Nieuw incident rond voetbalfan en bedelaar: Tsjechen misdragen zich in Rome
    Fans van Sparta Praag in het stadion van Lazio

    Nieuw incident rond voetbalfan en bedelaar: Tsjechen misdragen zich in Rome

    vrijdag 18 maart 2016 om 08:12

    Opnieuw een walgelijk incident in Europa. Op donderdag hebben enkele fans van Sparta Praag zich van hun slechtste kant laten zien. In Rome plasten zij over een vrouwelijke bedelaar heen en daar zijn beelden van gemaakt.

    De walgelijke actie vond plaats in aanloop naar de Europa League-wedstrijd tussen SS Lazio en de Tsjechische club, die in 0-3 eindigde. Sparta Praag bereikte daardoor de kwartfinales van het Europese bekertoernooi. De ogen zijn na afloop vooral gericht op de idiote actie van deze fans van Sparta Praag.

    Zodoende is er na het incident rond de PSV-fans in Madrid een nieuw schandaal rond bedelaars in Europa. Veel voetbalfans over de hele wereld spraken via Twitter hun afschuw al uit over het voorval in Rome. Het bericht over de vernederende actie is inmiddels enkele honderden keren geretweet. Het voorval met PSV-fans leidde zelfs tot Kamervragen.

    Plaats een reactie

    PredatorA +6495
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:28
    Man man man...

    Wat kunnen mensen toch ongelofelijk ziek in hun hoofd zijn!

    Stelletje debielen..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 08:34]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12295
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:42
    Benieuwd of de bedelaars er volgens sommigen hier weer om gevraagd hebben......
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 08:42]
    Vind ik leuk
    dyanneruda +743
    vrijdag 18 maart 2016 om 12:41
    Hehe, volgens velen worden alle bedelaars in een mercedes vervoerd en opgehaald. Logisch dat Mercedes Benz zo een groot merk is geworden.
    Nog genoeg armoe op deze wereld, dus business is booming!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:43
    Dit geeft de uitdrukking 'iemand in de zeik zetten' ineens een heel andere lading.

    Deze gasten moesten ze maar eens opsporen, dit gaat veel te ver
    Vind ik leuk
    Gizmo +3869
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:43
    Persoonlijk vind ik dit goorder en meer mensonterend dan wat bedelaars geld geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:50
    Volgens de Spaanse krant El Pais gaat het om een supporter van Sparta Praag. De ploeg speelde gisteravond in de achtste finale van de Europa League tegen Lazio Roma. De bedelaar kan maar net op tijd aan de kant gaan om de urinestraal te ontwijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 maart 2016 om 08:53
    Dit bericht klopt niet!!! Volgens de Spaanse krant El Pais gaat het om een supporter van Sparta Praag. De ploeg speelde gisteravond in de achtste finale van de Europa League tegen Lazio Roma. De bedelaar kan maar net op tijd aan de kant gaan om de urinestraal te ontwijken.
    Vind ik leuk
    pico323 +5329
    vrijdag 18 maart 2016 om 09:00
    Hoe laag kun je zakken. Wat een grote debielen. En PSV en Feyenoord doen niets maar dan ook niets tegen dat tuig. Verschrikkelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 20:28]
    Vind ik leuk
    ronnieron +2194
    vrijdag 18 maart 2016 om 09:21
    Er zijn mensen die kicken op een golden showen
    Maar dit is wel heel erg triest en vernederend
    Vind ik leuk
    djoggo +108
    vrijdag 18 maart 2016 om 09:23
    waar zijn die PSV fans nu die altijd zo een grote mond hadden jegens "ongemanierde" supporters van andere NL'se clubs
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    vrijdag 18 maart 2016 om 10:47
    Praag fans in rome , hoe nederlands wil je het hebben ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 maart 2016 om 10:47]
    Vind ik leuk