Bosz: 'Ik heb Neres nog niet eens een hand gegeven. Kan ik nog niets over zeggen'

Bosz: 'Ik heb Neres nog niet eens een hand gegeven. Kan ik nog niets over zeggen'

vrijdag 17 februari 2017 om 17:13

Ook Peter Bosz zegt dat David Neres de tijd krijgt om te wennen bij Ajax. Komende zondag spelen de Amsterdammers een wedstrijd tegen Vitesse, maar de Braziliaanse miljoenenaankoop is nog niet van de partij. Bosz heeft Neres nog niet eens gezien.

"Nee, ik heb hem nog niet gezien", aldus Bosz bij Ajax TV. "Ik heb hem nog niet eens een hand gegeven. Om daar al wat over te zeggen is veel te vroeg. Normaal gesproken zal hij niet meegaan. We gaan hem eerst laten wennen en dan kijken hoe hij ervoor staat. Dan kunnen we er wat meer over zeggen, maar ik heb hem nog niet gezien."

Komende zondag dus op bezoek bij Vitesse, de oude club van Bosz. Wat vindt hij van de ploeg van Henk Fraser? "Het is in ieder geval een van de goede ploegen in de Eredivisie. Ik vind dat ze een goed elftal hebben. Ze hebben wisselend gepresteerd. Een fase waarin ze goed presteerden en een fase waarin ze minder presteerden. Ze hebben ook Feyenoord in de beker uitgeschakeld. Een goede ploeg die zeker in thuiswedstrijden ook voetbal laat zien met een aantal goede spelers."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Brabopsv +3220
vrijdag 17 februari 2017 om 17:23
Kan me niet voorstellen dat hij nou al gaat spelen. Toch een risico voor zo een hoogbedrag voor een speler die maar 10 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 17:24]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:30
Wanneer je voor 80 miljoen verkoopt waaronder ene Bazoer die voor een habbekrats is weggehaald uit Eindhoven is 12 miljoen uitgeven geen risico voor Ajax!
Vind ik leuk
United +3258
vrijdag 17 februari 2017 om 17:32
Het is wel een risico maar niet extreem.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:40
Voor de rest van de Nederlandse clubs zou het risico te groot zijn, voor Ajax niet.
Vind ik leuk
United +3258
vrijdag 17 februari 2017 om 17:41
True!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:51
Dit moet je vast onthouden want dat gaat zeker gebeuren!

Wanneer bij het debuut van Neres zijn eerste bal niet meteen een goeie voorzet gaat zijn, iets wat natuurlijk kan gebeuren is Brabopsv de eerste die gaat reageren dat Neres een miskoop is :D
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 21:54
Uiteindelijk is elke aankoop ergens een risico. Maar ben het met je eens dat het Ajax geen problemen oplevert wanneer het toch niet zo goed uitpakt. En dat risico kan Ajax wel een keer lopen en de meeste, zowel niet alle, andere eredivisie clubs niet.

Alsnog mag je wel wat verwachten als je een speler voor zoveel geld haalt.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:05
Maak jij je maar niet druk over risico's bij Ajax.. met meer dan 140 miljoen op de bank is het een beetje zakgeld wat Ajax uitgeeft.. Ajax hoeft ieder geval niet de gemeente te vragen of ze aub even 4 miljoen kunnen storten zoals bij dat cluppie van jou.. Ajax kan wel 12x een Neres kopen met EIGEN geld.. jaloerse calimero wat jij bent..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:02
Hij heeft ook nog geen werkvergunning, dus hij mag zondag nog niet eens mee doen.
Vind ik leuk
United +3258
vrijdag 17 februari 2017 om 17:31
Komt wel goed heb er alle vertrouwen in!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:36
"Het is in ieder geval een van de ploegen in de Eredivisie"....
goh Peter een wereld gaat voor ons open.....
Vind ik leuk
United +3258
vrijdag 17 februari 2017 om 17:46
Haha lekker Boszie!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:47
Peter had zelf nog een woordje extra in de zin, maar VP vond het niet door de beugel kunnen en heeft het maar weggelaten.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:55
Denk je serieus dat een Bosz dit heeft gezegd?
Vind ik leuk
Eusebio +225
vrijdag 17 februari 2017 om 18:05
Lees het dan niet, zeikerd.......
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:05
reageer dan niet mauwmiep
Vind ik leuk
Brabopsv +3220
vrijdag 17 februari 2017 om 18:13
Onze neppe Portugese Eusebio is ook van de partij zie ik.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:15
Zeikstraal lijkt mij beter voor hem, Eusebio!
Vind ik leuk
Iggy +798
vrijdag 17 februari 2017 om 18:48
Aldus de opper Calimero!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:57
och kijk nou iggy weer gejank komt nooit alleen... tot volgende week maar weer chepetto
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 18:57]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:01
'Het is in ieder geval een van de ploegen in de Eredivisie'


Er is sprake van een diepte-interview waarvan de meest controversiële uitspraak gelekt is door een spin doctor als 'alternative fact' om Bosz in dikrediet te brengen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 18:02]
Vind ik leuk