'Forse tegenvaller voor Juventus: basisklant haakt op laatste moment af'

'Forse tegenvaller voor Juventus: basisklant haakt op laatste moment af'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 11:01di 16-04-2019 om 11:01

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 11:32di 16-04-2019 om 11:32

Emre Can is op het laatste moment afgehaakt voor de clash tussen Juventus en Ajax op dinsdagavond. Dat meldt Sport Mediaset. De middenvelder heeft te veel last van een blessure die hem vorige week ook al parten speelde. 

Can ontbrak tijdens het heenduel in de Johan Cruijff Arena. Die wedstrijd eindigde in 1-1. Can leek weer fit en werd door onder meer La Gazzetta dello Sport ook opgenomen in de waarschijnlijke opstelling voor de allesbepalende return van dinsdagavond. 

Sport Mediaset meldt nu dat Can tóch niet kan spelen. Blijkbaar ontbrak hij in de spelersbus. Het lijkt erop dat Juve-trainer Max Allegri kiest voor Rodrigo Betancur als vervanger van de Duitser. In Amsterdam stond Betancur ook in de basis.

Giorgio Chiellini, Mario Mandzukic en Douglas Costa zijn evenmin inzetbaar bij Juventus. Allegri kiest waarschijnlijk voor Moise Kean als vervanger van Mandzukic. 

Poll

Haalt Ajax de halve finale?

(31066 stemmen)

Plaats een reactie

rinirat +4194
dinsdag 16 april 2019 om 11:02
Waarom geloof ik het niet... er wordt een soort rookgordijn opgetrokken.
Ineens doen er 3 of 4 niet mee?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:03]
Vind ik leuk
Fce9091 +3450
dinsdag 16 april 2019 om 11:03
Omdat het Can
Vind ik leuk
Dr. PA +918
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Ik vond die bentancur vorige week ook hun beste speler, net als dat mandzukic er niet bij is, is deze blessure niet direct een voordeel
Vind ik leuk
Nicholas +126
dinsdag 16 april 2019 om 11:25
Het enige vordeel dat je kan vinden is dat ze in een opstelling gaan spelen die niet de vaste opstelling is. Wij spelen al weken in de vaste formatie, dat komt de automatismen wel te goede
Vind ik leuk
Alcmaria +96
dinsdag 16 april 2019 om 11:31
Het enige, vrij cruciale, verschil is dat de plaats van Tagliafico ingenomen wordt door een rechtspoot met oogkleppen.
Vind ik leuk
Nicholas +126
dinsdag 16 april 2019 om 11:34
Die tegen Bayern uit en Benfica thuis toch een goal maakte...
Vind ik leuk
GaoYao +6007
dinsdag 16 april 2019 om 12:52
Can staat er gewoon in..
Vind ik leuk
Boeyakasha +269
dinsdag 16 april 2019 om 13:16
Dat Can
Vind ik leuk
YC93 +973
dinsdag 16 april 2019 om 13:28
niet doen
Vind ik leuk
Boeyakasha +269
dinsdag 16 april 2019 om 14:22
Sorry
Vind ik leuk
Boeyakasha +269
dinsdag 16 april 2019 om 14:23
Een grapje Can ook al niet meer.
Vind ik leuk
Nicholas +126
dinsdag 16 april 2019 om 15:23
Cancellen dit soort grappen
Vind ik leuk
Boeyakasha +269
dinsdag 16 april 2019 om 15:27
Ahahahaha goed bezig
Vind ik leuk
thierryer +2160
dinsdag 16 april 2019 om 11:41
Bij Ajax is iedereen 2 benig
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:47
Ja, met één been heb je ook niet zo veel bij Ajax te zoeken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:58
Hahaha flauw, bij Heerenveen heb je ook niks te zoeken toch? Met één been.
Vind ik leuk
imho +2365
dinsdag 16 april 2019 om 12:28
Gelukkig kun je met 9 vingers wel Ajax 1 halen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:32
Nergens! Loopt zo rot
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:21
De ene Daley wél de andere Daley niet. Kun je niet Blind op vertrouwen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:29
Ze hebben alleen maar topspelers en 1 buitenaardse. Die zal ongetwijfeld, al hoop ik het niet, weer het verschil maken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Zo verschrikkelijk slecht dat het leuk is XD
Vind ik leuk
Fce9091 +3450
dinsdag 16 april 2019 om 12:18
Het is net PSV dus...
Vind ik leuk
Plattekar bv +35823
dinsdag 16 april 2019 om 11:08
@ Fce9091 :Die jat je van mij , maar ik gun het je.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:08]
Vind ik leuk
Fce9091 +3450
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
Gejat van waar? Ik lees niet elk artikel he....
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:57
🤣🤣🤣 ik lach gewoon keihard hier, iedereen kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:03
Hij maakt hem gewoon.. 👊🏽👊🏽
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 00:28
Dat kean(ken) toch blijkbaar wel!
Vind ik leuk
Molletje +4054
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Nou, ze zullen vast wel met 11 spelen hoor...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:09
Ze moeten toch wat tegenover Frenkie stellen
Vind ik leuk
Heeze +149
dinsdag 16 april 2019 om 11:11
Het is maffia ja
Maar er mogen er nog wel 5 afvallen hoor 😂😂
Vind ik leuk
DumBfries +108
dinsdag 16 april 2019 om 11:16
Eens!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:55
En je hebt gelijk! Lees net dat Emre Can gewoon meedoet vanavond.
Vind ik leuk
Linke loe +2362
dinsdag 16 april 2019 om 12:22
Het is ook gewoon een bericht waar je geen zak aan hebt..zijn vervanger was 1 van de beste in Amsterdam.. mandzukic doet ook niet mee en daarvoor komt kean in de plaats en geloof me dat is mooi kut..die mandzukic ken dr niks van en dat kean geen basisplaats heeft vond ik bij voorbaat al onbegrijpelijk
Vind ik leuk
Lamzia +169
dinsdag 16 april 2019 om 12:47
Deugt gewoon niet.

