Swart: 'De KNVB faalt, ik had m'n hond er nog niet op uitgelaten'

    Swart: 'De KNVB faalt, ik had m'n hond er nog niet op uitgelaten'

    maandag 20 maart 2017 om 17:01

    Sjaak Swart baalt enorm van het optreden van Ajax op Woudestein (1-1). Mister Ajax legt de schuld bij de Amsterdammers zelf, al vond hij het kunstgrasveld van Excelsior om te huilen. Dat en meer in de nieuwste Alles op Swart van AjaxPrimeur.nl.

    Plaats een reactie

    maandag 20 maart 2017 om 17:16
    Dat Sjaak niet zegt: hoop dat ajax degradeert. Valt me nog van hem mee
    Vind ik leuk
    Cantona +952
    maandag 20 maart 2017 om 17:22
    Een beetje saai vandaag.....
    Normaal komt hij over als een volleerd cabaretier, maar vandaag was hij mild en had hij geen rare uitspraken.
    De overtredingen, het slechte kunstgras, de falende spitsen van Heerenveen en het falen van Ajax, hij had vandaag gewoon gelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 18:02
    Tja alleen dat falen van de heerenveenspitsen kan je ook van van duinen, hasselbank etc. Zeggen :) voor de rest heeftie gelijk
    Vind ik leuk
    HanV +3387
    maandag 20 maart 2017 om 17:27
    Zouden ze die filmpjes wel eens terugluisteren. Het lijkt wel of ze bij een vliegveld staan en er komt nog een trein voorbij. Maar foei, Excelsior moet voortaan wel sproeien.
    Vind ik leuk
    pacoootje +164
    maandag 20 maart 2017 om 17:36
    mopperkont heeft weer een opening gevonden...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 17:37
    Zijn cijfer 3 voor de knvb is gebaseerd op de blunder om Klaassen niet te vervolgen?
    Vind ik leuk
    2cents +47500
    maandag 20 maart 2017 om 17:51
    Jurgen, snap jij niet dat ze hem niet KUNNEN vervolgen?
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 19:16
    Want?
    Vind ik leuk
    _Mark +805
    maandag 20 maart 2017 om 19:54
    Omdat de scheidsrechter het zogenaamd al beoordeeld had in de wedstrijd en het geen overtreding vond. Nu kunnen ze hem niet meer vervolgen.

    Vreemd dat de scheidsrechter de overtreding van Vilhena toevallig over het hoofd zag, terwijl hij er nog geen 2 meter vanaf stond.
    Vind ik leuk
    2cents +47500
    maandag 20 maart 2017 om 19:54
    Volg jij het nieuws niet?
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 20:04
    Ik begrijp van de reactie boven jou dat de scheids het al beoordeeld heeft, dat wist ik idd niet.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2732
    maandag 20 maart 2017 om 17:39
    Kan Sjaakie niet worden vast gelegd aan een heel kort riempje thuis aan de verwarming. Nooit meer uitlaten deze gek!
    Vind ik leuk
    United +38660
    maandag 20 maart 2017 om 17:41
    Is die man nou nog niet met pensioen?
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 17:44
    Sjakie Sjakie...rot toch op.... stumperd
    Vind ik leuk
    Aistern +363
    maandag 20 maart 2017 om 17:47
    Snap niet dat ie de bijnaam "Mister Ajax" heeft.... hij is altijd zo objectief en neutraal?
    Vind ik leuk
    Cookee +8915
    maandag 20 maart 2017 om 17:50
    Sjaak is altijd wel reeel, die kijkt noit door een rode bril. Hier zou een smiley ironie mogen uitdrukken.
    Ik vind prima, de man houdt van zijn club.
    Maar hoe zou Sjaak het vinden als hij in Oranje vervangen zou worden door de Ligt die gewoon 3 punten aan Excelsior geeft? Voor iemand als Leeuwin of Ron Vlaar is dit toch pijnlijk dat een Jupiler verdediger die blundert altijd nog beter schijnt te zijn dan alle andere verdedigers van Nederland?
    Dat gezeur over het veld, kom op Sjaak, zelfs als het veld bergop zou zijn mag je toch van een club met een begroting die 20x groter is verwachten dat ze van Excelsior winnen?
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 17:55
    Ajax speelt geen drie wedstrijden per week stuk dement chagrijn. Ajax speelt soms twee wedstrijden per week. Maar gemiddeld over een heel seizoen zijn het er nog geen twee per week.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1186
    maandag 20 maart 2017 om 18:00
    Tuurlijk Swart, geef het nou maar weer af op het kunstgras! Als Ajax met 0-3 had gewonnen had je wel weer ergens anders over gepiept!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7591
    maandag 20 maart 2017 om 18:06
    Sjaak heeft in wat hij zegt over hoe Ajax sppelde gelijk. Feyenoord de eerste helft hadden ze ook verder kunnen achter staan maar ik hoor hem niet dat Ajax nog goed weg komt en 1 punt pakt. want Excelsior had er in de 2de helft ook nog maar een stuk of 2 kunnen maken. en Klaassen had ook rood moeten krijgen voor het slaan. Dat over de KNVB met Vilhena klopt ook wel is erg onprofesioneel maar dat is zoals het is. Maar Feyenoord speelt momenteel wel beter dan Ajax, veel meer uit de positie en gecontroleerd.EN waarom zou Excelsior moeten sproeien ? om Ajax het spel makkelijker te maken ? Als je weet dat dat in het voordeel is van je tegenstander dan laat je dat toch zeker als je degradatie vecht en je daardoor je kansen vergroot.
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 18:31
    Kunst grasvelden moeten verboden worden / het is veel te hard (blessures) en voetballen hebben we toch geleerd op gras- bal bikkelt meer dan dat ie rolt- en je raakt achterop met de rest van voetballand
    Vind ik leuk
    Starkoo +496
    maandag 20 maart 2017 om 18:31
    Sjakie heeft weer gelijk, verschil tussen Ajax en Feyenoord is dat Feyenoord meer vechtlust heeft daarom staat ze ook op 1 en ze hebben veel geluk dat de KNVB een amateuristische zooitje is, Tony had al lang geschorst moeten zijn!

