LIVE: Ajax doelpuntloos gelijk, AZ hard onderuit in Europa League (gesloten)

LIVE: Ajax doelpuntloos gelijk, AZ hard onderuit in Europa League (gesloten)

donderdag 16 februari 2017 om 23:05

Na de Champions League-hervatting mogen we ook weer in de Europa League. AZ en Ajax spelen donderdagavond hun heenwedstrijd in de zestiende finales. Tegenstanders: Olympique Lyon en Legia Warschau. Check dit liveblog om niets te missen van álle hoogtepunten!

Lees meer over:Europa LeagueAjaxAZ

Plaats een reactie

donderdag 16 februari 2017 om 18:10
Wordt een spannende pot! Ik sta al in het stadion :O

Succes alle mede-AZ'ers en Ajacieden. Op naar de volgende ronde :)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:11
Ga lekker zitten man, staan is zo vermoeiend :)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:22
als ik jou was zou ik die lacazette zo n az klapper in zijn nek leggen , scheelt al een slok
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:28
Wat is jou voorspelling Stratum voor AZ en Ajax vanavond?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:33
az is altijd moeilijk ... je weet nooit welk az je treft.Het goeie kan iedereen in nederland erop zetten en clubs als zenit het "andere az" speelt nog geen deuk in een gesmolten pakje boter.

Positief als ik ben zeg ik : 2-1 ( de realist in me zegt 0-2...)


En ajax wint met 0-2
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:00
En opnieuw een live-verslag aan gort geholpen daar bipolaire lieden als de kermisbokser en het brabozuigventje.

Jammer
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:26
ik maakte 1 opmerking over het feit dat ik krul niet zeker vond .... zie de gevolgen
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:29
Het brabokleuterje is nog niet tot de jaren des onderscheids gekomen en vervult zijn trolmissie met overgave.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 11:24
Ik nam het het modererende figurantje VP Moderator 10 kwalijk dat hij een actieve rol speelt in het laten ontsporen van topics met live-verslagen.

'Jij bent mede hoofdelijk verantwoordelijk voor het opnieuw laten ontsporen van een live-verslag door lankmoedig optreden. Schaamteloos slechte moderatie. Opnieuw een collectieve wanprestatie'

Het antwoord van de snotneus:

Dank je voor dit compliment.
Kedeng kedeng kedeng kedeng....

'Van een reactieve en middelmatige schijmoderator van jouw figurantenkaliber mag geen steekhoudende repliek verwacht worden. Je stelt niet teleur'
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:35
Gelukkig hebben we die kut klappertjes al heel lang niet meer haha
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:38
hahaha een iphoontje dan????
Succes in ieder geval.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:44
had nou je iphoontje maar opgeofferd.............
Zonde man.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:38
Succes JAN!! we hopen een mooie overwinning voor jouw cluppie!
Ik heb iig geld op AZ gezet;-) dus extra spannend, maar vooral mooi
als AZ de puntjes voor ons binnen haalt! Lyon moet te doen zijn!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:16
Prima begin voor az
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:51
En zo is t avontuur na de winterstop al na 1 helft over... leuk spelen maar de goals wederom kinderlijk eenvoudig weggeven. kakzooi...
Vind ik leuk
Ricky +2093
donderdag 16 februari 2017 om 20:29
Jan......

Ga eens het veld op en geef de scheids en zijn maatjes een bril van Hans Anders.
Man dat was tocht een smerige tackle
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:10
Succes AZ-ers en Ajacieden :)

Laten we hopen dat het een mooie voetbalavond gaat worden en de punten worden gehaald! :)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:10
Succes AZ!!!

2-0
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:15
Wat flauw zeg, wens je Ajax niet eens succes :D

Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:20
Die zijn te goed om succes te wensen;)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:16
Hopen op AZ & Ajax succes vanavond!
Vind ik leuk
royco88 +399
donderdag 16 februari 2017 om 18:25
Kom op ajax! Laat maar eens zien dat wij de beste zijn!!! Az jullie natuurlijk ook succes vanavond!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 18:27]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:29
Komop AZ! retteketet AZ! haal de punten voor ons binnen!
Azers veel plezier!


Ajacieden wij gaan er ook voor! dit moeten we gewoon winnen!

Laat Ajax en AZ het doen voor ons Nederland! Ajax en AZ neem de verantwoording
ook voor ons Nederland, haal de punten binnen! het komt nu op ons aan!


Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 18:42
Moet ik dit opvatten als een sneer naar PSV en Feyenoord?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:43
huh? hoe dan?
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 18:45
Laat Ajax en AZ het doen voor ons Nederland! Ajax en AZ neem de verantwoording
ook voor ons Nederland, haal de punten binnen! het komt nu op ons aan!

met andere woorden ;)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:47
Vind je dat een sneer? dan lees je het niet goed, het komt nu toch aan op
Ajax en AZ? wij moeten nu toch de punten binnenhalen, Ajax en AZ moeten
het nu toch ook doen voor ons, als Psv en Feyenoord de enige overgebleven
clubs waren, dan had ik gezegd, komop Psv en Feyenoord het is nu aan jullie.

Met andere woorden, je zag iets wat er niet stond;-)
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 18:49
daarom vroeg ik het ook hoe je het bedoelde ;)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:50
Vond de vraag apart, omdat ik het heel normaal formuleerde, en dat je
nu wel weet dat ik niet aan die onzin doe om sneren naar clubs uit te delen...
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 19:11
Klopt maar ik heb er meerdere om zien turnen
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:13
turnen is niet zo mijn ding, en nogmaals hoe ik het schreef dan
moet je ver zoeken om daar een sneer in te bevinden..
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 19:14
Teksten kan je op meerdere manieren opvatten bluf, ik beschuldig je nergens voor, vandaar ook gewoon me vraag..
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:19
Nogmaals vond het heel duidelijk normaal geschreven dat je het maar op 1 manier kon opvatten. maargoed nu van het voetbal genieten!
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 18:41
Succes AZ-ers en Ajacieden! op naar 2x winst :)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:43
Succes AZ en Ajax!!

We zullen de punten hard nodig hebben.

