Ajax-kwelgeest: 'Als het bij Feyenoord is graag en anders moet ik verder kijken'

Ajax-kwelgeest: 'Als het bij Feyenoord is graag en anders moet ik verder kijken'

maandag 20 maart 2017 om 07:19

Warner Hahn stond zondag dubbel te juichen. En voor Excelsior, dat een 1-1 gelijkspel boekte tegen Ajax, én voor zijn broodheer Feyenoord. Als huurling op Kralingen heeft de keeper met het gelijkspel namelijk toch wat bijgedragen aan een naderende Feyenoord-titel.

"Maar in de eerste seizoenshelft heb ik mijn bijdrage ook wel geleverd, hoor", zegt Hahn in De Telegraaf. "Ik vind het echt top voor die gasten." Het is niet duidelijk of de keeper volgend seizoen weer terugkeert bij Feyenoord, ondanks een contract tot medio 2019. "Ik wil spelen. Als het bij Feyenoord is graag en anders moet ik verder kijken."

Ook zijn zaakwaarnemer Revien Kanhai van Forza Sports Group is al bezig met een mogelijk vertrek uit Rotterdam-Zuid. Hij stelt dat er de nodige interesse voor Hahn is. "Mocht spelen in Feyenoord 1 er niet in zitten, dan hopen we dat Martin van Geel wil meedenken", aldus Kanhai. Hahn mag natuurlijk wel op het kampioensfeestje van Feyenoord komen.

Poll

Wordt Hahn op den duur eerste doelman bij Feyenoord?

(584 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 07:37
Ik hoop nog steeds dat PSV hem oppikt als Zoet vertrekt. Een goede Nederlandse keeper is altijd een fijne basis en naast dat ik hem zeker net zo goed als Zoet vind, heeft hij de uitstraling van een leeuw in z'n doel; met een club op het juiste niveau volgend jaar heeft het NLs elftal de komende 10 jaar z'n keeper.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:46
Dan mag Psv Flink aan zijn Spaarvarken Ramelen :-0)
Kunnen mischien nog wel om een ruil deal komen voor Hendrix ter compensatie :-)0
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 08:15
Wel jammer dat ie inderdaad de hoofdprijs zal moeten kosten. Feyenoord moet gewoon verder met Jones, maar Hahn mag niet bij een Heerenveen ofzo eindigen vind ik.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:41
Vermeer zal geen reserve keeper willen wezen. Hahn wel? Kortom ... van Geel gaat het nog moeilijk krijgen. En niet alleen met de keepers ... Als Gio nu alvast 3 jeugd spelers een kans had gegeven zo af en toe, dan was het voor volgend jaar al makkelijker geweest.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 07:44]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:49
Jaaaa dit wordt een lange en lastig verhaal voor Van Geel en niet alleen voor hem maar voor Gioväni van Bronckhorst ook.
Maar Jones keept ook prima wedstrijden tegenwoordig :-)
Vind ik leuk
Tafkaz +3081
maandag 20 maart 2017 om 07:50
Hansson, Woudenberg, Nieuwkoop, El Hankouri....

Zijn al 4 jeugdspelers die kansen hebben gekregen dit seizoen.
Woudenberg te weinig naar mijn zin.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 07:55
Ik denk dat die jongens komend seizoen echte kanssen gaan krijgen;-)
Maar het mooieste wat deze jongens in dienst nu nog van Feyenoord mogen gaan mee maken is het kampioenschap; -0)
Vind ik leuk
666 +2059
maandag 20 maart 2017 om 11:00
En dat is prima.
Onbegrijpelijk dat sommigen maar vinden dat er meer jeugd in moet.
Zouden ze echt niet doorhebben dat hoe het nu gaat juist komt door de ervaren spelers?
Jonkies als Karsdorp, Kongolo, Vilhena zitten nu pas op het niveau dat ze daarvan kunnen profiteren.

Voor mij hoeven er geen 17 of 18 jarigen regelmatig in.
Bij de selectie zitten leer je al veel van.
Geen nut om dan met je 20 of 21 ste te vertrekken.

Beter zoals genoemde spelers rond je 23e eens kijken wat voor kansen er in het buitenland liggen.

ps:woudenberg zou ik ook meer verwachten. Maar goed...Gio was een vrij verdienstelijke linksback ;-) dus die zal dat best wel kunnen beoordelen.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 11:01]
Vind ik leuk
Korm +12260