Overmars vraagt om nieuwe bijnaam: We hebben best veel geld uitgegeven

Overmars vraagt om nieuwe bijnaam: "We hebben best veel geld uitgegeven"

vrijdag 17 februari 2017 om 16:43

Marc Overmars vindt dat het na de komst van David Neres tijd wordt voor een nieuwe bijnaam. 'Marc Netto' dekt de lading niet meer, vindt de Ajax-directeur.

Overmars droeg de naam vanwege het zuinige beleid dat hij de afgelopen jaren voerde. Hoewel het eigen vermogen van de Amsterdamse club bleef stijgen, weigerde Overmars grote bedragen te betalen. Met Neres is daar verandering in gekomen. De Braziliaan (19) kost Ajax twaalf miljoen euro.

"Misschien kunnen jullie die nu wel veranderen", aldus Overmars volgens de NOS over zijn bijnaam bij de presentatie van Neres. "We hebben best veel geld uitgegeven de afgelopen maanden."

De Ajax-directeur erkent dat Ajax risico neemt met Neres. "Garanties heb je nooit, maar we zijn overtuigd van zijn kwaliteiten en geven hem de tijd om zich aan te passen. Hij kan de komende maanden zeker van toegevoegde waarde zijn, maar we hebben geduld."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Sigma +1273
vrijdag 17 februari 2017 om 16:48
hahahahaha leuke anekdote Marc..you go man.....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 16:58]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:49
Hij kijkt gretig in ieder geval , ben benieuwd
Vind ik leuk
Morris +11573
vrijdag 17 februari 2017 om 17:22
Hij heeft 4 bier op. Hij is stratumseind fan!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:31
iedereen toch.....
Vind ik leuk
Eusebio +1337
vrijdag 17 februari 2017 om 17:37
Sorry........
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:38
geeft niks ,ik ben een vergevingsgezind man
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:20
Gretig? Die kan wel bezopen zijn of aan de drugs. Geen familie van Reis?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:56
Marc Trump???
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 21:16
Plofkop?
Vind ik leuk
J Kiprich +6862
vrijdag 17 februari 2017 om 16:57
We hebben het er over gehad Marc, maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Voorlopig blijft het nog gewoon Marc Netto!
Vind ik leuk
HanV +1340
vrijdag 17 februari 2017 om 17:01
Niks er van. Een bijnaam krijg je ongevraagd.
Dat Netto slaat trouwens toch op zijn tijd als speler? Dat heeft toch niks te maken met Ajax.
Vind ik leuk
jaja_PSV +11237
vrijdag 17 februari 2017 om 17:54
Marc vertoont hier ietswat calimero gedrag...

En inderdaad een bijnaam kies je niet, die krijg je vanuit het publiek ongevraagd obv bewezen feiten.
Ps je komt niet snel af van een bijnaam.
Vind ik leuk
Dee79 +1446
vrijdag 17 februari 2017 om 17:03
Lijkt of hij de green house ook al heeft gevonden..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:08
Marc over'kas'
Vind ik leuk
Savior +1345
vrijdag 17 februari 2017 om 17:09
Heb vertrouwen in jezelf degene die marc netto zeiden hebben er zelf geen verstand van
Vind ik leuk
Gerro +2205
vrijdag 17 februari 2017 om 17:09
Marc Bruto
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:10
Onder druk bezwijken door de supporters en dan dit, wat een grap.

Hoop voor jullie dat het wat word, dat meen ik.......
Vind ik leuk
Eusebio +1337
vrijdag 17 februari 2017 om 17:37
Zal wel......
Vind ik leuk
Gerro +2205
vrijdag 17 februari 2017 om 17:12
Marc expensive
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 17 februari 2017 om 17:24
Marc smijt?
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:45
Marc money
mark Moneyspender!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:46
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Marc geeft 1 keer geld uit en doet de knip weer dicht. Iedereen verliest wel eens zijn beheersing en stapt van zijn geloof af.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:23
Ziyech was natuurlijk transfervrij....
Vind ik leuk
Johan_D +2595
vrijdag 17 februari 2017 om 17:55
Hij vergeet te melden dat de inkomsten nog altijd vele malen groter zijn dan de uitgave aan transfers.
Kijk wat Milik, Cillessen en Bazoer gezamenlijk hebben opgebracht...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:01
Marc Overmarge.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:27
Mooie gast, die Overmars! Gaat na het seizoen gewoon door met geld verdienen! Veltman, Dijks..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:04
Slim gespeeld overmars. Jaren de hand op de knip en sparen zodat je nu betere en duurdere spelers kan gaan halen.

Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:10
Marc bruto!!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:12
Marc Homo dan? Hij is echt een man man nl.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 09:32
Wat flauw! Kun je niet iets anders bedenken dan altijd maar weer het woord homo?
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 10:16
Het was me vnl te doen om zijn (slecht) verborgen homoseksualiteit. Het is een publiek geheim dat Marc een dubbelleven leidt en ik vind dat persoonlijk erg jammer. Als speler uit de kast komen is moeilijk, al wisten bij Ajax veel ploeggenoten het gewoon, maar nu zou hij een prachtig statement kunnen maken.

Hij heeft als publiek figuur een soort van verantwoordelijkheid vind ik zelfs om zo de weg te plaveien voor de vele jongens en meiden die nu met een geheim moeten leven dat niemand zou horen te verzwijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:12
Een bijnaam krijg je, daar vraag je niet om.
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 09:31
Voor mij ben je nog steeds speedy conzales, waar ik zo van genoten heb!
Vind ik leuk
zaterdag 18 februari 2017 om 16:41
Marc neresmars....?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 februari 2017 om 16:44]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Overmars vraagt om nieuwe bijnaam: "We hebben best veel geld uitgegeven"