Mijn voorspellingen:
AZ-OL 1-0
Legia-Ajax 0-2
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 18:48
Ajax:1-2
Az:2-1
Als Ajax dan toch een kut wedstrijd speelt, moeten we gewoon dat ene uitdoelpunt mee pakken als ze dan toch nig verliezen en Az kan best winnen van lyon
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 18:53
Goed gedaan moderator dat jullie het gedrag van Niels aanpakken die zo opgefokt is,
Vind ik leuk
Jurre92 +322
donderdag 16 februari 2017 om 19:02
Jongen toch, stel niet zo aan. Je lokte het zelf allemaal uit en het is niet de eerste keer geweest. Dat je nou weer op een ander topic over Niels begint zegt toch genoeg waar jij mee bezig bent? Er waren er meer die zich aan het ergeren waren zoals jij bezig was, grow up zielenpoot en gedraag je als een vent en niet als een verstandelijk gehandicapt kind.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:05
Kijk uit pik, als je op brabo reageerd dreigt VOETBALPRIMEUR met een ban
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:09
brabo is een zielig ventje, die elke dag alleen maar sneren naar Ajax uitdeelt,
en nu openlijk VP bedanken, terwijl hij hier zelf elke bezig is met onzin, echt
meer triester dan dat kom je niet tegen hoor..
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:11
Ik deel mijn ongezouten mening. Dat is wat anders dan iemand uitgaan schelden.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:12
afgunst, mensen uitlokken sneren uitdelen naar clubs dat is geen mening
dat is frustratie, dat is een intentie wat niks met meningen over voetbal te maken
heeft! hoe vaak moeten mensen dat nog uitleggen aan jou...
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:14
Afgunst sneren uitdelen omdat ik mijn mening geef over Ajax is bij jou afgunst en sneren uitdelen?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:16
Nogmaals, is geen mening om elke dag negatieve onzin te plaatsen over Ajax
elke dag maar weer, is geen mening maar troll gedrag.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:17
Rot toch op man, van de week begon je al weer met neusjes te schelden. Iedere keer is het weer raak met jou op Ajax topics, dat jij niet kots misselijk wordt van je eigen kut gedrag op de site. Dat geslijm van je dankjewel moderator terwijl jezelf de grootste etterbult bent op VP is toch niet meer serieus te nemen! Kots en kots misselijk rot joch dat is wat jij bent!
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 19:12
Nou ja, Niels lokt het ook wel een beetje uit
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:14
Ik zie elke dag hier Brabo ruzie zoeken met Ajacieden, ik zie hem hier elke dag
negatieve onzin plaatsen in Ajax topics, doet moet jij toch ook wel gezien hebben
als jij uit mijn normale bericht in sneer in dacht te vinden, dan moet jij uit de berichten
van Brabo DUIDELIJKE sneren in zien...
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:16
Ruzie zoeken daar ben jij goed in Blufke. Owee als je een mening over Ajax geeft dan wordt Bluf witheet.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:17
meningen zijn goed, ieder hun mening, maar jij hebt geen meningen geen inhoudelijke meningen, achterlijk dat jij jouw troll gedrag naar Ajax toe elke
dag als een mening ziet hahaha
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:19
Ga je jezelf weer herhalen. Dat is pas inhoudloos herhalen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:22
moet ik dan nu iets anders zeggen en over melk gaan beginnen ofzo?
ik zie weer hetzelfde gedrag van jou, dus hoef ik geen andere woorden te kiezen, ben geen draaikont. Jouw gedrag elke dag naar Ajax, je obsessieve manier om elke dag maar iets negatiefs over Ajax te schrijven is geen mening maar afgunst. dat weet jij donders goed, maar jij doet het erom, dat weet jij ook donders goed.
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 19:17
Ik zeg ook niet dat brabo niks doet ;) ik reageer daar niet eens meer op want ik ben het helemaal met je eens... maar Niels is zo ook bezig ;)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:21
Niels was gewoon normaal, het was meer ene Niellie die zo heel erg reageerde en niet Niels!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:19
Wat lokte Niels uit dan? Dat joch van een Brabo begon uit te lokken Korm en niet Niels! Niet voor niks dat er heel wat PSVers zijn die kots misselijk worden van Brabo, en dan meer weer een ander de schuld geven, dan ben jij net zo triest als Brabo!
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 21:06]
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:20
Kijk je scheld mij uit.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:24
Boehoe
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:24
Wees maar blij dat het alleen bij schelden kan blijven!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:23
Hij ziet niellie aan voor niels denk ik, want die korm is n goeie gozer normAl gesproken
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:29
Het is gewoon zo Timmio dat Brabo iedere keer weer de schuld probeert af te schuiven op een ander. Een lafbek is het en sommigen trapper er nog in ook, je zou je toch kapot schamen wanneer je zo'n walgelijk karakter zou hebben als Brabo heeft?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:33
Check kik;)
Vind ik leuk
Korm +9377
donderdag 16 februari 2017 om 22:55
Ik heb het over een andere topic waar Niels tegen mij begon
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 00:05
Mag ik dan dat topic zien waar jij het over hebt. Ik weet namelijk niet waar ik jou uitlok, ik ben benieuwd :)
Vind ik leuk
Korm +9377
vrijdag 17 februari 2017 om 07:58
Sorry niels, ik dacht dat jij erismaar1club was. dit account Niels heb ik niks negatiefs over
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 10:27
nee zijne was 1club1stad ;)

Vind ik leuk
Korm +9377
vrijdag 17 februari 2017 om 10:34
en wie is erismaar1club?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 10:43
ik ken hem niet bij naam
Vind ik leuk
stollie38 +6353
donderdag 16 februari 2017 om 19:20
Dat is niet waar, Brabo begon met uitdagen, als je goed leest op dat topic.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:23
Korm geloof me maarNiels die lokt nooit wat uit.
Brabo 24/7
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:24
Doet Niels zo vaak uitlokken. Heb je een affaire met hem dat je hem zo verdedigd?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:27
Zo zie je maar weer hoe zielig je bent met je peuter opmerking! Je mams en paps zullen wel blij zijn wanneer ze ooit verlost worden van jou!
Vind ik leuk
Ginovanni +8523
donderdag 16 februari 2017 om 20:13
Types als Objectief 1 lokken het uit, Korm!

Met stiekeme, sneaky opmerkingen tegen Ajax.
Hij weet op de perfecte manier het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Niels (+Florian tov Brabo) ageert daartegen en heeft 100% gelijk.

En daarbij ook logisch, dat je het voor je club opneemt.;-).

[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 23:26]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:15
Klopt Bluf, maar is toch raar dat zijn reacties niet verwijderd worden. Ik vind echt dat Voetbalprimeur zich erg laat kennen.
Tuurlijk was het een beetje om te stoken en stom van me. Maar komop, dit slaat echt nergens op. Ik krijg ook geen antwoorden van VP, dus zwijgen is toestemmen. Zielig maar waar
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:11
Niels doet nooitwat fout

Jij trollt altijd


En nu je eens aordt aangesproken vraag je om bans en is ie "opgefokt"

Ga je schamen! En kijk eens in de spiegel (als die t 2 seconden volhoudt zonder te barsten)
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:17
Wat lief dat jij je zo opkomt voor Niels je app maatje. Hij schold mij uit kerel... Hoezo schamen?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:21
"Hij schold mij uit"

Bwhahahaha zit je in groep 6?

Ik zou je laten checken door n professional Brabo.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:23
Ja het is echt wel zo leuk dat jij je vriendje beschermt, maar hij schold mij net wel degelijk uit.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:25
Dat zal wel. Als dat ene scheldwoordje je zo hard raakt dat je moet huilen moet je je late. nAkiken, want dan heb je een mental age van iets onder de vijf
Vind ik leuk
stollie38 +6353
donderdag 16 februari 2017 om 19:17
En weet je waarom dat is omdat jij begon met uitdagen. En nu nog gaan slijmen ook nog bij de moderators,dan ben je echt zielig en alleen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:29
Tot hier en niet verder!! Het gaat nu zwaar off-topic. Bij deze is de discussie gesloten. Zo niet, zal de hele discussie worden verwijderd....
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:37
Graag een reactie geven op mijn vraag alstublieft.
Mensen slappelingen noemen kan maar klein beetje plagen (was idd stom van me) mag niet. Leg eens uit?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:49
Ik kan hier helaas geen concreet antwoord op geven. Het kan zijn dat jouw reacties, als reactie op een ander, zijn verwijderd nadat iemand zijn account heeft verwijderd of deze door mij verwijderd is. Ik kan mij persoonlijk niet herinneren dat ik een reactie van jou persoonlijk heb verwijderd om welke reden dan ook. Ik heb overigens dienst vanaf 19:00, dat kan ook een verschil zijn.

Ik hoop dat ik hiermee voldoende aan je vraag heb beantwoord?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:57
In ieder geval bedankt voor je antwoord. En wil graag vragen of jullie ook naar andere leden willen kijken die niks anders dan aan het zieken zijn op Ajax topics. Ik ga geen naam noemen, maar ik zou adviseren om de topics over Ajax goed te bekijken. Dan weet je meteen wie ik bedoel.
Nogmaal bedankt voor je reactie.

En mijn excuses aan alle Psv-ers voor mijn uitlokkende reactie. Was meer een beetje om te plagen, maar snap dat het irritant en uitlokkend is.
Fijne voetbalavond Nederlanders
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:04
Mijn dienst zit erop. Wij bespreken alles en dragen onze diensten over. Mijn collega zal er zeker net zo strak op zitten als ik heb gedaan tijdens mijn dienst.

Ik ga zo hopelijk genieten van een heerlijke pot voetbal!

Fijne avond!
Vind ik leuk
Eusebio +169
donderdag 16 februari 2017 om 20:14
Uitstekend!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:56
Kun je ook ff het over deze wedstrijden hebben? Jij zit alleen maar ruzie te zoeken!

Wil niet zeggen dat ik dat nooit gedaan heb, maar ik bied daarna ook mijn excuses aan!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:01
Come on AZ!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:06
Kan iemand vertellen waarom er een FC Utrecht spandoek hangt bij het van met de Lyon-supporters?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:12
Het is vandaag de dag van de uitwisselingsstudenten , zo lopen er bij legia een paar hagenezen stage volgens de geruchten dan toch...
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:24
AZ speelt goed, wellicht nu de 2de keeper van Lyon erin, wat ook niet nadelig is voor AZ
keeper van Lyon is iig niet helemaal fris meer.

Komop AZ!
Vind ik leuk
darmianto +1398
donderdag 16 februari 2017 om 19:27
AZ het spel, Lyon de goals :-(
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:28
pfff beter zijn, en dan zo lullige doelpunt tegen, slecht verdedigd zeg...
zo jammer zulke momenten
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:29
"we " hebben hier vaak een discussie over " onze" keepers .
Laat ik daar wat van zeggen : krul staat niet eens in de top 3.
Vind ik leuk
Jozef +6642
donderdag 16 februari 2017 om 19:50
Je zou gaan denken dat de discussie steeds eenvoudiger wordt.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:04
Er is er maar 1 die wekelijks keept en gewoon voldoet dus ja het zou niet moeilijk moeten zijn voor blind .....
Maar we kennen allemaal Danny wel inmiddels
Vind ik leuk
Eusebio +169
donderdag 16 februari 2017 om 20:17
Je bedoelt Mulder natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 20:18]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:20
Zou Jan op zijn ouwe dag nog kunnen keepen denk je?
Vind ik leuk
Eusebio +169
donderdag 16 februari 2017 om 20:29
Nee, en zijn neven ronald en michel ook niet, maar zijn broer bij Heerenveen moet kunnen.
Vind ik leuk
stefvo +443
donderdag 16 februari 2017 om 19:43
In wat voor een rommelig kraakpand hebben ze Memphis gezet daar in Lyon?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:44
Az voetbalt leuk mee maar ze moeten wel een keer de kansen maken voordat Lyon weer op zo lullige manier een doelpuntje maakt
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:47
Wat een waardeloze keeper is die Krul.. Kan echt niet keepen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:48
Waardeloze buitenspelval...
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:48
nou az is iig klaar in Europa who 's net
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:48
Typisch voor het Nederlandse voetbal deze wedstrijd. Lyon krijgt amper kans maar legt er 2 binnen, AZ speelt een stuk beter maar is totaal niet effectief.

