Derde speelronde van de E-Divisie: volg hier LIVE alle wedstrijden!

Derde speelronde van de E-Divisie: volg hier LIVE alle wedstrijden!

woensdag 8 februari 2017 om 17:10

Na de eerste twee speelronden van de E-Divisie op maandag en dinsdag is het nu tijd voor ronde drie van de FIFA 17-competitie tussen alle achttien Eredivisie-clubs. Op deze pagina zijn de wedstrijden LIVE te volgen.

Om 16.00 uur wordt afgetrapt met de duels tussen Willem II en Sparta, Go Ahead Eagles - FC Utrecht en Heracles Almelo - PSV. Om 16.30 uur volgen Roda JC - Excelsior, Vitesse - AZ en sc Heerenveen - FC Groningen, waarna PEC Zwolle - FC Twente, Ajax - ADO Den Haag en Feyenoord - NEC het slot vormen om 17.00 uur. Alle wedstrijden zijn LIVE op deze pagina te zien.

Bekijk hier ook nog de wedstrijden gespeeld in de tweede speelronde. Dit is de stand tot nu toe: 



Mis niets van de wedstrijden in onderstaande video's en blijf ook op de hoogte via @fifaesportsnl & Instagram @FIFAesports.

Ajax-ADO Den Haag

Feyenoord-NEC Nijmegen

PEC Zwolle-FC Twente

Roda JC-Excelsior

Vitesse-AZ

SC Heerenveen-FC Groningen

Heracles Almelo-PSV

Willem II-Sparta Rotterdam

Go Ahead Eagles-FC Utrecht

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

woensdag 8 februari 2017 om 16:21
Straks kunnen we waarschijnlijk zelfs een live-bet plaatsen en wie weet wat verdienen aan die E-sporters ;-)
Vind ik leuk
bits +2475
woensdag 8 februari 2017 om 17:15
Voor andere spellen kan je vaak al (live) betten.
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 17:19
Ja I know. Je kan inderdaad soms gokken op de gekste dingen.

Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 16:22
Is er ergens een link naar de stand?
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 16:30
Hebben we aan het bericht toegevoegd!
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 16:24
Joepie wat leuk. En nog gewoon op de loonlijst ook nog
[Reactie gewijzigd op woensdag 8 februari 2017 om 16:25]
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 17:38
niet allemaal hoor. zijn maar enkelen in dienst van de club.
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 17:12
Go Dani! Held
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 17:18
Je zou bijna denken dat er gewerkt wordt aan eSportPrimeur.
Vind ik leuk
De Hout +438
woensdag 8 februari 2017 om 18:07
Wat is dit voor onzin op een voetbalwebsite!?
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 18:52
Die commentator Matthys is echt een irritante commentator, kijk Heracles - PSV terug en je weet waarom.
Volgens mij is die jonge zwaar autistisch en heeft hij ADHD want dit is echt niet normaal hoe hij telkens commentaar geeft.

Sowieso is deze E-divisie weinig aan om naar te kijken.
Wanneer worden die spelregels nou eens verandert?
Gewoon spelen met de officiële spelersnamen van Ajax, Feyenoord en PSV etc. en niet dat elk een sterrenteam heeft.
In het echt heeft Ajax toch ook meer kans om te winnen dan ADO?
Waarom het dan gelijkwaardig maken waardoor je uitslagen krijgt als Roda 3-1 Feyenoord, Heracles 3-1 PSV en Feyenoord 0-2 NEC.
Heb gehoord dat dit de regels van EA zijn maar zo is er toch weinig lol aan?
Niet dat Bale de 2-1 voor Ajax maakt tegen ADO maar gewoon Dolberg bijvoorbeeld.
Houd het wat realistisch man!

Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 20:00
Psv weer verloren? :(
Had mn hoop op abdi gezet hh
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 20:01
Matthy zo erg trouwens? Ik vinnem niet erg hh
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 20:46
@El Fanatico
De één kan er wel over en de ander niet, lees de reacties op youtube eens bij het duel Heracles - PSV.
De gamer van PSV ergert zich ook kapot aan die gast en haalt hem helemaal uit zijn concentratie.
Het commentaar van Koen Weijland vind ik bijvoorbeeld minder storend, al kunnen ze de commentators beter apart in een hokje neerzetten want nu zit de commentator de beide gamers telkens in hun nek te hijgen.
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 21:18
daar n ik het mee eens (da hokkie)
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 20:31
@Voetbalfan
Wat jij wilt is vals spelen. Het gaat om de kwaliteit van de gamers en niet om de virtuele voetballers. In dat geval zou ik zelfs nog winnen van Ajax als je mij het team van Real Madrid zou geven ondanks dat ik lang niet zo goed ben als die gamer natuurlijk.
Daar zit geen spanning in en dan is de menselijke factor stuk onbelangrijker.
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 20:42
@Martinus69
Nee wat ik wil is helemaal niet gebaseerd op vals spelen, integendeel juist!
Ik dacht dat de E-divisie bedoeld was om de Eredivisie na te bootsen, dat is nu niet het geval wanneer iedereen een sterrenteam heeft om mee te spelen.
Dani Hagebeuk vertegenwoordigt Ajax, zit te gamen in een Ajax-shirt maar alleen op het shirt na in het spel zijn er voor de rest geen overeenkomsten met Ajax, dat is bij alle gamers het geval en dat vind ik persoonlijk jammer.

Vind ik leuk
EddyT67 +1595
donderdag 9 februari 2017 om 08:22
Iedereen heeft nu gelijke kansen Voetbalfan. Het gaat om de gamer die de club vertegenwoordigt. Dat Ajax en PSV in real life altijd al een voorsprong door een begroting hebben is toch voldoende? Of wilde je bij de E-divisie die voorsprong ook weer meenemen?
Vind ik leuk
woensdag 8 februari 2017 om 20:14
Had wel eens een potje willen spelen tegen onze Hveen man..
Vind ik leuk
RWB013 +451
woensdag 8 februari 2017 om 20:49
Er word op VP meer tijd besteed aan de E-Divisie dan aan de Jupiler League lijkt wel. Naar mijn mening een dramatische ontwikkeling.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Derde speelronde van de E-Divisie: volg hier LIVE alle wedstrijden!