Net of de KNVB met UEFA samen even koffie hebben gedronken.......
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:19
???????
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:09
Hor mooi kan jd het hebben ..toch !!
Vind ik leuk
Smithsonian +45179
dinsdag 16 april 2019 om 11:03
Douglas Costa afwezig, nou goed nieuws voor veltman.
Vind ik leuk
BBB +47
dinsdag 16 april 2019 om 11:45
Kan hij wel invallen dat je weet?
Vind ik leuk
Groen +4560
dinsdag 16 april 2019 om 13:14
't Is meer een aanvaller geloof ik.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 13:24
gaat invallen, geen bang die zal er zijn ;)
Vind ik leuk
Dani82 +3807
dinsdag 16 april 2019 om 11:04
Ze vallen met bosjes
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
Ze zijn allemaal bang om deze wedstrijd te moeten spelen!
Vind ik leuk
Dani82 +3807
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Als ajax maar niet bang is, is het goed;-)
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 16 april 2019 om 11:22
We hebben eigenlijk niet zoveel te verliezen, maar voor Juventus is de CL hun hoofddoel, dus we hoeven nergens bang voor te zijn! En bij Juve zijn ze er stiekem wel een beetje bang voor denk ik..
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4734
dinsdag 16 april 2019 om 11:25
Eens! Wij hoeven niet we hebben niks te verliezen indd, juventus daarin tegen zetten alles op de CL.. al zullen ze wel met die druk goed om kunnen gaan. Ben benieuwd op hoeveel % Ronaldo speelt vanavond..
Vind ik leuk
Djabber +114
dinsdag 16 april 2019 om 13:00
Ronaldo kennende, 200%
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4734
dinsdag 16 april 2019 om 13:00
Dan ken je hem niet goed genoeg.. vorige week speelde hij op 50%.. laten we hopen dat dat vandaag 75% zou zijn om wat meer kans te maken op geen tegengoals.
Vind ik leuk
Djabber +114
dinsdag 16 april 2019 om 13:02
Juist daarom geeft ie vandaag 200%, omdat het er nu echt toe doet. Ronaldo weet vrijwel altijd op de juiste momenten te pieken.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4734
dinsdag 16 april 2019 om 13:05
Ik denk dat hij nog niet echt volle sprinten zal trekken als hij nog wat meer wilt voetballen dit seizoen. Hij is duidelijk nog niet 100% fit gezien de wedstrijd van vorige week.
Vind ik leuk
HanV +5729
dinsdag 16 april 2019 om 13:43
Dan zijn ze toch te laat begonnen met zout/zand strooien.
Vind ik leuk
fier&koen +2966
dinsdag 16 april 2019 om 11:04
Vanavond zullen we het pas echt weten. Kom op Ajax maak ons trots!!!!💪💪💪
Vind ik leuk
Molletje +4054
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Emre Can dus niet spelen
Vind ik leuk
#Keizerout +50343
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
In dit tempo spelen ze vanavond met hetzelfde team als dit weekend.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:06
Niet omdat het moet, maar omdat het (niet) Can.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:07
Spelen ze geen 11 tegen 11 dan.........
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:07
Gaat de goede kant op..
Vind ik leuk
AFP +3711
dinsdag 16 april 2019 om 11:07
Mooi, mag Ajax ook eens een keer mazzel hebben ?
Gevaarlijk blijven Dyballa, Kean en Ronaldo.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:08
Al mazzel gehad met de loting en uit vorm zijnde tegenstanders. 😁
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:08]
Vind ik leuk
AFP +3711
dinsdag 16 april 2019 om 11:19
De vierde man 16 april 11:08
"
Zeik weg man met je eeuwige jaloerse gezeur omdat jouw cluppie geen bal van voetbal betekenis heeft. Zielig kinderlijk gejammer altijd van jou. Wat figuurtjes als jij willen is dat Ajax vanavond ingemaakt wordt dan kan je je frustrerende behoefte weer bevredigen en zeggen : "zie je......? Als Ajax kampioen wordt en is dan komt dat door de VAR en Ajax-sites op VP, mislukt geoogste aardappel die jij bent André As.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:23]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:19
Mijn clubje is Ajax...

