Suarez over mogelijke Ajax-terugkeer: 'Ik wil echt helpen en niet 35 of 36 zijn'

Suarez over mogelijke Ajax-terugkeer: 'Ik wil echt helpen en niet 35 of 36 zijn'

vrijdag 17 februari 2017 om 11:48

Luis Suarez sluit nog steeds niet uit dat hij ooit naar de Eredivisie terugkeert, zonder daarbij harde toezeggingen te doen. Hij wil namelijk nog wel van waarde kunnen zijn.

In gesprek met RTL Boulevard, dat op bezoek was bij de lancering van de kledinglijn van Suarez, zegt de Uruguayaan nog altijd warme gevoelens voor Nederland te hebben. "Ja, ik mis Nederland", begint hij. "Als je begint te spelen in Europa, is het het beste land om in te wonen. De mensen daar zijn (in gebrekkig Nederlands, red.) ongelooflijk, zoals jullie dat zeggen. Ze hebben me erg geholpen en Amsterdam is een erg leuke stad."

Bij zijn vertrek bij Ajax zei Suarez niet uit te sluiten ooit terug te keren. RTL vroeg hem hoe het met die ambities staat. "In voetbal weet je nooit hoe het loopt. Als ik terugkom bij Ajax wil ik het team echt helpen. Dan moet je niet 35 of 36 zijn…"

Poll

Denk jij dat Suarez ooit terugkeert bij Ajax?

(1534 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 11:54
Hij komt echt wel weer terug die legend
Vind ik leuk
BigBoi +2398
vrijdag 17 februari 2017 om 11:56
Als Schone wat anders gaat doen hoop ik zo dat ze Sneijder halen voor zijn positie. Dan ga je er in mijn optiek nog op vooruit ook.
Vind ik leuk
Senna +5651
vrijdag 17 februari 2017 om 12:03
Wie Wesley gaat het wel met jou.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:22
Ik hoop dat we dan gewoon gebruik maken van de jeugd en VD Beek, De Jong of Eiting daar neerzetten.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:30
Jij zet echt je tanden in zijn terugkeer,he? :-)
Vind ik leuk
reggie +937
vrijdag 17 februari 2017 om 12:54
Hij komt terug om geen CL te spelen, wat denk je zelf!
Vind ik leuk
United +39347
vrijdag 17 februari 2017 om 11:54
Kom maar terug ook al ben je 35 dan alsnog ben je van grote waarde.
Vind ik leuk
Kevinm +1082
vrijdag 17 februari 2017 om 11:56
Dat zou toch godverdomme wat zijn. Suarez die terugkeert in Amsterdam
Vind ik leuk
Bengelino +6697
vrijdag 17 februari 2017 om 12:07
Een vloek mist ieder doel
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:12
Aldus onze gereformeerde bengel...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:29
Zal denk ik wel een beetje moeten inleveren aan salaris :P
Vind ik leuk
Kevinm +1082
vrijdag 17 februari 2017 om 13:21
Ik denk dat Suarez na z'n Liverpool en Barcelona periodes niet echt meer over centjes hoeft in te zitten! Hij is ook liefhebber en bij Ajax wordt hij geadoreerd. Daarnaast heeft hij het in zich om een team gewoon kampioen te maken. Laten we als Eredivisie volgers hopen dat hij ooit terugkomt
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:02
ik hoop het ook hoor !
Vind ik leuk
Senna +5651
vrijdag 17 februari 2017 om 12:02
Ach zijn we daar mee geholpen.met Suarez.
Ik denk eerder dat je van Peter Bosz af moet.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
vrijdag 17 februari 2017 om 12:03
Ik juich het toe. Geweldige speler, en tenminste nog een beetje goede reclame voor ons voetbal. Chapeau groningen & ajax!
Vind ik leuk
Eusebio +1439
vrijdag 17 februari 2017 om 13:22
Teo, alleen door jou, ga ik feyenoord sympathieker vinden.
En geloof me, dat is heel wat voor mij als ik dat zeg....
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:49
Goede voetballer zeker. Aanwinst voor de eredivisie absoluut. Maar reclame voor het Nederlandse voetbal lijkt me schromelijk overdreven.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
vrijdag 17 februari 2017 om 19:09
Dan weet je duidelijk niet waar ik het over heb. ;)
Vind ik leuk
Barbie +817
vrijdag 17 februari 2017 om 12:06
Risico op bijtwonden neemt weer toe met die debiel.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:22
Volwassen opmerking maar je naam zegt genoeg.
Vind ik leuk
Gerro +3589
vrijdag 17 februari 2017 om 12:09
De hint die hij geeft is dat ie niet op zijn retour wil terug keren dus niet wanneer hij 35 of 36 jaar is. Is nu 30 jaar,als ik Overmars was zou ik alvast een hengeltje uitgooien.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:18
Hij heeft onlangs een nieuw contract bij Barca getekend.. Nu al hengelen heeft geen zin!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:21
Verdient 12 miljoen euro per jaar bij Barca. Als Overmars kans wilt maken zal hij hem toch een aardig bedrag moeten geven a la 6 miljoen
Vind ik leuk
Gerro +3589
vrijdag 17 februari 2017 om 12:27
Informeren kan nooit geen kwaad en als het dan niet haalbaar is houd het vanzelf op. Maar hij zelf zal toch ook wel de de inschatting hebben gemaakt dat Ajax de helft van wat ie nu heeft niet gaat en kan betalen.Dus als hij deze intentie heeft en uitspreekt zal ie zich dat toch ook wel realiseren en zoniet zeg dan niks.
Vind ik leuk
zondag 19 februari 2017 om 14:47
Nope.

