'Juventus wil Benfica-wonderkind en praat dinsdag al met Mendes: Ronaldo troef'

'Juventus wil Benfica-wonderkind en praat dinsdag al met Mendes: Ronaldo troef'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 18:29ma 15-04-2019 om 18:29

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 18:43ma 15-04-2019 om 18:43

Juventus wil serieus werk maken van Benfica-groeibriljant Joao Félix, schrijft de Italiaanse journalist Fabrizio Romano. Volgens de reporter van Sky Sports en Calciomercato gaat De Oude Dame nog vóór de thuiswedstrijd tegen Ajax om tafel met Jorge Mendes, de invloedrijke zaakwaarnemer van de jonge Portugees.

De negentienjarige aanvaller maakte dit seizoen zijn debuut voor Benfica, maar lijkt nu al onhoudbaar voor De Adelaars. Ook Manchester United, Manchester City en Real Madrid zitten achter Félix aan, meldt Romano via de Calciomercato-site. Juventus heeft echter een speciale troef in handen: Cristiano Ronaldo. Félix wil dolgraag samenspelen met zijn illustere landgenoot, die ook vertegenwoordigd wordt door Mendes.

Juventus zal echter flink in de buidel moeten tasten, wanneer het tot actie over wil gaan. Benfica schotelde Felix in november een nieuw contract tot medio 2023 voor. Volgens Romano is hier een clausule ter waarde van 120 miljoen euro in opgenomen.

Plaats een reactie

Donnygo +6142
maandag 15 april 2019 om 18:32
moeten ze dus binnen 26 uur met hem gaan praten ben benieuwd wat het nieuws morgen vroeg zal zijn.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 18:35
Ik wilde net zeggen. Dat is rennen naar het vliegtuig dan want dat is al bijna...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:37
Vliegtuig? Doe niet zo ouderwets. Tegenwoordig gebruiken we portals.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 18:40
Oke oke dan ben ik ouderwets. Ik ben gewoon afgelopen week met het vliegtuig naar Nederland gegaan.... oldfashioned kinda guy 😉
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 19:37
Hyperloop toch?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:41
Teleporteren zou nu handig zijn, als dat mogelijk was. 120 miljoen moet hij kosten?? Eens te meer een bewijs dat Frenkie voor veel te weinig is verkocht. Ajax moet lering trekken uit zulke transfers.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 19:18]
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 15 april 2019 om 18:44
Teleporteren lijkt mij handig. Ik heb geen hekel aan vliegen. Maar ben toch moe na 11 uur stilzitten en niks doen... 😇😆
Vind ik leuk
PRICE +8106
maandag 15 april 2019 om 18:33
Juventus tikt dat bedrag wel ff af
Vind ik leuk
kerel +2557
maandag 15 april 2019 om 19:02
Oftewel een anonieme sponsor.. wie zal dat zijn.. goh..
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 19:38
N'Drangheta, Cosa Nostra?
Vind ik leuk
kerel +2557
maandag 15 april 2019 om 23:35
Ik bedoel maar..
Vind ik leuk
Midden-Noord +95374
maandag 15 april 2019 om 18:33
Mooi zo, gewoon halen die gozer. Heeft de toekomst en is al lekker bezig.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:38
Heb hem nooit zien spelen schijnt hij goed te zijn? Wat voor type speler is het?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:36
Jij kijkt geen EL 🤔
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 21:58
Kan beter bij Benfica blijven. Daar kan hij zich blijven ontwikkelen. Juve heeft al teveel spelers voor die positie die beter zijn. Het moet geen Renato Sanches 2.0 worden.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 21:59]
Vind ik leuk
Shelbourne +6194
maandag 15 april 2019 om 18:35
Hele talentvolle speler, een aantal keer wedstrijden gezien. Hij voetbalt zo makkelijk en simpel. Wel zou zo’n jongen beter nog een jaartje bij Benfica wekelijks spelen ipv op de bank bij Juventus.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:35
Mooie aankoop met oog op de toekomst! Slim om Ronaldo in te schakelen..
Vind ik leuk
lovop +13
maandag 15 april 2019 om 18:42
120 miljoen lijkt me een beetje veel voor Juve.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30186
maandag 15 april 2019 om 18:47
120M.. Het kan altijd gekker.. Portugese talenten kosten nog meer dan Nederlandse talenten
Vind ik leuk
WilcoS64 +4821
maandag 15 april 2019 om 18:50
Nog duurder dan Frenkie!!??
Vind ik leuk
RGB +2033
maandag 15 april 2019 om 19:39
Zelfs duurder dan Ronaldo.
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 15 april 2019 om 20:07
Logisch toch groter talent
Vind ik leuk
Het Brein +4908
maandag 15 april 2019 om 20:50
Ik dacht serieus dat ze Ronaldo als ruilmiddel wilde inzetten 😁
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1504
dinsdag 16 april 2019 om 01:50
Geweldig talent deze jongen.was geweldig met zijn 3 doelpunten tegen frankfurt.gaat een grote toekomst tegemoet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws