Nieuw incident rond voetbalfan en bedelaar: Tsjechen misdragen zich in Rome
    Fans van Sparta Praag in het stadion van Lazio

    Nieuw incident rond voetbalfan en bedelaar: Tsjechen misdragen zich in Rome

    vrijdag 18 maart 2016 om 08:12

    Opnieuw een walgelijk incident in Europa. Op donderdag hebben enkele fans van Sparta Praag zich van hun slechtste kant laten zien. In Rome plasten zij over een vrouwelijke bedelaar heen en daar zijn beelden van gemaakt.

    De walgelijke actie vond plaats in aanloop naar de Europa League-wedstrijd tussen SS Lazio en de Tsjechische club, die in 0-3 eindigde. Sparta Praag bereikte daardoor de kwartfinales van het Europese bekertoernooi. De ogen zijn na afloop vooral gericht op de idiote actie van deze fans van Sparta Praag.

    Zodoende is er na het incident rond de PSV-fans in Madrid een nieuw schandaal rond bedelaars in Europa. Veel voetbalfans over de hele wereld spraken via Twitter hun afschuw al uit over het voorval in Rome. Het bericht over de vernederende actie is inmiddels enkele honderden keren geretweet. Het voorval met PSV-fans leidde zelfs tot Kamervragen.

    Plaats een reactie

    PredatorA +6216
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:28
    Man man man...

    Wat kunnen mensen toch ongelofelijk ziek in hun hoofd zijn!

    Stelletje debielen..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 08:34]
    Vind ik leuk
    Zippy +3740
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:30
    De verpaupering van het voetbal is begonnen.
    Goddank heeft Engeland dat virus nog niet opgelopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 maart 2016 om 10:06
    Zippy, de verpaupering is begonnen? Volgens mij zijn we al in een vergevorderd stadium.. Tegenwoordig komen hooligans (lees: volslagen idioten) steeds vaker in het nieuws.
    Vind ik leuk
    Toes010 +1571
    vrijdag 18 maart 2016 om 10:55
    Engeland? Daar is de verpaupering begonnen!!!
    Vind ik leuk
    Koeien +2109
    vrijdag 18 maart 2016 om 13:08
    Ehm, het Hooliganisme (engels woord) en het in een groep misdragen als (nep)voetbalsupporter is in de jaren 70 begonnen in Engeland.
    Vind ik leuk
    Molby +851
    zaterdag 19 maart 2016 om 08:13
    Daar zijn ze dat stadium allang voorbij, daar is het begonnen. Maar denk nou niet dat dit van de laatste tijd is. Het heeft ok niks met voetbal te maken. Ga zomers maar eens kijken in de populaire vakantieplaatsen. Wat daar gebeurd is te ziek voor woorden onder het mom van, ''Ja sorry, ik had een bakkie teveel op'.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11694
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:42
    Benieuwd of de bedelaars er volgens sommigen hier weer om gevraagd hebben......
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 08:42]
    Vind ik leuk
    dyanneruda +732
    vrijdag 18 maart 2016 om 12:41
    Hehe, volgens velen worden alle bedelaars in een mercedes vervoerd en opgehaald. Logisch dat Mercedes Benz zo een groot merk is geworden.
    Nog genoeg armoe op deze wereld, dus business is booming!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5725
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:43
    Dit geeft de uitdrukking 'iemand in de zeik zetten' ineens een heel andere lading.

    Deze gasten moesten ze maar eens opsporen, dit gaat veel te ver
    Vind ik leuk
    Gizmo +3823
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:43
    Persoonlijk vind ik dit goorder en meer mensonterend dan wat bedelaars geld geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:50
    Volgens de Spaanse krant El Pais gaat het om een supporter van Sparta Praag. De ploeg speelde gisteravond in de achtste finale van de Europa League tegen Lazio Roma. De bedelaar kan maar net op tijd aan de kant gaan om de urinestraal te ontwijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:53
    Dit bericht klopt niet!!! Volgens de Spaanse krant El Pais gaat het om een supporter van Sparta Praag. De ploeg speelde gisteravond in de achtste finale van de Europa League tegen Lazio Roma. De bedelaar kan maar net op tijd aan de kant gaan om de urinestraal te ontwijken.
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    vrijdag 18 maart 2016 om 09:00
    Hoe laag kun je zakken. Wat een grote debielen. En PSV en Feyenoord doen niets maar dan ook niets tegen dat tuig. Verschrikkelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 20:28]
    Vind ik leuk
    ronnieron +2124
    vrijdag 18 maart 2016 om 09:21
    Er zijn mensen die kicken op een golden showen
    Maar dit is wel heel erg triest en vernederend
    Vind ik leuk
    djoggo +108
    vrijdag 18 maart 2016 om 09:23
    waar zijn die PSV fans nu die altijd zo een grote mond hadden jegens "ongemanierde" supporters van andere NL'se clubs
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    vrijdag 18 maart 2016 om 10:47
    Praag fans in rome , hoe nederlands wil je het hebben ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 10:47]
    Vind ik leuk