Gudelj met open armen ontvangen: 'Speelde een cruciale rol bij Ajax'

Gudelj met open armen ontvangen: 'Speelde een cruciale rol bij Ajax'

vrijdag 6 januari 2017 om 10:49

Tianjin Teda heeft een dubbelslag geslagen op de transfermarkt. Niet alleen haalde de Chinese club Nemanja Gudelj van Ajax, maar ook Jon Obi Mikel van Chelsea. Gudelj wordt met open armen ontvangen.

'We kijken ernaar uit om hem te ontmoeten en kijken ook uit naar de eerste trainingen met Gudelj. We verwachten dat hij op de training onze verwachtingen al kan inlossen en natuurlijk kijken we het meest uit naar zijn wedstrijden', luidt één van de commentaren via de officiële kanalen van de Chinese club.

Bij de presentatie gaat het nog wel even door over Gudelj, die naar verluidt voor ongeveer zes miljoen euro overstapt. 'Hij zal een cruciale rol spelen, zoals de Serviër in de Nederlandse competitie ook al deed. Zolang hij goed wordt gebruikt, zal Gudelj zowel zijn waarde in aanvallende als verdedigende zin bewijzen', klinken de verwachtingen.

Poll

Stelling: Gudelj vergooit zijn carrière als hij naar China verkast

(980 stemmen)

Plaats een reactie

Teo Smith +6522
vrijdag 6 januari 2017 om 10:57
Gudelj speelde in Nederland ook een cruciale rol: In de media ja.

Jammer van hem, hij was goed bezig bij NAC en AZ begon aardig bij Ajax maar hij geloofde te veel in zichzelf.
Houdoe!
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 10:59
Prima samenvatting!
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 11:04
Yep verdient nu in 1 jaar even veel als zijn bestbetaalde collega's in vijf jaar doen. Ook al zou hij daar maar 1 of 2 jaar blijven er zijn altijd wel clubs die je daarna nog willen.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 11:29
Zeker jammer. Dit is een prima voorbeeld van hoe een profvoetballer zich niet moet gedragen. Als je het mentaal niet kan opbrengen om op de bank te zitten dan kun je beter gaan korfballen.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 10:58
Opzouten met die lamzak. Vind eigenlijk dat hij er veel te makkelijk mee wegkomt, tot nooit meer ziens!
Vind ik leuk
Bdog +590
vrijdag 6 januari 2017 om 11:02
Wat een held! Eerst iedereen in Amsterdam de pis lauw maken om vervolgens aan de andere kant van de wereld zelf miljonair te worden.
Vind ik leuk
Jozef +10204
vrijdag 6 januari 2017 om 12:27
Niet doorvertellen, Bdog, maar als die Chineesjes dit bod niet hadden gedaan, dan was er een inzameling gestart om een vergelijkbaar bedrag op te halen voor hem en hem een enkeltje China te geven op voorwaarde dat hij nooit meer terug zou komen.

Nee, onze pis is niet lauw...althans, dat vermoed ik. Meten jullie dat werkelijk? ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 6 januari 2017 om 12:47]
Vind ik leuk
RWB013 +413
vrijdag 6 januari 2017 om 12:57
Toch zit het je dermate dwars dat je er 2 hele Lappen tekst over schrijft.
Vind ik leuk
Jozef +10204
vrijdag 6 januari 2017 om 16:54
Ja hoor. Wordt 's nachts schreeuwend wakker van de lauwe pis. Nou goed?

Blij dat ie weg is. Dat is alles.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 11:03
Mijn werk weigeren en vervolgens bij een andere baas binnen no-time mijn salaris meer dan vervijfvoudigen. Dat moet ik ook eens proberen hier
Vind ik leuk
Strijp +2673
vrijdag 6 januari 2017 om 11:24
Laat me weten als je de methode gevonden hebt
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 11:28
Ik zal een boek schrijven: 'How to Gudelj'
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 11:05
Wat een slap gelul :)
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 11:07
in pakken en weg wezen.
Vind ik leuk
Nashua +2045
vrijdag 6 januari 2017 om 11:15
Zijn we nu ook van zijn talentvolle (not) broertje af en de vader (scout) ???

Vind ik leuk
Youri99 +1354
vrijdag 6 januari 2017 om 11:30
Verwacht niet teveel, voor je het weet is de motivatie weg.
Vind ik leuk
kcim +1579
vrijdag 6 januari 2017 om 11:34
Grappige sneer naar Ajax toe... "Zolang hij goed wordt gebruikt"
Vind ik leuk
Jozef +10204
vrijdag 6 januari 2017 om 12:33
Gudelj speelde meermalen een cruciale rol bij Ajax, dat hebben die Chineesjes goed vertaald uit onze media.

De rest hebben ze blijkbaar niet vertaald: hij was aangetrokken om meer body te geven aan Ajax, om er te staan in die jonge ploeg van Ajax als het nodig was.
Welnu, het cruciale zit hem erin dat zijn inbreng de doorslag had moeten geven bij twee keer voorrondes CL en bij beslissende wedstrijden in de competitie afgelopen jaar. Dat was niet zo. Het lijkt me dat we dit nog beter even stilhouden, totdat de centjes overgemaakt zijn. De rest komen ze wel achter.
Vind ik leuk
vrijdag 6 januari 2017 om 13:39
Hahahahaha.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gudelj met open armen ontvangen: 'Speelde een cruciale rol bij Ajax'