Update: Nederlandse aanvaller opvolger Babel: komst officieel aangekondigd

Update: Nederlandse aanvaller opvolger Babel: komst officieel aangekondigd

vrijdag 13 januari 2017 om 14:30

Ola John staat voor een nieuwe transfer. Deportivo La Coruña staat op het punt de aanvaller, die in de eerste seizoenshelft werd verhuurd aan Wolverhampton Wanderers, over te nemen van Benfica.

Het gaat volgens lokale media om een huurdeal tussen Deportivo en Benfica. John moet in Galicië het vertrek van een andere Nederlander opvangen: Ryan Babel verkaste anderhalve week geleden naar Besiktas. Met zijn waarschijnlijke overstap naar Deportivo is de 24-jarige John toe aan zijn vierde club in een jaar tijd, na Reading, Benfica en Wolverhampton Wanderers.

In Engeland heeft John een frustrerende periode achter de rug. In totaal speelde hij slechts 27 competitieminuten voor de club die aanmoddert in de onderste regionen van het Championship. In 2012 verliet de enkelvoudig Oranje-international FC Twente voor het avontuur bij Benfica, maar dat is ondanks een hoopgevend begin mislukt. Zijn Benfica-contract loopt deze zomer af.

Update 12-01 17.30 uur: Deportivo bevestigt inmiddels dat John gaat verkassen naar La Coruna. Vrijdagochtend wordt de vleugelaanvaller medisch gekeurd in Spanje. Deportivo staat op dit moment op de vijftiende plek in de Primera Division. 

Update 13-01, 14.30 uur: Deportivo heeft de komst van Ola John, die medisch is goedgekeurd, bevestigd via de officiële kanalen. Hij speelt tot het einde van het seizoen op huurbasis voor de Spanjaarden en wordt geleend van Benfica.

Plaats een reactie

woensdag 11 januari 2017 om 08:52
Interesting move for him. Perhaps he is able to give his career a boost at Depor. He was such a promising talent... it's a pity he never managed to settle in Portugal
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 09:09
Heb je morgen toevallig een proefwerk Engels?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 09:45
No. kind regards, Fieldwaiter Black
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 10:30
Verdiend dat nog wat als veldober??
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:03
Nee het verdient erg weinig. Maar het is een beroep dat nog in de kinderschoenen staat. Als ik ergens op een veld ga staan is er haast niemand die iets te drinken bij me bestelt. De inkomsten zijn dus gering. Ook is het meerdere keren voorgekomen dat ik door de scheidsrechter of boze supporters van het veld werd afgejaagd.
Vind ik leuk
yuuup +5483
vrijdag 13 januari 2017 om 15:03
Probeer eens een mijnenveld.
Vind ik leuk
Youri99 +5464
woensdag 11 januari 2017 om 10:01
Okay, I also speak very good English but i always answer in Netherlandish becaus this is a Netherlandish website
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 10:55
netherlandish??? i see u speak very well german aswell hahaha
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 19:26
Translate
Vind ik leuk
Teo Smith +13078
woensdag 11 januari 2017 om 10:58
Dude, it's a dutch website. So come on.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:05
Smith does not seem a very dutch name to me though
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 19:26
Google Translate
Vind ik leuk
Diamant07 +4515
woensdag 11 januari 2017 om 08:57
Hij zal wel altijd tegen z'n broer hebben opgekeken...
Vind ik leuk
wilheimus +1124
woensdag 11 januari 2017 om 09:27
Waarom niet gewoon terug naar de eredivisie? Nog altijd maar 24, dus kan nog genoeg stappen maken..
Vind ik leuk
Youri99 +5464
woensdag 11 januari 2017 om 10:02
Waarom niet naar China? Daar verdien je veel meer.
Vind ik leuk
soksa +871
woensdag 11 januari 2017 om 10:37
Waarom niet een cursus engels? Net zoals Fieldwaiter Black.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 10:56
waarom wel ;) ?
Vind ik leuk
Youri99 +5464
woensdag 11 januari 2017 om 11:57
Inderdaad waarom wel?
Vind ik leuk
yuuup +5483
vrijdag 13 januari 2017 om 15:04
Die Chinezen hebben ook hun grenzen hoor.
Vind ik leuk
Youri99 +5464
vrijdag 13 januari 2017 om 15:51
Hoe durf je dat na de waanzin vandaag de dag nog te stellen haha
Vind ik leuk
Teo Smith +13078
woensdag 11 januari 2017 om 10:58
Allemachtig aan hoeveel is John wel niet verhuurd? 3-4?
Weer een Assaidi geval. Te snel naar het buitenland. Zonde man!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:01
Moet toch bij de NL top 3 ergens kunnen gedijen? Als Berghuis weg is John ophalen?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:11
Als hij bij de wolves al niet slaagt dan zou hij beter terug naar Twente kunnen gaan of een andere club van dat niveau
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 11:14
Die jongen heeft gewoon wat liefde en vertrouwen nodig van een NL sprekende toptrainer. Ik denk dat V. Bronckhorst ideaal zou zijn om zijn kwaliteiten er weer uit te laten komen. Hake zie ik daar niet toe in staat, die coacht vanuit de KNVB opleiding.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 14:13
Zelf denkt hij daar anders over, Zwitserland. Zoals zoveel van dit soort jongens; Ik wil overal wel naar toe zolang het maar niet Nederland is. Om vervolgens maar weer eenste floppen,
Vind ik leuk
Teo Smith +13078
woensdag 11 januari 2017 om 11:23
Ik zou daar geen nee tegen zeggen, minstens 2 keer zo goed vergeleken met Bilal. En hij is nog jong. En transfervrij van de zomer.
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 17:56
Gewoon niet goed genoeg
Vind ik leuk
Teo Smith +13078
donderdag 12 januari 2017 om 17:56
Beter dan Bikal. ;)
Vind ik leuk
michelhx +2090
woensdag 11 januari 2017 om 11:14
Ik zie hem liever als bv. Narsingh. Hoop dat PSV hem volgend seizoen een kans geeft.
Vind ik leuk
Foebele +33211
woensdag 11 januari 2017 om 12:12
Volgend jaar tekent hij bij pak hem beet NEC...
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 18:51
Wat een club hopper is het zeg, hoop dat hij nu een tijd bij een club kan blijven spelen en het laten zien. Want voetballen kan hij wel!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Nederlandse aanvaller opvolger Babel: komst officieel aangekondigd