Chinese club slaat hard terug: 'Maak geen gebruik van ons voor jullie koppen'

Chinese club slaat hard terug: 'Maak geen gebruik van ons voor jullie koppen'

woensdag 11 januari 2017 om 15:58

Het Chinese Hebei Fortune is klaar met de transferverhalen die de club linken aan grote spelers uit het Europese voetbal. James Rodriguez van Real Madrid is de laatste ster die volgens de berichten naar Hebei zou kunnen.

Er werd gerept over een recordbedrag van dik boven de honderd miljoen euro dat de Chinese club geboden zou hebben bij Real Madrid. Onzin, stelt de club in een officiële verklaring op de website. 'Ze hebben ons gelinkt aan Messi, nu zitten we achter James Rodriguez aan. Wie is ons volgende doelwit? Cristiano Ronaldo?', schrijft Hebei, de club van onder meer Ezequiel Lavezzi.

'We weten niet wie deze geruchten verspreidt, maar ze gaan een stap te ver. Deze club is niet gebouwd om geruchten te ontkennen. Het is onmogelijk voor ons om te reageren op compleet nepnieuws. Maak alsjeblieft geen gebruik van ons voor jullie krantenkoppen', aldus de club in een stellige verklaring.

Lees ook: China is magneet voor spelers: alle in Europa bekende spelers in China op een rij

Lees meer over:Super League (China)

Login of registreer om een bericht te plaatsen

woensdag 11 januari 2017 om 16:06
Vp maakt een kop over koppen hehehe
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:33
inkoppertje
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:34
Jij kopt het inkoppertje over de kop over koppen even in.. mooi!!:P
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:36
ik sla graag koppen met spijkers :D
Vind ik leuk
Teo Smith +2956
woensdag 11 januari 2017 om 16:23
Jullie maken het er zelf naar Chineesjes.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:24
Wat een schijnheilige daar zeg, BAH.....
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:30
Ze zijn op hun Chinrese pikkies getrapt.
Vind ik leuk
Itsese +401
woensdag 11 januari 2017 om 16:47
Helemaal waar, zelfde met Wang. Ze gaan er wel voor maar ondat media maakt het nu te gek, China dit en China dat.... China gaat stap gewijs het overnemen en proffesioneel er mee om ook nog is. Dat ze zo iets naar buiten brengen is nog veel erger en hier moeten we juist bang voor zijn in de voetballerij. Hier zit namelijk een compleet stappen plan achter en ze hebben nog niks dus juichen doen ze niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 januari 2017 om 16:49]
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 16:59
Ik las laatst ook over Dele alle 1 miljoen per week wauw. Nou China dit is nog maar pas het begin. Media is zo vervelend en frustrerend maar dat is hun werk, kranten moeten verkocht woorden. Geruchten over Messi of Ronaldo geloof ik zowiezo niet en die 2 zie ik niet naar China gaan, omdat ze al Meer dan genoeg bezitten
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 17:07
Ach gossie.....als je met de grote mensen wilt meedoen......moet je ook de klappen kunnen opvangen.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 17:24
iedereen moet centjes verdienen