Het is over!
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:49
Waar is die andere keeper die deed het toch beter en pakte cruciale ballen tegen Zenit. Krul is echt een brok ellende op doel.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:50
AZ speelt als team beter, maar wordt simpelweg individueel overklast
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:19
Ja vindt je ik vindt dat az gewoon bij minimaal 2 goals zelf staat te slapen
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:51
Zo zonde. Dit is echt niet nodig
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:53
Waarom haalt AZ in godsnaam Krul?
Vind ik leuk
Eusebio +169
donderdag 16 februari 2017 om 20:20
Omdat ze Onana niet mochten hebben.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:54
Dit is echt frustrerend hoor, AZ beter, veel kansen, maar dan toch 0-2

Die aanname van Jahanbakhsh, geweldig, mooi goed schot ook, maar de keeper van
Lyon, geen grote keeper 8 centimeter maar groter dan Lamprou, maar keepen
kan hij! een sta in de weg voor AZ. de 0-1 echt slecht verdedigd, de 0-2 ja
Lacazette vertrekt eerder, is sneller, dat is gewoon een omschakeling van
een hoog niveau waar AZ geen antwoord op heeft.

Zeer jammer dit....
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 20:26]
Vind ik leuk
bits +714
donderdag 16 februari 2017 om 19:55
In het stadion lijkt die keeper wat onzeker. Struikelde bijna bij dat schot van Jahanbaks
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:58
maar hij pakt ze wel allemaal, dat valt voor mij het meest op;)

AZ moet nu gewoon doorgaan! maak het een Europese avond die je nooit meer
vergeet! komop 3-2!! ;-)
Vind ik leuk
bits +714
donderdag 16 februari 2017 om 20:00
Met corners valt er wel wat te halen, alleen jammer dat die centrumverdedigers 6 bij 6 zijn. Laten we het hopen bluf. Succes straks met Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:04
Ja, daar valt zeker wat te halen, AZ moet nu met veel bluf gaan spelen;-)
En Thanks! ben benieuwd wat Ajax op de mat gaat leggen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:00
AZ beter als het kansloos 0-2 achter staat?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:03
0-2 is scorebordjournalistiek. AZ speelt idd beter voetbal, meer kansen.
Alleen het staat idd met 0-2 achter, ook al speelt AZ beter, is die 0-2 niet onterecht
want Lyon vooral de 2de goal sloeg goed toe, wat ook een kwaliteit is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 20:03]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:10
Scorebordjournalistiek.

Ik zie het meer als de tussenstand.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:17
Een tussenstand die niet zegt dat Lyon beter speelde als AZ
je zou het denken als je de tussenstand alleen zag en niet de
wedstrijd.
Vind ik leuk
Hupfean +495
donderdag 16 februari 2017 om 20:23
Reza speelt bij Heerenveen.
Vind ik leuk
bits +714
donderdag 16 februari 2017 om 19:54
Wat een scheids, zet geen eens stappen om 9 meter af te meten. Fluit alles voor Lyon. Daarbuiten is AZ gewoon niet effectief genoeg. Tankovic slecht, bel hassani doet te moeilijk.. de ruimte en kansen zijn Dr, zonde.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:55
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 19:56]
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 19:57
Krul keeper erg slecht waarom haalt AZ hem. Ik snap het niet dit kost je mooi de wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:57
Mooi dat Tete in de basis staat bij Ajax! hopelijk laat hij zich goed zien!
met Tete en Sanchez heb je gewoon 2 killers die geweldig goed op de bal kunnen tackelen
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:13
Laten we hopen dat Legia geen druk op de bal gaat zetten in het begin want dan kan het nog wel eens heel lastig worden aan de rechterkant met een Tete zonder wedstrijdritme en vertrouwen. Hopelijk laten ze hem even in het ritme komen.

Groot voordeel is dat Traoré er voor staat en niet meer El Ghazi, want dan was onze rechterkant veel te voorspelbaar geweest.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 20:14
Bel Hasani is zoals Beerens blaffen blaffen maar nooit bijten.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 20:16
Krul kom dan ook je doel uit ken er echt niets van die gast.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 20:16
Weer gaat Krul de fout in waardeloze keeper; Wuytens ook zich weg laten zetten als een F pupil.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 20:17]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:21
Nou deze kan je gewoon op conto van wuytens zetten die moet daar gewoon de man hebben punt
Vind ik leuk
Eusebio +169
donderdag 16 februari 2017 om 20:24
Jij hebt nu wel een Krul in je haar zitten, krulleknul.....
Vind ik leuk
Snake +139
donderdag 16 februari 2017 om 20:17
Wat zonde dit. Gewoon gelijkwaardig en de beste kansen. Nu 3-0 achter. Pfffff zuur
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:18
Als je zo verdedigd als AZ dan verdien je helemaal niks.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:17
De verdediging van AZ is een lachertje! Constant bezwijkt het elftal met name in de achterhoede als er een tegenstander komt die daadwerkelijk kan voetballen!

AZ kan makkelijk mee maar vervalt altijd in dezelfde fouten die ze al jaren maken tegen de top drie van de Eredivisie en nu ook al in Europa.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:18
pffffffff een topspits, maar komop! weer slecht verdedigd.... zo irritant dit!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:19
Ik zei het nog zo : leg die lacazette nou voor de wedstrijd een iphoontje in zijn nek ...
tjonge jonge wat is die man goed
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:23
Weetje wat echt goed is griezmann dat is goed luicazette speelt alleen op momentjes en moet het hebben van zijn snelheid maar dat je nou kan zeggen poehhh die man is constant aanwezig en gevaarlijk nee verre van
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:27
Griezman is zeker een topspits maar speelt ook met behoorlijk wat beter materiaal om zich heen natuurlijk.
Maar je kan moeilijk zeggen dat die lacazette een koekebakker is. Gewoon pure klasse zoals hij die tweede maakt
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:30
Arsenal moet er alles aan doen om hem te halen!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:34
zou ook een mooie club voor hem zijn ja maar naar ik vernomen heb heeft Brands al contact gelegd...........
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:39
Voor een meet and greet, samen op de foto, leuk en begrijpelijk dat Brands fan is
van Lacazette...
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:43
hahahaha scherp eerlijk is braaf
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:46
Had dan van jou verwacht, ja op de foto bij de presentatie voor de pers;)
daarom had ik handtekening bij de meet and greet weggelaten dan had jij
wel ingekopt, ja handtekening onder het contract ja;)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:49
ik ben nog niet zo gek lang wakker ......
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:50
op tijd wakker om zo Ajax te zien spelen;)
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:53
uiteraard ik mis geen seconde..........
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:20
Bij de 2-0 en de 3-0 staat de verdediging gewoon niet goed gedurende de hele aanval. Je zou zeggen dat op één lijn staan toch wel het minste is wat je kan doen?

