met je Pisvee.
Dan doet het tóch nog steeds zeer die 4 jaar.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 09:49
Pisvee? Kleuter. Na vier jaar komt er ook weer één onder zijn steen vandaan. Treurnicht.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 09:51
Excuseer, ik ben voor geen enkel Nederlandse club.

Mag ik jou een kleuter vinden? Ja dat mag ik.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 08:41
Die heb je mee en die heb je tegen, maar het moge duidelijk zijn dat PSV de laatste 2 wedstrijden niet mag mopperen.

Lozano is verschrikkelijk en die krijgt alles mee, onbegrijpelijk in mijn ogen. Deze week was iets minder onterecht dan vorige week, maar die van vorige week was gewoon helemaal belachelijk natuurlijk. Deze week ook, je ziet hem al weer vallen voordat hij überhaupt geraakt wordt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:43
Tuurlijk,alleen komen met iets wat ff uitkomt,kijk t eens over t hele jaar aan.Uiteindelijk heeft Psv als Ajax soms de Var mee en soms tegen.
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 08:45
Lees jij wel alles? of lees jij alleen wat je wilt lezen?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:53
Ik lees alles en lees vooral reacties van een erg hoog Ajax gehalte alweer in een Psv topic.Niet erg aangezien hier meer dan de helft Ajax supporter is.
Huilen over Lozano en de Var ,terwijl de Var Ajax al voldoende heeft geholpen dit jaar.
Nee sorry ik doe daar niet aan mee reacties neerzetten met een club bril.
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 11:32
Je lijdt echt aan een ernstige vorm van selectieve perceptie.
Je leest ook niet goed. Ik huil niet. Sterker nog, ik open met:

Die heb je mee en die heb je tegen.

Als je wel leest, heb je blijkbaar een probleem met begrijpend lezen. Wellicht zit je qua denken op hetzelfde niveau als Schwaab en Dumfries

Maar best irritant hè die reacties van die Ajacieden, denk je niet dat jullie met het arrogante gedrag het zelf over je af hebben geroepen? Met je grote waffel de afgelopen maanden?

Ik vind mensen nog mild, sterker nog ik vind mezelf ook wel erg mild. Ik vind het bijna zielig voor jullie worden.


Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:35
Ik met me grote waffel?
Als er een is die niet kan lezen ben je t zelf wel .
En liever denk niveau van Swaap/Dumbfries dan een stoeptegel.
En zielig is als je al 5 jaar roept de beste te zijn en nog steeds niet weet of je de beste word.
Dat horen we al 5 jaar met je grote waffel.
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 12:48
Hahahaha, kijk dan zelf. Wat een figuur ben je ook.

1. Het zijn 4 seizoenen.

2. De beste zijn, wil niet persé zeggen dat je ook het beste presteert. Dat zijn 2 verschillende dingen.

3. Je gaat blind uit van het feit dat ik dit al 5 jaar roep, omdat vele Ajax supporters dit wel doen. Ik kan je zo vertellen, dat is bij mij niet alle jaren zo geweest. Ik ben daarin zeer realistisch.

4. Het denkniveau van Schwaab en een Stoeptegel ligt nagenoeg gelijk schat ik zo in.

5. Ik heb jou, letterlijk hier de laatste maanden arrogante uitspraken zien doen van enige grootheidswaanzin.

Kortom, ik baseer mijn mening dat jij een grote waffel heb op feiten uit de opmerkingen op het forum. De opmerkingen van jou persoonlijk.

Dus je kunt wel lullen over wij of ons of wat dan ook, maar daarmee heb je het niet over mij. Je generalisatie raakt mij voor geen meter in dat opzicht.

Ik snap dat je teleurgesteld bent en beledigd, maar hey maak je niet druk man. Het is maar een spelletje en er kan er elk jaar maar 1 kampioen worden.

afgelopen 2 jaar waren jullie het, daarvoor Feyenoord, daarvoor 4 jaar wij en wie het dit jaar gaat worden is nog even afwachten.

Veranderd je leven er nou daadwerkelijk van? Of wij kampioen worden of niet?

