Van Gaal: Actie van Blatter beetje beschamend

Van Gaal: "Actie van Blatter beetje beschamend"

Gepubliceerd: zaterdag 7 december 2013 om 11:50za 07-12-2013 om 11:50

Ook Louis van Gaal keek vreemd op toen Blatter de minuut stilte al na elf seconden beëindigde. "Dat vond ik een beetje beschamend", zei de bondscoach van Oranje tegen de NOS. "Voor zo'n man die zoveel betekent voor zoveel mensen. Dat vond ik niet zo goed."

De keuzeheer begreep ook weinig van de enorme kosten die voor de loting waren gemaakt. De bouw van de locatie kostte maar liefst acht miljoen euro. Van Gaal: "Ik kom uit een circustent, dat hou je niet voor mogelijk. Zij proberen er iets van te maken, dat kan ik allemaal wel zien, maar volgens mij kan je dit afdoen met een papiertje: zo is de loting. En dat geld kun je beter aan de stichting 'Spieren voor Spieren' geven, denk ik maar. Eigenlijk stelt het niet veel voor."

Lees meer over:Nederland

Plaats een reactie

Daniël +1
zaterdag 7 december 2013 om 01:10
Wat een genante vertoning was dat...
Hopelijk is dit een goede aanleiding om dat zielige hoopje mens van zijn troon te schieten.
Vind ik leuk
Asensi +0
zaterdag 7 december 2013 om 01:26
En dan te bedenken dat de opvolger van Blatter als klaar staat in de persoon van Michel Platini. Dan weet iedereen dat je nog decennia lang te maken hebt met een corrupte en onbeschofte FIFA.
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
zaterdag 7 december 2013 om 01:52
http://www.youtube.com/watch?v=cAIkZBNx3QA#t=104
Vind ik leuk
wimpie84 +323
zaterdag 7 december 2013 om 01:54
Ach ja iedereen ziet het en niemand doet er iets aan. De hele wereld bied zich aan om een eind toernooi te organiseren onder het onschendbare regime dat de UEFA/FIFA heet. Met dhr van Praag als grootste voorbeeld. Ziekelijk gewoon






Vind ik leuk
Sjonnie +341
zaterdag 7 december 2013 om 02:05
Ja ik dacht ook al huh minuut is wel heel snel om.... dacht echt dat ik iets gemist had ofzo.

Snap ook niet dat niemand er wat van zei.
Vind ik leuk
zaterdag 7 december 2013 om 02:38
Helemaal met Van Gaal eens. Wat een ongelovelijk nare vent is dat toch. Of zal hij ook met dit omgekocht zijn?
Vind ik leuk
pico323 +7015
zaterdag 7 december 2013 om 02:44
Nee vanOostveen met een dergelijke grote delegatie. Is gewoon een snoepreisje op onze kosten. Ze zijn allemaal zo hypocriet als wat. Van gaal van Oostveen en die walgelijke Blatter. Bobo's zijn het.
Vind ik leuk
bentuuk +0
zaterdag 7 december 2013 om 03:47
Blatter is gewoon een onbeschoft varken , en geldwolf bovendien..
Vind ik leuk
zaterdag 7 december 2013 om 06:09
Heeft totaal geen fatsoen deze man , mocht hij komen te overlijden moeten we ook maar feest vieren.
Vind ik leuk
Jozef +40898
zaterdag 7 december 2013 om 06:32
Wat leuk dat we het hier tenminste allemaal over eens zijn.

De man denkt onaantastbaar te zijn en alles te kunnen flikken.
Hoop echt dat hij in zijn leven nog eens finaal door de stront zakt.
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
zaterdag 7 december 2013 om 09:55
Ik ben het er niet mee eens.
Vind ik leuk
mika +0
zaterdag 7 december 2013 om 06:52
die blatter is gewoon een rasechte idioot! zoiets respectloos doe je niet!!
Vind ik leuk
Cappie +7490
zaterdag 7 december 2013 om 11:58
Compleet eens met Van Gaal.
Vind ik leuk
starbuck +12
zaterdag 7 december 2013 om 12:03
"Een beetje beschamend"?!? Het was een grof schandaal. Die man gaat blijkbaar letterlijk over lijken om maar aandacht te krijgen...
Vind ik leuk
AFCAlex +2022
zaterdag 7 december 2013 om 12:37
Blatter Out. Deze ouwe gek is niet alleen corrupt en aandachtsgeil, maar heeft ook geen schrijntje respect in dat lichaam van hem. Daarnaast heeft de FIFA een leider nodig die verstand heeft van voetbal en weet waarover hij praat, en niet een of andere dwaas die nog nooit een bal heeft aangeraakt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws