Blind blijft AZ-jubilaris negeren: Natuurlijk had ik dat wel graag gezien

Blind blijft AZ-jubilaris negeren: "Natuurlijk had ik dat wel graag gezien"

maandag 20 maart 2017 om 10:40

Kenners en fans roepen al maanden dat hij een kans verdient in Oranje, maar in de laatste selectie van Danny Blind ontbreekt de naam van Ridgeciano Haps opnieuw. De 23-jarige back van AZ hoopt dat de bondscoach in de toekomst een beroep op hem gaat doen. 

"Ik heb er geen invloed op. Het is steeds spannend, maar helaas zit ik er nog niet bij. Natuurlijk had ik dat wel graag gezien", vertelde Haps zondag aan AZ Fanpage, kort na de 4-0 thuiszege op ADO Den Haag. "We hebben volgende week een paar vrije dagen, maar ik ga niks doen. Lekker mijn rust pakken."

Voor de wedstrijd tegen ADO werd Haps gehuldigd door AZ. De linkspoot speelde zijn 100e duel namens de Alkmaarders. "Dit is heel mooi. Als een door de club opgeleide speler tot dit aantal wedstrijden komt, is dat natuurlijk iets om trots op te zijn. Ik ben er echt superblij mee. Als kleine jongen droom je hiervan. Ik denk dat AZ het zelf ook graag zo ziet."

Poll

Moet Haps in Oranje?

(667 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 10:42
Eerst maar weer even zijn vorm gaan terug vinden. Heeft de afgelopen meegedeeld in de algehele maiaise van AZ. Maar heeft zeker de potentie om in bepaalde wedstrijden van Oranje wat toe te voegen.
Vind ik leuk
Leedz +1329
maandag 20 maart 2017 om 10:47
En zo is het
Vind ik leuk
Thobar +127
maandag 20 maart 2017 om 10:59
Ajax heb een eigenheimer als coach Heerenveen en Az naievelingen, spelen te aanvallend, te hoog met te veel ruimte in de rug, tegen sterkere tegenstanders waardoor de verdediging vaak overlopen wordt en er niet goed uitziet.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 11:03]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:06
Vorm?
Vorm is niet belangrijk als we 17 jarige jochies met nog geen 10 wedstrijden op Eredivisieniveau (alle respect voor de Light) gaan oproepen.

Haps moet deze droom uit zn hoofd zetten zolang Blind aan het roer is. Of zijn naam op die "dobbelsteen" moet bij toeval vallen.
Vind ik leuk
Romario9 +2699
maandag 20 maart 2017 om 11:46
...of hij moet naar Ajax verkassen ;-)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:49
Haps is niet meer dezelfde Haps als in de eerste seizoenshelft helaas. Hopelijk komt hij snel weer in die vorm terug en dan is hij zeker een toegevoegde waarde voor Oranje.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:53
Klopt tijdje dip gehad net als de rest van het team maar tegen Ado zag ik wel weer een energieke Haps met plezier in het spelletje.
Vind ik leuk
Thobar +127
maandag 20 maart 2017 om 10:50
Kansloos Sinkgraven komt eraan, maar als hij nou volgend seizoen er voor zorgt dat ie met Jong Az tegen Jong Ajax kan meespelen, kan ie zich in de kijker spelen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:54
Blind wil Johan Derksen geen gelijk geven..
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:57
Vast wel Haps moet hard blijven werken maarja ik zou hem sowieso op de volgende trainingskamp met Oranje sturen om zich te laten zien en een beetje een indruk van hem te krijgen, maarja ik ben geen bondscoach..
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 10:58
Eerder Pieters dan Haps.
Vind ik leuk
Thobar +127
maandag 20 maart 2017 om 11:07
Dan heb je hem van de week zeker niet bezig gezien tegen Clelsea, geeft klungelig een corner kado waaruit Cahill scoort met hulp van Pieters.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:59
De Ligt wordt toch ook geselecteerd....
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 11:21
De KNVB moet eens stoppen met die oude afspraken en vriendjespolitiek tussen de KNVB en de traditionele top 3.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:27
Iedereen heeft az-lyon gezien toch ? Stap is te groot
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 12:40
Nee, de Ligt doet het goed. Verschrikkelijk, wordt gewoon als een amateur weggezet tegen Kopenhagen... en dat is heel wat anders dan Lyon.
Zullen we het nog maar niet hebben over de wedstrijd afgelopen weekend. Het is een onervaren jeugdspeler die de schoenen van menig eredivisie-speler nog niet mag poetsen...

-- Al jaren gelukkig anti-Oranje. Niet een Nederlands elftal --
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 12:41]
Vind ik leuk
Savior +479