Jeugdinternational stopt PSV-avontuur voor terugkeer bij Vitesse

    Jeugdinternational stopt PSV-avontuur voor terugkeer bij Vitesse

    Gepubliceerd: donderdag 19 mei 2016 om 07:42do 19-05-2016 om 07:42

    Martijn Berden is in ieder geval voorlopig klaar bij PSV. De aanvaller speelde vanaf 2011 voor de Eindhovenaren, maar keert terug bij Vitesse. Dat melden de Arnhemmers op hun website. De nu achttienjarige Berden speelde tussen 2009 en 2011 ook al in Arnhem.

    Berden maakte inmiddels zijn debuut in Jong PSV, maar heeft besloten zijn Eindhovense avontuur af te breken en bij Jong Vitesse verder te gaan. De jeugdinternational is door Vitesse voor twee jaar vastgelegd. Hij speelde voor het eerst bij Jong PSV op 18 september 2015 en dat bleek ook direct zijn laatste optreden in het betaald voetbal.

    De in Den Haag geboren Berden doorliep diverse jeugdteams van PSV en speelde afgelopen seizoen vooral in PSV onder 19. Niet alleen was er nieuws over de jonge aanvaller, maar ook over een linksback. Wellington Verloo, eveneens jeugdinternational, besloot zijn contract bij Vitesse met drie jaar te verlengen. Verloo had een aflopende verbintenis.

    Lees meer over:EredivisiePSVVitesse

    Plaats een reactie

    kratarzu +257
    donderdag 19 mei 2016 om 08:03
    Een speler met verstand.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14754
    donderdag 19 mei 2016 om 11:21
    Die jeugdopleiding loopt leeg, niet zo vreemd zij zien ook wel dat je in Eindhoven geen kans krijgt en je heil dus beter ergens anders kan zoeken. Kunnen die jeugdopleiding daar beter opdoeken als je er toch niks mee doet.

    Vind ik leuk
    slapss +4012
    donderdag 19 mei 2016 om 12:14
    Hehe, loopt leeg. Er zijn er 2 weggegaan die bij PSV niet als uitzonderlijk talent gelden. Nou daar liggen we wakker van. Gisteren hebben we het 'grote talent' van Twente nog binnengehaald.
    Vind ik leuk
    kratarzu +257
    donderdag 19 mei 2016 om 15:42
    het is ook moeilijk bij psv als uitzonderlijk talent te worden bestempeld, op die italiaan na, zie ik er niet 1 rondlopen.
    Vind ik leuk
    slapss +4012
    donderdag 19 mei 2016 om 15:48
    Ik zeg een ding: een hoop Belgen. Verder geef ik je wel gelijk. Het is nog niet fantastisch.
    Vind ik leuk
    Toto71 +364
    donderdag 19 mei 2016 om 08:13
    Mooi Verloo voor 3 jaar vast. Echt een goede linksback die zijn kans al had gehad zonder zijn nare blessure.
    Vind ik leuk
    sjeffke +21
    donderdag 19 mei 2016 om 08:46
    dat is echt een top speler beetje vergelijkbaar met ter haar in zijn beste periode bij Arsenal
    Vind ik leuk
    Aal +22681
    donderdag 19 mei 2016 om 11:07
    We zijn goed bezig :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 mei 2016 om 12:50
    Ik zal hem niet missen.Er zijn er nog we en paar meer die ze mee moge nemen.
    Het top talent wat er rond loopt blijft toch bij psv.
    Dus die rotte plekken die er zaten worden nu gelukkig weg gehaald.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws