Feyenoord 'moeizaam' op zoek naar miljoenen: We zijn niet wanhopig

Feyenoord 'moeizaam' op zoek naar miljoenen: "We zijn niet wanhopig"

donderdag 16 februari 2017 om 19:22

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Het contract met Opel loopt komende zomer af, waardoor de Rotterdamse club actie moet ondernemen.

Mark Koevermans, commercieel directeur van Feyenoord, is verantwoordelijk voor de gesprekken met mogelijke partners. "We zijn niet wanhopig. Er moet voor eind april een mooie partij komen", zegt Koevermans, die verwacht binnen enkele maanden beet te hebben, tegen RTV Rijnmond.

"Het is een lange, moeizame en uitdagende zoektocht", vervolgt hij. "De markt is er wel. Er zijn ook bedrijven die het kunnen betalen, maar de vraag is of ze het willen betalen. De exposure van Feyenoord is heel goed, maar een bedrijf hoeft niet per se op zoek te zijn naar exposure."

Koevermans stelt dat sportsponsoring in Nederland altijd een heikel punt is. "Vergeleken met het buitenland zijn de bedragen in Nederland voor een hoofdsponsor altijd op een hoog niveau geweest. Dat hebben we ook nodig, want we krijgen relatief weinig mediageld."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

donderdag 16 februari 2017 om 19:33
Als ze in begin april kampioen zijn, wat ik niet denk dat gaat gebeuren, dan zullen ze vast in de rij staan :).
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:39
Komt wel goed, weet zeker dat Feyenoord een grote sponser regeld.
Grote club met veel historie en sportief doen ze het dit jaar boven verwachting
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:46
Toch vallen onze sponsoren altijd vies tegen. Of we nou goed draaien of niet. Maar een eventueel kampioenschap zou wellicht wel dat zetje geven om weer wat dichter bij ajax en psv te komen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 19:52
Het is toch sinds kort ook mogelijk om een wedkantoor aan te trekken als sponsor? Daar zie ik echt wel grote kansen. Toch wel knap hoe Feyenoord zich gezond heeft weten te maken, nu is het tijd voor de volgende stap.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:02
Ik weet niet of dat al mogelijk is maar zo niet, dan binnenkort. Het zou mooi zijn als ze een unibet of een kleinere variant weten te strikken. Ja van geel heeft puik werk geleverd. Hij krijgt eigenlijk veel te weinig credits.
Vind ik leuk
jaja_PSV +6834
donderdag 16 februari 2017 om 19:50
Bankrekening van ajax hacken.
Geef de schuld aan de Russen :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 februari 2017 om 19:50]
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:16
Aan die van psv heb je niks. Kan je ook nog is al die duur betaalde spelers betalen.
Vind ik leuk
United +13268
donderdag 16 februari 2017 om 21:20
Moeilijk he een grapje..
Vind ik leuk
WZPWZDB +322
donderdag 16 februari 2017 om 19:51
Naja die wachten natuurlijk totdat het zeker is of ze kampioen/cl spelen of niet. Met CL verdien je natuurlijk al gauw een paar miljoen extra aan sponsoring.
Vind ik leuk
Teo Smith +6522
donderdag 16 februari 2017 om 20:13
De sponsor komt wel, niet te snel kiezen.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 22:11
JUMBO gelijk voor een grote gaan
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:31
Muschien wang van ado speeld die wel top 5!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord 'moeizaam' op zoek naar miljoenen: "We zijn niet wanhopig"