Maak je dan ook niet zo druk man, is zonde van je energie. Energie die je beter kunt steken in je ontwikkeling, geloof me.

Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:56
Je spreekt me persoonlijk aan,Je roept maar wat zoals altijd.
Sta je om bekend en dat zeggen medefans zelfs over jou.
Je kan niets slechts over me zeggen want wat je nu doet is gissen.
Laat eens een voorbeeld zien dan,nee heb je niet omdat je maar wat loopt te roepen zoals je altijd doet.Ik toon respect alleen jij ziet dat niet en wil dat ook niet zien.Genoeg topics die ik je als voorbeeld kan laten zien.
Dat ik in jou ogen miss een grote waffel heb is niks vergeleken dan met die van jou.verschil is jij hebt leugens nodig om jezelf zeker te laten overkomen en zelfs daar sta je ook al bekend om.Je hoeft mij niets te vertellen en mij proberen iets aan te praten wat niet zo is.Ik kan en doe daar helemaal niets mee.
Daarbuiten heb je nooit iets zinnigs te melden alleen proberen hier de moraal ridder uit te hangen terwijl je mede fans je uitkotsen.
Zo ook voor jou is er nog hoop.Begin bij jezelf.

Zullen we t verder maar netjes houden.Ik heb hier totaal geen zin in.
We kunnen 3 dingen doen,1 zo doorgaan.2 netjes houden en elkaar gewoon respecteren .3 elkaar negeren.
Ik laat t aan jou over.

[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 13:34]
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 14:06
Je spreekt me persoonlijk aan,Je roept maar wat zoals altijd.
Sta je om bekend en dat zeggen medefans zelfs over jou.

Het roepen over mij, mij vragen om bewijzen om het zelf ook te gaan doen, geeft verder niet hoor beste jongen.

Ja ik speel graag op de man, dat is in mijn optiek alleen maar goed, daarmee generaliseer je niet.

Ja, ik heb een grote bek. Niet over het feit dat wij de beste prestaties leveren, wel over het feit dat wij het beste voetbal spelen.

Liegen doe ik niet, dat kan ik je garanderen. Alles wat ik zeg zit een idee achter. Alles wat ik heb gezegd, is te onderbouwen. Ik onderbouw namelijk vrijwel alles wat ik hier neer zet.

Wil overigens niet zeggen dat ook ik geen vergissingen maak, maar liegen....nee dat nooit. Als je mij zo goed kent als je zegt, weet je ook dat ik hard en recht voor zijn raap ben.

Dus ik vermoed echt dat je mij verwart met iemand anders, zo niet mag je het mij bewijzen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:10]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:17
Luister we kunnen zo doorgaan ,ik heb 4 weken vrij:).
Of we respecteren elkaar en gaan verder over tot de orde van de dag.

Vind ik leuk
DeanJayden +13814
maandag 15 april 2019 om 08:53
Maar hij word geraakt dus strafschop! Vorige week was nep. Gelukkig werd die terechte voor de jong niet gegeven
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 12:49
Dat vraag ik me af, of hij zijn been raakt of de verdediger zijn been. Ja er is contact, dat wel.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 09:55
Ach. 10 minuten daarvoor wordt De Jong bijna uitgekleed in de zestien meter. Dus bespaar me het gehuil over Lozano. Schwaab schampt tegen Ajax het been van Neres, die na een tussenpasje ter aarde stort. Maar als Lozano het doet, zijn de rapen gaar. Alsof Tadic en Neres bij een zelfde actie als gisteren wel waren blijven staan...

Overigens krijgt Lozano zeker niet alles mee. Anders moet je nog even de wedstrijden goed bekijken. Gisteren was er gewoon contact. Op dezelfde manier als Schwaab/Neres. De aanvaller kan zijn been weghalen, maar laat het bewust staan om het contact te maken.
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 12:53
Klopt, dat was een penalty die van De Jong, net als die van de Ligt zaterdag.

Ik heb Neres buiten die halve buiteling die 5x door de VAR en Scheids zijn bekeken op weinig schwalbes kunnen betrappen.

