Ajax-interesse zorgde voor 'schok': Mijn hele leven zou gaan veranderen

Ajax-interesse zorgde voor 'schok': "Mijn hele leven zou gaan veranderen"

vrijdag 17 februari 2017 om 18:22

Bij Ajax vinden ze dat David Neres eerst moet wennen, maar de buitenspeler zelf is al helemaal klaar om zijn eerste minuten in Amsterdamse dienst te maken. Vrijdag werd de man van twaalf miljoen euro voorgesteld aan de pers.

"Ik ben uitstekend ontvangen, het is een prachtig land. Ik ben heel dankbaar", opent Neres in gesprek met Ajax TV. "Toen ik van de interesse van Ajax hoorde, was het wel een schok. Mijn hele leven zou gaan veranderen. Maar ik ben er heel blij mee. Het is een grote club in een mooi land en daar ga ik bij spelen. Het was de club die mij het meest volgde. Ze observeerden me al vanaf het begin. Dat heeft zeker invloed gehad. Ik zal hier heel gelukkig zijn."

Zijn er nog dingen die de Ajax-fans moeten weten over Neres? "Dat ik me helemaal in wil zetten voor de ploeg. Ik wil alles geven, dat is het belangrijkste. Mijn sterke punten zijn mijn balbeheersing, het passen en het afmaken", aldus Neres, die niet kan wachten om te beginnen bij Ajax. "Ik ben er klaar voor, hoor. Maar als zij vinden van niet, dan wachten we nog even."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

vrijdag 17 februari 2017 om 18:23
Jeuj, nog een berichtje over deze geweldenaar! Wat zal de redactie van VP lekker slapen!
Vind ik leuk
darmianto +7226
vrijdag 17 februari 2017 om 18:39
Wij ook :-)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:39
Nog geen wedstrijd gespeeld voor Ajax en hij heeft elke tegenstander al moe gemaakt..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 18:49
Er zullen nog wel veel meer berichten komen.
Maar Ajax plaatst deze niet maar VP.

Dus alle negatieve reacties mag je aan het adres van VP sturen.
Of je leest ze gewoon niet.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:08
Prachtig land? Heeft denk alleen nog maar Schiphol en een klein stukje Amsterdam gezien. Echt prachtig
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 17 februari 2017 om 19:18
Ja en Amsterdam is de mooiste stad van Nederland .. weet zeker dat jij ook wel is Amsterdam ben geweest zonder dat psv daar was
En aan je naam te zien was je zo dronken dat je daar een hoer heb geneukt
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:24
Ben niet zo'n maffe aap die voor ajax is. Om dan de vrouwtjes van plezier mee te pikken. Ben een voetbalfan. Ben geen drugs en hoe*en nodig.

Neem liever een pilsje in onze voetbalhoofdstad onder de grote rivieren. Om daarna een pot voetbal te kijken
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 17 februari 2017 om 19:30
Op het stratumseind lopen ook veel hoeren Haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 februari 2017 om 19:31]
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:53
Die hoef ik gelukkig niet te betalen. Dus officieel geen hoer
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 22:07
Gewoon een lelijk mormel dus.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 17 februari 2017 om 22:10
Waarschijnlijk wel he
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 22:12
Ik denk eerlijk gezegd dat zijn vriendin met www. Begint en dat ze er zelf geen weet van heeft.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
vrijdag 17 februari 2017 om 22:38
of mischien doet zijn vriendin net of ze een vrouw is
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 17 februari 2017 om 19:54
Oh, van daar heeft dat biervat die naam aangenomen, bekend daar als de bonte hond.....
Vind ik leuk
RodeBaan +1801
vrijdag 17 februari 2017 om 19:52
Hij wilde wel, maar het bier zal hem parten gespeeld hebben, lukte dus niet....
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:23
Als je Amsterdam hebt gezien heb je ook gelijk het mooiste stukje te pakken ;)
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:30
Als je sommige wijken in Brazilië ziet zal je hem misschien begrijpen!
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:32
je zal dat pas begrijpen als je een paar wijken in Brazilië heb gezien
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 20:54
Ja als je tegenwoordig ergens naartoe gaat kan je nog steeds niet van tevoren beelden zien of plaatjes bekijken... als ze toch eens zoiets zouden uitvinden, een plek waar je informatie kan lezen (een soort encyclopedie maar dan op het internet) of nog beter waar je filmpjes kan kijken over van alles en nog wat.
Ach misschien in de toekomst...
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 19:27
Met hem worden we kampioen!
Vind ik leuk
jaja_PSV +17549
zaterdag 18 februari 2017 om 03:49
Hij is al gespot in een coffeeshop.
Vind ik leuk
Nashua +5240
zaterdag 18 februari 2017 om 07:08
Ja Coco, Bosz en van Bronckhorst zaten er ook
Vind ik leuk
Enden +1802
vrijdag 17 februari 2017 om 20:40
Deze spelers moeten wennen. Dat is vaak de mening binnen AJAX.
Ik ben van mening dat hij direct moet spelen. Niet wennen.
Deze jongen komt van een vreemd land en andere cultuur. Een van de enige overeenkomsten is zijn werk voetbal. Laat je zo'n speler een half jaar bij Jong AJAX voetballen maak je zo'n speler kapot.
Ook raak je dergelijke spelers in hun trots. Laat ze spelen, maak zelf belangrijk.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 22:06
Succes vriend!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-interesse zorgde voor 'schok': "Mijn hele leven zou gaan veranderen"