Streppel reageert op gerucht: 'Nee, onzin. We azen nu op Ronaldo'

Streppel reageert op gerucht: 'Nee, onzin. We azen nu op Ronaldo'

zondag 19 maart 2017 om 21:37

Het gerucht dat Jurgen Streppel Kostas Lamprou naar sc Heerenveen wil halen, doet de trainer af als onzin. Lamprou zelf zou er voor open staan, maar volgens Streppel is er niets van waar.

"Nee, dat is complete onzin. Streep erdoor", aldus Streppel voor de camera van Voetbal Inside. "Of er al een nieuw gerucht is? Weet ik niet. Verzin er een zou ik zeggen, dan reageer ik. Messi naar Heerenveen? Ja, we azen ook op Ronaldo. Maar dat wordt lastig denk ik."

Het Heerenveen van voor de winterstop is geen schim van het Heerenveen na de winterstop. Zondag werd er opnieuw verloren. Tegen Feyenoord werd het 1-2. "Of ik een tevreden trainer ben? Ik ben gelukkig dat ik bij deze club mag werken. De mensen houden van het voetbal waar ik ook van houd. Het gaat alleen niet gepaard met de resultaten. Als wij zo blijven spelen, gaan wij ook weer een keer winnen."

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 21:40
Heerenveen voetbalt beter dan PSV en Feyenoord, maar het zit hun gewoon tegen. Hopelijk volgend jaar met dezelfde spelers wel een tweede plek.
Vind ik leuk
FSCeara +543
zondag 19 maart 2017 om 21:43
En PSV en Feyenoord voetballen momenteel beter dan Ajax dus dan zeg jij maar op welke plek Ajax eigenlijk zou moeten staan ?
Van de top 3 laat Ajax al weken het minste van alle 3 zien. Alleen EL was goed maar competitie echt niet om aan te zien
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:49
Ben je erg hard gevallen vandaag?
Vind ik leuk
FSCeara +543
zondag 19 maart 2017 om 22:21
Waarschijnlijk heeft ie een slag ergens van een molen gekregen.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:18
Fc Oss speelt ook super goed. Daarom staan die ook zo hoog. Denk dat ze nog gaan promoveren
Vind ik leuk
Brabopsv +3075
zondag 19 maart 2017 om 22:23
Heb je klap van de molen gehad?
Vind ik leuk
Liwwadder +2299
zondag 19 maart 2017 om 22:44
jemig wat een geneuzel hier weer..dkv heb ik 2e heft zien stuntelen..niet om aan te zien zeg. Zwakke pot. En de trainer begint het warm te krijgen onder zijn voeten met zijn uitspraken...nee bekijk de boel eens nuchter..zoveel stelt het niet voor allemaal. Tsja Odegaard he..daar win je de oorlog mee..not.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:51
Hahaha heerlijk die onzin weer van je !(:

Have fun nog he.. in de Jupiler! Lekker naar de Barto's en Houtkoopjes kijken, hebben wij het zo slecht nog niet ;-)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:49
Het is een beetje frusterend aan het worden voor mij en andere Hveen supp hier. We voetballen zeker niet altijd goed, maar veel wedstrijden, ook na de winterstop wel. PSV, Utrecht, AZ( beker) en Twente uit is het op basis van het spel en het aantal kansen ongelofelijk dat we ze allemaal verloren hebben.. en eigenlijks vandaag idem, Feyenoord had voor rust niks in te brengen.. en eigenlijks moet het bij rust gewoon 2-0 staan, nou dan had ik je kunnen verzekeren dat Feyenoord hier echt niet meer had gewonnen. En dat is het verhaal dus na de winter... Het zit wel heel erg tegen! 7-10 punten meer had zomaar gekund.

Maar goed Schaars bijna terug, laat mijn clubbie er dan in de PO maar weer staan!

Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:09
Jullie hebben vandaag inderdaad kans gehad op een beter resultaat. Op basis van de eerste helft wellicht nog terecht ook. Feit blijft dat Heerenveen het hele seizoen al zeer wisselvallig is. Van de laatste 5 wedstrijden waren er toch een paar flink beneden de maat.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:21
Dat wisselvallige viel voor de winterstop juist reuze mee, we stonden lange tijd 4e. Na de winterstop is het zoals ik hierboven schreef. Dat er tijdens de laatste 5 duels, minimaal 2 bij zaten die nergens op leken ben ik helemaal met je eens. Maar dat neemt uiteraard niet weg dat we de wedstrijden waar ik het hierboven over had "gewoon" hadden moeten winnen. Goed voetbal en legio kansen, en dan zit het gewoon behoorlijk tegen.


Pak je dan de totale balans na de winterstop, dan is het inderdaad wisselvallig. En dat is net de periode dat Schaars er niet bij is.. zo moeilijk is het allemaal niet.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:26
Lot van de subtoppers.... blessure bij een belangrijke speler en het is gespeeld.

Maar goed, Heerenveen is en blijft in mijn ogen een sympathieke club.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:56
Helaas is dat in dit geval zeker waar.. en dat is balen. Maar goed het is nog niet gespeeld, Schaars komt er weer aan en de PO komen er nog aan, dus wie weet.


En bedankt!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:06
Ik dacht dat die pompebledden na een week of vier wel je ogen uitgespoeld zouden zijn.....
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 21:48
Benieuwd of ie het friese volkslied mee gaat zingen
Vind ik leuk
Liwwadder +2299
zondag 19 maart 2017 om 22:45
oh dat circusliedje bedoel je?
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:06
Zonde dat het na de winterstop qua resultaten slechter is gegaan met Heerenveen. Lamprou zou ik als Heerenveen zijnde niet eens overwegen omdat hij veel te wisselvallig is. Hij wisselt uitmuntende wedstrijden af met blunders en houdbare ballen
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:43
Gek he.. hoe flauw het ook gaat klinken: hij komt echt niet bij de lat, zelfs niet als hij in een actie springt.. zijn reflexen zijn goed, zeker laag in de hoek. Maar dat is inderdaad geen keeper voor ons nee.
Vind ik leuk
Liwwadder +2299
zondag 19 maart 2017 om 22:46
ja na de winterstop kwam Odegaard...no need to say more dus.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:41
En je hebt nog het (voetbal) verstand van een wurm ook he? Hoelang is Schaars er al niet? Precies sinds vlak voor de winterstop! Waar draaide ons team om? Precies Stijn Schaars!

Do I need to say more?;-)
Vind ik leuk
derksen +3580
zondag 19 maart 2017 om 22:16
Dr snuggels!
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:10
Heerenveen komt zeker terug enne.....zo slecht speelden ze tegen Feyenoord nou ook weer niet!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 01:02
Dacht na die eerste helft: "Spelen ze weer eens een goede pot, is het uitgerekend tegen ons!"
Vind ik leuk
FSCeara +543
maandag 20 maart 2017 om 01:21
Moet wel nog even melden dat Streppel wel goede coach is die perfect bij Heerenveen past.
Speelt leuk en aantrekkelijk voetbal al was na de winterstop verwachting te hoog omdat het ervoor heel goed liep. nu zit het even tegen maar 2 wedstrijdjes winnen en je doet weer mee voor Europees voetbal
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws