PSV haalt nieuwe sponsordeal binnen en verzekert zich van tientallen miljoenen
PSV gaat de verbintenis met Brainport Eindhoven verlengen. Het samenwerkingsverband van bedrijven in Eindhoven prijkt daardoor tot medio 2027 op het shirt. Door de deal verzekert PSV zich van tientallen miljoenen euro's.
De samenwerking bevalt van beide kanten uitstekend. PSV verlengt het partnership met de zes bedrijven die de naam van Brainport Eindhoven dragen met jaren en hun contracten zijn met drie tot vijf jaar verlengd, bevestigt PSV in navolging van de berichtgeving van het Eindhovens Dagblad. Van elk bedrijf ontvangt PSV jaarlijks ruim één miljoen euro.
Naast VDL, ASML, Jumbo, Philips en Swinkels Family Brewers (Bavaria) is schoonmaakbedrijf CSU een nieuwe partner van de Eindhovenaren. Daartegenover stapt High Tech Campus Eindhoven uit de keten. Dit bedrijf wordt voor een half miljoen per jaar hoofdsponsor van de vrouwentak van PSV.
Commercieel directeur Frans Janssen van PSV is blij met de verlengde samenwerking. "We bleken nog beter bij elkaar te passen dan we dachten en werken nu intensief samen. PSV heeft net als de grote bedrijven bij ons in de buurt internationale ambities en tegelijkertijd zijn we in Zuidoost-Brabant geworteld en willen we ook in onze regio een belangrijke rol spelen."
Brainport Eindhoven is de derde shirtsponsor in de geschiedenis van PSV. Nadat Philips in 2016 van het tenue verdween, maakte Energiedirect.nl zijn intrede. Met de nieuwe deal verzekert Brainport Eindhoven zich van minimaal acht seizoenen als shirtsponsor.
Beste PSV-supporter,
— PSV Business (@PSVBusiness) February 2, 2022
Een aantal van onze Premium Partners hebben heel mooi nieuws voor je. Mooi nieuws voor jouw club en voor onze regio. #PSVxBrainportEHV pic.twitter.com/ltDYd7DAWd