Eredivisie-kampioen voorspeld: 'Spelen het beste voetbal van de competitie'

Eredivisie-kampioen voorspeld: 'Spelen het beste voetbal van de competitie'

woensdag 11 januari 2017 om 20:49

Ajax is de grootste kanshebber op de landstitel. De Amsterdammers spelen beter voetbal dan titelconcurrenten Feyenoord en PSV, meent althans oud-prof Sjaak Polak.

"Voor de start van het seizoen was ik er echt van overtuigd dat PSV het zou worden. Maar inmiddels ben ik daarop teruggekomen. Ze spelen te matig voor de eerste plek", laat Polak, in het verleden in de Eredivisie actief voor FC Twente, ADO Den Haag en Sparta, weten aan het Algemeen Dagblad. "Bij Feyenoord ziet het er goed uit, ook qua bank, maar ik zet mijn geld toch op Ajax."

"Ze zijn daar helemaal los", legt Polak uit. "En ze spelen ook het beste voetbal van de competitie. Ik denk dat Ajax tijdens de rest van het seizoen het beste met de druk kan omgaan. Dat gaat Feyenoord de titel kosten." Ajax kijkt momenteel tegen een achterstand van vijf punten aan op koploper Feyenoord. PSV volgt op acht punten van de Rotterdammers.

Poll

Wie wordt er kampioen van de Eredivisie in het seizoen 2016/2017?

(689 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 11 januari 2017 om 20:58
Jah Ajax gaat ook kampioen worden.. Feyenoord tweede en dat cluppie uit eindjehoven derde :p
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:00
Waar heb jij die glazen bol gekocht?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:12
Bij een Haagse zigeunerin.. zij voorspelde ook dat ADO via de nacompetitie gaat degraderen..
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:33
Dat zijn oplichters in den haag die zigeuners, niet geloven hoor.....;))
Maar wij spreken elkaar wel tegen die tijd, kijken of ze het bij het juiste end had.... LOL
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:09
Eerst maar eens kijken of Ajax eens in Utrecht kan winnen 22 januari!
Vind ik leuk
Freebird +9574
woensdag 11 januari 2017 om 21:18
Precies. Ik heb al voorspelt dat Utrecht met 3 punten aan de haal gaat :0)
Vind ik leuk
stollie38 +6752
woensdag 11 januari 2017 om 21:22
Geef Utrecht wel een blaadje met 1 punt erop of taart punten. :-P
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 januari 2017 om 21:24]
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:26
Moeilijk hè, Eindhoven goed spellen?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:28
Lol

Mijn glazen bol zegt

1.Feyenoord
2.psv
3. Dat cluppie uit amsterdam
Vind ik leuk
Strijp +1775
woensdag 11 januari 2017 om 21:39
Ik denk dat het Sjaak Polak zelf is die reageert.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:55
Denk ik ook.
Vind ik leuk
yuuup +1950
donderdag 12 januari 2017 om 01:08
Dan heb je jezelf waarschijnlijk laten afzetten met een plastic bol.
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 07:58
Denk ik ook :)
Vind ik leuk
Strijp +1775
woensdag 11 januari 2017 om 21:38
oh wat ben je weer een stoere jongen.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 20:59
Ik zet mijn geld toch op Feyenoord!
Vind ik leuk
feyeniels +3098
woensdag 11 januari 2017 om 20:59
Feit is wel dat als Ajax kampioen wil worden, wij twee keer meer moeten verliezen (of drie keer meer gelijk spelen). Ik kijk in ieder geval nu al weer uit naar komend weekend, als de Eredivisie weer begint!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:03
En sinds wanneer heeft die blindganger van een Polak verstand van voetbal?

Een geinig ventje hoor, maar ik vind het totaal oninteressant wie hij de kanshebber voor de titel vindt.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:04
ik blijf er ook geloof in houden! Ajax word kampioen!
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:06
Flink bidden dan......
Vind ik leuk
zaterdag 14 januari 2017 om 16:22
jij ook met spelen tegen degradatie
Vind ik leuk
zaterdag 14 januari 2017 om 22:43
Thanks man, doe jij ook mee?.....;))
Vind ik leuk
zondag 15 januari 2017 om 07:37
hoop dat jullie snel de weg omhoog vinden jullie horen in de Eredivisie! staan te laag !
Vind ik leuk
zondag 15 januari 2017 om 08:34
Thanks man, wij horen dan ook in de eredivisie thuis en in potentie kan het wat worden maar..........
Vind ik leuk
Freebird +9574
woensdag 11 januari 2017 om 21:20
Ik blijf er ook geloof in houden dat ze geen kampioen worden.
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:21
Is dit sjaak zwart ?
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:25
Profeet sjaak is een kenner
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 23:11
Van het bejaardentehuis zeker, ken hij door en door.........haha
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 21:50
de meeste mensen kunnen niet verder lullen dan de a van het alfabet
Vind ik leuk
Ginovanni +9340
woensdag 11 januari 2017 om 22:25
En jij weet niet, dat je de zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.;-).
Vind ik leuk
woensdag 11 januari 2017 om 22:34
er is maar een hoofdletter F punt
Vind ik leuk
donderdag 12 januari 2017 om 00:49
Inderdaad de F van Florian!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Eredivisie-kampioen voorspeld: 'Spelen het beste voetbal van de competitie'