Bosz: 'Ik heb Neres nog niet eens een hand gegeven. Kan ik nog niets over zeggen'

Bosz: 'Ik heb Neres nog niet eens een hand gegeven. Kan ik nog niets over zeggen'

vrijdag 17 februari 2017 om 17:13

Ook Peter Bosz zegt dat David Neres de tijd krijgt om te wennen bij Ajax. Komende zondag spelen de Amsterdammers een wedstrijd tegen Vitesse, maar de Braziliaanse miljoenenaankoop is nog niet van de partij. Bosz heeft Neres nog niet eens gezien.

"Nee, ik heb hem nog niet gezien", aldus Bosz bij Ajax TV. "Ik heb hem nog niet eens een hand gegeven. Om daar al wat over te zeggen is veel te vroeg. Normaal gesproken zal hij niet meegaan. We gaan hem eerst laten wennen en dan kijken hoe hij ervoor staat. Dan kunnen we er wat meer over zeggen, maar ik heb hem nog niet gezien."

Komende zondag dus op bezoek bij Vitesse, de oude club van Bosz. Wat vindt hij van de ploeg van Henk Fraser? "Het is in ieder geval een van de goede ploegen in de Eredivisie. Ik vind dat ze een goed elftal hebben. Ze hebben wisselend gepresteerd. Een fase waarin ze goed presteerden en een fase waarin ze minder presteerden. Ze hebben ook Feyenoord in de beker uitgeschakeld. Een goede ploeg die zeker in thuiswedstrijden ook voetbal laat zien met een aantal goede spelers."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

United +40393
vrijdag 17 februari 2017 om 17:31
Komt wel goed heb er alle vertrouwen in!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:36
"Het is in ieder geval een van de ploegen in de Eredivisie"....
goh Peter een wereld gaat voor ons open.....
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 17 februari 2017 om 17:46
Haha lekker Boszie!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:47
Peter had zelf nog een woordje extra in de zin, maar VP vond het niet door de beugel kunnen en heeft het maar weggelaten.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 17:55
Denk je serieus dat een Bosz dit heeft gezegd?
Vind ik leuk
Eusebio +1337
vrijdag 17 februari 2017 om 18:05
Lees het dan niet, zeikerd.......
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:05
reageer dan niet mauwmiep
Vind ik leuk
RodeBaan +1605
vrijdag 17 februari 2017 om 18:15
Zeikstraal lijkt mij beter voor hem, Eusebio!
Vind ik leuk
Iggy +1480
vrijdag 17 februari 2017 om 18:48
Aldus de opper Calimero!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:57
och kijk nou iggy weer gejank komt nooit alleen... tot volgende week maar weer chepetto
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 18:57]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:01
'Het is in ieder geval een van de ploegen in de Eredivisie'


Er is sprake van een diepte-interview waarvan de meest controversiële uitspraak gelekt is door een spin doctor als 'alternative fact' om Bosz in dikrediet te brengen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 18:02]
Vind ik leuk