Streppel reageert op gerucht: 'Nee, onzin. We azen nu op Ronaldo'

Streppel reageert op gerucht: 'Nee, onzin. We azen nu op Ronaldo'

zondag 19 maart 2017 om 21:37

Het gerucht dat Jurgen Streppel Kostas Lamprou naar sc Heerenveen wil halen, doet de trainer af als onzin. Lamprou zelf zou er voor open staan, maar volgens Streppel is er niets van waar.

"Nee, dat is complete onzin. Streep erdoor", aldus Streppel voor de camera van Voetbal Inside. "Of er al een nieuw gerucht is? Weet ik niet. Verzin er een zou ik zeggen, dan reageer ik. Messi naar Heerenveen? Ja, we azen ook op Ronaldo. Maar dat wordt lastig denk ik."

Het Heerenveen van voor de winterstop is geen schim van het Heerenveen na de winterstop. Zondag werd er opnieuw verloren. Tegen Feyenoord werd het 1-2. "Of ik een tevreden trainer ben? Ik ben gelukkig dat ik bij deze club mag werken. De mensen houden van het voetbal waar ik ook van houd. Het gaat alleen niet gepaard met de resultaten. Als wij zo blijven spelen, gaan wij ook weer een keer winnen."

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 21:48
Benieuwd of ie het friese volkslied mee gaat zingen
Vind ik leuk
Liwwadder +3463
zondag 19 maart 2017 om 22:45
oh dat circusliedje bedoel je?
Vind ik leuk
Jay5713 +2676
zondag 19 maart 2017 om 22:06
Zonde dat het na de winterstop qua resultaten slechter is gegaan met Heerenveen. Lamprou zou ik als Heerenveen zijnde niet eens overwegen omdat hij veel te wisselvallig is. Hij wisselt uitmuntende wedstrijden af met blunders en houdbare ballen
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:43
Gek he.. hoe flauw het ook gaat klinken: hij komt echt niet bij de lat, zelfs niet als hij in een actie springt.. zijn reflexen zijn goed, zeker laag in de hoek. Maar dat is inderdaad geen keeper voor ons nee.
Vind ik leuk
Liwwadder +3463
zondag 19 maart 2017 om 22:46
ja na de winterstop kwam Odegaard...no need to say more dus.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:41
En je hebt nog het (voetbal) verstand van een wurm ook he? Hoelang is Schaars er al niet? Precies sinds vlak voor de winterstop! Waar draaide ons team om? Precies Stijn Schaars!

Do I need to say more?;-)
Vind ik leuk
derksen +7136
zondag 19 maart 2017 om 22:16
Dr snuggels!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:10
Heerenveen komt zeker terug enne.....zo slecht speelden ze tegen Feyenoord nou ook weer niet!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 01:02
Dacht na die eerste helft: "Spelen ze weer eens een goede pot, is het uitgerekend tegen ons!"
Vind ik leuk
FSCeara +2799
maandag 20 maart 2017 om 01:21
Moet wel nog even melden dat Streppel wel goede coach is die perfect bij Heerenveen past.
Speelt leuk en aantrekkelijk voetbal al was na de winterstop verwachting te hoog omdat het ervoor heel goed liep. nu zit het even tegen maar 2 wedstrijdjes winnen en je doet weer mee voor Europees voetbal
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws