PSV bevestigt grote kledingdeal: 'Club is trots dat zo'n merk voor PSV kiest'

14 januari 2020 om 18:22

PSV heeft op de nieuwjaarsreceptie de megadeal met Puma bekendgemaakt. Het Duitse kledingmerk is vijf jaar lang sponsor van de Eindhovense club en volgt Umbro op.

Dat Puma de nieuwe sponsor van PSV zou worden werd door diverse media al eerder naar buiten gebracht. Nu is het officieel. Met ingang van volgend seizoen zal Puma op het shirt van PSV te zien zijn.

"Het fundament van dit partnerschap is de gezamenlijke ambitie om iedere dag weer beter te worden", laat commercieel directeur Frans Janssen weten op de clubsite van PSV. "De club is trots dat een merk met een wereldwijde uitstraling kiest voor PSV en kijkt ernaar uit onderdeel uit te gaan maken van de PUMA-familie."

"PUMA biedt ons de kans om uniek en authentiek te blijven, terwijl we tegelijkertijd gebruik kunnen maken van de kennis en kwaliteit van één van 's werelds grootste sportmerken."

Reactie Puma
Puma is trots op de deal met PSV. Directeur Sports Marketing & Sports Licensing Johan Adamsson spreekt zijn tevredenheid uit. "Wij kijken met veel enthousiasme uit naar het partnerschap met PSV en zijn blij de club te verwelkomen bij onze familie. PSV kent een geweldige reputatie, is wereldwijd bekend en behoort tot de succesvolste Nederlandse clubs die er zijn, zowel nationaal als internationaal."

"Evenals PUMA streeft de club constant naar topsportprestaties en daarin hopen wij PSV de komende jaren te kunnen ondersteunen. Daarnaast is de club diepgeworteld in Eindhoven en omgeving. Een regio met wereldwijde invloed op het gebied van technologie en design. PUMA wil de band tussen stad, fans en club de komende jaren met nadruk naar voren laten komen."