Twijfelende Bazoer meldt zich af bij Jong Oranje: vervanger komt bij Ajax vandaan

Twijfelende Bazoer meldt zich af bij Jong Oranje: vervanger komt bij Ajax vandaan

zondag 19 maart 2017 om 22:49

Riechedly Bazoer meldt zich niet bij Jong Oranje. De middenvelder van VfL Wolfsburg heeft zich afgemeld voor de interlands tegen Finland en Oostenrijk. Zijn vervanger komt bij Ajax vandaan en heet Frenkie de Jong.

Via de officiële kanalen meldt de KNVB dat Bazoer zich niet gaat melden bij de selectie van bondscoach Art Langeler. Het is niet bekend of de afmelding van Bazoer in verband staat met de uitspraken van Langeler, die hij zondag bij De Tafel van Kees deed. Bazoer voelt er volgens de bondscoach niet veel voor om zich voor oefenpotjes te melden. "Jong Oranje speel je niet alleen als het je goed uitkomt", zei Langeler. "Jong Oranje speel je altijd."

Nu heeft Bazoer zich dus officieel afgemeld. De Jong neemt zijn plaats in. Het is de eerste keer dat de middenvelder van Ajax zich bij de beloftenploeg van Oranje mag melden. De wedstrijden tegen Finland en Oostenrijk zijn oefeninterlands.

Plaats een reactie

JustG +244
zondag 19 maart 2017 om 22:54
Wat een verschil met robben zijn mentaliteit van vandaag
Vind ik leuk
buddha +5183
zondag 19 maart 2017 om 22:55
en NOOIT meer oproepen . vind het dus geen eer om voor zn land uit te mogen komen .
Vind ik leuk
Chloe +570
zondag 19 maart 2017 om 23:17
Tja nu is hij ineens jongen van nl komaf? lol
Vind ik leuk
buddha +5183
maandag 20 maart 2017 om 00:26
geboren in utrecht . dus ja van nl komaf
Vind ik leuk
Chloe +570
maandag 20 maart 2017 om 00:37
Riechedly Bazoer is een Nederlands betaald voetballer van Curaçaose afkomst die bij voorkeur als verdedigende middenvelder speelt.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 23:00
Kijk toch handig dat we hem toen die iphone gaven.
ff Art bellen.....
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:40
?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:11
Je pakt m ff niet Pietje?
Vind ik leuk
John M. +3287
zondag 19 maart 2017 om 23:20
Daar gaat Jong Oranje alleen maar op vooruit. Bazoer mag nu van Jonker meedoen bij Wolfsburg maar uitblinken doet hij zeker niet en als hij al een kans tot scoren krijgt brengt hij die omzeep. Ik weet niet hoelang Jonker nog geduld met hem heeft.
Vind ik leuk
Harrie82 +2539
maandag 20 maart 2017 om 00:04
Arrogantie ten top. De reden waarom hij zich bij Ajax niet terug wist te knokken.
Dit wordt een Drenthe 2. Die zakt langzaam steeds verder af.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 00:43
Niet uit willen komen voor Jong Oranje?

De zwakste schakel, tot ziens !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Twijfelende Bazoer meldt zich af bij Jong Oranje: vervanger komt bij Ajax vandaan