Jans heeft belletje over mogelijke transfer gehad: Speelt niet mee tegen Ajax

    Jans heeft belletje over mogelijke transfer gehad: "Speelt niet mee tegen Ajax"

    woensdag 11 januari 2017 om 14:07

    PEC Zwolle hoopt een veel betere tweede seizoenshelft te draaien dan de eerste, maar hervat de competitie meteen met een wedstrijd tegen Ajax. Ron Jans ziet daar wel een voordeel in.

    "Ik denk dat het wel een goed moment is", zegt de scheidende hoofdtrainer van de nummer zestien van de Eredivisie in gesprek met Voetbal International. "Tegen Ajax kun je een resultaat boeken, maar dat moet niet. En dat kan best wel even handig zijn door drie schorsingen." Bovendien is Wout Brama vertrokken naar FC Utrecht. Als mogelijke vervanger wordt Ouasim Bouy van Palermo genoemd.

    "Bouy speelt in ieder geval niet mee tegen Ajax", reageert Jans. "We hebben wel een belletje gehad ergens in december, maar ja, interesse... Op dit moment is het niet concreet genoeg om er als trainer iets over te zeggen. Ik heb geweldig met Ouasim gewerkt, ik vind hem een goede speler voor ons."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +81974
    woensdag 11 januari 2017 om 14:16
    Ze hebben zich goed ingekocht, ik gok wel op een wederopstanding!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17546
    woensdag 11 januari 2017 om 15:29
    Ja, na a.s zondag.;-).
    Vind ik leuk
    zwollie +6610
    woensdag 11 januari 2017 om 15:51
    met zoveel geschorste spelers, als ajax hier niet van wint.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17546
    woensdag 11 januari 2017 om 16:41
    PEC verliest zondag wel (hoop en denk ik;-)).

    Desalniettemin hoop ik oprecht, dat PEC daarna meteen de weg omhoog zal vinden. Sympathieke club + coach.
    Vind ik leuk
    HanV +3437
    woensdag 11 januari 2017 om 19:50
    Klinkt bijna zielig dat je hoopt dat Ajax wint, net alsof dat bijzonder zou zijn.
    Ik kan me trouwens nog wel een wedstrijd van vorig seizoen herinneren waarvan de uitslag al vast zou staan omdat PEC een heel elftal miste. Na het sneeuwvegen ging de wedstrijd door. We laten het gewoon opnieuw sneeuwen. Nieuwe tactiek.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17546
    woensdag 11 januari 2017 om 20:23
    Niet zielig, maar bescheiden zoals het een echte Ajacied betaamt, Han!;-).

    Succes met MVV as weekend.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    woensdag 11 januari 2017 om 15:52
    Dat hoop jij he?......;))
    Vind ik leuk
    piet2412 +14
    woensdag 11 januari 2017 om 15:55
    Reddings Bouy..... (deze is heel slecht...;-))
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Jans heeft belletje over mogelijke transfer gehad: "Speelt niet mee tegen Ajax"