Feyenoord-schutter Jörgensen loopt blessure op: Het gaat niet om Ajax-uit

Feyenoord-schutter Jörgensen loopt blessure op: "Het gaat niet om Ajax-uit"

zondag 19 maart 2017 om 16:37

De kans bestaat dat Nicolai Jörgensen maandag niet afreist naar Denemarken. De topscorer van Feyenoord heeft in het gewonnen duel met sc Heerenveen (1-2) een liesblessure opgelopen.

"Het is onzeker of ik me ga melden bij de Deense ploeg", zegt de maker van de belangrijke 1-1 tegen het Algemeen Dagblad. Jörgensen werd in de slotfase gewisseld voor Michiel Kramer. "De lies werd stijf, ik kon niet meer verder."

De blessure is indirect goed nieuws voor Feyenoord. De liesklachten lijken niet zo ernstig dat het duel met Ajax over twee weken in gevaar komt. Als Jörgensen zich afmeldt voor de nationale ploeg van Denemarken, kan hij in de aanloop naar de Eredivisie-topper in de Arena gewoon blijven meetrainen.

Jörgensen richt zich eerst op zijn herstel. "Het gaat ook niet om Ajax-uit of niet. Als ik niet fit ben, kan ik niet spelen. We gaan met de medische staf beslissen wat we gaan doen."

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 16:39
Maakt nu niet meer uit, stuurt Feyenoord toch gewoon een C elftal naar Amsterdam?
Vind ik leuk
2cents +23226
zondag 19 maart 2017 om 16:42
Dat maakt inderdaad niet uit en het bewijst het gelijk van Feyenoord om in beroep te gaan tegen de straf van Vilhena.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 16:44
Van jou zou ik kunnen houden 2cents, maar van die Batman niet met z,n K*t reactie....haha.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 16:45
Sowieso de moeite waard om in beroep te gaan tegen de tuchtcommissie: die wijzigen de opstelling tegen Feyenoord zonder uitleg en geven zomaar 4 wedstrijden zonder inhoudelijk te snappen waar het over gaat. Dubieuze actie van de KNVB, met de eerste en niet de laatste.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 16:42
Als ie maar kan spelen in de koektrommel!
Vind ik leuk
Teo Smith +6358
zondag 19 maart 2017 om 17:07
Lekker thuis blijven. Ze kunnen ook wel zonder je winnen van Roemenie ;).
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:13
beter, nu nog ff Toornstra en berghuis schijn-ziek, dan 100% voorbereiden op Ajax - uit
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:14
beter, nu nog ff Toornstra en berghuis schijn-ziek, dan 100% voorbereiden op Ajax - uit
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 17:53
Feyenoord heeft al geblesseerden zat. Kan hij er ook nog wel bij.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-schutter Jörgensen loopt blessure op: "Het gaat niet om Ajax-uit"