Erg jammer, zat veel meer in voor AZ.
Vind ik leuk
Hupfean +495
donderdag 16 februari 2017 om 20:22
Jan zijn vader is vast niet blij nu.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:23
AZ 0-3, AA Gent de Belgen op 1-0 tegen de Spurs... Ja de Belgen halen we de komende
jaren niet meer in op de Co Efficient lijst.
Vind ik leuk
Ricky +2093
donderdag 16 februari 2017 om 20:27
Poooeeeh het is al 0-3..onze hoop is nu gevestigd op Ajax

maar verdomme die smerige tackle...echt smerig
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:31
1-3, 2 goaltjes in 30 minuten is geen utopie;-) laten we nog hopen op een wonder.
Vind ik leuk
Snake +139
donderdag 16 februari 2017 om 20:34
Kom op Az. Ga voor de 2-3. Biedt nog kansen in de uitwedstrijd. Als Lyon zo speelt, kun je daar ook nog wel 2 maken. Gezien het spelbeeld en kansen verhouding, verdienen jullie het. Come ON! !!!!!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:34
Jeetje wat een naam bij Ludogorets, nou commentatoren succes met het uitspreken van Andrianantenaina...
Vind ik leuk
Zuipen +96
donderdag 16 februari 2017 om 20:45
Proost op het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 20:55
Krul stop met keepen is beter voor iedereen............. 2 keer achterelkaar slecht gekeept bij die goal op zich al een prestatie...
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 20:55]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:59
Zeer pijnlijk, ook zo irritant en frustrerend al die kansen die niet werden benut, en vaak
ook de laatste pass bij al die mogelijkheden die maar niet lukte, want er zat nog veel meer
kansen in voor AZ.. Dit is wel een klap voor AZ, en voor ons Nederlands voetbal..

Nogmaals Belgie halen we de komende jaren niet meer in, AA Gent dat gewoon 3 punten
binnenhaalt tegen Tottenham! Genk dat uit een puntje meeneemt, Anderlecht speelt vanaaf nog.

Maar goed, door de UEFA zijn we nu sowieso definitief geen land meer voor de ChamL
om de grote landen gewoon 4 directe plaatsen te geven voor de groepsfase ChamL.
Ja de UEFA zou oog hebben voor de kleinere landen, iets met fair play enzo...........................
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:02
Nou, kom op Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:04
Komop AJAX! hopelijk een mooie avond voor ons Ajax!!!!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:06
Nou Ajax, hopelijk kan de "hoop in bange dagen" zoals Koerd het benoemde ons nog een goed gevoel geven aan deze avond.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:06
Nou Ajax, hopelijk kan de "hoop in bange dagen" zoals Koerd het benoemde ons nog een goed gevoel geven aan deze avond.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:15
mooie actie Younes, zeer goede voorzet Ziyech, goed ineens geschoten van Klaassen,
jammer dat dat geen goal werd! KOMOP AJAX!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:15
Die Poolse nichten moeten toch 3 longen hebben, om zo lang te kunnen fluiten.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:16
Dit zijn echt kut topics VP, ongelofelijke kut topics zelfs. Jullie zijn zo geil op zoveel mogelijk topics te maken en dan gaan jullie voor de Live topics van EL wedstrijden ineens 1 topic maken, waardoor je door de comments je een ellende scrollt!

Verder vind ik die zooi erboven ook helemaal niks, waarom niet gewoon een Live topic voor Ajax en 1 voor AZ?
Vind ik leuk
Snake +139
donderdag 16 februari 2017 om 21:19
Lastig te zien. Maar van 1 camerastandpunt lijkt het toch een goal voor Klaassen. Zeg het maar
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:22
Die laatste paar minuten hadden meer weg van een potje ping pong.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:25
Wel lekker hoor zo'n beest als Sanchez achterin die fysiek ook wat klaar kan spelen. Geldt ook voor Tete, die is gewoon beter dan Veltman en jonger, dus laten spelen die gozert.
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 22:02
Zo sterk speelt Tete niet hoor. Op basis van deze 45 min kun je Veltman gewoon laten staan. Of Veltman de foute pass geeft of Tete maakt geen reet uit. Dit zijn toch de wedstrijden waar hij het moet laten zien ondanks weinig ritme etc... dat is het leven van een wisselspelers. Moet ie mee dealen.

Maar ik vind de vleugel verdedigers sowieso zwak vandaag. Het middenveld onzuiver in de passing en de vleugels zoals altijd zo mak als een lammetje met af en toe een goede actie met een klote pass als gevolg maw het rendement is vrij waardeloos.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 22:07]
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:08
Ben ik dus totaal niet met je eens, ondanks het gebrek aan wedstrijdritme zit hij er fel bovenop en wint hij duels heel sterk, zelfs als de man de bal heeft en met zijn kont erin gedraaid staat pakt Tete nog de bal af zonder een overtreding te maken.

Die gozer is echt 3x beter op verdedigend gebied. Aanvallend zijn ze gelijkwaardig dus moet je gewoon Tete opstellen die jonger is en een betere verdediger.
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 22:13
Dat weet ik. Wij zijn het vaak oneens;) Veltman doet het verdedigend ook gewoon prima dus voor Bosz is er op dit moment geen reden om te wisselen. Die heeft zijn keuze gemaakt en zal na deze 45 min er niet anders overdenken.

Ik zie ook liever Tete maar als Bosz die keuze niet maakt snap ik het ook op basis van wat ik zie..
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:16
Prima ja, maar niet geweldig en Tete in vorm is gewoon de beste back die we in Nederland hebben gehad de laatste jaren.

Ajax draaide niet vanwege het statische middenveld, niet vanwege Dijks of Tete op de back posities, maar gek genoeg moesten zij wel geslachtofferd worden net als 3 anderen.

Is toch bizar dat een nieuwe trainer 6 basisspelers mag vervangen die vervolgens ook nog eens verdwijnen? Je denkt toch niet dat Riedewald en Tete volgend jaar nog bij Ajax spelen he?
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 22:19
Ben ik met je eens. Tete is inderdaad in vorm een stuk beter.
Ik denk dat Bosz in deze ook voor ervaring heeft gekozen, tenminste in het geval van Riedewald en Tete.

Nou ik hoop dat er eerder belangstelling is voor Veltman en Viergever. En Tete en Riedewald daardoor opschuiven maar dat is misschien te mooi om waar te zijn.....

Die 2 zijn voor mij ook de enige 2 discussie punten geweest. De rest stond er verdiend naast.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 22:23]
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:32
Gudelj is geen discussie, Bazoer speelde slecht, maar kreeg daarna ook nooit meer een kans. EL Ghazi vond ik zeker niet terecht, hij speelde niet altijd goed, maar Traore speelde slechter en mocht wel blijven staan.

Riedewald is gewoon in de maling genomen, die ging in een week tijd van de enige en beste nummer 6 in de selectie (Bosz' z'n eigen woorden) naar back up nummer 4 achter Viergever.

Tete vind ik altijd al beter dan Veltman, Joel zie ik nooit verder komen dan een middenmoter in Duitsland, niks mis mee, maar wel doodzonde dat een in mijn ogen potentiële top back daarvoor moet wijken.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:28
Kijk als je dan toch van die idiote ultra sfeer wil hebben, doe het dan zoals die Polen. Gewoon heel het stadion gekkenhuis in plaats van 1 vakje
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 21:30
Ik vind het middenveld en met name Ziyech en Klaassen toch erg vaak een slechte pass geven niet alleen in deze wedstrijd. Als je zuiverder bent kun je zoveel meer bereiken. Zonde!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:32
Blijkt nu idd dat het een goal was voor Ajax, waarom hebben ze op dit niveau niet
gewoon doellijn technologie?

Unlucky Ajax....................
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:42
Omdat je dan wedstrijden niet meer kunt omkopen. Met de corruptie binnen het voetbal is het gewoon heel duidelijk waarom ze bewust al decennia iedere ontwikkeling op gebied van scheidsrechters technologieeen tegenhouden.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:38
We zijn zoals zo vaak totaal vleugellam. Traore schiet het liefst al vanaf de middenlijn en gaat dus alleen maar voor eigen succes, Younes is al heel het seizoen dramatisch en dat komt omdat hij maar 1 trucje heeft, binnendoor gaan, en dat ziet iedereen dus al mijlenver aankomen.

Zet Nouri linksbuiten en Kluivert rechtsbuiten, want dit is helemaal waardeloos!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:40
Youness is nu net de enige man die mannetjes voorbij is gekomen deze pot.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:46
Wel nee, hij ging net 1x buitenom en kwam er voorbij, verder heeft hij nog geen grasspriet uitgespeeld. Die pass op Ziyech was ook veel tehard, daar speelde hij niemand uit, daar pikte hij de bal op en kon hij counteren met zijn snelheid, dus daar was ook geen sprake van spelers uitspelen met een actie.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:48
De goal van Klaassen begon bij een geslaagde dribbel van Youness. Daar kwam hij er een voorbij.
Vervolgens speelde hij 3x een man voorbij toen hij door het midden ging.
Vervolgens speelt hij er buitenom eentje voorbij, die man komt terug, Youness komt naar binnen, passt naar Traore, die schiet mooi in de korte hoek waar de keeper een goed antwoord op heeft.

5 feitelijke geslaagde dribbels. Daarmee is hij de enige Ajacied met een geslaagde dribbel.
Jij gebruikt normaal vaak graag de term 'feit'.
Nu. Hier heb je je feit.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:53
Leuk verhaal, maar dit zijn geen feiten. Het gevaar wat hij heeft kunnen stichten is allemaal op de counter en aangezien Ajax zelden countert is Younes zelden gevaarlijk.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:54
Deze 5 dribbels geen feiten? Hoe noem je het dan als je een mannetje voorbij speelt?
En leg is uit waarom geen van deze 5 dribbels op de counter waren?

En tjah. Een afgekeurde goal die goedgekeurd had moeten worden en het schot van Traore in de korte hoek en het schot van Dolberg voor open goal, waren natuurlijk niks gevaarlijk.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 21:56]
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:00
Mijn statement was dat Younes al heel het seizoen dramatisch speelt en jij denkt de dat te kunnen ontkrachten door met 5 dribbels in deze pot op de proppen te komen?

Hij heeft dit seizoen 2100 minuten (over 30 wedstrijden) meegedaan en 3 goals en 3 assists op zijn naam staan in die tijd. Dat is 1 doelpunt en 1 assist in 10 !!! wedstrijden.

Dat zijn de feiten...
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:49
En weer een perfecte pass van Youness waaruit Dolberg uit had moeten scoren.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:51
Hij stond helemaal vrij en kon aangespeeld worden, omdat iemand op het middenveld de bal veroverde Hij had alle ruimte, dus als hij zo'n bal nog niet bij een medespeler kan krijgen dan hoort hij nog niet in Jong Ajax thuis.

Ik vind Younes een leuke voetballer, maar is toe aan de bank, want hij bakt er dit seizoen helemaal niets van en heeft een rendement van 0,0.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:55
Oh hij stond vrij. Ja dan is hij inderdaad niet zo goed.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:00
Dan speel je niemand uit nee.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:01
Net zeg je dat ie nooit iemand voorbij komt. Ik geef je 5 feitelijke voorbeelden.
Vervolgens zeg je dat ie nooit gevaarlijk wordt.
Geef ik een voorbeeld waarbij ie levensgevaarlijk blijkt te zijn, speelt ie niemand uit.