Lozano zit erop, die is nog erger dan Suarez op zijn ergste dagen. Tegen Vitesse was echt geen penalty hoor, blijft onbegrijpelijk dat een VAR dat niet ziet en een scheidsrechter niet gaat kijken is frappant.

Ik geef Lozano niet de schuld hoor, het is het niveau van de scheidsrechter.
Vind ik leuk
benny-boys +2058
maandag 15 april 2019 om 09:30
En de Ligt voor te licht.
Vind ik leuk
Pimman +11681
maandag 15 april 2019 om 08:55
Koekkoek mee eens..Ajax is zeker op dit moment beter..maar voorlopig staan ze nog steeds gelijk in punten en is alles nog mogelijk.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:56
Ja zo zie ik t dus ook,maar die reacties hier houden t niveau wel erg hoog.
Vind ik leuk
benny-boys +2058
maandag 15 april 2019 om 09:35
Volledig mee eens.
Wie Kampioen wordt heeft het gewoon verdiend.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:36
Precies,zo is t maar net.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
maandag 15 april 2019 om 09:11
Er zit een heel groot verschil tussen realistisch zijn en de boel afkraken he
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:17
Klopt,alleen snappen dat er vele niet.
T kan ook iets anders worden uitgelegd dan met een woordje komen,beetje simpel.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
maandag 15 april 2019 om 09:19
Ben het met heel veel reacties ook niet eens hoor..maar denk dat je sommige dingen niet te serieus moet nemen hoor
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:22
Dat klopt ook wel,op een begeven moment filter je de lui er wel uit die op een normaal niveau over voetbal kunnen praten.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
maandag 15 april 2019 om 09:36
Nou ik zeg ook wel eens dingen van psv en de var om een beetje op te naaien..omdat dat ook altijd bij Ajax word gedaan..maar ik ben het helemaal met je eens dat elke club gewoon voor en nadeel heeft ervaren van de var hoor..soms is een beetje stangen ook wel leuk toch
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:37
Zeker,een gezonde spanning is goed,alleen laatste tijd vind ik t allemaal maar wat erg ver gaan helaas.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
maandag 15 april 2019 om 09:40
Nou ik vind wel dat psv erg slecht speelt de laatste tijd hoor..ik was van bergwijn bijvoorbeeld ook zo gecharmeerd maar het lijkt wel of die het helemaal kwijt is..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:42
Zijn zeer slecht bezig,en Bergwijn.Ik snap er ook geen mallemoer van.
Vind ik leuk
Linke loe +2443
maandag 15 april 2019 om 09:45
Maar goed het kampioenschap is nog verre van beslist hoor..ik moet nog maar zien wie er met de schaal vandoor gaat..
Vind ik leuk
PRICE +8807
maandag 15 april 2019 om 08:36
PSV totaal uit vorm. Is geen afbraak voetbal. Momenteel gaat 't gewoon niet.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:37
Duikelaar Lozano is wel in vorm! Iedere windvlaag en het is raak.
Vind ik leuk
PRICE +8807
maandag 15 april 2019 om 08:40
Mmmm🤔 misschien wel een tactische gedachten van Lozano
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 08:42
Bewonderenswaardig is het wel, tegen met alle respect De Graafschap!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:59
Kerel,ben jij de kampioens wedstrijd vergeten toen tegen de Graafschap?
Dat je uberhaupt daar iets over durft te zeggen de Graafschap als Ajax fan zijnde.
Met alle respect gelijk spelen tegen de Graafschap in de kampioens wedstrijd en zo de titel verkloten dat is pas bewonderenswaardig kerel.
Vind ik leuk
Meastro +485
maandag 15 april 2019 om 09:01
Ik ben niet voor Ajax. Dat vond ik een geweldige spannend speelronde!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:02
Dan nog.
Vind ik leuk
Babelagtig +2679
maandag 15 april 2019 om 09:36
Waarom een wedstrijd van 4 seizoenen geleden erbij halen? Feit is gewoon dat t niet best was tegen de graafschap gisteren... kun je wel boos worden op degene die dat zeggen, maar ik zou eerder boos zijn op mijn ploegje...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:39
Zeker beetje boos op mijn ploegje.Maar ik ben een beetje klaar me die Meastrol.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 10:00
Boos zijn? We zitten gewoon in een fase dat het niet loopt. Aan de inzet ligt het niet. Als dat het zou zijn heb je recht om boos te worden. Das het mooie van voetbal. Je kan de rijkste club zijn, de beste spelers hebben en soms verlies je dan van andere ploegen. Dat fenomeen zou in Amsterdam toch niet onbekend moeten zijn. En dat is maar goed ook, anders zou je in de CL als NL ploeg bij voorbaat kansloos zijn. En Ajax bewijst dat dat niet zo hoeft te zijn wanneer je gedurfd speelt en soms het geluk aan je zijde hebt.