Smiley gemist?
Vind ik leuk
AFP +3711
dinsdag 16 april 2019 om 12:26
Sorry André. op een gegeven moment zie ik de bomen door het bos niet meer door al die trollen hier op VP.
Altijd dat eeuwige gezeur over de makkelijke CL-route van Ajax alsof het geen prestatie is voor een nieuwe ploeg. Wat Ajax dit seizoen gepresteerd heeft wordt waarschijnlijk voorlopig niet meet geëvenaard of overtroffen, ook door Ajax niet. Vandaar mijn felheid. helaas werk ik niet met smieley's dus ik ken die betekenissen niet. Nogmaals André, Excuse-moi.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:32
Geeft niet gozer.

Is sowieso gelul over eenvoudige poule. Alle poules zijn lastig, misschien de één wat zwaarder dan de ander. Er bestaat geen makkelijke route in de CL. Clubs in pot 1 en 2 in de groepsfase zijn allemaal groot. Om over de clubs in het verdere traject nog maar niet te spreken. Daar zitten echt geen kleintjes tussen.

Veel plezier en succes vanavond.
Vind ik leuk
AFP +3711
dinsdag 16 april 2019 om 12:35
Jij ook 4e man, en ik hoop dat Ajax Juve verrast.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:17
Met Bayern, Real en Juve gewoon 3 absolute Europese grootmachten getroffen. Na vorig jaar was de kwalificatie op zich natuurlijk al een geweldige prestatie. Als dat dan zo'n fantastisch vervolg krijgt moet je wel een heel sneu Calimerootje zijn om nog te proberen dat naar beneden te praten.

Sorry smiley gemist :D
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:21]
Vind ik leuk
Bertus +7795
dinsdag 16 april 2019 om 12:26
Cynisch bedoelt natuurlijk maar het klopt wel. Bayern is pas na de winterstop gaan draaien, Real is in jaren niet zo zwak geweest en als Juventus echt die 4 basisspelers mist kan je echt niet zeggen dat het niet mee zit.
Vind ik leuk
VA1 +3102
dinsdag 16 april 2019 om 16:53
En nu is Ronaldo wel echt fit. Vorige week speelde hij maar op 50%
Vind ik leuk
AFP +3711
dinsdag 16 april 2019 om 17:17
Dat klopt dat hij vorige week 50% speelde, want ik zag hem op één been rennen. Nou vanavond weer één been door Veltman er af laten schoppen dan speelt hij weer 50%. Ronaldo is geen god, Dyballa en Kean daar moet Ajax op letten.
Grappig dit.
Vind ik leuk
Snappi +312
dinsdag 16 april 2019 om 11:08
Blijft maar doorgaan bij Juve. Net gaf Can nog aan niet bang te zijn en voor de overwinning te willen gaan, nu haakt hij af. Moise Kean zou zich wel willen bewijzen in de Champions League, dus belooft een mooie pot te worden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:09
Maar Juve heeft altijd nog CR7......
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Smithsonian +45179
dinsdag 16 april 2019 om 11:11
Capslock for the win...
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 16 april 2019 om 11:16
😂
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
Gedraag je kleuter
Vind ik leuk
DumBfries +108
dinsdag 16 april 2019 om 11:28
Jongen, het seizoen is, zoals vd Gijp op tv al aangaf toch al geslaagd. Deze ongekende prestaties werken nog jaren in financieel opzicht door. Iets waar jouw bescheiden vereniging alleen maar van mag dromen. .😘
Vind ik leuk
The Iceman +18141
dinsdag 16 april 2019 om 11:29
NIEMAND KAN ONS STOPPEN...
Vind ik leuk
imho +2365
dinsdag 16 april 2019 om 12:36
90 Minuten lang...
Voor onze club uit Amsterdam...
Gekkenhuis op de tribune....
Niemand die ons stoppen kan (of nu: Can)....
Oooooohoooohoooohooohooooooooo
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 13:18
Hahaha 6-2....vernederd door die amateurs uit Rotterdam...als Juve die beelden ff bekijkt...dan wordt het een walkover vanavond.
Zonder gekheid, ik zie ajax gewoon 2-2 spelen vanavond. Grote klasse wat ze in Europa tonen!
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 16 april 2019 om 12:06
Aangezien het niveau van je opmerkingen met de dag triester worden, was ik even benieuwd of je wellicht een neurologische aandoening hebt, want dan zal ik er ook rekening mee houden.
Vind ik leuk
Raziel +146
dinsdag 16 april 2019 om 14:48
Gefrustreerd ofzo?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
Gaat lekker zo, lijkt me alleen maar in het voordeel van Ajax
Vind ik leuk
Henkings +1007
dinsdag 16 april 2019 om 11:10
Als dit allemaal waar is, mag Ajax zeker niet klagen! De factor geluk is natuurlijk ook nodig voor mooie resultaten. Hopelijk kan Ajax stunten in Turijn!!
Vind ik leuk
MagicFeeling +4692
dinsdag 16 april 2019 om 11:12
Mocht Ajax het redden tegen Juventus komt dat gezeik weer ; Ja, maar het was een B-team.

