'Droevige' Guardado heeft PSV-knop nog niet omgezet: 'Ik moet gehoorzamen'

'Droevige' Guardado heeft PSV-knop nog niet omgezet: 'Ik moet gehoorzamen'

dinsdag 12 juli 2016 om 21:14

Andrés Guardado heeft zich dinsdagavond bij de selectie van PSV gevoegd. Op het trainingskamp in het Zwitserse Verbier trainde de Mexicaan voor de eerste keer mee, met gemengde gevoelens.

Guardado had zijn zinnen deze zomer gezet op de Olympische Spelen, maar die plannen werden gedwarsboomd door PSV. "Ik had heel veel zin om mee te doen aan de Olympische Spelen, maar uiteindelijk had ik niet het geluk dat ik daarvoor toestemming kreeg van PSV", zegt de belangrijke middenvelder tegen Voetbal International.

"Uiteindelijk moet ik gehoorzamen wat mij hier wordt verteld, maar tegelijkertijd ben ik droevig dat ik niet mee kon doen aan de Olympische Spelen", vervolgt Guardado, die zijn onvrede al liet optekenen in Zuid-Amerika.

Inmiddels probeert hij de knop om te zetten. Guardado is blij zijn PSV-collega's weer te zien. "Ik probeer altijd gelukkig te zijn en ik heb er naar uitgekeken om aan een nieuw seizoen te beginnen, om mijn collega's weer te zien. Bovendien, voetballen is nu eenmaal plezierig."

Poll

Heeft Guardado reden tot klagen?

(681 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 juli 2016 om 21:18
1 van de 2 toernooien mag je meedoen.
Meneertje kiest voor Copa en ja dan wordt het dus geen OS.
Afspraak is afspraak..... niet zeuren .
Vind ik leuk
Gu3rilla +13435
dinsdag 12 juli 2016 om 21:22
Welke idioot denkt ook 2 toernooien te kunnen spelen en daarna een heel seizoen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juli 2016 om 21:22]
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 21:24
Ene Andrés uit Mexico
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 22:25
En het seizoen die hij al heeft gespeeld, vergeet die niet

En wat denk je van de vakantie tussendoor? oh nee, hij heeft vast zijn rust niet nodig.

Voetballers zijn niet altijd even slim
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juli 2016 om 22:26]
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 22:26
En het skiën die hij al heeft gespeeld, vergeet die niet

En wat denk je van de vakantie tussendoor? oh nee, hij heeft vast zijn rust niet nodig.

Voetballers zijn niet altijd even slim
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 21:34
Ja, als ie het ZO graag wiltcdan had hij de copa moeten laten gaan. Las toch eerder al dat PSV hem bij kampioensschap zou laten gaan?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juli 2016 om 21:37]
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 21:42
Ja dat schijnt zo. Maar dat weet ik niet precies.
Vind ik leuk
Aal +12607
dinsdag 12 juli 2016 om 21:18
Die zal lekker gemotiveerd zijn dit seizoen
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 21:31
Laatste waar je je zorgen om hoeft te maken.
Vind ik leuk
Aal +12607
dinsdag 12 juli 2016 om 21:54
Ik maak me er ook echt geen zorgen over.... feit is wel dat je met een speler loopt die zich ongelukkig voelt. Verder zal t mij m'n aars roesten ^^
Vind ik leuk
Drobtine +1834
dinsdag 12 juli 2016 om 23:05
Het is een prof dus dat zal wel meevallen. Als Ajacied hoop ik natuurlijk dat hij de rest van het seizoen een "psychisch wrak" is
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 21:36
Waren we nou geen kampioen geworden kon ik het begrijpen want dan moet je voorrondes spelen,nu had psv hem moeten laten gaan met een deal dat hij niet wordt opgeroepen tijdens de drukste tijd van het jaar voor psv.
Nu jaag je zo een top speler weg, die eigenlijk te goed is voor de ere divisie ,je mag blij zijn dat hij bij psv wil voetballen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 22:29
Deze topspeler moet ook beseffen dat hij een afspraak gemaakt heeft met PSV over het spelen van toernooien in de zomer. Daarnaast betaalt PSV nog steeds zijn salaris en kunnen we niet gebruiken dat hij straks geblesseerd raakt vanwege de weinige rust die hij gehad heeft. Moeten we hem straks ook de maand december maar vrij geven omdat hij anders teleurgesteld raakt?

Hij mag trouwens ook blij zijn dat hij bij PSV speelt. Anders had hij nog steeds op de bank gezeten in Duitsland of Spanje. Nu is hij 2x kampioen geworden en speelt hij CL wedstrijden. Het werkt twee kanten op....
Vind ik leuk
jaja_PSV +12627
dinsdag 12 juli 2016 om 23:07
Wegjagen?
Alsof een andere werkgever wel toestemming zou hebben gegeven voor 2 toernooien..
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 21:57
Hij kon kiezen Copa of spelen. Nou klaar en niet meer zeuren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 22:52
Ga lekker janken of zoek een andere club waar je wel toestemming krijgt
Vind ik leuk
dinsdag 12 juli 2016 om 22:59
Vond het eerlijk gezegd ook helemaal niet het type persoon om zo te klagen.
Afspraken zijn afspraken...
Vind ik leuk
Drobtine +1834
dinsdag 12 juli 2016 om 23:03
Niet janken dat is het resultaat van je eigen keuze.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Droevige' Guardado heeft PSV-knop nog niet omgezet: 'Ik moet gehoorzamen'