Gelukkig worden de zaken op het veld soms ook bepaald door toeval, vorm en geluk. Prima toch?

En het is al weken niet best. Als we wisten waar het aan zou liggen, was het al opgelost. Maar ik voorzie nog vier wedstrijden billenknijpen. En hopelijk laat Ajax wat liggen ergens. Dan hebben we een (kleine) kans. Want vier wedstrijden spelen zoals gisteren, gaat ons geen 12 punten opleveren vrees ik....
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:01]
Vind ik leuk
Babelagtig +2679
maandag 15 april 2019 om 10:08
Mand
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:40
Uit vorm? De tegenstanders weten nu dat dit Psv te pakken is en die weten hoe ze bestreden moeten worden. Nu komt het pas bovendrijven dat Psv niet zo n wonder ploeg heeft
Vind ik leuk
DeanJayden +13814
maandag 15 april 2019 om 08:54
Nou nou eerlijkheid gebied te zeggen dat er een paar kansen niet ingingen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:36
Ja ze hadden wel een beetje pech met het aluminium
Vind ik leuk
KCP +1600
maandag 15 april 2019 om 08:41
Gewoon de reden waarom we het ek niet wonnen! Johan Cruijff zeiler toen ook al die is dus tobtrainer van merwijk zn anti voetbal systeem.
Vind ik leuk
benny-boys +2058
maandag 15 april 2019 om 08:52
Johan Cruijff heeft nooit aan zeilen gedaan??
Vind ik leuk
Babelagtig +2679
maandag 15 april 2019 om 09:38
Kun je dit even vertalen en opnieuw posten aub?
Vind ik leuk
Biennie +3397
maandag 15 april 2019 om 08:31
Psv is gewoon zeer matig en zonder lozano zijn schwalbes zouden ze 3e staan.
Vind ik leuk
VoorMokum +94
maandag 15 april 2019 om 08:32
Misschien als van Bommel meer tijd steekt in voetbal dan in dat gelul de hele tijd dat ze nog aan voetbal toekomen, al betwijfel ik of het nog te redden valt
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:35
Zou een schande zijn als zo'n club als PSV kampioen wordt. Arrogantie, zeiken en voetbal wat niet om naar te kijken is. Als Feyenoorder zie je Ajax niet graag kampioen worden, maar als 1 club lekker voetbalt en beter is dan iedereen dan verdien je het natuurlijk gewoon. En van Bommel gun je zowieso niks.
Vind ik leuk
kerel +2565
maandag 15 april 2019 om 08:58
Mooi gesproken.. helaas kan ik maar 1 like geven..
Vind ik leuk
benny-boys +2058
maandag 15 april 2019 om 08:58
Wat dacht je van de Boer als Trainer?
Kijken waar ze nu weer staan?
En dan is het Wereldnieuws bij de Ajax/NOS: de Boer heeft gewonnen!
Maar doet nog steeds pijn 4 JAAR en misschien wel 5 of meer ook bij
die kale.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:35
Wat er ook gebeurt met Emmen, Anco speelt volgens seizoen gewoon in de eredivisie. Die man kan echt wel ballen, zou een leuke zijn voor een club als Willem II
Vind ik leuk
kerel +2565
maandag 15 april 2019 om 08:58
Of heerenveen
Vind ik leuk
Muscles +2098
maandag 15 april 2019 om 08:36
Blijf maar beter spelen zoals nu 🤣 want dan weet ik zeker dat Ajax op 28 april kampioen is.
Vind ik leuk
2cents +64923
maandag 15 april 2019 om 08:36
Aad de Mos zei het gisteren met droge ogen: Iedereen in Nederland gunt Ajax de titel, oa vanwege de fantastische prestaties in Europa. Zelfs in Eindhoven zei hij, met de toevoeging dat hij er (bij PSV) nogal vaak komt en net nog was geweest...
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 10:06
Haha. Tuurlijk Aadje. Ik weet niet wie hij in Eindhoven gesproken heeft. Of in de rest van Nederland. En Aad zal er zeker nog net geweest zijn, Gratis koffie slaat hij nooit af. Maar Aad lult ook nogal mee met de heersende wind zullen we maar zeggen.

En eigenlijk maakt het mij niet uit wie Ajax allemaal de titel gunt. Mijn stelling is dat als je na 34 wedstrijden bovenaan staat, je terecht kampioen bent. Of dat nu op 10 punten is of op één doelpunt. En als dat Ajax is, zal ik de eerste zijn om ze te feliciteren. Maar ik hoop dat ik toch gewoon zelf een biertje kan drinken op de titel in Eindhoven.

De komende weken zullen we zien of wij onze slechte reeks kunnen doorbreken. Ik ben er bang voor, maar 4x 1-0 is mogelijk ook genoeg...
Vind ik leuk
2cents +64923
maandag 15 april 2019 om 10:14
Aad is Aad. Niet serieus te nemen, maar toch verdient hij er zijn brood mee.

Ik vrees de fysieke fitheid van Ajax, dat zag je ook met De Jong zaterdag. Wat echter opvalt, is de mentale fitheid. Die is enorm, waarbij een goede wedstrijd tegen Juventus natuurlijk wel hielp. In die zin kan een tegenvallend resultaat morgen, hoe begrijpelijk ook, wel z’n weerslag gaan hebben.

Bij PSV is juist die mentale fitheid het probleem. Willem II uit wordt interessant. Daarbij moet ik als Ajacied hopen dat Ajax tegen die tijd zonder puntverlies is. Want als Ajax het laat liggen tegen Groningen of Vitesse dan kan die mentale fitheid er in ene weer zijn bij PSV.
Vind ik leuk
guusje +1672
maandag 15 april 2019 om 08:38
Ja, het Sadilek is boven!
Vind ik leuk
Molletje +4243
maandag 15 april 2019 om 09:05
Jezus, wat een slechte woordspeling!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:41
Van Bommel weet het niet meer.

Tip; luister Langs de Lijn van maandag terug. Uitzending van 22 tot 23 uur.
Vind ik leuk
Ad Nollen +21
maandag 15 april 2019 om 08:42
Hij bedoel dat Lozano nu nog meer op de grond ga liggen maar voetballen kunnen ze nog steeds niet
Vind ik leuk
Bhj +2533
maandag 15 april 2019 om 08:44
Na de eerste helft van het Seizoen zei ik het al, PSV krijgt zijn lastigere wedstrijden in de 2e helft van het seizoen. Dat je eruit ligt in de beker en Europees hoeft helemaal geen voordeel te zijn. PSV krijgt zijn dip ook nog wel.

Toch werd ik door diverse arrogante PSV supporters hier op de website uitgelachen. Ik zei toen ook, wie het laatst lacht, lacht het best en het hardst. Zover is het nog niet, maar ik vermaak me zeker.
Vind ik leuk
aartstyle +2055
maandag 15 april 2019 om 08:46
Had je dit ook gezegd als het nu wel goed ging met PSV en je dus mis zat met je voorspelling. Er wordt zoveel voorspeld hier op het forum en als het dan niet uitkomt hoor je er niks meer over. Neemt niet weg dat jullie (ajax) waarschijnlijk dik verdiend kampioen worden.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 10:09
Ach. Ik heb vele arrogante Ajacieden hier horen roepen dat de titel slechts een formaliteit was en in februari al binnen zou zijn. Arrogante supporters heb je aan beide kanten.

