'Dan ben ik doodziek en interesseert het me niks wat er met Feyenoord gebeurt'

'Dan ben ik doodziek en interesseert het me niks wat er met Feyenoord gebeurt'

maandag 20 maart 2017 om 08:52

Excelsior heeft stadgenoot Feyenoord een goede dienst bewezen. De Kralingers speelden zondag met 1-1 gelijk tegen Ajax, de titelbelager van Feyenoord. Eric Gudde bedankte zijn zoon Wouter Gudde van Excelsior en juichte hartstochtelijk in de auto.

"Ja, ik kreeg geloof ik al om 16.16 uur een appje. Ze waren op de terugweg van sc Heerenveen bij Almere en iedereen in de auto ging uit zijn dak. Dit is goed voor Feyenoord", vertelt Wouter Gudde in De Telegraaf. Laatstgenoemde is commercieel directeur bij Excelsior, vader Eric is algemeen directeur bij Feyenoord.

Was het voor Wouter belangrijk om Ajax een voet dwars te zetten? "Natuurlijk kijk je daar wel een beetje naar. Maar wij vinden onszelf te goed om te degraderen en hebben de punten hard nodig om minimaal vijftiende te worden", vervolgt hij. "Vooraf teken je voor één punt tegen Ajax, maar achteraf had er misschien wel meer ingezeten."

Is de Excelsior-man ook aanwezig op het titelfeest van Feyenoord, als de titel wordt gepakt? "Ik ben doodziek als wij degraderen. Dan interesseert het me niks wat er met Feyenoord gebeurt. Dan wordt het alleen een nette felicitatie, zoals het tussen clubs hoort."

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 09:14
Natuurlijk gun ik het dat het kleine broertje van ons in de Eredivisie mag blijven spelen als Feyenoord Supporter:0)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:19
Haha. Ik denk dat de meeste het Excelsior wel gunnen. Zo'n kleine club met 'n begroting van niks. Doen het uiterst knap.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:23
Ik gun het Go Ahead Eagles en roda jc meer.
Excelsior hoort meer thuis in de jupiler league.
Vind ik leuk
DubRtd +5893
maandag 20 maart 2017 om 09:46
Go ahead mag van mij blijven puur om het feit dat de sprieten daar groeien ipv in de fabriek worden gemaakt en ondanks het feit dat Feyenoord daar de laatste jaren er helemaal niks van bakt.
Die klucht in Kerkrade mag wel pleite, ja.
Net zoals iedere andere kunstgras club.
Vind ik leuk
Metal +1479
maandag 20 maart 2017 om 11:29
Roda heeft altijd bestaan op het geld van grote financiers. Eerst meneer Hendriks, nu een puissant rijke Rus/Zwitser. En zelfs met al dat geld heeft men het nooit goed op de rit gekregen.
Kunstgras moet men gewoon verbieden. Een goede grasmeester aanstellen en je kunt met gewoon gras prima uit de voeten. Zeker als je zorgt dat zwakke plekken snel worden hersteld met nieuwe stukken gras. En als je het gras injecteert met kunstvezels is het helemaal goed op te lossen. Altijd een goede mat en de kosten zijn ook beperkt. Enkel de eerste aanschaf zal even een kostenpostje zijn, maar ook kunstgras is niet goedkoop in de aanschaf.
Vind ik leuk
Santi +5268
maandag 20 maart 2017 om 18:59
Wat? Go ahead speelt met by fR de slechtste spelers en roda speelt antivoetbal

Lekker o, dan excelsior te gaan haten....
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:26
Hahaha echt he ik vind het echt knap dat ze zolang zich zelf staande houden dan vind ik ook dat ze het verdient hebben te blijven;-0)

Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:17
Als we al kampioen zijn dan kunnen we ze terug matsen in de uitwedstrijd tegen Excelsior :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:20
Jaaaa dat zou wel een heel mooi gebaar denk ik zijn voor ze denk dat we ze het wel kunnen warderen.;-)
Vind ik leuk
Korm +13506
maandag 20 maart 2017 om 09:29
Excelsior pakt ook de punten tegen feyenoord ;)
Vind ik leuk
DubRtd +5893
maandag 20 maart 2017 om 09:48
Als Feyenoord 7 punten los staat van nr 2 op dat moment en Excelsior de punten nodig heeft.....Vul dan inderdaad maar een heel stiekem klein 1tje in op het totoformulier.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:44
Ik gun het ze van harte
Vind ik leuk
Hammie +218
maandag 20 maart 2017 om 12:59
WAAR BIJFT VOORONDERZOEK VAN KLAASSEN DAN!!!

Ik hoor niets ik lees er niets over....


KNJB zou het toch niet perongeluk vergeten??
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:59
Ligt het aan mij of mist iedereen het "Vooraf teken je voor één punt tegen Ajax,......"?

Bedankt Bosz, maar ik vind (met alle respect) dat Excelsior moet tekenen voor een niet al te grote nederlaag.
Maar na gisteravond weer een beetje hoop gecreëerd voor eventuele toekomstige wedstrijden.
Wat een wanvertoning kwaliteit en budgetten in acht genomen.

Andere tijden :-(..........
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Dan ben ik doodziek en interesseert het me niks wat er met Feyenoord gebeurt'