Ajax heeft een eigen vermogen van rond de 150 a 200 miljoen. Als ze een speler niet eens 6 miljoen kunnen betalen terwijl die speler normaal 12 miljoen verdiende en een van de beste spitsen ter wereld is zijn het gwn gierigerds.

Je gaat ook niet bij Microsoft werken als topman terwijl je bij Apple bakken met geld verdiende voor 2000 dollar netto
Vind ik leuk
Gerro +3589
zondag 19 februari 2017 om 16:37
Dat heeft niets te maken met de jaarlijks begroting,wat jij dus zegt betekent dat Ajax het eigen vermogen moet aanspreken en daarmee inteert. Ja dat kun je doen maar dat is risico beleid waarmee je dus je vermogen ziet dalen als er niet word gepresteerd.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:02
Moet dat niet 'een visje uitgooien' zijn? Zonder hengel vang je nooit iets meer.
Vind ik leuk
Tyson +289
vrijdag 17 februari 2017 om 12:22
Denk aan je eerste Nederlandse club vriend.......
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:23
Deze uitspraken neem ik niet echt serieus. Als de Liverpool Echo deze vraag stelt over een terugkeer naar Liverpool geeft hij waarschijnlijk hetzelfde antwoord. Hij heeft namelijk al een aantal keer gezegd een terugkeer bij Liverpool niet uit te sluiten.
Vind ik leuk
Quaresma +2067
vrijdag 17 februari 2017 om 12:24
Eerst nog even Liverpool kampioen maken Luis :).
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 12:27
ze hebben toch 100m plus op de bank
Vind ik leuk
5697956 +1670
vrijdag 17 februari 2017 om 12:35
Waarom zou je Suarez vragen terug te keren? Men kan beter Tareq Oulida of Andy van der Meyde vragen terug te keren.
Vind ik leuk
Polly11 +1842
vrijdag 17 februari 2017 om 12:51
Ik zou me er niet in vastbijten....
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:14
Komt niet terug.
Vind ik leuk
Splintair +1025
vrijdag 17 februari 2017 om 13:34
Hahahahah.... euh nee dus.
Vind ik leuk
frank1971 +2041
vrijdag 17 februari 2017 om 14:04
De zoveelste die gevraagd word over een terugkeer ooit. Ook deze komt niet terug.
Vind ik leuk
Jozef +22891
vrijdag 17 februari 2017 om 14:24
Begrijp ik nu eigenlijk dat hij pas op zijn veertigste zal komen?

;-)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:49
Die komt echt niet terug gewoon een mooi praatje ook stom om zoiets te vragen hij gaat echt niet een oude club afzeiken! Wel mooi dat er mensen zijn die serieus denken dat zo'n speler terug naar onze elk jaar slechter wordende competitie komt! Voor die mensen blijf dromen dit is vergelijkbaar met de cl winnen gaat niet gebeuren
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:06
die komt dus nooit meer terug
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:27
Ach. Tegen die tijd heeft ie allang een kunstgebit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Suarez over mogelijke Ajax-terugkeer: 'Ik wil echt helpen en niet 35 of 36 zijn'