Vind ik leuk
Neusje +278
maandag 15 april 2019 om 08:44
Dikke Theo snapt het. Maar had ik geen twijfel over. In Eindhoven waarschijnlijk wel.
🛠

Vind ik leuk
aartstyle +2055
maandag 15 april 2019 om 08:45
Stichting open deur!
Vind ik leuk
Budazonen +477
maandag 15 april 2019 om 08:50
Eerlijk gezegd voor de winterstop had psv al een paar keer geluk gehad. Ze zijn gewoon goed weggekomen. Nu gebeurt dat niet en dan zie je het verschil. Al vind ik nog steeds dat ze veel geluk hebben. Ajax heeft zoiezo meer wedstrijden te spelen en op hoog niveau. Die zitten ook in een flow. Kijk je psv die moeten nu tijdrekken om een overwinning over de streep te halen. Dat zegt mij al genoeg hoe de vorm is.
Vind ik leuk
benny-boys +2058
maandag 15 april 2019 om 09:44
En de VAR-Club spreekt over geluk.
Budazonen ga eens wedstrijden terug kijken en tellen.
Vind ik leuk
Budazonen +477
maandag 15 april 2019 om 13:16
Ik denk dat je kijkt met een gekleurde bril lol. Tel daarbij die walgelijke acties van psv sterspeler Lozano. En maar liggen en kaarten vragen. Wat dat betreft past v Bommel en Lozano heel goed bijelkaar. Braak braak.

O ja VAR heeft psv meer geholpen als bij Ajax kijk dat maar eens na.
Vind ik leuk
Ajacied61 +209
maandag 15 april 2019 om 08:52
En dan lees ik op een ander platform dat PSV volgens Luuk de Jong met 7-1 van de Graafschap had kunnen winnen. Waarschijnlijk heeft hij een verkeerde pilletje met drank ingenomen als hij dit zegt.
Vind ik leuk
Werner1913 +11169
maandag 15 april 2019 om 10:11
Nee hoor. De kansen waren er wel degelijk. Alleen moet je ze wel maken. Je kan ook alles afzeiken. Is makkelijker dan zelf nadenken.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6121
maandag 15 april 2019 om 08:54
Daar hoef je geen Theo Janssen voor te heten...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:00
Hoezo helpen gaat ie meedoen dan? Het was gewoon niet om aan te gluren de 1e helft. En de tweede helft was iets beter, maar uiteindelijk wel de 3 punten.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7696
maandag 15 april 2019 om 09:28
Ajax voetbalt makkelijker...
Vind ik leuk
leozao +2835
maandag 15 april 2019 om 09:35
Kan er niets aan toevoegen. Nuchtere juiste constatering
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:02
Zelfs een blind paard kan zien dat PSV nu niet lekker loopt.
Vind ik leuk
Korm +40098
maandag 15 april 2019 om 10:08
Ajax is dit seizoen gewoon beter, niks mis mee, we doen tot op het laatst mee. Enige smetje voor mij op dit seizoen is de beker!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:47
Toch knap dat het Anco Jansen ook is opgevallen dat Ajax soepeler draait dan PSV. Dat verwacht je niet.
Vind ik leuk
pewi52 +28
maandag 15 april 2019 om 11:19
Volgens mij is het alleen maar een excuus om te beweren dat we beter zijn gaan spelen. Zo heeft v. Bommel na elke wedstrijd wel een ander lul verhaal. De supporters en de "voetbalkenners" denken daar toch heel anders over. Kort samen gevat, het is om te janken zo slecht.
Vind ik leuk
3-0achter +1587
maandag 15 april 2019 om 12:28
Theo Janssen is ook niet te spreken over het huidige spel van de Eindhovense ploeg.

Wie wel. Voor de winterstop was PSV niet te stoppen in de ED na de winterstop zitten ze in een heel diep dal. Voor de winterstop was Mark van Bommel de absolute trainer en nu zit hij er een beetje hulpeloos bij. Voetbal is een rare sport. Als je denkt er te zijn sta je toch weer met 3-0 achter.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws