Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 17:16
Dat Sjaak niet zegt: hoop dat ajax degradeert. Valt me nog van hem mee
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:17
Ja Sjaakie, dat zal het zijn.
Het kunstgras is inderdaad afschuwelijk.
Lag totaal aan Ajax zelf door Milik te wisselen. Ooh nee wacht ... dat was een andere wedstrijd.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 17:27]
Vind ik leuk
Cantona +775
maandag 20 maart 2017 om 17:22
Een beetje saai vandaag.....
Normaal komt hij over als een volleerd cabaretier, maar vandaag was hij mild en had hij geen rare uitspraken.
De overtredingen, het slechte kunstgras, de falende spitsen van Heerenveen en het falen van Ajax, hij had vandaag gewoon gelijk.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:02
Tja alleen dat falen van de heerenveenspitsen kan je ook van van duinen, hasselbank etc. Zeggen :) voor de rest heeftie gelijk
Vind ik leuk
HanV +1858
maandag 20 maart 2017 om 17:27
Zouden ze die filmpjes wel eens terugluisteren. Het lijkt wel of ze bij een vliegveld staan en er komt nog een trein voorbij. Maar foei, Excelsior moet voortaan wel sproeien.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:36
mopperkont heeft weer een opening gevonden...
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 17:37]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:37
Zijn cijfer 3 voor de knvb is gebaseerd op de blunder om Klaassen niet te vervolgen?
Vind ik leuk
2cents +33201
maandag 20 maart 2017 om 17:51
Jurgen, snap jij niet dat ze hem niet KUNNEN vervolgen?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:16
Want?
Vind ik leuk
_Mark +569
maandag 20 maart 2017 om 19:54
Omdat de scheidsrechter het zogenaamd al beoordeeld had in de wedstrijd en het geen overtreding vond. Nu kunnen ze hem niet meer vervolgen.

Vreemd dat de scheidsrechter de overtreding van Vilhena toevallig over het hoofd zag, terwijl hij er nog geen 2 meter vanaf stond.
Vind ik leuk
2cents +33201
maandag 20 maart 2017 om 19:54
Volg jij het nieuws niet?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:04
Ik begrijp van de reactie boven jou dat de scheids het al beoordeeld heeft, dat wist ik idd niet.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:39
Kan Sjaakie niet worden vast gelegd aan een heel kort riempje thuis aan de verwarming. Nooit meer uitlaten deze gek!
Vind ik leuk
United +39592
maandag 20 maart 2017 om 17:41
Is die man nou nog niet met pensioen?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:44
Sjakie Sjakie...rot toch op.... stumperd
Vind ik leuk
Aistern +338
maandag 20 maart 2017 om 17:47
Snap niet dat ie de bijnaam "Mister Ajax" heeft.... hij is altijd zo objectief en neutraal?
Vind ik leuk
Cookee +3634
maandag 20 maart 2017 om 17:50
Sjaak is altijd wel reeel, die kijkt noit door een rode bril. Hier zou een smiley ironie mogen uitdrukken.
Ik vind prima, de man houdt van zijn club.
Maar hoe zou Sjaak het vinden als hij in Oranje vervangen zou worden door de Ligt die gewoon 3 punten aan Excelsior geeft? Voor iemand als Leeuwin of Ron Vlaar is dit toch pijnlijk dat een Jupiler verdediger die blundert altijd nog beter schijnt te zijn dan alle andere verdedigers van Nederland?
Dat gezeur over het veld, kom op Sjaak, zelfs als het veld bergop zou zijn mag je toch van een club met een begroting die 20x groter is verwachten dat ze van Excelsior winnen?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 17:55
Ajax speelt geen drie wedstrijden per week stuk dement chagrijn. Ajax speelt soms twee wedstrijden per week. Maar gemiddeld over een heel seizoen zijn het er nog geen twee per week.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:00
Tuurlijk Swart, geef het nou maar weer af op het kunstgras! Als Ajax met 0-3 had gewonnen had je wel weer ergens anders over gepiept!!
Vind ik leuk
FSCeara +2271
maandag 20 maart 2017 om 18:06
Sjaak heeft in wat hij zegt over hoe Ajax sppelde gelijk. Feyenoord de eerste helft hadden ze ook verder kunnen achter staan maar ik hoor hem niet dat Ajax nog goed weg komt en 1 punt pakt. want Excelsior had er in de 2de helft ook nog maar een stuk of 2 kunnen maken. en Klaassen had ook rood moeten krijgen voor het slaan. Dat over de KNVB met Vilhena klopt ook wel is erg onprofesioneel maar dat is zoals het is. Maar Feyenoord speelt momenteel wel beter dan Ajax, veel meer uit de positie en gecontroleerd.EN waarom zou Excelsior moeten sproeien ? om Ajax het spel makkelijker te maken ? Als je weet dat dat in het voordeel is van je tegenstander dan laat je dat toch zeker als je degradatie vecht en je daardoor je kansen vergroot.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:16
Het doel van Ajax was ook breder dan het doel van Excelsior en de KNVB liet de tijd expres sneller lopen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:31
Kunst grasvelden moeten verboden worden / het is veel te hard (blessures) en voetballen hebben we toch geleerd op gras- bal bikkelt meer dan dat ie rolt- en je raakt achterop met de rest van voetballand
Vind ik leuk
Starkoo +344
maandag 20 maart 2017 om 18:31
Sjakie heeft weer gelijk, verschil tussen Ajax en Feyenoord is dat Feyenoord meer vechtlust heeft daarom staat ze ook op 1 en ze hebben veel geluk dat de KNVB een amateuristische zooitje is, Tony had al lang geschorst moeten zijn!

Maar goed aan de andere kant zou het ook niet heel erg zijn als Ajax derde word, want de Nederlandse club zijn niet goed genoeg voor de CL, we kunnen beter in de EL spelen met zijn allen.

Voor Feyenoord en PSV is spelen in de CL nog lastiger dan voor Ajax, omdat Ajax de enigste is de nog best wel goed staat op de uefa ranking, (PSV voorronde CL: niet meer 2 keer geplaatst status, Feyenoord 2 x ongeplaatst)

Halen ze de CL dan komen zij beiden in pot 4 uit, of PSV nog kans heeft op pot 3, denk van niet omdat ze flink gezakt zijn op de Europese langlijst.

Rankingen: Ajax 28, PSV 42 AZ 64 Feyenoord 89

Door de prestatie's van Ajax en AZ hebben we 1 jaar de kampioen in de voorronde CL, seizoen later weer 1 direct in de CL!
Vind ik leuk
Butsbal +3783
maandag 20 maart 2017 om 18:40
Moet ik nou dankjewel zeggen ?
Vind ik leuk
Senn +2723
maandag 20 maart 2017 om 19:56
Dankjewel bluff
Vind ik leuk
Tiesto1 +294
maandag 20 maart 2017 om 18:37
Sjakie heeft maar een hond nodig en dat is een blinde geleidehond. Beetje ziekelijk clubblind deze man.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 18:52
Hahaha is ie niet heerlijk. Sjaak moet een dagelijks programma hebben op tv.
Nog ff en ik ga zelf een fanclub oprichten
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:00
Hij legt de schuld bij ajax zelf en vond het veld om te huilen. Daar is niets aan gelogen.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:38
Ik kan me de loopgraven in Den Haag nog herinneren. Nadat sommige ploegen daar verloren hadden werd er opeens kunstgras midden in het seizoen gelegd. Daar hoorde je andere clubs niet over. Ajax had daar profijt van dus dan hoor je verder niemand klagen over een slecht veld.
Vind ik leuk
FACT +234
maandag 20 maart 2017 om 19:07
Nu hoopt-ie zeker dat Excelsior degradeert.....

;-)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:35
Waarom worden de filmpjes van deze man op VP gezet? Straks komen de Kerhofjes, van Hanegem er ook allemaal op en dan wordt dit net een Loenatik-forum
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:46
moe van die man slechte verliezer
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 19:48
geef die man eens goede medicijnen
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:00
Nee sjaak Ajax faalt ze moeten jou een jos brinky en een dwangbuis geven ouwe viespeuk
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:05
Janke over het kunstgras terwijl ze er elke dag op trainen bij de toekomst
Wat een sneu volkje zeg
Vind ik leuk
stollie38 +11688
maandag 20 maart 2017 om 20:17
En dat zegt een fan van een homo band uit de jaren 90.
Vind ik leuk
stollie38 +11688
maandag 20 maart 2017 om 20:13
Toppunt van domheid. Tegen een computerscherm schelden over een oud voetballer. :-D

Geen wonder dat de jeugd geen respect meer heeft en Nederland verloederd. Geef ze een forum en ze gaan los. Ze kunnen beter met Lego gaan spelen of een hobby gaan zoeken.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 20:13]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:14
Hoopt Sjaak dat ze lekker degraderen met hun kunstgras ?
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 20:30
Elke maandag wacht ik op Swart. Heerlijke leedvermaak dit.
Vind ik leuk
buddha +4592
maandag 20 maart 2017 om 23:45
wat een bokken lul .wel lopen klagen over de overtredingen OP klaassen , maar niets zeggen over de klap of elleboogstoot of hoe je het ook wilt noemen die klaassen uitdeelt . wees dan fair en heb het daar dan ook over .
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 08:21
Swart weer. Maar al die plastic velden moeten wel zo snel mogelijk worden geloosd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Swart: 'De KNVB faalt, ik had m'n hond er nog niet op uitgelaten'