Tjah...
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:13
Je kunt het uitleggen zoals je wilt, maar mijn statement is en blijft dat Younes dit seizoen waardeloos speelt en zelden gevaar sticht en al helemaal een rendement van lik m'n vessie heeft.

Dat zijn de feiten, een paar dribbels, een paar ballen op de counter en daaruit volgende mogelijke assists doen daar niets aan af.

Je wilt heel letterlijk mij op een woord pakken, terwijl het punt gewoon overeind blijft. Het woord nooit is in jouw beleving heel belangrijk om je gelijk te halen, maar dat krijg je er niet door, want al zouden we het woord nooit in het woord zelden veranderen, iets wat 5 dribbels zijn, dan blijft het punt kaarsrecht overeind staan, Younes speelt een kut seizoen en is toe aan de bank, zodat ook hij eindelijk voelt dat je moet presteren!

Waarom wel zo kritisch op El Ghazi zijn en niet op Younes of Traore?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:18
Oh, weer Youness die de 2e helft totaal niemand voorbij komt en geen gevaar vormt...

Ik kritisch op El Ghazy?
El Ghazy had nooit moeten vertrekken. 1e seizoenshelft vorig seizoen: de beste dribbelaar van de gehele eredivisie. Sindsdien ben ik al fan van hem.

Ik niet kritisch op Traore?
Dan ben ik wel. Ik vind het geen rechtsbuiten en vind hem daar zeer matig.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:22
Ik had het over Bosz niet over jou, Bosz is niet kritisch op Younes en Traore en was overdreven kritisch op anderen zoals El Ghazi.

En als je serieus zaken gaat aandragen die gebeuren nadat ik iets zeg dan heeft het al helemaal geen zin meer om nog verder te discussieren.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:39
Smorgens vroeg beginnen met vodka geeft je energie zo blijkt daar op die tribunes.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:32
Bij Feyenoord PSV volgende week ook maar ff uitproberen. Wordt een mooie pot!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 23:14
haha jullie hebben toch andere versnaperingen dan vodka voor de wedstrijd?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:40
Deze pot vraagt om een (inkomende) CV die wel kan passen.
Rap Riedewald er in voor Viergever. Al speelt deze laatste niet eens slecht.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:44
Vind hem al de hele wedstrijd ondermaats en dus voorlopig gezakt voor de echte test, maar als hij ook nog dit soort shit gaat uithalen dan moet Bosz misschien eerst maar eens Riedewald inbrengen voor SInkgraven, want man, man, man zie je niet dat die gozer geen verdediger is?!?!?!?
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 21:47
Poeha Poeh het is toch wel echt onzorgvuldig voetbal. Zoveel slechte passes..... ongelofelijk eigenlijk
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 21:49
Hoe kan je deze missen Dolberg -___-
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:49
Die Dolberg was 50 miljoen waard volgens sommige hier?

Sjonge jonge, hoe kon je die missen...
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 21:51
Dolmis..
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 21:49
Ow ja, en we hebben al heel het jaar een spits nodig...
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 21:49
Dolberg is fan van Luuk de Jong volgens mij....
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 21:52
Die werd door de Ajax fans uitgelachen en Dolberg was zogenaamd een koele kikker die koel was voor doel en niet onder de indruk van niets.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:55
och meneertje moet zijn gram weer richting Ajax halen, volgens mij scheld jij zowat
in elke wedstrijdtopic van Psv, Luuk uit, Dolberg is idd een koele kikker, maar die kunnen
ook kansen missen en niet helemaal in vorm zijn.
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 21:57
Nee hoor. Ik sta eerder versteld, hoe een prof zo een kans kan missen al is het Jack Tuyp. Maar zo zullen er inderdaad fans zijn die iemand uitlachen.

Ik denk dat er zojuist veel niet Ajacieden zijn geweest die ook hebben zitten gniffelen of niet soms?

Dat blijf je houden. Gaat er om hoe je er zelf mee omgaat!

Ik wens, als Ajacied, De Jong het allerbeste behalve 2 wedstrijden in het seizoen, kusje
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 21:58]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:51
Dolberg heeft een " Luuk de Jongetje".... godkneten wat een kans....
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 21:54
Dolberg werd al met Zlatan en Van Basten vergeleken door de Ajacieden wat ik een lachwekkend vind. Luuk kon er niet veel van en Dolberg was de topspits de makkelijk scoorde en wel de Europese top ging bestormen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:57
En weer een kortzichtige reactie van blalbapsv.. veel je gram halen jegens Ajax,
en ja hoor, En Dolberg heeft idd de potentie om de top te halen, maar laat hem lekker
leren en ontwikkelen bij Ajax. Echt jouw berichten zijn weer onder de noemer kansloos
te plaatsen..
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 21:59
Jij hemelt ze de talenten wel op. Waar is Nouri trouwens? Dat was toch een aanstormende wereldtalent?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:03
Ik heb Dolberg nooit met andere namen vergeleken andere Ajacieden ook niet
dan maak jij er weer van, past weer goed voor jouw verhaaltje met je zogenaamde
meningen, Dolberg is Dolberg en niemand anders! en Nouri gaat er zeker aankomen
iedere talent heeft zijn eigen ontwikkeling, maar ga gerust door joh met je onzin berichten en dan zogenaamd zeggen ja mijn mening, nee man je bent elke dag niks anders aan het doen om onzin te plaatsen over Ajax, jij gaat echt nergens over, zoals Arie ook zegt, jij bent degene die Luuk altijd de grond in praat, ik heb laatst nog Luuk verdedigd, door te zeggen in de 2 titel jaren meer dan 50 goals dus sommige Psvers moeten de hoop niet in hem opgeven en hem eerder supporteren dan uitfluiten, maar jij maakt altijd graag je eigen verhaaltje om zodoende maar vooral negatief te doen naar de Ajacieden en de club Ajax
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 22:05
Als hij uit vorm is is hij uit vorm kan je moeilijk er iets anders van maken. Maar hij heeft zijn vorm weer hervonden gelukkig.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:57
Luuk kon er vooral niets van volgens PSV fans waaronder ene Brabopsv.
Verschillende Ajacieden, waaronder ene ArieBombarie, hebben altijd gezegd dat Luuk moest blijven spelen omdat hij PSV reeds 2x op rij naar het kampioenschap schoot.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 22:01
Dat heb ik niet gezegd, maar hij was zeker wel uit vorm dat heb ik gezegd. Maar Dolberg deed met net alsof hij de niveau Zlatan was wat overdreven was. Luuk heeft weer zijn vorm terug heb ik ook gezegd.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:02
Sterker nog. Jij was een van de verschillende PSV'ers die Cocu dom vond omdat hij maar Luuk bleef opstellen. Jouw woorden waren het ook die ons vertelden dat Luuk snel uit Eindhoven moest vertrekken.
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 22:03
Vertrekken waar heb je het over? Dat heb ik nooit beweerd. Ja op een gegeven moment speelde hij zo zegt dat ik zei dat paar keer op de bank hem misschien wel goed zou doen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:58
Ja Stratum, erg irritant zo'n goede aanval, Younes geeft een bal een keer goed, ik zag hem
er al ingaan, jammer en irritant. Maar weet zeker dat Ajax weer kansen gaat krijgen in de
2de helft, hopelijk nu wat meer scherpte!!!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:03
Die moet er gewoon in kijk maar naar lacazette vandaag. Dan maak je je het een stuk eenvoudiger.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:05
Moet er zeker in, heb Lacazette ook wel eens zo'n kans zien missen hoor en veel
andere topspitsen ook. maar goed, hopen dat Ajax nog de verdiende 0-1 gaat maken
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:53
Ajax lichtelijk beter, meer kansen, vaak slordig zoals Younes, Ziyech beter vrij voor de keeper
moest spelen, Dolberg had moeten scoren! en Klaassen had eigenlijk gescoord maarja..
Necid had voor Legia wel mogen scoren, gelukkig deed hij dat niet..