Ik ga m'n klok er alvast op instellen..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:12
Hoeft niet want gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:20
Zou ik me niet te druk om maken als Ajax straks het enige A-team van Europa blijkt te hebben ;)
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 16 april 2019 om 11:14
Je hebt nog dybala en Costa nog
Nou nog meer blessures en ajax kan zich opmaken voor de halve finale
Vind ik leuk
The Iceman +18141
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
Ook geen Costa dus volgens dit artikel, zou wel echt mazzel zijn.
Vind ik leuk
Romarioo +872
dinsdag 16 april 2019 om 11:33
Costa geloof ik niet eerlijk gezegd, maar hij mag meedoen en na 3 minuten eraf😎
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:33]
Vind ik leuk
AtlétiNEC +571
dinsdag 16 april 2019 om 12:09
Zit op de bank, waarschijnlijk niet fit genoeg voor een hele wedstrijd
Vind ik leuk
SuperScc +1089
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Ik heb volgens mij al drie stukken gelezen in de afgelopen dagen waarin ook al stond dat hij niet mee deed
Vind ik leuk
Meastro +474
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Mooi werk!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:21
Zoals het hele seizoen al te zien in de CL zit het Ajax wederom mee.
Ze hebben volgens mij nog geen volwaardige tegenstander gehad, die zijn beste opstelling kon neerzetten op het veld.
Neemt niet weg dat Ajax goed speelt in de CL, of ?????
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:24
Nee want spelen tegen Bayern München, Real Madrid en Juventus stelt niets voor. Allemaal teams op volle oorlogssterkte
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:29
Heb je uberhaupt 1 wedstrijd van Ajax gezien dit CL seizoen?
Vind ik leuk
Blindsy +20513
dinsdag 16 april 2019 om 11:31
En daar maak je een account voor aan?
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 13:20
Precies dat.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 16 april 2019 om 11:22
Zowel Ajax als Juventus gooien rookgordijnen op. Vanavond weten we het. Gewoon knallen Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:27
Hij is gewoon bang.
Vind ik leuk
Blindsy +20513
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
En dat is nr 3.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:35
(R)ookworst
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:37
juventus-ajax 1-2 voor ajax vanavondt
Vind ik leuk
Djabber +114
woensdag 17 april 2019 om 00:11
Lekker!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:39
Lees op Gazzetta dat t vals alarm is en dat er nix aan de hand is. We gaan t zien.. gewoon knallen, wie dr ook staan!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:53
13 in een dozijn speler voor Juventus.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:54
Die Kean is levensgevaarlijk, ik ben niet blij dat hij speelt...
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 16 april 2019 om 12:03
Maakt allemaal niks uit. Kein keloel fussbal spielen.
Vind ik leuk
Blueman +1122
dinsdag 16 april 2019 om 12:07
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat bij de tegenstanders van Ajax bij iedere Champions League wedstrijd allerlei spelers geblesseerd zijn. Is het iedere keer mazzel of angst bij de tegenstander?
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 16 april 2019 om 12:45
Overdrijven is best een vak. Welke mensen waren er bij Real geblesseerd dan? Of bij Bayern? Of bij Benfica? Of bij AEK? Nu bij Juve, bij ons is ook wel een keer iemand geblesseerd geweest.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 16 april 2019 om 12:09
Jammer had hem wel graag zien spelen, maar voor Ajax niet slecht, als dit waar is natuurlijk.


