Hateboer wil niet per se meewerken aan plan en transfer van Groningen

Hateboer wil niet per se meewerken aan plan en transfer van Groningen

dinsdag 3 januari 2017 om 16:23

Hans Hateboer wil FC Groningen in de winterse transferperiode niet per se verlaten. Dat vertelt de rechtsback, die een aflopend contract heeft, tegenover RTV Noord.

De verdediger liet in een eerder stadium al weten dat hij zijn aflopende verbintenis niet gaat verlengen. Hij wordt al nadrukkelijk in verband gebracht met Hull City en Atalanta Bergamo, maar er is niks concreet, zo stelt Hateboer. "Er speelt wel wat maar wat ik weet zijn er nu geen onderhandelingen gaande."

"Ik heb het nog steeds goed naar mijn zin bij Groningen en hoef daarom ook niet per se weg deze winter", vertelt de back, die wel met Hull en Atalanta sprak rond de feestdagen. Het is de vraag of de twee clubs, uit respectievelijk de Premier League en Serie A, in deze transferperiode nog concreet worden.

Hateboer kan aankomende zomer transfervrij vertrekken bij FC Groningen, maar de noorderlingen hopen nog een transfersom aan hem over te houden.

Poll

Moet FC Groningen Hateboer in de winter verkopen?

(1353 stemmen)

Plaats een reactie

Teo Smith +6370
dinsdag 3 januari 2017 om 16:32
Ja dan kunnen ze je wel op de bank zetten ;). En dat wil jij ook niet. Lekker gaan jongen.
Vind ik leuk
Toppert +737
dinsdag 3 januari 2017 om 16:57
Gelukkig bedient Groningen zich niet van dat soort praktijken. In de eerste plaats kan Groningen het zich niet veroorloven om goede spelers op de bank te zetten en daarnaast is hij ook jongen van de club. Het is logisch dat hij zich niet zo maar in elk willekeurig avontuur stort. Ik denk dat Groningen er meer aan heeft dat hij blijft dan dat ze nog een paar ton voor hem vangen. Een directe vervanger is er niet en een vervanger halen kost ook (meer) geld.
Vind ik leuk
dinsdag 3 januari 2017 om 17:08
In principe met je eens. Maar als het dan niet tot een transfer komt nu verleng dan met 1 jaar, dan ben je een jongen vd club! Gun je club die paar centen dan ook..
Vind ik leuk
HanV +903
dinsdag 3 januari 2017 om 17:32
Ten koste van je eigen tekengeld? Hij is geen sponsor.
Vind ik leuk
woensdag 4 januari 2017 om 10:16
Ik kan mij wel in schfan's reactie vinden.
Die Hateboer dankt alles wat hij nu is en heeft bereikt aan FC Groningen. Dan zou het toch netjes zijn om óf nu mee te werken aan een transfer óf bij te tekenen?
Ook FCG hoeft hier niet de 'sponsor' te zijn.
Vind ik leuk
Teo Smith +6370
dinsdag 3 januari 2017 om 17:24
Niet sportief van zijn kant maar goed.
Vind ik leuk
Senna +3704
dinsdag 3 januari 2017 om 16:36
Deze jongen doet het goed van de zomer gratis weg .
Vind ik leuk
dinsdag 3 januari 2017 om 17:14
Als je je contract niet wil verlengen dan moet je vervolgens niet gaan lopen klagen als je club nog wat aan je wil verdienen. Dan verleng je en maak je in de zomer een transfer die Groningen nog wat oplevert
Vind ik leuk
dinsdag 3 januari 2017 om 18:09
Er schijnt belangstelling / interesse te zijn van AZ omdat Johansson nog deze periode wil vertrekken. Ook Johansson is in bezit van een aflopend contract.
Vind ik leuk
jave +1256
dinsdag 3 januari 2017 om 23:11
Nou..wil niet lullig doen, maar denk dat ie met het spelen bij FcGroningen toch ook wel z'n "plafond" zit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Hateboer wil niet per se meewerken aan plan en transfer van Groningen