Overmars moet Neres afremmen bij Ajax-presentatie: Dat is wat vroeg

Overmars moet Neres afremmen bij Ajax-presentatie: "Dat is wat vroeg"

vrijdag 17 februari 2017 om 15:32

Ajax heeft vrijdagmiddag David Neres gepresenteerd. De Braziliaan, die voor twaalf miljoen euro overkomt van São Paolo, staat te trappelen om te spelen.

Neres speelde de afgelopen weken op het Zuid-Amerikaanse jeugdkampioenschap en werd vrijdag, zeventien dagen na de afronding van zijn transfer, gepresenteerd in Amsterdam. Het liefst maakte hij zondag al zijn debuut voor Ajax, uit bij Vitesse. Directeur spelerszaken Marc Overmars trapt echter op de rem. "Dat is wat vroeg", aldus Overmars.

Het contact tussen Overmars en Neres liep al een tijdje. Dat was een belangrijke reden voor de Braziliaan, die van Nederland alleen weet dat Ajax en PSV grote clubs zijn, om voor een transfer naar Amsterdam te kiezen. "Er was vorig jaar al contact met Ajax. Dit is een grote club waar ik nog veel kan leren", zegt hij. "Ik wil met Ajax kampioen worden om vervolgens in de Champions League te kunnen spelen."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

United +9845
vrijdag 17 februari 2017 om 16:13
Topic opnieuw??
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:18
Inmiddels is hem verteld wat feijenoord is dus is het topic niet meer up to date.
Vind ik leuk
United +9845
vrijdag 17 februari 2017 om 16:20
Haha dacht dat het hetzelfde was...Ze willen Feyenoord niet in slecht daglicht zetten.
Vind ik leuk
Sigma +321
vrijdag 17 februari 2017 om 16:16
Ik weet niet waarom...maar deze jongen gaat het maken....
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:40
Hij is eerst in de shop geweest zo te zien.
Vind ik leuk
jaja_PSV +6495
vrijdag 17 februari 2017 om 17:48
Zou zo maar kunnen..
Maar weet je, elke nieuwe speler is gretig om te spelen bij de nieuwe club.
Eens kijken of hij snel gaat spelen gezien Traore en Kluivert die regelmatig spelen op zijn positie.

Kluivert mag dan weer terug naar jong ajax... Hoe zal dat voelen?
Je laat hem aan iets lekkers ruiken en dan pak je het weer af..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:25
Alle Nep-Belgen nog bedankt voor de Bazoer-12 miljoen, daar hebben we deze kanjer voor kunnen kopen.......
Ook speciaal Iggy bedankt!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 18:54]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 22:09
Hahaha Boem!
Vind ik leuk
Iggy +834
vrijdag 17 februari 2017 om 18:51
Zout toch op met je prietpraat!
Vind ik leuk
feyeniels +3872
vrijdag 17 februari 2017 om 17:56
Als hij ook maar half zo goed is als dat nieuwe Braziliaanse talent van City, dan heeft Ajax een prima speler aangetrokken. Echter ben ik wel enigszins sceptisch, omdat ik niet begrijp waarom je als mogelijk Braziliaans toptalent voor Nederland zou kiezen. We hebben niet bepaald een sterke competitie, spreken de taal niet en het klimaat is totaal niet vergelijkbaar met dat in Brazilië. Vanuit dat oogpunt lijkt mij een transfer naar Portugal of Spanje logischer!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:16
Heerlijk, nog een item over deze geweldenaar! Wat is de redactie van VP lekker bezig!
Vind ik leuk
United +9845
vrijdag 17 februari 2017 om 16:17
Hetzelfde item alleen opnieuw zonder Feyenoord..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 16:21]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:37
Intussen is hem verteld wat psv is, dus was de keuze uiteindelijk nog makkelijker dan dat die al was.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 16:42]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:53
Is hij geen Braziliaan ? Want PSV is een begrip daar ! Jouw clubje kennen ze niet !
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:10
Dan heb je het artikel niet (goed genoeg) gelezen. Jammer als je commentaar geeft en je niet geinformeerd bent...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:18
Inderdaad je bent dus nog nooit in Brazilië geweest . Dan wist je wel beter en was je wel geïnformeerd . Ja allicht weet hij wie ajajx is als ze met hem om de tafel zitten anders is het een hele grote sjalla.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:26
Ajax is de club in nederland met de grootste historie. Dan zullen ze in brazilie nooit van ajax gehoord hebben. In ieder voetballand kennen ze ajax. Goed geprobeerd man. Volgende keer misschien met overtuigender argumenten proberen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 17:30]
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 08:56
Hihihi lekker gaan sjalla ! Roken Jonguh ! Dat de hoest hahahaha wat een antwoord
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:52
Ben nu al Sulejmani moe ! En dan heeft hij nog geen minuut gespeeld !
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:12
Je hoeft ook niet te reageren op een ajax topic. Misschien niet aan gedacht, maar je kan een bericht gewoon overslaan..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:57
Uiteindelijk maakt het Feyenoord niet wat uit wie of niets weet in het buitenland over Feyenoord als we maar kampioen worden komt de rest van zelf wel .
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:01
Hij snapt het nu al! Er zijn maar 2 grote clubs in Nederland: Ajax en PSV
Vind ik leuk
Sigma +321
vrijdag 17 februari 2017 om 17:05
Wat mij (wederom) opvalt dat VP niet het hele verhaal over zijn presentatie vertelt hier....o wacht dat wordt straks in 10 delen hier vermeld....:)
Vind ik leuk
Ayman +63
vrijdag 17 februari 2017 om 17:46
altijd weer hetzelfde gelul. het is wat te vroeg. Je legt Godver 12 miljoen euro neer en hij moet dan vast weer wennen aan het ajax systeem. man man man, wanneer kunnen die kneuzen die van de barca-school komen niet heel gauw opzouten en er normale mensen neerzetten
Vind ik leuk
derksen +3952
vrijdag 17 februari 2017 om 18:34
Feyenoord gaat de geschiedenis boeken in, feyenoord is de laatste club die ooit ch league speelde voor Nederland
Sorry neres!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:05
Er is maar 1 nederlandse club die de champions-league gewonnen heeft in 1995, dat was Ajax.
Daarvoor heette dat Europa-Cup1.
Gaan we weer, er is maar 1 club die ECHT de europacup1 gewonnen heeft, Ajax 3 x achter elkaar, 1971 -72 - 73.
Alleen bij 3 x op een rij of vijf keer in totaal kwam je in bezit van
de echte beker.....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 19:06]
Vind ik leuk
derksen +3952
vrijdag 17 februari 2017 om 19:20
2018 plaats geen enkele club zich voor ch!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:49
Ze worden geen kampioen, is dat nog niet bij je opgekomen?
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 03:18
We wachten af ik denk wel dat hij zou passen in het team jammer dat hij zondag nog niet op de bank zit en betreft psv Feyenoord. Daar moet deze jongen niet naar kijken gewoon op zijn eigen letten wel zou ik het verstandig vinden om hem zo snel mogelijk een media training te geven
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Overmars moet Neres afremmen bij Ajax-presentatie: "Dat is wat vroeg"