Ajax doet het niet onaardig, maar aanvallend moeten we scherper zijn want hier zit
veel meer in! KOMOP AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:58
Wanneer was Younes slordig?
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:59
Hij stuurde Ziyech de hoek in, terwijl hij Ziyech recht voor de keeper kon zetten..
Vind ik leuk
Snake +139
donderdag 16 februari 2017 om 22:02
Pass op Ziyech. Had iets minder scherp gemoeten. Voor de rest speelt younes een goeie pot. Acties lukken en dreiging.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:02
Eens. Die pass was zijn enige mindere actie.
Vind ik leuk
Snake +139
donderdag 16 februari 2017 om 22:03
Klopt. Kan gebeuren. Voor de rest vind ik hem goed spelen.
Vind ik leuk
Ginovanni +8523
donderdag 16 februari 2017 om 21:56
Ja kunt zien, dat Ajax de betere ploeg is. Door eigen defensieve geklungel wel 1,5 kans weggeven. Aan de andere kant Ajax een zuivere goal ontnomen en daarna nog 1 a 2 100% kansen gehad (Dolberg!).

Met wat meer scherpte voorin hadden er nog meer kansen (goals?) gecreëerd kunnen worden.

1-2 of 1-3 ruststand had niet misstaan! Zonde. .
Vind ik leuk
DEWEE +562
donderdag 16 februari 2017 om 22:08
Ik sta er ook altijd van de kijken hoe voorzetten altijd de tegenstander raken of niet eens de eerste paal halen..... Zo moeilijk kan het toch niet zijn.. of is dat een ronde steen?
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:21
Tete in de basis!!
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:23
Jongens let nou op, Tete hoort gewoon in de basis, dat zijn dus 2 cruciale onderscheppingen in 1 minuut tijd, terwijl de rest inclusief Sanchez staan te slapen!
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:26
Naar binnen komende buitenspelers zijn de doodsteek voor het 4-3-3 systeem. Alleen de absolute toppers zoals Robben kunnen het succesvol uitvoeren, alle andere spelers zorgen alleen maar ervoor dat de spits geen aanvoer heeft, er niet doorheen te combineren valt omdat het strafschopgebied overvol is en dus voor waardeloos heen en weer tikken of slechte afstandschoten.
Vind ik leuk
mirkoff +163
donderdag 16 februari 2017 om 22:31
Kom op Ajax winnen van die lui.
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:34
Terechte wissel, Traore heeft vanuit de meest debiele posities op doel geschoten.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:38
Belgie harkt de punten weer binnen, Genk dat uit een puntje meenam, gaf de winst
nog op het laatst weg, maar Anderlecht nu op 2-0 tegen Zenit, en AA Gent won van
Tottenham... Sinds ze dat systeem hebben, top 6 nog een kleine competitie met elkaar
veel topwedstrijden dus met veel druk en weerstand, sinds dat hebben ze ons de hielen
laten zien op de Co Efficient lijst.....
Vind ik leuk
Brabopsv +1601
donderdag 16 februari 2017 om 22:42
Slechtste man van het veld wordt gewisseld.
Vind ik leuk
Ginovanni +8523
donderdag 16 februari 2017 om 22:43
Ziyech was dramatisch.
Leek met z'n hoofd in een andere te zijn. Hoort niet bij een speler van zijn kaliber!
Vind ik leuk
Foebele +13338
donderdag 16 februari 2017 om 22:45
Wat een belachlijke beslissing!
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:48
Ook een domme overtreding, maar eerlijk is eerlijk de leidsman is niet al te best. Als je dit bestraft met geel moet je de elleboog bestraffen met rood.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:57
Domme overtreding? Tete hield niemand vast.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 23:18
waarom staan de berichten van Dickey er nog, ik heb ze gerapporteerd, mag
iemand gewoon telkens schrijven, Ajax rot club, kut club enz enz, ajaxmiet enz enz...
Vind ik leuk
Ginovanni +8523
donderdag 16 februari 2017 om 22:48
Absoluut geen 2e gele kaart waard.
Eerder vrije trap voor Tete!

2x genaaid;
onterecht rood, zuivere goal afgekeurd!

Lucky Ajax!;-).
Vind ik leuk
Ginovanni +8523
donderdag 16 februari 2017 om 22:56
Onterecht rood voor Tete, maar verder deed hij mij Veltman niet doen vergete.....;-).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE: Ajax doelpuntloos gelijk, AZ hard onderuit in Europa League (gesloten)