    Maar goed aan de andere kant zou het ook niet heel erg zijn als Ajax derde word, want de Nederlandse club zijn niet goed genoeg voor de CL, we kunnen beter in de EL spelen met zijn allen.

    Voor Feyenoord en PSV is spelen in de CL nog lastiger dan voor Ajax, omdat Ajax de enigste is de nog best wel goed staat op de uefa ranking, (PSV voorronde CL: niet meer 2 keer geplaatst status, Feyenoord 2 x ongeplaatst)

    Halen ze de CL dan komen zij beiden in pot 4 uit, of PSV nog kans heeft op pot 3, denk van niet omdat ze flink gezakt zijn op de Europese langlijst.

    Rankingen: Ajax 28, PSV 42 AZ 64 Feyenoord 89

    Door de prestatie's van Ajax en AZ hebben we 1 jaar de kampioen in de voorronde CL, seizoen later weer 1 direct in de CL!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11666
    maandag 20 maart 2017 om 18:40
    Moet ik nou dankjewel zeggen ?
    Vind ik leuk
    Senn +5061
    maandag 20 maart 2017 om 19:56
    Dankjewel bluff
    Vind ik leuk
    Tiesto1 +325
    maandag 20 maart 2017 om 18:37
    Sjakie heeft maar een hond nodig en dat is een blinde geleidehond. Beetje ziekelijk clubblind deze man.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134827
    maandag 20 maart 2017 om 18:52
    Hahaha is ie niet heerlijk. Sjaak moet een dagelijks programma hebben op tv.
    Nog ff en ik ga zelf een fanclub oprichten
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    maandag 20 maart 2017 om 19:00
    Hij legt de schuld bij ajax zelf en vond het veld om te huilen. Daar is niets aan gelogen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 19:38
    Ik kan me de loopgraven in Den Haag nog herinneren. Nadat sommige ploegen daar verloren hadden werd er opeens kunstgras midden in het seizoen gelegd. Daar hoorde je andere clubs niet over. Ajax had daar profijt van dus dan hoor je verder niemand klagen over een slecht veld.
    Vind ik leuk
    FACT +1955
    maandag 20 maart 2017 om 19:07
    Nu hoopt-ie zeker dat Excelsior degradeert.....

    ;-)
    Vind ik leuk
    Kasekopf +462
    maandag 20 maart 2017 om 19:35
    Waarom worden de filmpjes van deze man op VP gezet? Straks komen de Kerhofjes, van Hanegem er ook allemaal op en dan wordt dit net een Loenatik-forum
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 19:46
    moe van die man slechte verliezer
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 19:48
    geef die man eens goede medicijnen
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 20:00
    Nee sjaak Ajax faalt ze moeten jou een jos brinky en een dwangbuis geven ouwe viespeuk
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 20:05
    Janke over het kunstgras terwijl ze er elke dag op trainen bij de toekomst
    Wat een sneu volkje zeg
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    maandag 20 maart 2017 om 20:17
    En dat zegt een fan van een homo band uit de jaren 90.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    maandag 20 maart 2017 om 20:13
    Toppunt van domheid. Tegen een computerscherm schelden over een oud voetballer. :-D

    Geen wonder dat de jeugd geen respect meer heeft en Nederland verloederd. Geef ze een forum en ze gaan los. Ze kunnen beter met Lego gaan spelen of een hobby gaan zoeken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Brit Nors +56
    maandag 20 maart 2017 om 20:14
    Hoopt Sjaak dat ze lekker degraderen met hun kunstgras ?
    Vind ik leuk
    maandag 20 maart 2017 om 20:30
    Elke maandag wacht ik op Swart. Heerlijke leedvermaak dit.
    Vind ik leuk
    buddha +7741
    maandag 20 maart 2017 om 23:45
    wat een bokken lul .wel lopen klagen over de overtredingen OP klaassen , maar niets zeggen over de klap of elleboogstoot of hoe je het ook wilt noemen die klaassen uitdeelt . wees dan fair en heb het daar dan ook over .
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 maart 2017 om 08:21
    Swart weer. Maar al die plastic velden moeten wel zo snel mogelijk worden geloosd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Swart: 'De KNVB faalt, ik had m'n hond er nog niet op uitgelaten'