'Labyrat' keert terug bij PSV: Dat haalt me zeker niet uit mijn concentratie

'Labyrat' keert terug bij PSV: "Dat haalt me zeker niet uit mijn concentratie"

Gepubliceerd: vrijdag 29 augustus 2014 om 15:22vr 29-08-2014 om 15:22

Zakaria Labyad mag zich alvast gaan opmaken voor een heet middagje in Eindhoven. De aanvallende middenvelder keert met Vitesse terug bij PSV, waar hij jarenlang actief was en uiteindelijk op een vervelende manier vertrok.

Labyad koos destijds - tot woede van de PSV-fans - voor een lucratief avontuur bij Sporting Portugal. "Ik heb er negen jaar gevoetbal en er is wat gebeurd daar. Het zal een leuke wedstrijd worden", blikt hij met Omroep Gelderland vooruit. De Nederlandse Marokkaan weet dat hij geen warm welkom zal krijgen. "Maar dat haalt me zeker niet uit mijn concentratie."

Voor Labyad, door supporters van PSV nu Labyrat genoemd, wordt het de eerste keer dat hij weer in Eindhoven terugkeert. "Het wordt wel een apart gevoel om weer terug in het Philips Stadion te zijn", zegt de 21-jarige Utrechter. "Ik denk dat een topwedstrijd is. Wij gaan daar heen om te winnen", aldus Labyad, die dit seizoen als linksbuiten speelt.

Plaats een reactie

vrijdag 29 augustus 2014 om 15:49
Laat het maar zien dan!
Vind ik leuk
Dahard +228
vrijdag 29 augustus 2014 om 15:52
Psv van Ajax gewonnen, Ajax van Vitesse gewonnen meer valt er niet te zeggen toch?
Vind ik leuk
125 +1743
vrijdag 29 augustus 2014 om 16:09
Logica van iemand die geen verstand van voetbal heeft...
Vind ik leuk
Kesse Vodde +7127
vrijdag 29 augustus 2014 om 16:37
Je vergeet 1 ding. Ajax won van Vitesse met 3 goals verschil. PSV won van Ajax met 2 goals verschil. Het wordt dus 5-0 voor PSV
Vind ik leuk
JaRico#7 +220
vrijdag 29 augustus 2014 om 22:17
Wat een ongelofelijk domme en IQ-loze opmerking Dahard.

Zulke dingen riep ik op de basisschool...
Vind ik leuk
Steevepeef +426
vrijdag 29 augustus 2014 om 16:16
Hopelijk trekken ze door, want in de afgelopen seizoenen was het nogal eens zo dat ze wonnen vd topper en de week erna het alsnog verknalden
Vind ik leuk
Dahard +228
vrijdag 29 augustus 2014 om 16:31
Hoef je geen logica voor te hebben, om dat te zeggen..
Vind ik leuk
Kesse Vodde +7127
vrijdag 29 augustus 2014 om 16:38
Labyad is zo onderhand de beste speler van Vitesse. Hij pan PSV zeker pijn gaan doen.
Vind ik leuk
vrijdag 29 augustus 2014 om 17:17
Wordt een spannende wedstrijd. Vond PSV gisteren wel matig, ze bleken niet in staat zelf het spel echt te creëren. Overigens wel weer een wonderlijke Depay gezien de laatste minuten. Dat wordt echt met de dag meer genieten van die gozer. Hopelijk ook straks tijdens het EK.
Vind ik leuk
Forhus +26
vrijdag 29 augustus 2014 om 19:13
geen eer of trots om terug te keren na psv,hij dreigde zelf om naar rechter te stappen om psv te kunnen verlaten,nu hij ook achtergekomen is dat hij geen topspeler is piept hij ineens anders
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws