Turks gerucht: Kuyt doet verzoek voor sensationele Feyenoord-transfer

Turks gerucht: Kuyt doet verzoek voor sensationele Feyenoord-transfer

maandag 20 maart 2017 om 09:22

Dirk Kuyt wil Robin van Persie graag terugzien bij Feyenoord. Dat stelt het Turkse Fanatik. Het geruchtenmedium kopt dat Van Persie een mooie aanbieding heeft gekregen. Kuyt probeert hem naar verluidt warm te maken voor een terugkeer.

Van Persie heeft bij Fenerbahçe nog een contract tot medio 2018 en wordt volgens het gerucht gezien als één van de aanjagers voor Feyenoord. Hij moet de Rotterdammers volgend seizoen op weg helpen in de Champions League. Feyenoord stevent af op de eerste landstitel sinds 1999, na het 1-1 gelijkspel van concurrent Ajax op bezoek bij Excelsior.

Kuyt hoopt hoge ogen te gooien met zijn manschappen en zette zich ook afgelopen zomer al in voor mooie deals van Feyenoord. Hij zou dus ook Van Persie hebben verzocht om terug te komen bij Feyenoord, waarop de aanvaller antwoordde: "Ik kijk ernaar uit om weer met je op één veld te staan." Een zeer opvallend gerucht.

Poll

Gaat Feyenoord kampioen worden?

(2807 stemmen)

Plaats een reactie

Tafkaz +3291
maandag 20 maart 2017 om 09:24
Kuyt en Van Persie samen op de bank volgend jaar..... Het kan verkeren!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:25
Bankzitten voor 1.5 miljoen per jaar zeker. Zou een achterlijke investering zijn.
Vind ik leuk
Jozef7 +170
maandag 20 maart 2017 om 09:28
Kan Kuyt niet terug naar Fener?????
Vind ik leuk
T&T +2781
maandag 20 maart 2017 om 09:39
Spreek aub voor je zelf., De meeste Feyenoorders hebben gewoon nog respect en waardering voor Kuyt.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:42
Inderdaad mee eens T&T
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:18
zonder Kuyt, geen Coolsingel....
Vind ik leuk
Jozef7 +170
maandag 20 maart 2017 om 10:18
Spreek ik namens iemand anders dan? Niet zo aangevallen ben zelf ook voor Feyenoord! Kuyt kan je er prima bij hebben maar ik zou liever iemand anders daar willen zien en moet er niet aan denken als Van Persie er ook nog bij komt, je zou is een keer Van Persie moeten zien spelen dan geef je me gelijk :)
Vind ik leuk
T&T +2781
maandag 20 maart 2017 om 10:52
Ik weet dat je Feyenoorder bent... maar Er was een tijd dat Feyenoord supporters niet zo met hun spelers omgingen. Zeker iemand die een aantoonbaar positieve bijdrage heeft geleverd en dat nogsteeds doet.
Dan roep je zo iets niet!

En jij mag liever iemand anders zien. . Maar wat jij riep was niets minder dan respectloos en dat doe je niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 14:21]
Vind ik leuk
Jozef7 +170
maandag 20 maart 2017 om 11:06
Ik heb niets respectloos gezegd, jij vat het helemaal verkeerd op. Kuyt is 36 hij heeft veel geleverd en doet dat in jou ogen misschien nog steeds maar ik heb liever jong vers bloed daar en omdat Kuyt bij Fener heeft gespeeld was dat mijn reactie het is als grap bedoeld.
Vind ik leuk
T&T +2781
maandag 20 maart 2017 om 11:26
Respect tonen betekent niet dat hij per definitie in de basis moet.
Kuyt wordt oud en dat snap ik dus hij zal wat vaker niet spelen,
Maar dat wat jij riep was per definitie respectloos.
Dat kan je niet ontkennen, anders begrijp je het begrip "respectloos" niet.
Maar ff goeie vrienden.

Als een grapje maakt.

Zet er dan smiley bij ...Of zeg het... "Grapje"
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 11:33]
Vind ik leuk
Jozef7 +170
maandag 20 maart 2017 om 11:34
Ik zal het onthouden :)
Vind ik leuk
T&T +2781
maandag 20 maart 2017 om 10:58
Edit..
Niet van toepassing.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 14:22]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:39
Kuyt hoort op zuid. En hij bezorgt ons hopelijk de titel in april/mei!
Vind ik leuk
Jozef7 +170
maandag 20 maart 2017 om 11:48
Laten we het hopen!
Vind ik leuk
Cookee +1800
maandag 20 maart 2017 om 18:46
Ik volg het nieuws niet zo Jozef, maar het schijnt dat Turkije momenteel iets minder dol op Holland is. Neem aan dat ook dat een gerucht is, want wij hebben Mark Rutte en die is aardig, die lacht de hele dag.
Vind ik leuk
DubRtd +5846
maandag 20 maart 2017 om 09:28
Van Persie en Jorgensen samen voorin..... Dat is op voorhand gewoon smullen.

Jorgensen had nog veel meer kunnen scoren dit seizoen met iemand als Van Persie om hem heen in plaats van Kuyt
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:40
Ik zou er niet over peinzen... eindelijk staat er een goed elftal wat voor elkaar werkt, zou je zo'n paria binnenhalen als v. Persie, die bij zijn eerste wissel of banksessie gelijk gaat parasiteren
Vind ik leuk
MD1983 +95
maandag 20 maart 2017 om 10:21
Gewoon duidelijke afspraken over maken.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 09:40
Het zou niet verkeerd zijn als Van persie terug kwam bij ons maar hij moet 1000%
Van zich zelf laten zien.
Anders hoeft het niet
Vind ik leuk
feyeniels +7721
maandag 20 maart 2017 om 09:50
Ik zou liever De Guzman op het middenveld erbij willen. Zeker als Berghuis blijft heb je voorin genoeg spelers met (ruime) ervaring. Elia en Kuyt als dertigers, Berghuis en Jörgensen midden 20... Kramer had ik persoonlijk weg gedaan en Basacikoglu ook.
Vind ik leuk
Rafael +104
maandag 20 maart 2017 om 09:54
Ik denk dat je Robin van Persie heel goed kan gebruiken.echte jongens van de club met internationaal ervaring kunnen je team alleen maar sterker maken al is het alleen maar op mentale vlak voor de jongere jongens want laten we eerlijk zijn dat Robin van Persie toch wel aardig wat heeft laten zien bij Arsenal en man United en over het Nederlands elftal maar te zwijgen als topscorer
Vind ik leuk
chicken +2889
maandag 20 maart 2017 om 09:57
Als ik kuijt was...schaal ophalen en kappen ermee
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:26
Als ik Martin was dan zou ik hem vragen om precies dat te doen.

De laatste weken wordt in toenemende mate duidelijk dat de Katwijkse koek bijna op is...

Heb niet echt de indruk dat hij zich een heel seizoen zal schikken in een reserverol.
Vind ik leuk
chicken +2889
maandag 20 maart 2017 om 11:00
Dat ook. En een beter seizoen gaan ze niet draaien denk ik. Is wel mooi geweest voor dirrukkie. Jaartje op vakantie en dan de jeugd gaan trainen.
Vind ik leuk
Gwadt +2297
maandag 20 maart 2017 om 10:00
Ik denk dat er flink wat jongens gaan vertrekken na dit seizoen, dus in dat opzicht helemaal geen slecht idee. Alleen denk ik dat hij zichzelf nog steeds te goed vindt voor de eredivisie.
Vind ik leuk
United +24984
maandag 20 maart 2017 om 13:14
Qua voetbal zeker. Fysiek niveau wel.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:23
Ik weet niet of ik zo blij wordt van een terugkeer van Van Persie. Hij is natuurlijk een volwassen kerel, maar is hij net zo topfit zoals Dirk toen die terugkeerde? Heb de indruk dat hij de laatste jaren meer niet dan wel heeft gespeeld. Maar goed, als het technische hart eraan wil dan zal het wel goed zitten. Zij hebben het tot dusverre prima gedaan. Vanuit een schuld van bijna 50 miljoen naar het kampioenschap in 2017!
Vind ik leuk
pikkebaas +1462
maandag 20 maart 2017 om 10:36
Ik zie liever Kalou en de Guzman terug dan v.Persie.
Vind ik leuk
Metal +1479
maandag 20 maart 2017 om 10:57
Kuyt heeft een enorme inzet en is in de kleedkamer ook enorm belangrijk. Maar voetballend zie je dat het minder wordt. Het is eigenlijk triest dat Gustafson op de bank zit, terwijl je daar de komende jaren mee verder moet.
Dirk volgend jaar een plek geven in de TS, hij kan de jonkies verder helpen met zijn ervaring.
Van Persie moet je lekker bij Excelsior laten afsluiten. Niet elke (voormalig) topspeler die terugkomt zal een voltreffer zijn. En Van Persie is meer een ego dan een Kuyt, hij zal zich niet weg wllen cijferen voor het team, maar wil vooral zelf in de belangstelling staan. Niet aan beginnen.
Vind ik leuk
Jung +117
maandag 20 maart 2017 om 12:42
Alleen Van Persie of alleen Kuyt in de selectie is voldoende denk ik. Het is belangrijker dat Feyenoord gaat doorselecteren met oog op de toekomst. Van Persie zal echt niet voor een paar centen naar Feyenoord komen schat ik zo in... Dat zou dan capitaalvernietiging zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 02:27
Voor nl voebal mooi maar het kan ook tegen werken stel dat het niet zo lekker gaat lopen wat dan ? Ik bedoel het niet verkeerd
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Turks gerucht: Kuyt doet verzoek voor sensationele Feyenoord-transfer