Frustratie neemt toe bij Feyenoord: opnieuw problemen met kaartverkoop

7 september 2016 om 18:21

Wederom gaat het mis met de kaartverkoop van Feyenoord voor de Europa League-wedstrijden. Nadat zaterdag alles in het honderd liep, werd woensdagavond een nieuwe poging gewaagd. Uit reacties op Twitter blijkt dat er opnieuw problemen zijn.

Eventim, de ticketingpartner van Feyenoord, had de club na het debacle van zaterdag toegezegd dat vanaf woensdag de verkoop weer naar wens zal verlopen.

Afgelopen weekend ontstond er veel ophef onder de Feyenoord-fans, nadat het al omstreden ticketingsysteem het volledig liet afweten bij de start van de verkoop.Fans die uren wachtten om hun kaarten te kopen kwamen niet door het systeem. Andere fans rekenden hun kaarten wel af, maar ontvingen geen aankoopbevestiging.

Feyenoord hervatte de verkoop woensdag om 18.00 uur, maar al gauw kwamen weer reacties van klagende fans binnen. 'Die winkelmandjes van Eventim zijn zo lek als een eh... juist', klinkt het op Twitter. Een andere Twitteraar plaatst een foto waarop de webpagina vraagt 'een ogenblik geduld' te hebben. Ondertussen neemt de frustratie richting Feyenoord steeds meer toe. 'Schaam jullie voor deze waardeloze vertoning, elke keer laten jullie zien hoe incompetent de organisatie is.' 

De club reageert ook op de ophef: 'Ticketingpartner Eventim meldt dat kaartverkoop in technisch opzicht loopt, maar dat er wachtrijen ontstaan door de drukte.'