Ach, één keer in de achttien jaar mag Feyenoord wel kampioen worden

"Ach, één keer in de achttien jaar mag Feyenoord wel kampioen worden"

maandag 20 maart 2017 om 12:57

René van de Kerkhof denkt dat Feyenoord de Coolsingel alvast op kan tuigen. PSV ziet hij geen kampioen meer worden. Willy is echter niet overtuigd en denkt dat de Eindhovenaren zomaar 'de lachende derde' kunnen worden.

"Als je realistisch kijkt is de tweede plaats het maximaal haalbare voor PSV, hoe jammer ik dat ook vind", zegt René tegen Omroep Brabant. "Maar ach, één keer in de achttien jaar mag Feyenoord wel kampioen worden." Willy gelooft nog in een Eindhovens wonder. "Ik denk dat PSV de lachende derde kan worden. Feyenoord verliest misschien wel bij Ajax en in deze competitie kan alles gebeuren."

"Het is voor Cocu wel zaak om de jongens bij de les te houden als ze voor de tweede plaats willen gaan", aldus René, die nog even inhaakt op het Nederlands elftal. Oranje speelt de komende interlandperiode een cruciaal WK-kwalificatieduel met Bulgarije. "Van Bulgarije mag je eigenlijk gewoon niet verliezen en dat gaat ook niet gebeuren denk ik. Met Bas Dost hebben we de topscorer van Portugal, die moet een doelpuntje kunnen maken."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

< Niels > +13186
maandag 20 maart 2017 om 13:00
Nou ik dacht dat ik wel eens rare uitspraken doe, maar die Willy overtreft mij zelfs :) Het is gewoon zo klaar als maar klaar kan zijn op de Coolsingel gaat een feest los barsten waar je u tegen zegt, niks geen Ajax en ook geen PSV, Feyenoord gaat kampioen worden.
Vind ik leuk
Hammie +467
maandag 20 maart 2017 om 13:00
WAAR BIJFT VOORONDERZOEK VAN KLAASSEN DAN!!!

Ik hoor niets ik lees er niets over....


KNVB zou het toch niet per ongeluk vergeten??
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 13:07]
Vind ik leuk
murmur27 +1434
maandag 20 maart 2017 om 13:03
Linkje met het incident svp?

knjb... ach kindje dat je bent, moet mama kusje geven waar het auw doet?

Grow up en besef dat je met dit soort uitspraken iedere vorm van discussie teniet doet.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:06
Dat is het moeilijke Fox heeft deze NIET uitgezonden. Ga maar studio voetbal van gisteravond kijken. Dan wordt het met pijn en moeite getoond op verzoek van een journalist aan tafel.
Vind ik leuk
Hammie +467
maandag 20 maart 2017 om 13:10
Klopt bij studio ajakkes werd het echt met heelveel moeite uitgezonden.

Omdat er ongevraagd werd anders was niet gebeurd.

Tom Engberts bahbahbah
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:05
Je weet toch ook wel dat die er niet gaat komen. Iedereen weet inmiddels de voorkeur van die groep uit Zeist.

Feyenoord is standaard verplicht alle strafzaken tot aan de beroepscommissie voor te laten komen omdat dat onafhankelijke juristen zijn. De rest daaronder is allemaal voor ingenomen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:22
Ik zou aangifte doen als ik jou was!
Misschien kan dhr. M. Blaak je hier bij helpen...
Vind ik leuk
Hammie +467
maandag 20 maart 2017 om 13:25
Zou wel meer al terecht zijn.

Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 14:31
Wat een ongelofelijke domme calimero ben jij!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 14:52
Ach, het maakt de maandag wel een stuk komischer met dit soort reacties!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 14:58
Als je kots, komisch vind wel ja...
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:36
Door wat voor soort bril sommige mensen kijken weet ik niet, maar in ieder geval door een zwaar vervuilde. Niet eens gekleurd.
Zoveel mensen die de elleboog van Vilhena niets vinden en moord en brand schreeuwen om het duwtje van Klaassen.
Ben nou eens gewoon realistisch en kijk eens goed. Is niets aan de hand. Hij wil die man opzij zetten, maar dat deed zijn collega al en daardoor lijkt het een elleboog. Intentie was gewoon duidelijk een duw uit frustratie, meer niet. Gele kaart en klaar.
Vind ik leuk
T&T +8527
maandag 20 maart 2017 om 14:51
Nee nee nee... Zeker niet perongeluk!
Vind ik leuk
ficusje +798
maandag 20 maart 2017 om 17:46
Ajax heeft de advocaat van feyenoord ingehuurd.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:13
klaassen
https://www.facebook.com/FRS1908/videos/1282424598506635/
kluivert
https://twitter.com/corneliszelf/status/843491066447904768
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 13:27
mimimaal 5 wedstrijden
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 14:42
Ge en Arie Temmes in de bocht :)
Vind ik leuk
Vak-DD +5431
maandag 20 maart 2017 om 14:44
Daar heb je die opa's van de Muppet Show ook weer.
Vind ik leuk
Farmer +3385
maandag 20 maart 2017 om 17:12
Waldorf en Statler zijn legendarisch!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:13
Tja psv moet ook alles winnen he. En 8 punten goedmaken is ook niet niks...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ach, één keer in de achttien jaar mag Feyenoord wel kampioen worden"