Gio over Kramer: Dat wilde hij niet. Of iedereen, of niemand, vond hij

Gio over Kramer: "Dat wilde hij niet. Of iedereen, of niemand, vond hij"

vrijdag 17 februari 2017 om 13:43

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft met Dirk Kuyt gesproken over zijn reserverol. De coach zegt zijn captain niet een basisplaats te kunnen garanderen.

"Als aanvoerder is hij altijd belangrijk, in het veld en daarbuiten. Maar dat betekent niet dat hij een streepje voor. Zeker niet in deze selectie", citeert RTV Rijnmond Van Bronckhorst hem op de persconferentie. "Iedereen die niet speelt mag teleurgesteld zijn, maar het gaat om Feyenoord. Dat beseft Dirk zich ook. We hebben erover gesproken."

Kramer
Ondertussen is Michiel Kramer bij Feyenoord uit de selectie gezet omdat hij zaterdag een training miste. "Kramer is nog steeds belangrijk en zeer welkom", zegt Van Bronckhorst, die zaterdag na het duel met FC Groningen nog met zijn wisselspelers wilde trainen. Dirk Kuyt hoefde niet te trainen. "Simpel. De keuze was om spelers zondag vrij te geven, als ze zaterdag een extra training zouden afwerken. We hebben gecommuniceerd dat de training zou zijn na de wedstrijd, dat was helder. Dat wilde Kramer niet. Of iedereen, of niemand, vond hij."

Van Bronckhorst wil dat de spelers zich nu volledig focussen op de titelstrijd. "Ik heb de spelersgroep gevraagd geen aanleiding meer te geven om over randzaken te schrijven. Het moet over ons spel gaan."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 13:55
We zullen zien. Er zijn nog een aantal reservespelers die voor onrust kunnen gaan zorgen
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:34
Dat hoop jij he :-) Gaat nooit gebeuren, hun worden kampioen. Zoveel geld en niet eens kampioen worden haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 15:34]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:48
* zij worden kampioen
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:51
*NVT
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:54
Inderdaad, want het gaat toch nooit gebeuren hahahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:55
Klopt ajax gaat geen kampioen worden, deze titel gaat naar onze buren.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:57
Opzich heeft Kramer een punt... Maar gezien het salaris wat hij ontvangt moet hij toch gewoon de arbeid leveren wat gevraagd word. Hoop dat Kuyt inziet dat hij belangrijk is maar ook niet meer 28 jaar... Toornstra speelt zijn beste seizoen uit zijn leven tot nu toe... Logisch dat hij dan een plekje verdiend... Benieuwd hoe de groepsdynamiek omgaat met al deze randzaken en de druk die constant toeneemt nu het kampioensschap steeds meer realistisch word... Hoop dat Gio iedereen en alles in goede banen kan leiden...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:59
Hoe kan je geen streepje voor hebben wanneer anderen die beter spelen er niet in staan?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 14:05
Niets streepje voor, niets vinden van een extra training... gewoon hard werken, je mond houden en met zijn allen een gemeenschappelijk doel nastreven wat dit jaar echt mogelijk is. Dat zou Kramer, maar zeker Kuyt toch moeten begrijpen.
Vind ik leuk
Senna +1996
vrijdag 17 februari 2017 om 14:07
Ik vind Giovanni toch steeds meer een volwassen trainer worden.
Vind ik leuk
Dorzon +1651
vrijdag 17 februari 2017 om 14:32
ik vrees dat Feyenoord niet tegen de druk kan een in elkaar klapt
Vind ik leuk
Senna +1996
vrijdag 17 februari 2017 om 14:57
Je bedoelt zoals AZ en Ajax gisteren
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:13
Dan kan hij Kramer beter verwijderen uit de selectie gaat nog wel meer komen. Zeker met de spanning die gaat komen.
Voor Feyenoord te hopen dat iedereen fit blijft en geen langdurige blessures anders kan het toch nog lastig gaan worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 15:14]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:14
"Als aanvoerder is hij altijd belangrijk, in het veld en daarbuiten. Maar dat betekent niet dat hij een streepje voor heeft. Zeker niet in deze selectie"

en zo hoort dat.

Of iedereen, of niemand, vond hij. ahahaha denkt kramer dat hij dat bepaald.. grappige gast.
bij voetbal hoort TRAINING als je daar niet zoveel zin in hebt moet je lekker iets anders gaan doen..

Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:03
Wat een onsamenhangend artikel. Dus Kuyt heeft géén streepje voor, maar hoefde niet te trainen? De vraag is dus of Miquel Nelom moest trainen, dat is de andere invaller van zaterdag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gio over Kramer: "Dat wilde hij niet. Of iedereen, of niemand, vond hij"