Manchester United krijgt nul op rekest: Ik wil gewoon bij Feyenoord blijven

Manchester United krijgt nul op rekest: "Ik wil gewoon bij Feyenoord blijven"

Gepubliceerd: dinsdag 26 januari 2016 om 20:32di 26-01-2016 om 20:32

Ondanks dat Manchester United en Chelsea op de loer liggen, voelt Tahith Chong er niets voor om al naar het buitenland te vertrekken. De zestienjarige Feyenoorder verkiest een langer verblijf op Varkenoord boven een buitenlands avontuur.

"Feyenoord is en blijft mijn eerste keuze en we zijn nog in onderhandeling", zegt Chong tegenover FR12. "Het klopt dat Manchester United interesse in mij heeft, maar ik wil gewoon bij Feyenoord blijven. Er is absoluut geen sprake dat ik weg ga bij de club. Feyenoord gaat nu met een plan komen hoe ze mij de komende jaren zien binnen de club."

Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord is al langere tijd in onderhandeling met het management van de talentvolle aanvaller, maar die lopen wat stroever dan gebruikelijk. "Ik heb goede hoop dat het allemaal goed gaat komen en dat ik een contract ga tekenen bij Feyenoord", zegt Cde hoofdrolspeler.

Chong is een van origine Chinese aanvaller, die al een aantal jaar in de jeugdopleiding van Feyenoord rondloopt. Manchester United zou hem op het spoor zijn gekomen toen de jonge spits afgelopen zomer meedeed aan een internationaal jeugdtoernooi op Carrington.

Plaats een reactie

2 steps +140
dinsdag 26 januari 2016 om 20:44
ONGESCHIKT [ ] GESCHIKT [X]
Vind ik leuk
Futebul +3
dinsdag 26 januari 2016 om 20:49
Nog steeds staat er 'Chinese afkomst'..
Vind ik leuk
Jozef +45116
dinsdag 26 januari 2016 om 20:52
Hoe zit het dan precies?
Vind ik leuk
HanV +5715
dinsdag 26 januari 2016 om 21:05
Op transfermarkt staat Nederland / Curacao.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
dinsdag 26 januari 2016 om 21:17
Spelers als hem die al jong in de belangstelling staan van zulke clubs, krijgen van die grote clubs al aanbiedingen die feyenoord waarschijnlijk niet eens voor de boven gemiddelde salarissen kan betalen. Oftewel onderhandelingen zullen moeilijk gaan.
Mochten ze er niet uit komen, dan zou het toch op de een of andere manier moeten lukken om een 3 hoeks samenwerking aan te gaan. Met een grote club waar die gozer oren naar heeft, die gozer natuurlijk en Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 januari 2016 om 21:18]
Vind ik leuk
Gwadt +2404
dinsdag 26 januari 2016 om 21:22
Nee joh, dan verkoop je de speler toch op een bepaalde manier. Als feyenoord de rest van zijn teamgenoten kan overtuigen te blijven, moet dat bij hem toch ook gewoon lukken?
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
dinsdag 26 januari 2016 om 21:32
Maar verkopen lukt niet als ie niet wil tekenen.
Vind ik leuk
Gwadt +2404
dinsdag 26 januari 2016 om 21:36
'Er is absoluut geen sprake dat ik weg ga bij de club'

Dan blijft toch alleen bijtekenen over?
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
dinsdag 26 januari 2016 om 21:40
maar hoe je het wil lezen:

Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord is al langere tijd in onderhandeling met het management van de talentvolle aanvaller, maar die lopen wat stroever dan gebruikelijk. "Ik heb goede hoop dat het allemaal goed gaat komen en dat ik een contract ga tekenen bij Feyenoord", zegt Cde hoofdrolspeler.
Vind ik leuk
Gwadt +2404
dinsdag 26 januari 2016 om 21:42
Ik snap je punt ;D. Alleen is er al zoveel onduidelijkheid over deze jongen geweest dat ik blij ben om uit zijn mond te horen dat hij absoluut wil blijven. We wachten het maar weer af.
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
dinsdag 26 januari 2016 om 21:55
Het is te hopen. Zou zonde zijn als zulk soort gasten de deur uit lopen.
Vind ik leuk
Gwadt +2404
dinsdag 26 januari 2016 om 21:19
Zowaar wat goed nieuws vandaag uit Rotterdam in deze schrale tijd. Goed om te horen dat hij wil blijven, dan liggen iig de grootste talenten voorlopig vast. Ik zie het toch liever van de jeugd komen dan van het dubieuze aankoopbeleid van van Geel.
Vind ik leuk
Korm +40099
woensdag 27 januari 2016 om 08:07
Eens, tapia snap ik nog steeds niet!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws