Update: Goed nieuws voor Feyenoord en slecht nieuws voor ADO: spits terug

Update: Goed nieuws voor Feyenoord en slecht nieuws voor ADO: spits terug

vrijdag 17 februari 2017 om 09:19

Nicolai Jörgensen was donderdag niet aanwezig op de training van Feyenoord. De reden daarvan is niet bekend. Feyenoord bereidt zich voor op het competitieduel met ADO Den Haag van komend weekend.

RTV Rijnmond meldt dat de Deense topscorer opvallend genoeg niet op het trainingsveld verscheen. Vrijdag wordt een toelichting verwacht tijdens de persconferentie van trainer Giovanni van Bronckhorst in de Kuip. Jörgensen miste dit seizoen nog geen Eredivisie-duel van Feyenoord.

Karim El Ahmadi en Eljero Elia lijken fit voor het duel met ADO. Beiden trainden volledig mee. Net als Jörgensen was ook Terence Kongolo niet aanwezig op de training. Feyenoord speelt zondag om 16.45 uur tegen ADO Den Haag.

Update 15.59: De reden van de afwezigheid van Nicolai Jörgensen op de training van Feyenoord is bekend. De spits kampt met griep en zit ziek thuis. Het is niet duidelijk of hij tegen ADO Den Haag kan spelen. Kongolo verscheen niet op het trainingsveld omdat hij een gepland binnenprogramma aflegde. Dat meldt RTV Rijnmond.

Update 17/02, 09.19 uur: Goed nieuws vanuit het Feyenoord-kamp: Jörgensen kan zondag spelen tegen ADO. Hij meldt zich op vrijdag weer voor de groepstraining in Rotterdam-Zuid en normaal gesproken start hij tegen de Hagenaars. Michiel Kramer is er sowieso niet bij door een disciplinaire schorsing.

Plaats een reactie

donderdag 16 februari 2017 om 14:54
Ramp!!!!!! Kampioenschap weg!!! Jonge wat een topic
Vind ik leuk
Senna +2206
donderdag 16 februari 2017 om 15:37
Hoezo olie op het vuur kees kist.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 14:56
Zal je net zien, hebben we die gekke Kramer toch nodig.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 15:10
Kuijt in de spits lijkt mij beter
Vind ik leuk
Senna +2206
donderdag 16 februari 2017 om 15:39
Er is toch nog zo jonkie
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 15:47
Ja Dylan Vente die kan ook starten
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 14:57
Help!!!! Kampioenschap verloren!!!

Geen kramer Kongolo Jörgensen.
Wie is de vierde? Zijn vast aan klaverjassen

Wat een topic VP
Vind ik leuk
derksen +3952
donderdag 16 februari 2017 om 14:58
We hebben kramer nog....
Vind ik leuk
Bdog +592
donderdag 16 februari 2017 om 14:58
Ach, als Feyenoord spits mag je toch best een traininkje missen?
Vind ik leuk
United +9845
donderdag 16 februari 2017 om 15:00
Tegen Ado gaat dit niet voor problemen zorgen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 15:03
Geen probleem! Tegen ADO kan je met Kuyt in de spits spelen mocht Jörgensen geblesseerd zijn en Kramer geschorst.
Vind ik leuk
Hyena +10825
donderdag 16 februari 2017 om 15:27
Tegen ADO kan net zo goed een willekeurige supporter uit het publiek worden getrokken om de spitspositie in te vullen. Wel zo eerlijk ook voor de Hagenezen en Hagenaars.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 15:05
hahaha
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 15:22
Al zet je Vermeer in de spits, Beugelsdijk maakt fouten met geen tegenstander in de buurt,
dus wie er ook spelen, Feyenoord zal daar fluitend gaan winnen....
Vind ik leuk
Enw02 +57
donderdag 16 februari 2017 om 15:28
laatste keer dat ado 18e kwam te staan wonnen ze de wedstrijd erna met 3-2. het jaar dat ze degradeerde werd het 3-3. dus zo zekerheidje is het niet
Vind ik leuk
Quaresma +1096
donderdag 16 februari 2017 om 16:04
Vente in de spits haha.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 16:08
Al die onrust voor helemaal niets.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 16:17
Hij heeft griep. Niets aan de hand dus
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 16:23
Als hij de zelfde griep heeft die ik heb gehad dan ben je hem minstens 2 weken kwijt ben al 2 weken bezig nog niet op het oude niveau ervan uitgaande dat de conditie van Jorgensen wat beter is dan de mijne zal het daarom wel wat korter kunnen duren
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 16:36
de zelfde als jij ??????
Vind ik leuk
Dicky +2286
donderdag 16 februari 2017 om 16:36
Ach beter nu ziek dan volgende week. ADO moet ook zonder Jorgenson geen probleem zijn.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 16:38
HAHA wat zal Kramer balen! Terecht. De arrogantie.
Vind ik leuk
Hupfean +651
donderdag 16 februari 2017 om 17:37
Het is Ado waar ze tegen moeten, dat lukt met jong Feyenoord ook nog wel. (met alle respect voor Ado)
Vind ik leuk
Teo Smith +4875
donderdag 16 februari 2017 om 19:12
Haal Kramer dan van stal Gio, denk even logisch na man.
Vind ik leuk
J Kiprich +3011
vrijdag 17 februari 2017 om 09:24
Altijd fijn zo'n update zonder update.....
Vind ik leuk
Tiesto1 +260
vrijdag 17 februari 2017 om 09:29
Maar goed dat Kramer niet meespeelt anders had ADO met 12 man gespeeld
Vind ik leuk
Zultkop +904
vrijdag 17 februari 2017 om 09:51
Het beste nieuws van de dag! (Tot nu toe) :)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 11:45
Hij is toch kapot slecht
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Goed nieuws voor Feyenoord en slecht nieuws voor ADO: spits terug