Vitesse vindt twee vervangers voor Droomparken na 'transfer' naar Feyenoord
Vitesse heeft twee nieuwe hoofdsponsors gevonden in het Nederlands Openluchtmuseum en dierenpark Burgers’ Zoo. Beide partijen hebben zich voor één jaar verbonden aan de Arnhemmers.
Het Nederlands Openluchtmuseum is hoofdsponsor van de thuiswedstrijden en Burgers' Zoo is hoofdsponsor van de uitduels, zo maakt Vitesse bekend. Commercieel directeur Olivier Smit van Vitesse spreekt van een 'uniek partnership'. "Dat drie grote Arnhemse partijen elkaar op deze manier hebben gevonden is ronduit fantastisch. De stad en de regio kent vele prachtige plekken. Het thema 'Dagje uit in Arnhem' past perfect bij deze samenwerking."
Vitesse moest noodgedwongen op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, omdat Droomparken ondanks een doorlopende verbintenis de overstap maakte naar Feyenoord. Daarvoor prijkte SWOOP één seizoen op het shirt van de Gelderse eredivisionist.
Vitesse speelt de komende vier seizoenen in shirts van Nike. Het uitshirt zal volledig in Airborne-stijl zijn, speciaal voor de 75-jarige herdenking van de Slag om Arnhem volgend jaar.
Welkom @burgerszoo en @Openluchtmuseum!
— Vitesse (@MijnVitesse) July 15, 2019
De twee Arnhemse partijen worden gezamenlijk hoofdsponsor bij de Arnhemse club 💛🖤https://t.co/Qvr6769lzT #Vitesse pic.twitter.com/MhrhYHT6Wx
Hier is het nieuwe uitshirt! 🤩
— Vitesse (@MijnVitesse) July 15, 2019
Met een parachute werd het shirt naar de Arnhemse Rijnkade gebracht, waarna het werd overhandigd aan de Burgemeester van Arnhem, @ahmedmarcouch https://t.co/EMwrihBD4T#Vitesse pic.twitter.com/usmTVjLHbS