Ik hoor alleen al de verhaaltjes mocht Ajax winnen. Benfica is middenmoot, Bayern en Real waren uit vorm en dan nu bij Juve zoveel geblesserde, Ajax heeft ook altijd geluk.

Of zoals B100 altijd zei ik(wij) hebben ook altijd pech.
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 13:25
Die verhaaltjes kloppen wel, toch? Bayern verloor in die periode ook meerdere keren in de competitie, Real nu idem. Benfica was gelijkwaardig aan ajax en ging de gelukkigste verder. Juve miste 2 belangrijke basispelers en vanavond misschien 4! Dus ja, het zit ajax wat dat betreft niet tegen natuurlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:11
Tja, dat can.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:15
Johan Cruyff zei ooit: ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:18
wat er van klopt ? maar klinkt alleen wel positief voor Ajax, al moet er wel minimaal 1 goal door Ajax worden gemaakt en ze spelen zeker tegen 11 man en een 12 van het publiek
Vind ik leuk
Founder +262
dinsdag 16 april 2019 om 12:26
Het zit ajax ook niet tegen. Juve mist 4 basisklanten welke het verschil kunnen maken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
Neusje +279
dinsdag 16 april 2019 om 12:37
Bange Italiaantjes.
🛠

Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:44
Juve is Cansloos…...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:59
Situaties qua spelers lijkt er steeds beter voor ons.
O maar 9 man niet mee laten spelen in de competietie om maar optimaal voor de dag te komen ..en stuk voor stuk haken ze af door blessures 😂😂👍👍👍👍👍👍🌅🌅🌅
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:06
Die CAN er toch niks van
Vind ik leuk
leozao +2611
dinsdag 16 april 2019 om 13:08
Ach... hun reservebank heeft meer gekost dan de hele Ajax selectie, dus waar praten we over...
Vind ik leuk
Will024 +176
dinsdag 16 april 2019 om 13:09
Iets met nog een jaar blijven en dan 5 jaar Nederlander en ineens EU-speler 😂 zoooo schappelijk die voetballers tegenwoordig
Vind ik leuk
Jandieze +1182
dinsdag 16 april 2019 om 13:09
VIER basisspelers afwezig. Maar Ajax heeft totaal geen mazzel hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:11
Sparen voor de Landstitel ? 😂😂😂
Vind ik leuk
fr1963 +4713
dinsdag 16 april 2019 om 13:12
4 basisspelers er niet bij. Wat een geluk voor ajax. Moet je de Ligt, Frenkie, Ziyech en Tadic eens wegdenken....
Nu zijn de kansen wat mij betreft nog maar 60-40 voor Juve. Ik hoop op een mooie wedstrijd en zou het een geweldige stunt vinden als ajax er na een 2-2 doorgaat!
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 13:29
Heb gelezen dat can al in het stadion is voor testen enz.
Ik zie hem straks gewoon op het plein staan.
Vind ik leuk
Aspers +622
dinsdag 16 april 2019 om 13:54
Speelt gewoon hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:59
Vals bericht ...can komt op eigen vervoer naar het stadion ivm problemen in zn prive leven
Vind ik leuk
Raziel +146
dinsdag 16 april 2019 om 14:49
Niet omdat het moet, maar omdat het Can.
Vind ik leuk
ATM +0
dinsdag 16 april 2019 om 16:32
dat is dus ook zijn laatste wedstrijd in de CL dit jaar
Vind ik leuk
Wzawzdeb +166
dinsdag 16 april 2019 om 16:53
Ik hoor net dat het bij Ronaldo weer in zijn hamstring is geschoten bij het uitstappen van de spelersbus, zijn vervanger zal een jeugdspeler worden uit de A1
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:57
Gaan niet spelen:

Doel: Perin
CV: Caceres, Chiellini
CM: Can
Vleugel: Costa, Mandzukic

Niet 100% fit:

Matuidi, Ronaldo, Barzagli, Cuadrado.

Volgens mij ben ik nog iemand vergeten, flinke lijst iniedergeval.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:53
De kampioen van dit seizoen moet nog altijd 1 voorronde spelen eikel.De kampioen van het volgende seizoen speelt rechtstreeks in groepsfase
Vind ik leuk
Bixente +482